A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 36 gasten bekijken dit topic.

Mr.M

Heeft geen tieten maar  het is netzo geil..
Gr uit marbella. :clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Oww wacht heb ook eentje met tieten... :clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

chansig

Citaat van: VANZOMERENG op februari  2, 2014, 10:20:59

Waar ik me kwaad om kan maken, is dat bepaalde personen hiero, van anderen weten, de zij nogal bezig zijn met
controversiele/omstreden tweaks (op het groende forum "gehakt genoemd) en op dit forum hierover het zwijgen
toedoen (wat m.i.z. verstandig is) maar vervolgens wel met deze zelfde personen, gezamenlijk
anderen om hun tweaks, belachelijk maken.

Ook nu, weet ik zullen bepaalde personen zich aangevallen roepen en weer allerlei zaken terugposten, die meer het karakter
van "trollen" hebben en zullen de gelederen zich wel weer sluiten (kliekjesvorming).
Aangezien ik al lang de hoop heb opgegeven, dat hierover op een stevige doch zakelijke en eerlijke manier,
een discussie gevoerd kan worden, bespaar je alle moeite...... dit is wat m.b.t. mijn laatste post.

Het ligt in eerste instantie altijd aan de ander...dat moet wel degelijk als eerste gezegd worden. Ten 2e is het nu de 2e keer dat je over gehakt begint en op een of andere manier trek je vervolgens een parallel met trollen. Alleen dat vind ik al knap.

Gezien het herhalende karakter in je post is het ws een goed idee dat je post vakantie neemt. Veel plezier.

Gr Hans

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Citaat van: chansig op februari  2, 2014, 18:48:09
Het ligt in eerste instantie altijd aan de ander...dat moet wel degelijk als eerste gezegd worden. Ten 2e is het nu de 2e keer dat je over gehakt begint en op een of andere manier trek je vervolgens een parallel met trollen. Alleen dat vind ik al knap.

Gezien het herhalende karakter in je post is het ws een goed idee dat je post vakantie neemt. Veel plezier.

Gr Hans

Tsja sommige mensen hebben een compleet "bord gehakt" voor kun kop....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

#8429
Als je (of Anita) iets tegen me wilt zeggen...maak van je hart geen moordkuil. Maar met een opmerking als bovenstaande kan je alle kanten mee op..zelfs de goede.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

#8430
Citaat van: chansig op februari  2, 2014, 18:53:38
Als je (of Anita) iets tegen me wilt zeggen...maak van je hart geen moordkuil. Maar met een opmerking als bovenstaande kan je alle kanten mee op..zelfs de goede.

Gr Hans
;)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

chansig

 :D :D :D

Ik begrijp dat het je nogal dwars zat. In de context waarin je de opmerking terugkaatst slaat hij alleen kant nog wal...maar goed.

Door met muziek ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mr.M

Wowww weer paar dagen niet online en ik mis weer de actie....

Jo, heb lol met je hobby en respecteer elkaar.

@twani   je hebt wel een zeer gevarieerd topic maat.

Gr maz
**UNDER CONSTRUCTION**

eddy135

Citaat van: maz op februari  2, 2014, 19:37:48
Wowww weer paar dagen niet online en ik mis weer de actie....

Gr maz

Volgens mij is 't daar ook niet echt saai, aan de foto's te zien... :pompom:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

BuSpu


YamahaRXV

Citaat van: maz op februari  2, 2014, 18:34:07
Heeft geen tieten maar  het is netzo geil..
Gr uit marbella. :clapping:

Marbella is een zeer aangename plek om te vertoeven  :thumbs-up:  Mogelijk dit jaar van de zomer weer heen en gelijk een paar goede kennissen opzoeken die daar een prachtig onderkomen hebben in het naastgelegen Estepona.

Ook gelijk even een Sintillate party meepikken  :tongue2:  http://www.youtube.com/watch?v=BtfRLyS4aMI

Die eerste foto (nee niet met dat andere ''speelgoed'' :D) is dat bij Ronda ?

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

Citaat van: YamahaRXV op februari  2, 2014, 19:53:50
Marbella is een zeer aangename plek om te vertoeven  :thumbs-up:  Mogelijk dit jaar van de zomer weer heen en gelijk een paar goede kennissen opzoeken die daar een prachtig onderkomen hebben in het naastgelegen Estepona.

Ook gelijk even een Sintillate party meepikken  :tongue2:  http://www.youtube.com/watch?v=BtfRLyS4aMI

Die eerste foto (nee niet met dat andere ''speelgoed'' :D) is dat bij Ronda ?

Nee was bij seven bij de poort.
"Flesje" erbij en feestenkan beginnen. :pompom:
**UNDER CONSTRUCTION**

YamahaRXV

Citaat van: maz op februari  2, 2014, 22:24:02
Nee was bij seven bij de poort.
"Flesje" erbij en feestenkan beginnen. :pompom:

;)  ''chille'' club dat Seven, vooral met die waterpijpen.... en de dames die er komen  :tounge:

Hmm, ik ga er maar niet te lang naar kijken... doet te veel verlangen naar ''de goede oude tijd'' en die tijd is niet meer  ;D




Het exclusieve Aqwa Mist vind ik een beetje erg over de top, maar de Tibu is ook niet verkeerd  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

#8438
Die blonde ziet er nog best redelijk uit voor zo'n ranzige plek.

Voor de rest kan ik dit topic niet zo goed volgen  :dontgetit:   
VANZO voelt zich wat ongesteld of zo?  Blijkbaar vanwege het plakbandgebeuren?   
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=140337.0  maar daar nam hij zelf toch het initiatief?  GLWTS.

O ja, ik luister naar de 1e symfonie van Brahms (Bernstein / Wiener Phil), uitvoering zozo maar toch mooi stuk  :music:

AbZ

Hahaha het is eigenlijk helemaal niet zo'n goeie symfonie, want er zitten veel te veel ideeen in, maar ja dat krijg je met zo'n 1e. 
Toch interessant.  En de uitvoering was ruk, komt op mij wat haastig over qua tempi, maar ja wie ben ik -- iig geen Bernstein  :D

Raphie

Citaat van: YamahaRXV op februari  2, 2014, 23:06:18
;)  ''chille'' club dat Seven, vooral met die waterpijpen.... en de dames die er komen  :tounge:

Hmm, ik ga er maar niet te lang naar kijken... doet te veel verlangen naar ''de goede oude tijd'' en die tijd is niet meer  ;D




Het exclusieve Aqwa Mist vind ik een beetje erg over de top, maar de Tibu is ook niet verkeerd  :)
de rechter lacht een beetje manisch en de linker heeft ook al wel wat achter der neusschot. Niks voor mij van die doorgesnoven golddiggers :D 
JBL PRX Power!

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Raphie

JBL PRX Power!

twani

#8443
Zo, de Bastuck RVS "Rennsport-Anlage" heeft z'n plekkie gevonden ónder de Z4 van "Miss Monica" ;)

twani

En de Doede Douma Dac draagt nu ook de naam van z'n bedenker.

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  3, 2014, 17:25:00
Zo, de Bastuck RVS "Rennsport-Anlage" heeft z'n plekkie gevonden ónder de Z4 van "Miss Monica" ;)

:headbanging: Bruut !
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#8446
Citaat van: YamahaRXV op februari  3, 2014, 17:43:21
:headbanging: Bruut !
Een "Sound" als "een malle" :thumbs-up:

Géén middendemper ook meer, zit een dubbele Bastuck "ersatzröhre" :D

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: Raphie op februari  3, 2014, 17:21:35
nee de blonde, enge ogen

Niet door het lurken aan een waterpijp, maar eerder van een lijntje coke misschien...?  :D  Maak niet uit, zijn ze vaak wel lekker hitsig door  :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari  3, 2014, 17:45:59
Een "Sound" als "een malle" :thumbs-up:

Géén middendemper ook meer, zit een dubbele Bastuck "ersatzröhre" :D

;) http://www.youtube.com/watch?v=3rrBzVNNC-k
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8