A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

twani

We moeten mijn prestaties niet óverschatten, het feit dat de meeste mannen dat niet redden wil niet zeggen dat het bijzonder is. Ik ken er zat.....(ook dames)

twani

En wie zegt daar dat bodybuilding bij vrouwen niet mooi is :tongue2:

AbZ

Citaat van: twani op november 10, 2013, 22:39:27
En wie zegt daar dat bodybuilding bij vrouwen niet mooi is :tongue2:
Dat ziet er idd niet verkeerd uit.  Hopen dat de voorkant niet tegenvalt...

Former member 78

Met zo'n achterkant weet ik daar wel een oplossing voor :D

twani

Citaat van: ArjanR1 op november 10, 2013, 23:16:53
Met zo'n achterkant weet ik daar wel een oplossing voor :D
Hoor ik hier een "creatieve geest"? :tongue2:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 11, 2013, 07:52:12
Hoor ik hier een "creatieve geest"? :tongue2:
Als dat jouw vertaling van een "dirty mind" is wel ja. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#7531
Gisteren maar weer eens wat cd's geript in de standaard itunes player, gewoon om te proberen.

Klinkt eigenlijk gewoon fantastisch en de remote van apple is ook fijn. Mmmm, is er eigenlijk op klankgebied binnen de iTunes player nog veel verbeterd de laatste jaren?

Kan nu niet direct zeggen dat dit veel onderdoet voor Jriver......    Ik heb ALAC gebruikt overigens. Het lijkt allemaal wat pittiger te klinken, iets dat mijn set prima kan verdragen.


Heb toch het idee dat de diverse players kwalitatief wat naar elkaar tóe aan het groeien zijn de laatste tijd (naar elkaar kijken wellicht zelfs?)

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 12, 2013, 22:05:54
Gisteren maar weer eens wat cd's geript in de standaard itunes player, gewoon om te proberen.

Klinkt eigenlijk gewoon fantastisch en de remote van apple is ook fijn. Mmmm, is er eigenlijk op klankgebied binnen de iTunes player nog veel verbeterd de laatste jaren?

Kan nu niet direct zeggen dat dit veel onderdoet voor Jriver......    Ik heb ALAC gebruikt overigens. Het lijkt allemaal wat pittiger te klinken, iets dat mijn set prima kan verdragen.


Heb toch het idee dat de diverse players kwalitatief wat naar elkaar tóe aan het groeien zijn de laatste tijd (naar elkaar kijken wellicht zelfs?)

Het klinkt ook zeker niet slecht, en vooral niet als je de muziekbestanden naar AIFF converteert  ;)
Denk daarbij nog eens software als Pure Music, Audirvana of Amarra (op een MM) en je hebt een beetje beeldvorming waar het naar toe kan gaan qua klankmatige performance  :music:

De Apple remote app heeft onlangs een update gehad en deze werkt nu zo goed als feilloos met de laatste iTunes versies 11. . >
Het is duidelijk te merken dat het bedieningsgemak beter en vooral sneller is geworden.
Het enige waar ik mij hier sinds gisteren aan loopt te ergeren is dat als ik de MM via HDMI naar mijn plasma scherm laat weergeven ik heel veel cover art van albums kwijt ben geraakt... :-X  Op de iPhone  en iPad is de cover art van de album overigens nog wel gewoon zichtbaar  :crazy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Grappig dat je daar over begint.... ;D het is de enige reden dat er nog geen MM in de huiskamer staat te draaien....  Maw, heb jij nu altijd je TV áán Jan als je muziek draait?  Of kun je het eigenlijk met sec je iPad wel af als je de MM bedient?

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 12, 2013, 22:51:19
Grappig dat je daar over begint.... ;D het is de enige reden dat er nog geen MM in de huiskamer staat te draaien....  Maw, heb jij nu altijd je TV áán Jan als je muziek draait?  Of kun je het eigenlijk met sec je iPad wel af als je de MM bedient?

Nee Theo, is niet nodig  ;)  Na het opstarten van de MM (dit gaat in mijn geval razendsnel met de Samsung Pro SSD) kan je via de Apple remote app op iPad of iPhone (met wifi uiteraard ingeschakeld) meteen iTunes ''beheren''. Gewoon een kwestie van in het ''dock'' menu iTunes en Pure Music (in mijn geval) te selecteren als standaard meteen openen/inschakelen na het opstarten. Ook voor het uitzetten van de MM hoeft de tv niet meer aan, kwestie van de Mocha vnc app op iPad zetten.
Met de Mocha vnc app kan je vele functies van de MM bedienen via je iPad/iPhone/iPod, dus ook de MM uitzetten  ;)
Er zijn trouwens nog meer app,s die dit kunnen.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

#7535
Citaat van: twani op november 10, 2013, 22:38:48
We moeten mijn prestaties niet óverschatten, het feit dat de meeste mannen dat niet redden wil niet zeggen dat het bijzonder is. Ik ken er zat.....(ook dames)

Ik zou het oprecht al niet voor elkaar krijgen om van het squate-rek naar de plek te komen waar deze dame aan het squaten is met dit gewicht volgens mij :devil:

Weet hier iemand overigens hoe je kunt ontdekken wat het maximaal gewicht is dat je aankunt bij een oefening? Steeds verzwaren lijkt me niet de keuze omdat je spieren dan ook steeds vermoeider worden? Niet dat ik er voor de rest veel aan heb, maar ben gewoon benieuwd.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op november 12, 2013, 23:22:52
Nee Theo, is niet nodig  ;)  Na het opstarten van de MM (dit gaat in mijn geval razendsnel met de Samsung Pro SSD) kan je via de Apple remote app op iPad of iPhone (met wifi uiteraard ingeschakeld) meteen iTunes ''beheren''. Gewoon een kwestie van in het ''dock'' menu iTunes en Pure Music (in mijn geval) te selecteren als standaard meteen openen/inschakelen na het opstarten. Ook voor het uitzetten van de MM hoeft de tv niet meer aan, kwestie van de Mocha vnc app op iPad zetten.
Met de Mocha vnc app kan je vele functies van de MM bedienen via je iPad/iPhone/iPod, dus ook de MM uitzetten  ;)
Er zijn trouwens nog meer app,s die dit kunnen.

Leuk dat ik dit binnenkort kan zien en horen Jan.  Vervolgens ook nog eens vergelijken met een naim streamer. Het kan niet op ;)

Gr
Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op november 13, 2013, 00:13:12
Leuk dat ik dit binnenkort kan zien en horen Jan.  Vervolgens ook nog eens vergelijken met een naim streamer. Het kan niet op ;)

Gr
Henk

Inderdaad Henk  ;D  Leuk, ik heb er in ieder geval zin in  ;)
PM je nog wel even deze week.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

mainly British stuff

Xander32

Citaat van: Onder013 op november 13, 2013, 00:13:12
Leuk dat ik dit binnenkort kan zien en horen Jan.  Vervolgens ook nog eens vergelijken met een naim streamer. Het kan niet op ;)

Gr
Henk
Ben benieuwd naar de verslagen, m.n. het vergelijk van de MM en de Naim.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

#7540
Citaat van: Xander32 op november 13, 2013, 08:06:02
Ben benieuwd naar de verslagen, m.n. het vergelijk van de MM en de Naim.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113436.msg2496643#msg2496643

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113436.msg2496662#msg2496662

Zaterdag gaat Henk de MM bij Jan beluisteren en de NDX bij mij, weliswaar dezelfde set (behoudens bekabeling) maar op verschillende weergevers en een andere akoestiek, een 1 op 1 vergelijk is dus niet mogelijk  8)
mainly British stuff

evilniek

Citaat van: Christiaan S op november 12, 2013, 23:30:22
Ik zou het oprecht al niet voor elkaar krijgen om van het squate-rek naar de plek te komen waar deze dame aan het squaten is met dit gewicht volgens mij :devil:

Weet hier iemand overigens hoe je kunt ontdekken wat het maximaal gewicht is dat je aankunt bij een oefening? Steeds verzwaren lijkt me niet de keuze omdat je spieren dan ook steeds vermoeider worden? Niet dat ik er voor de rest veel aan heb, maar ben gewoon benieuwd.

Krak is stop.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

twani

Citaat van: Christiaan S op november 12, 2013, 23:30:22
Ik zou het oprecht al niet voor elkaar krijgen om van het squate-rek naar de plek te komen waar deze dame aan het squaten is met dit gewicht volgens mij :devil:

Weet hier iemand overigens hoe je kunt ontdekken wat het maximaal gewicht is dat je aankunt bij een oefening? Steeds verzwaren lijkt me niet de keuze omdat je spieren dan ook steeds vermoeider worden? Niet dat ik er voor de rest veel aan heb, maar ben gewoon benieuwd.
Het hangt er allemaal maar net vanaf wat je wilt bereiken.... Fitheid? Spiermassa? Langeduur power?

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op november 13, 2013, 09:09:29
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113436.msg2496643#msg2496643

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113436.msg2496662#msg2496662

Zaterdag gaat Henk de MM bij Jan beluisteren en de NDX bij mij, weliswaar dezelfde set (behoudens bekabeling) maar op verschillende weergevers en een andere akoestiek, een 1 op 1 vergelijk is dus niet mogelijk  8)

Inderdaad Martin, teveel ''variabelen'' die het maken van een 1 op 1 vergelijk onmogelijk maken  ;)
Henk zal trouwens ook de MM moeten beluisteren op de interne dac van de Supernait.....
De Burson Conductor wordt vrijdag opgehaald door een zeer geïnteresseerde (potentiële) koper.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op november 13, 2013, 19:27:45
Inderdaad Martin, teveel ''variabelen'' die het maken van een 1 op 1 vergelijk onmogelijk maken  ;)
Henk zal trouwens ook de MM moeten beluisteren op de interne dac van de Supernait.....
De Burson Conductor wordt vrijdag opgehaald door een zeer geïnteresseerde (potentiële) koper.

Dat vond ik al erg spijtig ;) ;D

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: Martin!!! op november 13, 2013, 09:09:29
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113436.msg2496643#msg2496643

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113436.msg2496662#msg2496662

Zaterdag gaat Henk de MM bij Jan beluisteren en de NDX bij mij, weliswaar dezelfde set (behoudens bekabeling) maar op verschillende weergevers en een andere akoestiek, een 1 op 1 vergelijk is dus niet mogelijk  8)
Ok, heb ik het weer's verkeerd opgevat. Thx voor de linkjes :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

VlisChris

Citaat van: twani op november 13, 2013, 19:19:00
Het hangt er allemaal maar net vanaf wat je wilt bereiken.... Fitheid? Spiermassa? Langeduur power?

Spiermassa. Wil niet klein en tenger worden. Ben ik nooit geweest op een jaar of 2 na, en dat vond ik serieus niet mooi staan :angel:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

In dat geval zit de grootste "job" in het isoleren van, en concentreren óp de spiergroep die je traint.

Een handig trucje daarvoor is om "du moment" je het zwaarste stukje van een herhaling "tegenkomt", de desbetreffende spier fictief te showen aan het publiek. Dwz, je doet net alsof je (bijv igv biceps) deze aan het publiek wil laten zien.

Dat hebben we allemaal wel eens gedaan (zo van kijk mij eens een grote bicep hebben ;D), je implementeert het nu in een herhaling waarbij het zwaarste punt van de herhaling hét moment is om de "show" te starten.

Gevolg is maximale concentratie en contractie óp en ín de desbetreffende spier.

Ik zeg AUW :devil:

twani

En nog twee fotootjes die onderschrijven waarom fitness verplicht zou moeten zijn voor vrouwen :tongue2: