A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Mitch--

Citaat van: twani op mei 22, 2014, 10:52:01
Die staat er nu weer ;)   Gelukkig maar dat ik die nog heb, heb gisteren een mailtje van Glenn Croft ontvangen dat het nog zeker 2 weken gaat duren >:(

Poehhh dacht al dat je zonder zou zitten ;)

Tsja handwerk en kwaliteit kost tijd zullen we maar zeggen!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op mei 22, 2014, 10:55:53
Poehhh dacht al dat je zonder zou zitten ;)

Tsja handwerk en kwaliteit kost tijd zullen we maar zeggen!
Neeeeehhhh...., de Leben blijft ook gewoon "bij me", die wordt "oud" hier.

En vwb de levertijd...tja, het is de concessie die je doet aan het ouderwetste Brits ambacht/vakmanschap.

Een Brit, en zeker zo iemand als Glenn Croft, help je niet gauw over de zeik.  Easy on zal hij denken :tounge:

twani

#9902
Mmmm, moest ik me "verplicht" tóch nog in de "kabel-materie" verdiepen :devil:

Zoals inmiddels bekend ken ik geen Esoterische eigenschappen tóe aan kabels, echter ik heb door de aanstaande overgang van geïntegreerd naar "gescheiden pré-power" tóch andere kabels nodig.

Tot nog toe deed daar de "Chord Crimson +" z'n werk uitstekend.

Nu heb ik, "blind" de reviews achterna rennend, 2 Wireworld Luna 7 kabeltjes besteld.

Nog géén 80 euro bij elkaar, een onverantwoord hóóg bedrag voor kabels welhaast, kon er echter niet onderuit dit maal :D

twani


Cyreg

Netjes  ;)  netsnoeren ook van Supra? (vertind koper dus)
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

lynch1979


twani

Hoho, is niet bij mij thuis.... Kwam ik tegen op het net en vond het erg mooi ;)

lynch1979

Citaat van: twani op mei 30, 2014, 06:43:20
Hoho, is niet bij mij thuis.... Kwam ik tegen op het net en vond het erg mooi ;)

Dan weet je wat je te doen staat  ;)

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | Rega P2+Carbon mm | Naim Stageline N + Flatcap 2x | Neat Motive SX2

eddy135

Citaat van: twani op mei 30, 2014, 06:43:20
Hoho, is niet bij mij thuis.... Kwam ik tegen op het net en vond het erg mooi ;)

Ik dacht al: niets gelezen over een muurschildering! Fraai hoor. :xmas:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: lynch1979 op mei 30, 2014, 08:06:36
Dan weet je wat je te doen staat  ;)

Denk je.....? Je weet toch....  :angel:  :tounge:



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

lynch1979


twani

#9912
Inderdaad heb ik veel méér met het 2e plaatje :)

Een lekker stekkertje op z'n tijd is ook leuk hoor, daar niet van maar vooralsnog spendeer ik 99,8% van de tijd die in deze hobby zit aan muziek luisteren.

Die andere 0,2% rommel ik wat met kabels en andere shit :D


twani

Vandaag zijn de Wireworld Luna's binnen gekomen.

Xander32

Citaat van: twani op mei 30, 2014, 21:18:01
Vandaag zijn de Wireworld Luna's binnen gekomen.
... OMG, fancy kabeltjes bij Twani in z`n set :o.
Hoe komt dat zo ¿
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op mei 30, 2014, 21:26:57
... OMG, fancy kabeltjes bij Twani in z`n set :o.
Hoe komt dat zo ¿
Jij let niet goed op :tounge2:    We hebben het hier over 2 kabels voor nog géén €80,-  :). En dan nog alleen omdat ik zónder nieuwe kabels m'n nieuwe pré/power combo niet kan aansluiten......

Jumping Jack

En? Klinken vrouwenstemmen nu veel meer upfront en een sax als een sax met minder boemerig laag en zonder scherpte en s-klanken? Of valt het allemaal goed mee?  :tounge2:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op mei 30, 2014, 22:29:11
En? Klinken vrouwenstemmen nu veel meer upfront en een sax als een sax met minder boemerig laag en zonder scherpte en s-klanken? Of valt het allemaal goed mee?  :tounge2:
De Crofts zijn nóg niet binnen :devil:

Xander32

Citaat van: twani op mei 30, 2014, 21:41:36
Jij let niet goed op :tounge2:    We hebben het hier over 2 kabels voor nog géén €80,-  :). En dan nog alleen omdat ik zónder nieuwe kabels m'n nieuwe pré/power combo niet kan aansluiten......
.... je had vast nog wel ergens een tweepaar dropveters liggen :police:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

rovinggecko

Ik dacht dat Karwei het walhalla was voor de ras echte non-kabel-fetsjist?
Een hele muur vol dropveters....

Overigens kraken en storen die dat het een lieve lust is, dus zorgen dan wellicht toch weer voor bekering....
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

Citaat van: rovinggecko op mei 30, 2014, 23:08:33
Ik dacht dat Karwei het walhalla was voor de ras echte non-kabel-fetsjist?
Een hele muur vol dropveters....

Overigens kraken en storen die dat het een lieve lust is, dus zorgen dan wellicht toch weer voor bekering....
Waar heb jij 't allemaal over? :blink:

ajbeefde

#9921
Citaat van: Jumping Jack op mei 30, 2014, 22:29:11
En? Klinken vrouwenstemmen nu veel meer upfront en een sax als een sax met minder boemerig laag en zonder scherpte en s-klanken? Of valt het allemaal goed mee?  :tounge2:

Candy D. praat niet, die speelt.... dus de vrouwenstemmen blijven nog wat achter... ;)

Mooie kabels voor het geld. ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

twani

Mijn Chord Crimson Plus RCA interlink van 1 meter lang staat te koop in de marktsectie

Mitch--

Citaat van: twani op mei 31, 2014, 22:23:09
Mijn Chord Crimson Plus RCA interlink van 1 meter lang staat te koop in de marktsectie

nu de kabels er zijn, heeft Glenn al een leverdatum afgegeven ?? :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op mei 31, 2014, 22:24:13
nu de kabels er zijn, heeft Glenn al een leverdatum afgegeven ?? :)
Téér onderwerp >:(