A Woman’s Nightmare

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

Vorige topic - Volgende topic

advr

Citaat van: twani op augustus 30, 2014, 15:25:57
Waarom heb jij eigenlijk een Majik DSi én een Sneaky?   DAn heb je twee streamers toch?

Boven en beneden dezelfde muziek heerlijk, binnenkort nog een in de keuken en alles lekker gesynchroniseerd hetzelfde. Lekker ;D

edit: in de badkamer een beetje gevaarlijk... 8)
edit2: wat heeft dat overigens met Spotify te maken?  :music:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

denoontje

Citaat van: advr op augustus 31, 2014, 20:28:32
Boven en beneden dezelfde muziek heerlijk, binnenkort nog een in de keuken en alles lekker gesynchroniseerd hetzelfde. Lekker ;D

edit: in de badkamer een beetje gevaarlijk... 8)

Heb ik gedaan met extra oude versterker en audio usb stick in de synology.
2 speakers in plafond en knallen.

advr

Citaat van: denoontje op augustus 31, 2014, 20:30:18
Heb ik gedaan met extra oude versterker en audio usb stick in de synology.
2 speakers in plafond en knallen.

dan heb je het niet gesynchroniseerd :hehe:
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

denoontje

Ja wat wil je...
Versterker 50 euri via mp en geluidsusb iets van 10 a 14 euri via Hongkong...

advr

Ik wil overal hetzelfde op hetzelfde moment. :-) Heb ook al een Raspberry met Songcast geprobeerd. Dat lukt aardig. Moet nog iets zoeken om die gesynchroniseerd te houden. Leuk ding.
Maar we dwalen af denk ik...

advr

eddy135

Citaat van: twani op augustus 31, 2014, 20:07:29
...Spotify sluit het draaien van je eigen favoriete "krasse knarren" niet uít toch?

Geen idee, ik heb geen spotify... :tounge:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Kiss is moe :tounge2:

twani

Maar "meneer muis" die al een tijd bij Kiss in z'n hok ínwoont is níet moe :D

eddy135

Citaat van: twani op september  1, 2014, 16:15:37
Maar "meneer muis" die al een tijd bij Kiss in z'n hok ínwoont is níet moe :D

Ja, dat hok staat open, dan krijg je dat... :clapping:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Maro

Dacht eerst...ook al Harbeth in de tuin?  :tounge:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op september  1, 2014, 16:57:10

Daarom voor stereo ook twéé hokken :D

twani

Citaat van: eddy135 op september  1, 2014, 16:20:13
Ja, dat hok staat open, dan krijg je dat... :clapping:

Hij heeft als huurder gewoon de sleutel gekregen van Kiss :tounge2:

Bama

Mr.M

Citaat van: Maro op september  1, 2014, 16:57:10

tis datik me bril op had anders had ik zelfde gedacht...
Speakertje hier , platenspelertje daar  paar kabeltjes en wat versterkers. Niets bijzonders.  ; )

twani

Wederom Schiller :pompom:

Sailor Jan

Hoe bedien jij Spotify op de Mac Mini? Met de apple remote of via de ipad? Of anders?

Heb je daarvoor de tv aan of niet?

Ik zal het misschien wel gemist hebben bij het volgen van je topic.
Wees lief voor jezelf

twani

Citaat van: Sailor Jan op september  3, 2014, 22:18:09
Hoe bedien jij Spotify op de Mac Mini? Met de apple remote of via de ipad? Of anders?

Heb je daarvoor de tv aan of niet?

Ik zal het misschien wel gemist hebben bij het volgen van je topic.

Ik log de MacMini ín met de Mocha VNC Remote app op de iPad. Daarna bedien ik Spotify met de "Remoteless for Spotify" iPad app.  Briljant werkt dat.

iTunes bedien ik gewoon met de officiele remote app van Apple zélf.

Alles probleemloos en soepel.  Sinds ik de MacMini heb staan (een goed jaar nu) nóóit meer last van vastlopers en andere ellende.

twani

Verkeerde quote zie ik :blush:

Één voor Spotify en één voor iTunes.

twani

Fantastisch authentieke opnamekwaliteit.  Overduidelijk zeer bejaarde opnamen, desondanks (of juist daardoor) geweldig om naar te luisteren.

twani

Sailor Jan

Citaat van: twani op september  3, 2014, 22:29:55

Ik log de MacMini ín met de Mocha VNC Remote app op de iPad. Daarna bedien ik Spotify met de "Remoteless for Spotify" iPad app.  Briljant werkt dat.

iTunes bedien ik gewoon met de officiele remote app van Apple zélf.

Alles probleemloos en soepel.  Sinds ik de MacMini heb staan (een goed jaar nu) nóóit meer last van vastlopers en andere ellende.

Thanks voor de info! Heb je met "Remoteless for Spotify" ook al "Your Music" tot je beschikking(albums en playlists) ipv alleen playlists?

Ik zag wel een leuke 2012 Mac voor een leuke prijs. Alleen kwam ik er achter dat Spotify Connect nog niet voor de desktop aanwezig is, hetgeen natuurlijk weer jammer. Het moet ook niet te gecompliceerd worden aangezien mijn vriendin er ook mee om moet gaan. Ik ga er even over nadenken!
Wees lief voor jezelf

cardas49

Naar aanleiding van je enthousiasme over Spotify, en een avondje muziek luisteren met Maz via deze tool, heb ik hem wat uitgebreider getest. Tot nu toe geen aanleiding voor gehad, omdat Jriver bijzonder goed beviel.

Het gemak waarmee je alle muziek direct aan je vingertoppen hebt is zeer prettig. + Geen geneuzel meer met het verplaatsen van mapjes op je pc, tags editen, library onderhouden etc. Je focussed meer op de muziek, niet op het onderhoud ervan.

Maar.. allround vind ik de geluidskwaliteit toch wel een stuk minder dan lossless via een lokale library. Soms is het verschil klein, bij commerciële muziek waar de kwaliteit toch al niet geweldig was merk je het niet zo. Maar bij goede opnames vind ik het duidelijk hoorbaar.

Je kan je wel afvragen hoe lang het nog duurt voordat er een lossloss / HD audio optie komt, al dan niet tegen extra betaling. Er is al wat jaren discussie over op het spotify forum. Via dit draadje kunnen Spotify gebruikers ook support kenbaar maken voor deze feature.
Nvidia Shield | Arcam AVR11
Revel M106, C205, S206 | Klipsch R-115SW
Epson TW9200W | Kingpin TAB270
Schiit Gungnir MB | Jotunheim 2 | Hifiman Edition XS