A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op juli 16, 2013, 20:49:25
Ik heb chord cobra's tussen dt / phonopré / SU, dus je hebt al wel eens chord gehoord  ;).
Haha, ok. Blind gehoord dus! ;D

@Jan, dat boek klinkt interessant, ik zal eens kijken of ik dat in de bibliotheek kan vinden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op juli 16, 2013, 21:08:20

@Jan, dat boek klinkt interessant, ik zal eens kijken of ik dat in de bibliotheek kan vinden.

De essentie vind je hier: http://123management.nl/0/030_cultuur/a300_cultuur_16_covey_zeven_eigenschappen.html

AbZ

Audio tweaks & management goeroe wijsheid lijkt me echt een match made in Heaven's Gate anti skin effect subcontrahypoconductieve tjakkaaaaaaaaa go for it uebershit!

Jumping Jack

Na vijven geen koffie meer AbZ  :police:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 21:43:58
Audio tweaks & management goeroe wijsheid lijkt me echt een match made in Heaven's Gate anti skin effect subcontrahypoconductieve tjakkaaaaaaaaa go for it uebershit!

Heb je er ervaring mee?

twani

Citaat van: Bas Akkerman op juli 16, 2013, 21:08:20
Haha, ok. Blind gehoord dus! ;D

@Jan, dat boek klinkt interessant, ik zal eens kijken of ik dat in de bibliotheek kan vinden.
Blind gehoord en geen verschil waargenomen, zegt dat niet alles :P

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op juli 16, 2013, 20:59:36
Met Brandon gaat het overigens al weer een stuk beter; de praatjes en een stukje gezonde kinderlijke brutaliteit zijn al weer aardig teruggekeerd  ;D

Goed te lezen dat het met de kleine man weer goed gaat.............   :clapping:
mainly British stuff

Martin!!!

Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 21:43:58
Audio tweaks & management goeroe wijsheid lijkt me echt een match made in Heaven's Gate anti skin effect subcontrahypoconductieve tjakkaaaaaaaaa go for it uebershit!

Verklaar je nader................
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op juli 16, 2013, 07:41:29
Kleine Jan verkoos volgens mij het happen in het zand boven het asfalt :D.

Dat klopt Sander, als 7 jarig ventje door pa op een crossmotortje gezet en járen gedaan............met de nodige botbreuken daarbij. (dus genoeg zand gehapt  ;D)
Het ging allemaal goed totdat ik een flinke val maakte en men dacht dat mijn nek gebroken was, wat gelukkig bleek mee te vallen achteraf.  Toen een zeer goede vriend die op hoog niveau reed zwaar ten val kwam en een dwarslaesie opliep ben ik gestopt  :(  Wat een heftige tijd was dat om een op en top sportman zo te zien eindigen.
Diep respect heb ik gekregen voor het revalidatie proces waar hij zich fysiek en mentaal doorheen heb moeten worstelen en de daaropvolgende periode dat hij zich heeft ontwikkeld tot de nederlandse top in het rolstoeltennis   :worship:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

raindog

Covey heeft best interessante ideeën maar ze worden wel erg absoluut gebracht vind ik. Veel communicatie-mannetjes verkondigen Covey's theorieën bijna als een soort religie, en daardoor ben ik er een beetje op afgeknapt. Elke keer wanneer ik nu in een cursus, training of opleiding weer met Covey geconfronteerd wordt ga ik liever even koffie halen...  ;D



Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

AbZ

#5910
Citaat van: raindog op juli 16, 2013, 21:56:07bijna als een soort religie, en daardoor ben ik er een beetje op afgeknapt. <...> ga ik liever even koffie halen...  ;D
Aha! 
Citaat van: Jumping Jack op juli 16, 2013, 21:45:05
Na vijven geen koffie meer AbZ  :police:.
;D  cf. supra  :coffee:

twani

#5911
Nou komt ie dan hoor :P.

- een wat meer opgeruimde klank (enigszins... op de schaal van 1 - 10 een waarneembaar verschil van 2 zou ik zeggen)

- een rijker/volumineuzer   midden/stemmen gebied ( iets meer....op diezelfde schaal een waarneembaar verschil van 3)

- lijkt iets harder te spelen ( een 1 max een 2 op de schaal :P)

Ik weet, een belachelijke puntentelling die ik erop heb losgelaten maar een ongeoefende, recalcitrante beginneling moet toch wát als hij z'n bevindingen aan het forum toevertrouwt....

Ohw shit >:D, ik bedenk me nu dat ze nog geen 90 uur precies hebben gespeeld, nog een reden om mijn waarneming niet serieus te nemen :P.  Tot over 88,5 uur en 86 seconden!

Ik hoop dat dan het klankbeeld een beetje is opengetrokken :P

raindog

#5912
Theo, heb je de kabel wel gemasseerd? Dat was ik je nog vergeten te vertellen namelijk. Elke dag een kwartierje, anders klinkt het te gestrest.. :pompom:

Maar zonder gekheid, ben je wel positief over het verschil?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

YamahaRXV

#5913
Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 21:43:58
Audio tweaks & management goeroe wijsheid lijkt me echt een match made in Heaven's Gate anti skin effect subcontrahypoconductieve tjakkaaaaaaaaa go for it uebershit!

Je kan het niet laten hé...... :angel:  Is vast ook wel een cursusje voor te vinden denk ik zo, heeft bij een ''collega'' trouwens ook goed geholpen dus er is vast nog hoop  :pompom:
Deze is echt goed  ;)  http://www.keepcompanycoaching.nl/index.php?actief=6

Leuke kopje tekst op die site van Jan Peter trouwens:

Uw persoonlijk en zakelijk succes in communicatie en samenwerking hangt sterk af van de manier waarop u op anderen overkomt.
Hoe goed kent u uw communicatie? En hoe denkt u dat anderen u ervaren? Kunt u de perceptie die anderen van u hebben beïnvloeden. En zo ja, hoe?


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Mooi dat Brandon weer "uit één stuk" is :P.  Het DAC klusje ga ik zeker klaren Jan, maar daar moet ik echt even de tijd voor vrijmaken en de rust voor nemen zodat het netjes en correct gebeurt.

Alles bij alles is het nogal wat aan onderdelen (meer dan ik had verwacht)

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op juli 16, 2013, 21:51:41
Goed te lezen dat het met de kleine man weer goed gaat.............   :clapping:

Ja, gelukkig wel Martin  ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

#5916
Citaat van: YamahaRXV op juli 16, 2013, 22:08:50
Je kan het niet laten hé...... :angel:  Is vast ook wel een cursusje voor te vinden denk ik zo, heeft bij een ''collega'' trouwens ook goed geholpen dus er is vast nog hoop  :pompom:
Deze is echt goed  ;)  http://www.keepcompanycoaching.nl/index.php?actief=6

Leuke kopje tekst op die site van Jan Peter trouwens:

Uw persoonlijk en zakelijk succes in communicatie en samenwerking hangt sterk af van de manier waarop u op anderen overkomt.
Hoe goed kent u uw communicatie? En hoe denkt u dat anderen u ervaren? Kunt u de perceptie die anderen van u hebben beïnvloeden. En zo ja, hoe?
;D  Ga jij maar zoeken naar een cursus voor jezelf om de persoon en de zaak te leren scheiden.  Dan krijg je misschien minder moeite met de onschuldige realiteit dat we gewoon van perceptie kunnen verschillen. 

Valt echt reuze mee, de werkelijkheid  :smile:

twani

Citaat van: YamahaRXV op juli 16, 2013, 22:08:50
Je kan het niet laten hé...... :angel:  Is vast ook wel een cursusje voor te vinden denk ik zo, heeft bij een ''collega'' trouwens ook goed geholpen dus er is vast nog hoop  :pompom:
Deze is echt goed  ;)  http://www.keepcompanycoaching.nl/index.php?actief=6

Leuke kopje tekst op die site van Jan Peter trouwens:

Uw persoonlijk en zakelijk succes in communicatie en samenwerking hangt sterk af van de manier waarop u op anderen overkomt.
Hoe goed kent u uw communicatie? En hoe denkt u dat anderen u ervaren? Kunt u de perceptie die anderen van u hebben beïnvloeden. En zo ja, hoe?
Abel is op oorlogspad de laatste tijd, Alias de roeptoetert :P.   Ik kan het van hem goed hebben, komt ook (en daar heb je 'm weer) omdat ik hem in het echt heb ontmoet. Een aardige gast in "het ecchie"... (Al zou je dat zo niet zeggen :D)

twani

Citaat van: raindog op juli 16, 2013, 22:06:55
Theo, heb je de kabel wel gemasseerd? Dat was ik je nog vergeten te vertellen namelijk. Elke dag een kwartierje, anders klinkt het te gestrest.. :pompom:

Maar zonder gekheid, ben je wel positief over het verschil?
Shit ook niet gedaan :nopompom:   Eigenlijk ben ik best wel enthousiast :pompom: dank voor het snelle verzenden en het keurige verpakken.

Ik heb nu ook Cardas :pompom:

YamahaRXV

Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 22:17:37
;D  Ga jij maar zoeken naar een cursus voor jezelf om de persoon en de zaak te leren scheiden.  Dan krijg je misschien minder moeite met de onschuldige realiteit dat we gewoon van perceptie kunnen verschillen. 

Valt echt reuze mee, de werkelijkheid  :smile:

Cursusjes zat gedaan; is erg leerzaam en interessant kan ik je vertellen  :coffee:  En weet je wat er nou vaak zo mooi is op die cursussen, dat er mensen zijn die met hun altijd zogenaamde cynische en sfeerverziekende humor binnen no time herkend worden door een goede cursus leider en vervolgens de rest van de cursusduur zelf in de cynische spotlights gezet worden.
Werkt echt bevorderlijk kan ik je melden  :)

Succes nog met de cursus  :clapping:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

#5920
Citaat van: twani op juli 16, 2013, 22:19:30
Abel is op oorlogspad de laatste tijd, Alias de roeptoetert :P.   Ik kan het van hem goed hebben, komt ook (en daar heb je 'm weer) omdat ik hem in het echt heb ontmoet. Een aardige gast in "het ecchie"... (Al zou je dat zo niet zeggen :D)
;D  Oorlogspad?  :blink:  Dan heb je nog niets meegemaakt hoor  :D

Of nooit zo'n management goeroe cursus meegemaakt?
Als je daar niet (in/om) kunt lachen, tjakkaa  :(

AbZ

#5921
Citaat van: YamahaRXV op juli 16, 2013, 22:33:06
Cursusjes zat gedaan; is erg leerzaam en interessant kan ik je vertellen  :coffee:  En weet je wat er nou vaak zo mooi is op die cursussen, dat er mensen zijn die met hun altijd zogenaamde cynische en sfeerverziekende humor binnen no time herkend worden door een goede cursus leider en vervolgens de rest van de cursusduur zelf in de cynische spotlights gezet worden.
Werkt echt bevorderlijk kan ik je melden  :)

Succes nog met de cursus  :clapping:
Kerel wat kan je slecht gokken...
en slecht reflecteren.  Zie je dan echt niet wat je zelf zegt en doet?
"The other is evil..."  Yeah, right...  Get over it. 
Ik kan gewoon vaker om dingen lachen.  Dat betekent niet dat ik jou niet respecteer. 

Deleted Member 2

Citaat van: AbZ op juli 16, 2013, 22:34:16
Kerel wat kan je slecht gokken.

Zouden jullie eens een meet and greet kunnen afspreken?!

Jumping Jack

Ik vind veel van dat management en HR gebazel nog waziger dan het masseren van een zekering en het vervangen van een glaskabel (of was het omgekeerd)...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Citaat van: Onder013 op juli 16, 2013, 22:39:27
Zouden jullie eens een meet and greet kunnen afspreken?!
Dat heeft hij laatst al voorgesteld in dit topic.  Het idee was dat hij dan met zijn medestanders in de meerderheid zou zijn of zo, dit tegenover the evil others...  maar ik voel me geen partij in dat soort geschillen.  Heb niets tegen Yam maar vind zijn gevoelens gewoon niet maatgevend, eens te meer niet gezien zijn eigen stijl van attributie.  Bovendien zijn M&G's daar niet voor bedoeld.  Die zijn namelijk gewoon voor de leuk.