A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 35 gasten bekijken dit topic.

VlisChris

Mannen,

Een beetje mosterd na de maaltijd omdat de bespreking zo te zien al gestopt was, maar individuele bans worden niet hesproken ;)

Hij is over 6 maanden weer van harte welkom om zijn mooie creaties te laten zien. Wellicht heeft hij twitter of facebook dat jullie hem daar kunnen volgen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

YamahaRXV

Citaat van: Christiaan S op augustus 24, 2013, 01:42:23
Mannen,

Een beetje mosterd na de maaltijd omdat de bespreking zo te zien al gestopt was, maar individuele bans worden niet hesproken ;)

Hij is over 6 maanden weer van harte welkom om zijn mooie creaties te laten zien. Wellicht heeft hij twitter of facebook dat jullie hem daar kunnen volgen ;)

@Christiaan   Als je doelt op mijn post dan ging het daar zeker niet (meer) over een individuele ban van een forum lid  ;)
Als je praat over een stukje materiële creatie of simpel gezegd componenten/objecten dan is daar toch niets verkeerd aan, ook al gaat het over een component van een geband lid ? Daarbij is het toch niet mogelijk om wat dan ook te posten als lid met een ban  :angel:

Citaat van: YamahaRXV op augustus 24, 2013, 01:09:46
Het dac project loopt lekker gestaag door en zelfs de voortgang zal hier in dit topic als (bijna) vanouds te zien zijn  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

VlisChris

Oh, ging me er meer om dat het leek alsof Twani zijn ban besproken werd. Als dat niet het geval was: mijn fout :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

YamahaRXV

Citaat van: Christiaan S op augustus 24, 2013, 02:07:44
Oh, ging me er meer om dat het leek alsof Twani zijn ban besproken werd. Als dat niet het geval was: mijn fout :)

Ik snap wat je bedoel en dat onderwerp kwam eerlijk gezegd (en ook wel logischerwijs) aan bod tot zo,n 11.00 u gisterenochtend  ;)

Vanaf post 6382 is hier bewust een ''andere weg ingeslagen'' en kan je er (hopelijk) wel vanuit gaan dat de bezoekers in dit topic volwassen genoeg moeten zijn om de ban van twani te laten ''rusten''  ;)


p.s. Jij bent ook nog laat actief zeg nachtbraker  :P  ;D

Welterusten voor straks  :sleepy:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Jan, dank je voor de informatie! Ik ga er eens een zoekopdracht aan wijden.

Citaat van: Christiaan S op augustus 24, 2013, 02:07:44
Oh, ging me er meer om dat het leek alsof Twani zijn ban besproken werd. Als dat niet het geval was: mijn fout :)
Dat was inderdaad zo, maar is (inclusief excuses van mijn kant) weer voorbij.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

#6405
JammerTheo, ik zal dit gezellige koffiehoekje missen.......
mainly British stuff

Deleted Member 2

Ik begrijp je opvatting en daaruit voortkomende conclusie en besluit.
Af en toe dacht ik weleens "Theo waarom reageer je nou zo?". Discutabel soms, maar wel altijd vanuit je oprechte opvatting over wat er speelde en uiteindelijk leidend tot je besluit. De titel van een boek van mr Abraham Moszkowicz doet me sterk denken aan je opstelling: 'Liever rechtop sterven dan op je knieën leven'.

Ook ik twijfel nogal eens of ik me nog kan vereenzelvigen met dit forum. Min of meer vriendelijk gestelde maar een door mij als een dolksteek ervaren vraag om een bepaald topic uitsluitend voor de liefhebbers van het onderwerp van dat topic te houden was voor mij het toppunt. Voor een forum dat gericht zou moeten zijn op de juiste mix van discussie, kennisdeling en gezelligheid is dat de dood in de pot.
Steeds meer constateer ik het ontstaan van een eenheidsworst. Zelfs over muziekkeuze - weliswaar met een knipoog gesteld - ervaar ik het onderdompelen in een bewust of onbewust verspreide doctrine.

Tot een conclusie en besluit zoals jij ben ik nog niet gekomen. Als dit stukje daar een zetje aan geeft, dan is dat maar zo.

Groet,

Henk

raindog

Jammer Theo. Ik heb je bijdragen altijd met plezier gelezen en het is extra jammer om een mede Harbeth en Leben liefhebber te moeten missen op het forum!
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

VlisChris

De post die ik weggehaald heb is niets anders dan een manier om ondanks de ban toch weer te posten. Het moge duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling is. Ook al is het maar een eenmalige post. Dit omdat er dan vaker "eenmalige" posts voorbij gaan komen.
Wanneer Twani zelf wat wil plaatsen kan dat over 150 dagen weer.

Daarom heb ik de post weggehaald en achter de schermen geplaatst.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Jongens, jongens... Het zal vast komen doordat ik vandaag weer ga werken en zodoende in een goede bui ben, maar overdrijven jullie niet een beetje? Theo is er over een half jaartje weer. Eigen schuld, dikke bult.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 27, 2013, 07:15:14
Jongens, jongens... Het zal vast komen doordat ik vandaag weer ga werken en zodoende in een goede bui ben, maar overdrijven jullie niet een beetje? Theo is er over een half jaartje weer. Eigen schuld, dikke bult.
Suc6 met weer een eerste werkdag, maar vooral ook veel werkplezier!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

#6411
Citaat van: Bas Akkerman op augustus 27, 2013, 07:15:14
Jongens, jongens... Het zal vast komen doordat ik vandaag weer ga werken en zodoende in een goede bui ben, maar overdrijven jullie niet een beetje? Theo is er over een half jaartje weer. Eigen schuld, dikke bult.

Je mist de essentie  Bas. Theo/Twani had via Yamaha RXV het verzoek ingediend om zijn account te laten verwijderen. Deze post is nu verwijderd zie reactie

Citaat van: Christiaan S op augustus 27, 2013, 02:15:20
De post die ik weggehaald heb is niets anders dan een manier om ondanks de ban toch weer te posten. Het moge duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling is. Ook al is het maar een eenmalige post. Dit omdat er dan vaker "eenmalige" posts voorbij gaan komen.
Wanneer Twani zelf wat wil plaatsen kan dat over 150 dagen weer.

Daarom heb ik de post weggehaald en achter de schermen geplaatst.

Theo komt NIET meer terug.

Fijne werkdag Bas  :thumbs-up:
mainly British stuff

Hifi Addict

#6412
Ey YamahaRXV ofzo :) Ik heb Theo's mail niet maar ben wel erg benieuwd naar de resultaten met zn dddac :) Pm ofzo na permissie?  :pompom:

P.S. ik zou ook niet terugkomen  ;)

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 27, 2013, 07:15:14
maar overdrijven jullie niet een beetje?

Na een nachtje heerlijk slapen en mijn reactie nog eens doorgelezen te hebben, sta ik nog helemaal achter wat ik geschreven heb.

Gr
Henk

YamahaRXV

#6414
Citaat van: Martin!!! op augustus 27, 2013, 08:29:22
Je mist de essentie  Bas. Theo/Twani had via Yamaha RXV het verzoek ingediend om zijn account te laten verwijderen. Deze post is nu verwijderd zie reactie

Theo komt NIET meer terug.

Zo is het inderdaad  ;)  Ik heb overigens wel een mening over het verwijderen van de post, maar daar zal ik mij maar niet over uitlaten... :sleep:
Voor je het weet zit er alweer iemand met zijn vingers bij de rtm knop  :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Ok, ik zal inderdaad de essentie missen. Naar mijn beeld kreeg Theo een ban, was hij het er niet mee eens omdat Antoine geen ban kreeg. Waarop hij trots voelde en toch onder een ander account door postte. Christiaan of een andere mod, is dit wel iets voor in het beleidtopic? Ik heb het idee dat het ook daar onder de pet blijft. Ikke is nieuwsgierig en kan slecht tegen onbesproken en onduidelijke conflicten, vandaar dat ik het vraag.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

raindog

Bas, Theo heeft zijn account opgezegd en komt dus niet meer terug. Over het kennelijke conflict dat hier aan vooraf ging, en de reden van de ban, heb ik nauwelijks een mening. Ik vind het gewoon jammer dat Theo ons definitief heeft verlaten en dat wilde ik hem even meegeven. C'est tout.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

lynch1979

Ik zal Theo missen....ook sommige van zijn plaatjes  ;)

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 27, 2013, 17:28:52
Ok, ik zal inderdaad de essentie missen. Naar mijn beeld kreeg Theo een ban, was hij het er niet mee eens omdat Antoine geen ban kreeg. Waarop hij trots voelde en toch onder een ander account door postte. Christiaan of een andere mod, is dit wel iets voor in het beleidtopic? Ik heb het idee dat het ook daar onder de pet blijft. Ikke is nieuwsgierig en kan slecht tegen onbesproken en onduidelijke conflicten, vandaar dat ik het vraag.

Het beleidstopic is niet meer. Dat ging de laatste tijd gewoon niet meer :'(
Overigens ook het enige dat ik er over kwijt wil. Anders hadden we dat topic net zo goed kunnen houden.
Van Twani is het spijtig dat die dit besluit genomen heeft. Ik/we kunnen die keus enkel respecteren.

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Citaat van: raindog op augustus 27, 2013, 17:54:19
Bas, Theo heeft zijn account opgezegd en komt dus niet meer terug. Over het kennelijke conflict dat hier aan vooraf ging, en de reden van de ban, heb ik nauwelijks een mening. Ik vind het gewoon jammer dat Theo ons definitief heeft verlaten en dat wilde ik hem even meegeven. C'est tout.
Ik ook. Het zou zo jammer als de onvrede die anderen wellicht met Theo delen zich als een olievlek uitbreidt, zonder dat er de mogelijkheid is dit te bespreken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Citaat van: Christiaan S op augustus 27, 2013, 18:48:44
Het beleidstopic is niet meer. Dat ging de laatste tijd gewoon niet meer :'(
Overigens ook het enige dat ik er over kwijt wil. Anders hadden we dat topic net zo goed kunnen houden.
Van Twani is het spijtig dat die dit besluit genomen heeft. Ik/we kunnen die keus enkel respecteren.
Jammer. Ik denk dat het zinvol is om elkaars standpunt (mods en leden en leden onderling) te blijven horen en ik hoop dat die mogelijkheid er weer komt. Dat zorgt hopelijk voor wat empathie en wederzijds begrip. Wat niet inhoudt dat regels en de uitvoering daarvan almaar ter discussie moeten staan, maar een open blik daarover wel. Laveren tussen rechtlijnigheid en flexibiliteit dus.

Laat ik zeggen dat ik met plezier hier blijf komen en posten en dat ik het volste vertrouwen heb in mijn medeforumleden (waaronder de mods). Dat plezier en dat vertrouwen is voor mij de basis.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op augustus 27, 2013, 09:19:31
Na een nachtje heerlijk slapen en mijn reactie nog eens doorgelezen te hebben, sta ik nog helemaal achter wat ik geschreven heb.

Gr
Henk

;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: Onder013 op augustus 27, 2013, 09:19:31
Na een nachtje heerlijk slapen en mijn reactie nog eens doorgelezen te hebben, sta ik nog helemaal achter wat ik geschreven heb.

Gr
Henk

Kom op Henk niet alles zo zwaar opnemen..........  ;)
mainly British stuff

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op augustus 27, 2013, 21:33:32
Kom op Henk niet alles zo zwaar opnemen..........  ;)

Dat heb ik me ook afgevraagd: is het wellicht een depressie van een naderend voorjaar?

Neen. Het forum is naar mijn opvatting saai geworden, niet of nauwelijks inhoudelijke discussie en als het er is dan ontaardt het al snel in gekift.

Ook het instellen of ontstaan van domeintjes zit me nog steeds niet lekker. Heel goed en begrijpelijk dat men blij en tevreden is met merk x of apparaat y. Maar als een kritische noot niet wordt gewaardeerd of zelfs toegestaan, doet dat afbreuk waar een forum als dit zijn bestaansrecht aan ontleent: discussie, kennisuitwisseling en gezelligheid in een goede mix.

Gewoon effe een dip, er weinig zin meer in of toch de weerzin tegen de verstikkende eenheidsworst die ik signaleer.

Met opgewekte groet,

Henk


frank2

Je hebt wel gelijk Henk, kritisch is haast niet mogelijk of het wordt weer abx testen e.d. maar iets gevonden te hebben en dat delen kan haast niet meer, want het MOET eerst technisch onderbouwd zijn wat complete onzin is, ik luister naar muziek niet naar techniek. Dat laatste zorgt er alleen maar voor dat ik dat kan... En daar ontstaan pagina's vol discussies van. Het eigenlijke onderwerp wordt dan geheel niet meer aangetipt....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren