A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 33 gasten bekijken dit topic.

Perfectionist

#10100
Citaat van: twani op juli  7, 2014, 21:10:26
Een maagd?  :tongue2:

10 maagden toch ...... .?   :tounge:

Maar daar moet je wel veel voor doen.  ::)
Een beter forum begint bij jezelf.

twani

Citaat van: Perfectionist op juli  7, 2014, 21:36:10
10 maagden toch ...... .?   :tounge:

Maar daar moet je wel veel voor doen.  ::)


10? :blink:   Je kunt je hand ook óverspelen :D

AbZ

Heb dat nooit zo begrepen met die maagden.
Ze hebben geen ervaring en ze zijn per definitie voor eenmalig gebruik.

Erg mooi setje overigens  8)

twani

Citaat van: AbZ op juli  7, 2014, 21:50:59
Heb dat nooit zo begrepen met die maagden.
Ze hebben geen ervaring en ze zijn per definitie voor eenmalig gebruik.

Erg mooi setje overigens  8)
:thumbs-up:

twani

Citaat van: AbZ op juli  7, 2014, 21:50:59
Heb dat nooit zo begrepen met die maagden.
Ze hebben geen ervaring en ze zijn per definitie voor eenmalig gebruik.



Waarna je dus rustig kunt zeggen dat ze mísbruikt zijn :D

hvlemmi

Citaat van: twani op juni  2, 2014, 15:38:52
Zó, vandaag de DDDac een nog "achterstallige" update gegeven.

100kOhm afsluitweerstand eruit, 10kOhm erín.

In de combinatie met de Cinemag 15B uitgangstrafo's dient de afsluitweerstand (bij een ingangsimpedantie van een reguliere 100 kOhm,een waarde waaraan mijn toekomstige Croft pré ook voldoet) te worden verlaagd  naar een waarde tussen de 10 en 15 kOhm

Dit ter voorkoming van een "opslingering" van ongeveer 3dB in de allerhoogste regionen.

Deze klus stond nog, nu dus maar even gedaan.

Tevens ook de uitgangsspanning van beide voedingen met een paar tiende volt omhóóg geschroeft, deze wilde bij láng draaien nog wel eens  nét iets tot ónder de reguliere 12 en 5 volt zakken.

Niet veel maar nu het ding toch weer eens openlag....

Twani,

Hoe klinkt bij jou de 10k tov. de 100k?

Ik heb dit namelijk van je afgekeken voor mijn gemodificeerde v-dac (waarvoor ik ook een dd-voeding gemaakt heb, zal binnenkort wel eens een fotootje plaatsen), en de 100k klonk inderdaad als een verbetering (alsof alles net iets minder aan elkaar geplakt eruit kwam?). De 10k klonk bij mij echter veel te warm, en het hoog te hard. Desalniettemin ben ik benieuwd naar jou ervaringen.
Societies have always been shaped more by the nature of the media by which men communicate than by the content of the communication.

twani

Citaat van: hvlemmi op juli  8, 2014, 00:22:26
Twani,

Hoe klinkt bij jou de 10k tov. de 100k?

Ik heb dit namelijk van je afgekeken voor mijn gemodificeerde v-dac (waarvoor ik ook een dd-voeding gemaakt heb, zal binnenkort wel eens een fotootje plaatsen), en de 100k klonk inderdaad als een verbetering (alsof alles net iets minder aan elkaar geplakt eruit kwam?). De 10k klonk bij mij echter veel te warm, en het hoog te hard. Desalniettemin ben ik benieuwd naar jou ervaringen.
Mmm, welke waarde jíj nodig hebt weet ik niet.

Mijn aanpassing was nodig vanwege de implementatie van de Cinemag 15B uitgangstrafo's.

Deze heb jij niet denk ik😉

twani

Vanmorgen definitief aan mij terug bevestigt de aanschaf van een "vintage B&O" audiodressoir.

Gaat puur als woonaccessoire worden ingezet.

twani

#10108
Deze vintage serie B&O radiomeubelen is tussen 1965 en plusminus 1976 gemaakt.

Andere modellen staan nog op de verlanglijst.

Je wordt ouder papa geef 't maar toe.......

twani

.

twani

#10110
Z'n Blaupunkt tegenhanger de zeldzame Arizona heb ik al....

Weliswaar niet in mintconditie maar oké....

Bas Akkerman

Mooi Theo! Ik ben dol op designproducten. Mijn spaarpot alleen wat minder. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 11, 2014, 07:13:21
Mooi Theo! Ik ben dol op designproducten. Mijn spaarpot alleen wat minder. ;)
Leuk hé :)

De Arizona kocht ik voor €50 bij een Haagse kringloop ;)

Xander32

Citaat van: twani op juli 11, 2014, 07:36:33
Leuk hé :)

De Arizona kocht ik voor €50 bij een Haagse kringloop ;)
... Nog wat extra zout in de wonde, door te benoemen dat Bas er zo dicht bij was ...


:colgate:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op juli 11, 2014, 08:00:53
... Nog wat extra zout in de wonde, door te benoemen dat Bas er zo dicht bij was ...


:colgate:
Ohw, das waar ook :blush:   Nou ja, was niet rot bedoeld. Zie het maar als aanmoediging om voor zulke dingen de welbekende marktplaatsachtige sites af te struinen.

De B&O werd mij overigens aangeboden ná een oproepje op het "Beoworld" forum waarvan ik lid ben.......    Komt uit een privéverzameling, en deze aardige meneer vond het sneu voor me dat er verder niemand reageerde..
Ook voor een normale prijs kunnen overnemen. Inclusief reservedraaitafel ook nog :pompom: 

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op juli 11, 2014, 08:00:53
... Nog wat extra zout in de wonde, door te benoemen dat Bas er zo dicht bij was ...


:colgate:
Haha, nee hoor. Juist leuk toch dat je voor zo'n prijs zo goed kan slagen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op juli 11, 2014, 21:51:17
Haha, nee hoor. Juist leuk toch dat je voor zo'n prijs zo goed kan slagen?

:thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 11, 2014, 21:51:17
Haha, nee hoor. Juist leuk toch dat je voor zo'n prijs zo goed kan slagen?
Je kunt altijd bij me terecht voor wat "zoektips" Bas. Ik weet inmiddels een beetje de weg en weet inmiddels (een beetje) welke muziekmeubels óók als sierraad voor het interieur worden gezien/gelden.

twani


twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 11, 2014, 21:51:17
Haha, nee hoor. Juist leuk toch dat je voor zo'n prijs zo goed kan slagen?
Er worden soms hele rare bedragen voor dit soort meubels neergeteld.

Deze Arizona (oké in mintconditie en een waanzinnige fineersoort) bracht in Zwitserland een goede 2000 euro op.

Verkocht ook al ja :blink:

Zo komen er meer voorbij......

Bas Akkerman

Citaat van: twani op juli 11, 2014, 22:07:45
Je kunt altijd bij me terecht voor wat "zoektips" Bas. Ik weet inmiddels een beetje de weg en weet inmiddels (een beetje) welke muziekmeubels óók als sierraad voor het interieur worden gezien/gelden.
Daar ga ik dan dankbaar gebruik van maken Theo! Ik zal je even een PM sturen, ook wat betreft het eens langskomen bij jou.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

PM gestuurd Bas.

Kans is groot dat een dergelijke tafel zijn opwachting gaat maken bóven op het B&O meubel.

Púúr voor de looks, ik heb niets met vinyl zoals bekend :tounge:

twani

Welke van origine dan weer een Thorens is...

Bas Akkerman

Als je het eenmaal aanzet die draaitafel (jij bent gewoon te nieuwsgierig) ben ik benieuwd of het daarbij blijft. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 13, 2014, 12:20:36
Als je het eenmaal aanzet die draaitafel (jij bent gewoon te nieuwsgierig) ben ik benieuwd of het daarbij blijft. ;)
Ik zeg, er mag dan nog heel wat gebeuren.  "Nó Plastic" voorlopig :)