A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Xander32

Respect.

Wanneer ga jij jouw vrouw achterna?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

#7203
Citaat van: Xander32 op oktober 20, 2013, 21:59:59
Respect.

Wanneer ga jij jouw vrouw achterna?
mijn sport is een heel andere. Ik ben krachtsporter en ga volgend jaar nog één keer helemaal "geript" en "afgetraind" voor een fotoserie. "Ken net" zo vlak voor mijn vijftigste :P

(Wel even zorgvuldig mijn hoofd buiten beeld houden :D)

VlisChris

Respect voor je vrouw :)

Kan me iets inbeelden bij de kick die dat uitlopen geeft. Maar het lijkt me alles behalve makkelijk.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

twani

Het was haar eerste en ben echt heel blij voor haar ;). Zij is (zeker met dit soort dingen) nooit zo zeker van haar zelf dus dit is voor haar méér dan een fysieke overwinning alleen. Een geweldige mentale oppepper voor een immer heel vrolijk "meissie" ::)

Xander32

Citaat van: twani op oktober 20, 2013, 22:17:32
Het was haar eerste en ben echt heel blij voor haar ;). Zij is (zeker met dit soort dingen) nooit zo zeker van haar zelf dus dit is voor haar méér dan een fysieke overwinning alleen. Een geweldige mentale oppepper voor een immer heel vrolijk "meissie" ::)
Top hoor en tevens mooi om te zien dat jij zo trots bent :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

#7207
Citaat van: twani op oktober 20, 2013, 22:17:32
Het was haar eerste en ben echt heel blij voor haar ;). Zij is (zeker met dit soort dingen) nooit zo zeker van haar zelf dus dit is voor haar méér dan een fysieke overwinning alleen. Een geweldige mentale oppepper voor een immer heel vrolijk "meissie" ::)

Klinkt als een toppertje die Monique  :thumbs-up: grote klasse........ feliciteer haar maar namens mij
mainly British stuff

YamahaRXV

Zeer mooie prestatie hoor  :clapping:

Ik zeg: Chapeau voor Mo !  Feliciteer ze maar van mij  ;)

Als ik mij goed kan herinneren was ze vorig jaar toch ook van plan om mee te doen....?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 20, 2013, 22:06:27
mijn sport is een heel andere. Ik ben krachtsporter en ga volgend jaar nog één keer helemaal "geript" en "afgetraind" voor een fotoserie. "Ken net" zo vlak voor mijn vijftigste :P

(Wel even zorgvuldig mijn hoofd buiten beeld houden :D)

Dat kan ook een flinke prestatie zijn, kan ik uit eigen ervaring vertellen  ;)
Zeker als je het afkan zonder middelen als Enanthaat, Winstrol etc.  ;D
Er wordt vaak neergekeken op deze sport, maar een hoop mensen vergeten hoeveel discipline en aangepaste levenswijze er bij komt kijken.

Een aantal jaren geleden ook heel fanatiek bezig geweest, maar helaas door ziekte van Pfeifer compleet langdurig ''uit shape'' geraakt en ingestort van rond de 90 kg naar 74 kg  :(
Het begint nu weer aardig te kriebelen en ik ben van plan om echt weer op het oude niveau te komen.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Sonority audio

Schiit audio : www.schiit-europe.com
Ludic Audio Cables :new Affordable standards
Mrspeakers: www.mrspeakers-europe.com
Soundaware streamers : www.soundaware-europe.com

Harry HT


Hi,
Citaat van: twani op oktober 20, 2013, 21:36:50
Hier zit vanavond een erg trotse man op de bank. Mijn Monique heeft vandaag de marathon van Amsterdam uitgelopen.
En inderdaad, dát is die Woman van die Nightmare :P
top zeg !

Feliciteer haar maar van mij. Haar 1e?
Gaat ze Rotterdam ook doen in april?

waar is het publiek langs de kant?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

twani

Citaat van: Harry HT op oktober 21, 2013, 08:35:00
Hi,top zeg !

Feliciteer haar maar van mij. Haar 1e?
Gaat ze Rotterdam ook doen in april?

waar is het publiek langs de kant?

Gegroet,

Harry
Dank je Harry. Dat denk ik niet, eerst maar weer eens tijdje lekker ontspannen de wat kortere afstandjes lopen (hoor ik hier rechts naast me ;D)

Er was veel publiek, inderdaad net niet zichtbaar op deze foto's.

twani

#7213
Citaat van: YamahaRXV op oktober 20, 2013, 23:13:23
Dat kan ook een flinke prestatie zijn, kan ik uit eigen ervaring vertellen  ;)
Zeker als je het afkan zonder middelen als Enanthaat, Winstrol etc.  ;D
Er wordt vaak neergekeken op deze sport, maar een hoop mensen vergeten hoeveel discipline en aangepaste levenswijze er bij komt kijken.

Een aantal jaren geleden ook heel fanatiek bezig geweest, maar helaas door ziekte van Pfeifer compleet langdurig ''uit shape'' geraakt en ingestort van rond de 90 kg naar 74 kg  :(
Het begint nu weer aardig te kriebelen en ik ben van plan om echt weer op het oude niveau te komen.
De tijd van "de middeltjes" ligt écht achter me Jan :P. Komend jaar zal ik besteden aan het "groeien" van de huidige 106kg naar een kleine 115, daarna aftrainen naar 91 á 92 kilo om helemaal klaar te zijn, en voor de allerlaatste keer "droogtrainen" voor een paar mooie foto's op mijn vijftigste.
Bij mij voor de deur géén "Abraham" mét baard en stinkende sandalen tegen die tijd ;D

Bas Akkerman

Citaat van: Maximus_Aurelius op oktober 20, 2013, 20:45:21
Dat zijn inderdaad mooie. Het merk is Transparent Acoustic type Septimus.
Mmm, die bedoelde ik eigenlijk niet. Ik bedoelde de "gipsplaat" met golven. ;D

Theo, eigenlijk Monique, respect hoor!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijn M

Dutch & Dutch

Jumping Jack

Ferm gelopen van je vrouw Twani! Maar is ze nog teruggekomen ook?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

#7217
Citaat van: Jumping Jack op oktober 21, 2013, 12:42:16
Ferm gelopen van je vrouw Twani! Maar is ze nog teruggekomen ook?
Nou uhh, er lag wel wat warms naast me in bed vannacht, en dat was zéker níet de buurvrouw :P

Jumping Jack

Er bestaan ook luiers voor volwassenen Theo... Niets om je voor te schamen op jouw leeftijd.  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op oktober 21, 2013, 12:47:50
Er bestaan ook luiers voor volwassenen Theo... Niets om je voor te schamen op jouw leeftijd.  :D
Ik weet niet wat jij voor hobby's hebt Nick, ik heb andere voorkeuren :sleep:

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 21, 2013, 20:33:56
Ik weet niet wat jij voor hobby's hebt Nick, ik heb andere voorkeuren :sleep:

:D  Dat doet mij een beetje denken aan deze ''klassieker''..... :P
En dan met name het stukje vanaf 3 min. 55 sec  :withstupid: ;D

http://www.youtube.com/watch?v=2DtOWUVBJBw


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Wha, wat een smerigheid bij elkaar, kende het (gelukkig  :D) nog niet...

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 21, 2013, 22:20:17
Wha, wat een smerigheid bij elkaar, kende het (gelukkig  :D) nog niet...

:D Lachen hé...  Het verbaast mij dat je het programma (Sex voor de Buch) van Menno Buch niet ken.
Was een zeer spraakmakend programma met een stel wezenloze figuren met (zeer) uitzonderlijke voorkeuren  ;D
Beetje platvloers, en eerder komisch dan opwindend. Bij ons op de zaak stond de dag na uitzending altijd in het teken van ''evaluatie'' van het programma  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ken het wel maar keek het op een of andere manier niet zo vaak. Ik was in die jaren nogal wat "onderweg" zullen we maar zeggen :D

YamahaRXV

Citaat van: twani op oktober 21, 2013, 23:18:04
Ken het wel maar keek het op een of andere manier niet zo vaak. Ik was in die jaren nogal wat "onderweg" zullen we maar zeggen :D

Zeer waarschijnlijk de wilde jaren voordat je Monique leerde kennen ?   ;)  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8