A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

Cyreg

#8375
Citaat van: Lion of Judah op januari 28, 2014, 17:16:26
Dit is een aanname, neem ik aan? Ik geloof daar niets van. Je denkt toch zeker niet niet dat oa gemeentes zonder bewijslast zomaar mensen van fraude mogen beschuldigen. Of bedoel je dat ze beschuldigt worden door hun buren ofzo?

Ga maar 'ns wat lezen over schuldhulpverlening en bijv over niet op tijd gestopte of aangepaste kinderopvangtoeslag(hoge bedragen!) > het is voor de belastingdienst al snel jouw opzettelijke schuld! Is maar te hopen dat je niet in zo'n situatie terecht komt en ook daar gebeurt het natuurlijk vaker met mensen, die wat minder goed (kunnen)lezen/opletten.


En trouwens de "dreig(achtige)brief" die ikzelf vorig jaar kreeg vd SVB of dat het inkomen van m'n echtgenote niet was gewijzigd en moest binnen zoveel dagen retour anders...., vond ikzelf schandalig.

Eerder had ik 'n brief gehad met de vraag dat als er iets was gewijzigd, ik dat moest doorgeven.
Terwijl de policy hiervoor juist is dat jezelf dit soort wijzigingen moet aanmelden en ik dat natuurlijk ook dan zou doen  :exclamation: Er was dan ook dus niets gewijzigd  :exclamation:

Nee dat gaat echt lekker bij al die rijksregelingen hoor  :devil:

Sorry Twani > mijn laatste reactie over dit Odw  ;)
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

AbZ

Klinkt vervelend  :-\  maar ja, nog steeds een luxeprobleem  ;)

twani

#8377
Citaat van: AbZ op januari 28, 2014, 17:51:31
Klinkt vervelend  :-\  maar ja, nog steeds een luxeprobleem  ;)

Eens ;)

Zie je hoe verpest we hier zijn? we hebben het al weer gauw over onze eigen "armoede" hier in dit land.

Schuldsanering, belastingsperikelen, te lage bijstand, allemaal luxeproblemen. Het feit dat we dit soort zaken als ernstige misstanden aandragen geeft meteen aan hoe weinig échte ellende we kennen in NL.

En als je niks te eten hebt kun je altijd nog bij Geer en Goor aankloppen :tounge2:


Mr.M

#8378
Citaat van: Staaled op januari 28, 2014, 17:14:38
Ook die hebben enig  ;) recht op privacy en anders dok je maar. :tongue2:

Dat dokken doe ik toch all dus .... , :xmas: . Ik Ga  vrijdag  naar marbella tot maandag en wie het liefste is mag mee..., :clapping:...mooie dinge kosten eenmaal geld tegenwoordig.
Valt dit ook onder luxe pronleem?





**UNDER CONSTRUCTION**

Lion of Judah

Citaat van: twani op januari 28, 2014, 18:03:21
Eens ;)

Zie je hoe verpest we hier zijn? we hebben het al weer gauw over onze eigen "armoede" hier in dit land.

Schuldsanering, belastingsperikelen, te lage bijstand, allemaal luxeproblemen. Het feit dat we dit soort zaken als ernstige misstanden aandragen geeft meteen aan hoe weinig échte ellende we kennen in NL.


Inderdaad. En het ligt altijd aan een ander.

Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

Staaled

Citaat van: Lion of Judah op januari 28, 2014, 18:37:58
Inderdaad. En het ligt altijd aan een ander.
Dat is in oorlogsgebieden niet anders.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

twani

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 18:34:26
Dat dokken doe ik toch all dus .... , :xmas: . Ik Ga  vrijdag  naar marbella tot maandag en wie het liefste is mag mee..., :clapping:...mooie dinge kosten eenmaal geld tegenwoordig.
Valt dit ook onder luxe pronleem?
Dit klinkt eerder als "geen enkel probleem" :tounge2:

eddy135

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 18:34:26
.... Ik Ga  vrijdag  naar marbella tot maandag en wie het liefste is mag mee....

Ik zou de stoutste meenemen, maar goed... ;)  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Mr.M

Citaat van: eddy135 op januari 28, 2014, 19:11:30
Ik zou de stoutste meenemen, maar goed... ;)  ;D
Jij snapt het..   dat bedoel ik ook met liefste...... 

Je bent pas  lief voor me als je stout doet.... ;) 
**UNDER CONSTRUCTION**

eddy135

Citaat van: maz op januari 28, 2014, 19:40:52
Jij snapt het..   dat bedoel ik ook met liefste...... 

Je bent pas  lief voor me als je stout doet.... ;)

Nee ok, dan begrijpen we elkaar!  :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op januari 28, 2014, 20:29:19
Moest toch even aan dit topic denken. :).
In die tijd hadden ze duidelijk nog géén siliconen en sportscholen :tounge2:

twani

#8388
Voor diegenen die het kleine "Lebentje" met z'n "2x weinig watt" moeilijk kunnen plaatsen qua prestaties hier een fotootje van het februari nummer van de Stereoplay.

Het zegt me overigens niet zo veel. Weinig méér dan dat ik ultiem blij met het ding ben...

twani

Wél wordt het belang van speakermatching nog eens benadrukt. De Leben lust geen faseschommelingen en lage impedanties..... ;)

twani

#8390
Goed te zien is ook welk een "absolute Bargain" de Unison Simply Italy ook is. Slechts €1950 maar een geweldig klinkend apparaat.

Ook voorzichtig te matchen met speakers overigens.

notoxus

jaja wakker het vuurtje maar weer even op.. ;D   

De sugden a21se schijnt ook wel lekker te spelen met je harbeths. Misschien eens een weekendje ruilen  :P

Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani

Citaat van: notoxus op januari 28, 2014, 22:31:05
jaja wakker het vuurtje maar weer even op.. ;D   

De sugden a21se schijnt ook wel lekker te spelen met je harbeths. Misschien eens een weekendje ruilen  :P
Ik gun je alles maar mijn Leben verlaat het pand niet meer :tounge2:

Xander32

Wie weet in huize Xander ook nog eens buizen ... Heb de Glennies ook op een buizenamp beluisterd (en had dat beter achterwege kunnen laten  8)).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

#8394
Citaat van: Xander32 op januari 29, 2014, 08:23:43
Wie weet in huize Xander ook nog eens buizen ... Heb de Glennies ook op een buizenamp beluisterd (en had dat beter achterwege kunnen laten  8)).
Dat is jouw eindstation Xander, dat roep ik je nú zodat ik later kan zeggen: "ik zei het toch" :tounge:


Buizen zijn hemels.

twani

Door de kamer nú

chansig

Zonde om met cd's te gaan gooien...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari 30, 2014, 22:46:50
We streamen hier "Grhans" :tounge2:
Dan is het zonde om ze onder de kraan te houden. Of is dat een nieuwe tweak?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op januari 31, 2014, 07:12:29
Dan is het zonde om ze onder de kraan te houden. Of is dat een nieuwe tweak?

Hier wordt niet meer "getweaked"  edoch slechts geluisterd ;)