A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Former member 78

Citaat van: twani op mei 30, 2014, 21:18:01
Vandaag zijn de Wireworld Luna's binnen gekomen.


TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!
TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!
TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!
TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!
TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!
TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!
TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!! TWANI IS EEN BELIEVER!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!

Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!! Twani  :inlove: Kabels!!!


Meer had ik eigenlijk niet te melden  ;D

twani

#9927
Knap stukje huisvlijt :worship:

Er is trouwens best medicatie beschikbaar voor jouw gemoedstoestand hoor :D



Former member 78

Heb niks nodig nu, voel me meer dan uitstekend ;D

twani

Citaat van: ArjanR1 op mei 31, 2014, 23:54:53
Heb niks nodig nu, voel me meer dan uitstekend ;D

Hoe is het "den oren"?   Al weer wat gewend aan het nieuw verworven auditieve vermogen?

Former member 78

Gaat elke dag iets beter, alleen is het gehoor nog lang niet ''fullrange''
Mijn rechter oor lijkt op een hele kleine monitor. Dit gaat de komende weken nog veranderen,
en liever vandaag nog dan morgen ;D

Met gesprekken gaat het wel erg goed, waar ik eerder nogal eens iets kon missen, is dat helemaal prima nu.


remco320


Citaat van: ArjanR1 op juni  2, 2014, 00:43:06
Gaat elke dag iets beter, alleen is het gehoor nog lang niet ''fullrange''
Mijn rechter oor lijkt op een hele kleine monitor. Dit gaat de komende weken nog veranderen,
en liever vandaag nog dan morgen ;D

Met gesprekken gaat het wel erg goed, waar ik eerder nogal eens iets kon missen, is dat helemaal prima nu.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zal mijn vrouwtje leuk vinden als ik alles kan onthouden wat ze het verteld;)

twani

#9932
Zó, vandaag de DDDac een nog "achterstallige" update gegeven.

100kOhm afsluitweerstand eruit, 10kOhm erín.

In de combinatie met de Cinemag 15B uitgangstrafo's dient de afsluitweerstand (bij een ingangsimpedantie van een reguliere 100 kOhm,een waarde waaraan mijn toekomstige Croft pré ook voldoet) te worden verlaagd  naar een waarde tussen de 10 en 15 kOhm

Dit ter voorkoming van een "opslingering" van ongeveer 3dB in de allerhoogste regionen.

Deze klus stond nog, nu dus maar even gedaan.

Tevens ook de uitgangsspanning van beide voedingen met een paar tiende volt omhóóg geschroeft, deze wilde bij láng draaien nog wel eens  nét iets tot ónder de reguliere 12 en 5 volt zakken.

Niet veel maar nu het ding toch weer eens openlag....

twani

#9933
Goed te zien is ook waarom je met dure interlinks bepaalde elementen in de klank van een component slechts kunt veranderen/maskeren en dus níet verbeteren!

In de meeste apparatuur vervolgt het delicate signaal z'n route ná de dure interlink ín het component gewoon middels een zielig "pieteprut" snoertje, of soms ook direct op het board met z'n evenzo zielige dunne geleider banen.

De opbouw, het ontwerp, de kwaliteit van de componenten bepalen voor 99,5% het uiteindelijke resultaat, daar heeft een kabel weinig mee te maken.

De hifibranche wil ons natuurlijk anders laten geloven, ik begrijp het erg goed.


Staaled

Dit in tegenstelling tot bitperfect software?
Beste, je kunt niet een beetje zwanger zijn. :tounge2:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

#9935
Nieuw dressoir getimmerd...


Doude Douma Dac door de helft gezaagd, de Mac Mini kan er nu bovenop.

twani

En vast een plekje vrij gemaakt  voor de Crofts, die er gewoon bovenop komen te staan.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

tompj

Citaat van: twani op juni  2, 2014, 15:47:59
Goed te zien is ook waarom je met dure interlinks bepaalde elementen in de klank van een component slechts kunt veranderen/maskeren en dus níet verbeteren!

In de meeste apparatuur vervolgt het delicate signaal z'n route ná de dure interlink ín het component gewoon middels een zielig "pieteprut" snoertje, of soms ook direct op het board met z'n evenzo zielige dunne geleider banen.

De opbouw, het ontwerp, de kwaliteit van de componenten bepalen voor 99,5% het uiteindelijke resultaat, daar heeft een kabel weinig mee te maken.

De hifibranche wil ons natuurlijk anders laten geloven, ik begrijp het erg goed.
Wat ben je toch een verstandig mens.......en handig ook nog.

Citaat van: Staaled op juni  2, 2014, 17:25:06
Dit in tegenstelling tot bitperfect software?
Beste, je kunt niet een beetje zwanger zijn. :tounge2:
Ook wel een beetje waar weer...
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

twani

Citaat van: rovinggecko op juni  2, 2014, 19:32:22
En, hoe klinkt de 10k?

Zodra de Crofts aangesloten zijn zal ik je daar over berichten ;)

Had jij ze er nu al tussen "gebraden"? :tounge2:

Mitch--

Zitten in dit meubel nou ook die 'demping plateaus'?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op juni  2, 2014, 22:53:17
Zitten in dit meubel nou ook die 'demping plateaus'?
Uiteindelijk niet gedaan Mitch....  Iets met tijd en zín  :blush:

twani

2 foto's voor E.S. ;)

Joris1971

Citaat van: twani op juni  4, 2014, 22:51:46
2 foto's voor E.S. ;)

Call me an idiot, maare wat zijn dat voor versterkers en waar dienen ze voor? zelfbouw?

Mitch--

Citaat van: Joris1971 op juni  5, 2014, 08:06:31
Call me an idiot, maare wat zijn dat voor versterkers en waar dienen ze voor? zelfbouw?

is theo zn zelfbouw dac ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#9945
Vandaag gekocht, morgenochtend ophalen.

Die van mij is van een iets andere houtsoort en enigszins restauratie "behoeftig" bovendien.

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

#9947
Citaat van: rovinggecko op juni  9, 2014, 21:24:52
Ipv de harbeths en de dddac?
:)

Meer als nieuw onderkomen voor de MacMini en de DDDac, de beide Crofts er bovenop dan....

Ach die ouwe rommel van mij past wel bij zo'n Vintage Audio-meubel.

sultankat

Citaat van: twani op juni  9, 2014, 21:40:29
Meer als nieuw onderkomen voor de MacMini en de DDDac, de beide Crofts er bovenop dan....

Ach die ouwe rommel van mij past wel bij zo'n Vintage Audio-meubel.

ik vind het super  :clapping:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Pjotr27

Citaat van: twani op juni  9, 2014, 21:40:29
Meer als nieuw onderkomen voor de MacMini en de DDDac, de beide Crofts er bovenop dan....

Ach die ouwe rommel van mij past wel bij zo'n Vintage Audio-meubel.

Echt heel mooi.... laat het maar niet aan mijn vrouw zien, die wil vast ook zo`n meubel..
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.