A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: YamahaRXV op augustus 12, 2013, 23:37:06
Het laatste beetje twijfel wat Henk evt. nog had over BMW is als sneeuw voor de zon verdwenen na als bijrijder bij mij in de auto gezeten te hebben voor een ''bliksemrit'' vanaf mijn woonplaats naar de zijne  :P :D
:D. Ik zie het helemaal voor me :P.

Kingpin

Van alle beemers vind ik de e39 onovertroffen.
Alles klopt gewoon aan die auto, rijgedrag, zit, en alle 'knopjes' blindelings te vinden.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

twani

Deze meneer heeft toch ook echt zelf nieuwe zijpaneeltjes gemaakt. Voor de niet kenners, de originele Leben plankjes zijn een stuk donkerder zo vond hij ( klopt ook). Vond ie niet mooi en maakte deze.

Moet ik toch ook kunnen dan :o

twani

Citaat van: Kingpin op augustus 12, 2013, 23:41:08
Van alle beemers vind ik de e39 onovertroffen.
Alles klopt gewoon aan die auto, rijgedrag, zit, en alle 'knopjes' blindelings te vinden.
De nieuwere series zijn dynamischer om te rijden, dat wel. Qua "allround eigenschappen" is de E39 onverslaanbaar, wat een hyperfijne auto is dat toch.

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 12, 2013, 23:39:50
:D. Ik zie het helemaal voor me :P.

  :D

Misschien had het ook wel een beetje met mijn rijstijl te maken... ;D
Zie ook dit stukje tekst:  http://www.autoblog.nl/meest-notoire-bumperklevers-rijden-zwarte-bmw   :ang

Mijn wagen is zwart.... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op augustus 12, 2013, 23:43:38
De nieuwere series zijn dynamischer om te rijden, dat wel. Qua "allround eigenschappen" is de E39 onverslaanbaar, wat een hyperfijne auto is dat toch.

Heb zelf nooit de E39 gehad, maar dat het een fijne wagen was kan ik wel beamen.
Een goede vriend heeft er twee gehad waarvan de laatste een M5 was  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op augustus 12, 2013, 23:37:06
Het laatste beetje twijfel wat Henk evt. nog had over BMW is als sneeuw voor de zon verdwenen na als bijrijder bij mij in de auto gezeten te hebben voor een ''bliksemrit'' vanaf mijn woonplaats naar de zijne  :P :D

Klopt helemaal Jan. ;D
Als ik al ooit aan BMW had gedacht, heb je dat - de goden zij dank - er grondig uit gehobbeld  :D
Mijn nieren komen heel langzaam op de plek waar ze horen. :hehe:

Vraag Technative maar eens naar zijn avonturen met een 5 serie full options. Hij vroeg mij om "even" met hem naar de dealer te gaan. Die dealer bleek in Drenthe gevestigd te zijn. :o
Niet leuk, maar dat was niet het ergste. Die auto verbruikte ongehoord veel diesel. De helft voor de motor en de andere helft om alle auto's achter hem - waaronder die van mij - te bedekken met een dikke laag vette diesel.

Alle ellende die dat exemplaar had + de dodemansrit om een vergeten voedinkje op te halen heeft mij voor eeuwig genezen. :wacko:

Gr
Henk

Deleted member

Citaat van: twani op augustus 12, 2013, 22:24:01
<knip>

Oh ja, heb ik jullie al verteld dat ik voedingsexemplaar nummer 2 binnen een uur in elkaar heb gesoldeerd :angel:  Ditmaal het 5volts exemplaar tbv het USB board.

Wederom zonder rook :P Ach ja..,succesvol zijn went snel :laugh:

Leuk man, goed bezig Theo!! Ik ken de voldoening als 't af is én 't allemaal nog werkt ook!  :pompom:

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op augustus 12, 2013, 23:52:58
  :D

Misschien had het ook wel een beetje met mijn rijstijl te maken... ;D
Zie ook dit stukje tekst:  http://www.autoblog.nl/meest-notoire-bumperklevers-rijden-zwarte-bmw   :ang

Mijn wagen is zwart.... :angel:

Beige Citroen C5's zijn ook berucht...... :angel: :angel: :angel: :angel:

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op augustus 13, 2013, 00:13:54
Klopt helemaal Jan. ;D
Als ik al ooit aan BMW had gedacht, heb je dat - de goden zij dank - er grondig uit gehobbeld  :D
Mijn nieren komen heel langzaam op de plek waar ze horen. :hehe:

Vraag Technative maar eens naar zijn avonturen met een 5 serie full options. Hij vroeg mij om "even" met hem naar de dealer te gaan. Die dealer bleek in Drenthe gevestigd te zijn. :o
Niet leuk, maar dat was niet het ergste. Die auto verbruikte ongehoord veel diesel. De helft voor de motor en de andere helft om alle auto's achter hem - waaronder die van mij - te bedekken met een dikke laag vette diesel.

Alle ellende die dat exemplaar had + de dodemansrit om een vergeten voedinkje op te halen heeft mij voor eeuwig genezen. :wacko:

Gr
Henk

:clapping:  ;D ;D

De ''dodemansrit'' was inderdaad om de vergeten Squeeze Upgrade BOTW voeding voor de SB Touch op te halen  ;)
Gelukkig was het jouw voorstel en durfde je het toen nog aan om bij mij in de auto te stappen  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#6260
Citaat van: Onder013 op augustus 13, 2013, 00:16:11
Beige Citroen C5's zijn ook berucht...... :angel: :angel: :angel: :angel:

;D  Waarschijnlijk als tegenhanger van de beruchte zwarte BMW,s zoals aangegeven in het eerder geplaatste linkje ?  :P :pompom:

Zal Bas Akkerman wel eens vragen naar zijn ervaringen met de beige Citroen C5 8)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op augustus 13, 2013, 00:33:03
;D  Waarschijnlijk als tegenhanger van de beruchte zwarte BMW,s zoals aangegeven in het eerder geplaatste linkje ?  :P :pompom:

Zal Bas Akkerman wel eens vragen naar zijn ervaringen met de beige Citroen C5 8)

Beige Citroën's gedragen zich keurig als er een passagier is. 8)

Als ik alleen zit vertrouw ik op de hordes beschermengelen die ik blijkbaar heb. Sturen doen ze ook voor me. Ik kan rustig de tijd nemen om mijn tas op de achterbank te doorzoeken vanaf de bestuurdersplek....
Rem395 heeft het bij mij in de auto net zo naar zijn als ik destijds bij jou...... :-X

Gr
Henk

PS
Valt wel mee hoor. Dat met jou meerijden bedoel ik.

twani

Beige C5 en zwarte 335i, Nelson Mandela zou er nog moeite mee hebben om te voorkomen dat beide eigenaren elkaar "afmaken". Hier op het forum praten ze gewoon met elkaar over koetjes en kalfjes, stappen zelfs (vrijwillig) bij elkaar in de auto :D.

Het HTforum verbroederd kennelijk, wat een mooie hangplek is het toch ;D

Hifi Addict

Citaat van: twani op augustus 12, 2013, 23:41:29
Deze meneer heeft toch ook echt zelf nieuwe zijpaneeltjes gemaakt. Voor de niet kenners, de originele Leben plankjes zijn een stuk donkerder zo vond hij ( klopt ook). Vond ie niet mooi en maakte deze.

Moet ik toch ook kunnen dan :o

Mist hier geen link ofzo? :)

YamahaRXV

#6264
Citaat van: twani op augustus 13, 2013, 08:11:06
Beige C5 en zwarte 335i, Nelson Mandela zou er nog moeite mee hebben om te voorkomen dat beide eigenaren elkaar "afmaken". Hier op het forum praten ze gewoon met elkaar over koetjes en kalfjes, stappen zelfs (vrijwillig) bij elkaar in de auto :D.

Het HTforum verbroederd kennelijk, wat een mooie hangplek is het toch ;D

En zo hoort het toch ook...  ;D

Henk en ik geven graag het goede voorbeeld  :P


Gelukkig gaat dit topic niet op slot.............om vervolgens weer van slot gehaald te worden, en daana uiteindelijk weer op slot te gaan  :withstupid:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op augustus 13, 2013, 10:33:18
En zo hoort het toch ook...  ;D

Henk en ik geven graag het goede voorbeeld  :P


Gelukkig gaat dit topic niet op slot.............om vervolgens weer van slot gehaald te worden, en daana uiteindelijk weer op slot te gaan  :withstupid:
Dan zou voor mij de lol er ook meteen vanaf zijn. Er hoeft van mij niks op slot, elkaar corrigeren en respecteren is beter en makkelijker.

twani

Citaat van: Hifi Addict op augustus 13, 2013, 09:03:08
Mist hier geen link ofzo? :)
Ahum, een plaatje is wat er ontbrak :blush:  voor de duidelijkheid, dit zijn dus niet de originele paneeltjes maar zelfgemaakt exemplaren die wat lichter van kleur zijn....

Jumping Jack

Te flets imo. De donkere zijkanten geven meer karakter...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

#6268
Citaat van: twani op augustus 13, 2013, 19:55:22
Ahum, een plaatje is wat er ontbrak :blush:  voor de duidelijkheid, dit zijn dus niet de originele paneeltjes maar zelfgemaakt exemplaren die wat lichter van kleur zijn....

Ik vind het eerlijk gezegd niet verkeerd die lichte kleur..  8)
Mooi stukje ambachtelijk vakwerk, dat zie ik graag  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Het lijkt wat op essen met danisch oil.

De Arnhemse fijnhouthandel heeft een aardige collectie hout.

Eigenlijk had ik wel verwacht dat het van dat donkere hout zou worden dat in Rolls op het dashboard zit. Zolas dat shell hout uit Mercedes.

Gr
Henk

eddy135

Te bleek idd. in combinatie met het front.

Wel fraai uitgevoerd, overigens.  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Citaat van: Onder013 op augustus 13, 2013, 20:18:39
Het lijkt wat op essen met danisch oil.

De Arnhemse fijnhouthandel heeft een aardige collectie hout.

Eigenlijk had ik wel verwacht dat het van dat donkere hout zou worden dat in Rolls op het dashboard zit. Zolas dat shell hout uit Mercedes.

Gr
Henk
Henk ik wil het juist identiek hebben aan mijn CS300 Leben

Zo dus!

twani


Deleted Member 2

Als je het identiek wilt krijgen, maak je toch 4 zijkanten van dezelfde houtsoort met dezelfde afwerking.

Na het solderen kan je mooi de volgende handvaardigheid op doen.

Gr
Henk

eddy135

Citaat van: Onder013 op augustus 13, 2013, 22:32:47
Als je het identiek wilt krijgen, maak je toch 4 zijkanten van dezelfde houtsoort met dezelfde afwerking.

Gr
Henk

Precies, en als je de tekening laat doorlopen, kunnen ze mooi op elkaar staan... :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN