A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Staaled

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 19:54:10
Ik weet niet wat hij dacht, ik ben verantwoordelijk voor wat ík denk.

Ik woon niet voor niets 150 meter bij het Circuit Zandvoort vandaan.

Paul Walker is dood, ik niet.
Ik heb vogels in de tuin ..... en zie na enige zorgvuldige bestudering meen ik toch echt te kunnen vliegen. :tounge:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

#8551
Citaat van: tompj op februari  5, 2014, 19:49:36
...en Rob Slotemaker. Wat een domme praatjes zeg....
Welgeteld 250 meter bij mijn huis vandaan overleden.  Ook op de openbare weg kun je bij een ongeval betrokken raken.

Er wordt in deze discussie overigens niet gesproken over hoeveel mensen ik door mijn, tov een normale bestuurder sterk verbeterd anticiperend vermogen, op de openbare weg al voor een aanrijding heb behoed.

Het ontaard in een oeverloze discussie tussen hen die hier iets meer van weten, en hen die al blij zijn dat ze de auto vanmorgen met de neus de goede kant op richting het werk konden krijgen :tounge2:

twani

Citaat van: Staaled op februari  5, 2014, 19:59:24
Ik heb vogels in de tuin ..... en zie na enige zorgvuldige bestudering meen ik toch echt te kunnen vliegen. :tounge:
Vandaar die hand van je natuurlijk. Een beetje mens begrijpt dat ie niet kan vliegen :D

evilniek

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 19:54:10
Ik weet niet wat hij dacht, ik ben verantwoordelijk voor wat ík denk.

Ik woon niet voor niets 150 meter bij het Circuit Zandvoort vandaan.

Paul Walker is dood, ik niet.

Ja, jammer is dat. (Kon het niet laten, sorry)
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

twani

#8554
Citaat van: evilniek op februari  5, 2014, 20:01:05
Ja, jammer is dat. (Kon het niet laten, sorry)
Ik zit er niet mee dat je dat denkt :D (mocht je dat veronderstellen)

Moet je ook maar niet zo hard rijden op de openbare weg :tounge2:

eddy135

Citaat van: Integra op februari  5, 2014, 19:41:31
Menig grotere wagen zuipt minder bij een wat hogere snelheid.... 

Wat een kul opmerking...


Ik was overigens niet degene die over milieu begon, ik ben ook een auto (sport) liefhebber...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

eddy135

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 20:00:42
Vandaar die hand van je natuurlijk. Een beetje mens begrijpt dat ie niet kan vliegen :D

Nee, en wegkoppen van wegpiraten kan ie ook al niet....
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: evilniek op februari  5, 2014, 19:30:06
Wat een arrogante rechtse bal ben jij zeg.

Blijkbaar zijn de beschreven situaties in mijn reply een beetje te confronterend en te veel op het lijf geschreven geweest voor je begrijp ik nu uit je mooie onderbouwde argumentatie  ?  ;D  Knap overigens dat je zo snel tot dit soort inzichten kan komen  :worship:

Een arrogante rechtse bal ?  Ik vind hem eerlijk gezegd wel komisch, daar ik deze ''classificatie'' nog niet eerder te horen heb gekregen  :clapping:
Zou binnenkort ook eens aan wat forumleden die mij persoonlijk goed kennen vragen of zij daar ook e.e.a in kunnen herkennen... :)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 20:37:27
Blijkbaar zijn de beschreven situaties in mijn reply een beetje te confronterend en te veel op het lijf geschreven geweest voor je begrijp ik nu uit je mooie onderbouwde argumentatie  ?  ;D  Knap overigens dat je zo snel tot dit soort inzichten kan komen  :worship:

Een arrogante rechtse bal ?  Ik vind hem eerlijk gezegd wel komisch, daar ik deze ''classificatie'' nog niet eerder te horen heb gekregen  :clapping:
Zou binnenkort ook eens aan wat forumleden die mij persoonlijk goed kennen vragen of zij daar ook e.e.a in kunnen herkennen... :)
Sluit "nauw aan" bij hetgeen ik van Jan denk te weten :angel: :tounge2:   In HTforum terminologie ben je dan een getweakte rechtse "gehaktbal" :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 19:59:50
Welgeteld 250 meter bij mijn huis vandaan overleden.  Ook op de openbare weg kun je bij een ongeval betrokken raken.

Er wordt in deze discussie overigens niet gesproken over hoeveel mensen ik door mijn, tov een normale bestuurder sterk verbeterd anticiperend vermogen, op de openbare weg al voor een aanrijding heb behoed.

Het ontaard in een oeverloze discussie tussen hen die hier iets meer van weten, en hen die al blij zijn dat ze de auto vanmorgen met de neus de goede kant op richting het werk konden krijgen :tounge2:

Inderdaad ja, maar dat wordt blijkbaar toch niet door iedereen zo gezien of begrepen Theo  ;)

Tja, dit soort discussies tussen twee of meer kampen blijven toch eindeloos doorgaan, kom je never nooit aan uit... :angel:'

Zoals een uit het brabantse land afkomstige goede collega van mij altijd zegt: ''ik vind het wel zalig''



Zelfs Koos kan nog wel wat moois waarderen...  Er is dus nog hoop  :angel:




Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Sonority audio

#8560
Dacht dat ie de linkse baan bal was..
Daar kan ik mij wel in vinden.

  :pompom:
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 20:52:04
Sluit "nauw aan" bij hetgeen ik van Jan denk te weten :angel: :tounge2:   In HTforum terminologie ben je dan een getweakte rechtse "gehaktbal" :D

:withstupid: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 21:08:31
Inderdaad ja, maar dat wordt blijkbaar toch niet door iedereen zo gezien of begrepen Theo  ;)

Tja, dit soort discussies tussen twee of meer kampen blijven toch eindeloos doorgaan, kom je never nooit aan uit... :angel:'

Zoals een uit het brabantse land afkomstige goede collega van mij altijd zegt: ''ik vind het wel zalig''



Zelfs Koos kan nog wel wat moois waarderen...  Er is dus nog hoop  :angel:


Ach Jan, ik merk aan jou dat je tegenwoordig ook wat flegmatieker reageert, 't maakt me allemaal verdomd weinig uit wie er gelijk heeft.
Ik voel mezelf erg gelukkig, daar gaat het om.

Leo de Haan, Koos Spee, het zijn zelf allemaal notoire hardrijders met heel erg snelle auto's.

Ík kom er tenminste nog voor uit dat ik vaak gruwelijk té hard rijd....daar waar het kan....

YamahaRXV

Citaat van: Sonority audio op februari  5, 2014, 21:09:37
Dacht dat ie de linkse baan bal was..
Daar kan ik mij wel in vinden.

  :pompom:

Klopt aardig Dennis  :D  Soms ook een stuiterbal... :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Sonority audio

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 21:15:46
Klopt aardig Dennis  :D  Soms ook een stuiterbal... :pompom:
als je maar voor mij aan de kant gaat,met die dweilbak van je  :headbanging: :devil:
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

twani

Citaat van: Sonority audio op februari  5, 2014, 21:18:24
als je maar voor mij aan de kant gaat,met die dweilbak van je  :headbanging: :devil:
:laugh:   Heerlijk :clapping:  ach ja BMW, achterwielaandrijving, blijft altijd een beetje "zoekerig" :tounge2:

Sonority audio

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 21:21:29
:laugh:   Heerlijk :clapping:  ach ja BMW, achterwielaandrijving, blijft altijd een beetje "zoekerig" :tounge2:
houd het spannend  ;D
Als je later verstandig word, kan je altijd nog op de rechterbaan gaan rijden. :nopompom:
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

twani

Citaat van: Sonority audio op februari  5, 2014, 21:25:04
houd het spannend  ;D
Als je later verstandig word, kan je altijd nog op de rechterbaan gaan rijden. :nopompom:
Later? Mag wel opschieten dan :D

twani

Citaat van: evilniek op februari  5, 2014, 20:01:05
Ja, jammer is dat. (Kon het niet laten, sorry)
Gelukkig heb ik niks met de RTM knop :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 21:14:13
Ach Jan, ik merk aan jou dat je tegenwoordig ook wat flegmatieker reageert, 't maakt me allemaal verdomd weinig uit wie er gelijk heeft.
Ik voel mezelf erg gelukkig, daar gaat het om.

Leo de Haan, Koos Spee, het zijn zelf allemaal notoire hardrijders met heel erg snelle auto's.

Ík kom er tenminste nog voor uit dat ik vaak gruwelijk té hard rijd....daar waar het kan....

Gelukkig voelen en zijn is het allerbelangrijkste wat er is, en het zou wel bizar zijn als een futiliteit zoals een enkele (forum) discussie daar een dusdanige inbreuk op zou geven dat dit gevoel aangetast wordt  ;)
Relativeren of meer flexmatisch denken en handelen is dan maar het beste, hoewel de aard van het beestje nog wel eens anders laat zien  :)

Van het weekend maar eens even de periodieke termijn van het remvloeistof verversen opvolgen want remmen zijn heel belangrijk...........vooral bij hoge snelheden  :P
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Sonority audio

Citaat van: twani op februari  5, 2014, 21:33:41
Later? Mag wel opschieten dan :D
sommige jannen worden nooit verstandig  :tongue2:
Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari  5, 2014, 21:39:26
Gelukkig voelen en zijn is het allerbelangrijkste wat er is, en het zou wel bizar zijn als een futiliteit zoals een enkele (forum) discussie daar een dusdanige inbreuk op zou geven dat dit gevoel aangetast wordt  ;)
Relativeren of meer flexmatisch denken en handelen is dan maar het beste, hoewel de aard van het beestje nog wel eens anders laat zien  :)

Van het weekend maar eens even de periodieke termijn van het remvloeistof verversen opvolgen want remmen zijn heel belangrijk...........vooral bij hoge snelheden  :P
En voor je het weet wordt je weer als zéér onverantwoordelijk personage wéggezet :tounge2:

Lion of Judah

Citaat van: Staaled op februari  5, 2014, 19:10:22
Kennelijk niet ,want dergelijk rijgedrag/gedachtengang heeft mij een linkerhand gekost.
Ik vind het vervelend voor je maar dat kan in andere situaties ook gebeuren.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

twani

Citaat van: Lion of Judah op februari  5, 2014, 21:44:02
Ik vind het vervelend voor je maar dat kan in andere situaties ook gebeuren.
Zo is het maar net ;)

YamahaRXV

Citaat van: Sonority audio op februari  5, 2014, 21:18:24
als je maar voor mij aan de kant gaat,met die dweilbak van je  :headbanging: :devil:

Dat ligt er aan Dennis....als je met die sushibak van jou of Ralph achter mij zit zal je toch echt turbo boost ala ''knight rider'' moeten hebben en gebruiken  :tounge2:  Als je op de motor zit ben ik er van overtuigd dat je er gewoon rechts over de vluchtstrook langs vliegt.... wegpiraat die je ben  :devil: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8