A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: twani op april 26, 2013, 23:01:23
Je vriendin bedoel je? :P
... Wij saanmpjes ;).

Doe mij er eentje, die kan hier achter thuis mooi dienst doen als tuinhuisje.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Heb je wel gelijk leuke tuinspeakers....

twani

Citaat van: Xander32 op april 26, 2013, 23:03:55
... Wij saanmpjes ;).

He bah, wat klef :P zo krijg je die Glennies nooit door de commissie. Zoiets besluit een man altijd alleen ;D

Xander32

Citaat van: twani op april 26, 2013, 23:19:44
He bah, wat klef :P zo krijg je die Glennies nooit door de commissie. Zoiets besluit een man altijd alleen ;D
... Op mijn voorgaande werkplek mocht ik leiding geven aan ruim 90 dames, daar kon/diende ik uiteindelijk het besluit te nemen ... Hier thuis heeft er echter iemand anders de leiding :P.

Mijn vriendin geeft aan alle speakers lelijk te vinden, maar de ene is volgens haar nog wat meer lelijk dan de andere. Je kan wel raden in welke categorie de Glennies vallen ::).


Maar als ik het besluit heb genomen dat mijn Ushers vervangen gaan worden en die eer gaat dan naar de Glennies, dan komen die er ook 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: twani op april 26, 2013, 22:53:03
Sorry dat ik nog even "doormiep" Jan :P. Draai jij nu ook internetradio vanuit de MM en iTunes? En doet Pure Music dan ook zijn "healende" werk?

Maak niet uit hoor  ;)   Internetradio nog niet geprobeerd vanuit de MM, zal dat vandaag eens gaan proberen.
Heb je mijn mail trouwens nog ontvangen ?  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op april 26, 2013, 23:31:48
Mijn vriendin geeft aan alle speakers lelijk te vinden, maar de ene is volgens haar nog wat meer lelijk dan de andere. Je kan wel raden in welke categorie de Glennies vallen ::).

Maar deze vindt ze nog het minst lelijk.... denk ik  :P  :D  Voila, twee mooie kleuren om uit kiezen  :pompom:



Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Joris1971

Citaat van: Xander32 op april 26, 2013, 23:31:48

Mijn vriendin geeft aan alle speakers lelijk te vinden, maar de ene is volgens haar nog wat meer lelijk dan de andere. Je kan wel raden in welke categorie de Glennies vallen ::).


zeg nou eerlijk, vind jouw vriendin onderstaande speakers ook lelijk?

YamahaRXV

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 12:20:46
zeg nou eerlijk, vind jouw vriendin onderstaande speakers ook lelijk?

Die zijn zeker niet lelijk te noemen  ;) (maar dat is mijn bescheiden mening hoor  :smile:)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 12:20:46
zeg nou eerlijk, vind jouw vriendin onderstaande speakers ook lelijk?
Juist zulke speakers roepen direct hevig protest op; verschillende materialen waardoor deze (volgens haar) nog meer opvallen ...

Ik vind ze overigens erg fraai ;).

Mijn vriendin denkt dat zwarte speakers het minst opvallen, maar m.i. is het tegendeel waar. Twee zwarte hoogglans kolommen zullen hier tegen de witte wanden extra opvallen.
Een houtmotief/afwerking daarentegen ...

Maar indien de Ushers weg gaan dan zal ik haar daarvan overtuigen (lees; ik koop die speakers waarvan ik het meest onder de indruk ben).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

#4959
Citaat van: Xander32 op april 27, 2013, 13:07:32
Juist zulke speakers roepen direct hevig protest op; verschillende materialen waardoor deze (volgens haar) nog meer opvallen ...

Ik vind ze overigens erg fraai ;).

Mijn vriendin denkt dat zwarte speakers het minst opvallen, maar m.i. is het tegendeel waar. Twee zwarte hoogglans kolommen zullen hier tegen de witte wanden extra opvallen.
Een houtmotief/afwerking daarentegen ...

Maar indien de Ushers weg gaan dan zal ik haar daarvan overtuigen (lees; ik koop die speakers waarvan ik het meest onder de indruk ben).

verschillende materialen? ja, 2 welteverstaan, natuursteen en grijs doek.

Laat haar maar eens een luidspreker zoeken die uit 1 materiaalsoort bestaat

Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 13:19:55
verschillende materialen? ja, 2 welteverstaan, natuursteen en grijs doek.

Laat haar maar eens een luidspreker zoeken die uit 1 materiaalsoort bestaat
Drie dus (de kast zelf betreft ook een aanzienlijk stuk van de speaker ;D).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

notoxus

Mijn speakers vallen onder het gedoogbeleid van mijn vriendin.  Ze vind ze wel erg groot maar ach  ;D
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

Joris1971

Citaat van: Xander32 op april 27, 2013, 13:45:18
Drie dus (de kast zelf betreft ook een aanzienlijk stuk van de speaker ;D).

de kast zie je dus niet door het grijze doek.

Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 14:29:52
de kast zie je dus niet door het grijze doek.
Ok, dus als ik het goed begrijp betreft de bekleding van de kast een soort van doek? (Op mijn IPadje kan ik het niet goed zien...)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Citaat van: Xander32 op april 27, 2013, 14:57:27
Ok, dus als ik het goed begrijp betreft de bekleding van de kast een soort van doek? (Op mijn IPadje kan ik het niet goed zien...)

Klopt inderdaad.

Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 16:26:52
Klopt inderdaad.
Chigue.


Betreft het geluid; wat zijn de verschillen met de ex Tannoys?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Citaat van: Xander32 op april 27, 2013, 16:32:03
Chigue.


Betreft het geluid; wat zijn de verschillen met de ex Tannoys?

ik heb nog niet uitgebreid geluisterd door de komst van Bram.


Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 17:47:26
ik heb nog niet uitgebreid geluisterd door de komst van Bram.
Dat is ook veel voornamer! Ik had niet hegrepen dat hij nog zo recent was :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Theo, is je linn streamer stiekem al bij je afgeleverd?

twani

Citaat van: Onder013 op april 27, 2013, 19:33:23
Theo, is je linn streamer stiekem al bij je afgeleverd?
Nou nee, om eerlijk te zijn heb ik de bestelling zelfs geannuleerd. Ik was uiteindelijk toch niet zeker genoeg over de verbetering die ik zou kunnen bewerkstelligen.  Ik heb bij Bjorn en Garmt keurig geïnformeerd wat de annuleringskosten zouden bedragen. Deze had ik oprecht willen betalen omdat ik wel degelijk het ding écht bij hen had besteld, maar zeer zeer coulant wilden zij hier niets van weten.

Hoe nu verder dan zul je je afvragen? Welnu, ik heb besloten (ook omdat ik prima tevreden ben) om voorlopig even te blijven rondkijken, wellicht toch ook gewoon de MM a la Jan "F" ;D

Nu ik je toch te pakken heb Henk :pompom:  Jij draait toch Jplay?  Is dit nu een softwarematige schil voor bijv. jriver of is het echt een op zichzelf staande Mediaplayer?

Ook heb ik de grootste moeite om internetradio te draaien vanuit Jriver(15), het blijft hangen, doet het soms helemaal niet. Ook zet JR15 al mijn rips (de nummers dan)op alfabetische volgorde hetgeen met sommige cd's bloediritant is. Al bij al denk ik dat ik computertechnisch nog nét niet genoeg ben geschoold :blush:

twani

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 12:20:46
zeg nou eerlijk, vind jouw vriendin onderstaande speakers ook lelijk?
Ik heb zelf VS'en in de huiskamer gehad en geloof me; die vond werkelijk iedere bezoeker spuuglelijk :D

De Harbeths daarentegen (ook niet moeders mooiste) kunnen hier en daar, af en toe, héél voorzichtig op enige animositeit rekenen :P

De Adams zijn gewoon erg mooi, punt....

Joris1971

#4971
Citaat van: twani op april 27, 2013, 21:47:50
Ik heb zelf VS'en in de huiskamer gehad en geloof me; die vond werkelijk iedere bezoeker spuuglelijk :D


Ligt ook erg aan de kleurstelling, als ik die van mij zie in ons interieur dan matcht dat juist erg goed.

Maare buiten de looks, wat vond je vd VR's?

S@m

Citaat van: twani op april 27, 2013, 21:47:50
Ik heb zelf VS'en in de huiskamer gehad en geloof me; die vond werkelijk iedere bezoeker spuuglelijk :D


Misschien ook even het type vermelden...

twani

Citaat van: Joris1971 op april 27, 2013, 21:53:07
Ligt ook erg aan de kleurstelling, als ik die van mij zie in ons interieur dan matcht dat juist erg goed.

Maare buiten de looks, wat vond je vd VR's?

Hoho ;D Zélf vind ik zowel speakers als entourage op jouw foto geweldig. Mooie materialen en kleurstellingen van zowel kamer als speaker :wub:  ik had het sec over wat "men" er over het algemeen van vond...Na ja, lekker belangrijk ook :P

De VS' en zijn bijzondere speakers met een fascinerende compleetheid op het gebied van het "wegzetten" van alle frequenties, van hoog tot het allerdiepste laag, alles is er in zeer ruime mate, kraakhelder en snaarstrak. Mijn Harbeths moeten het op alle meet en grijpbare facetten afleggen tegen deze mastodonten, op één ding ná echter......De Harbeths maken net even méér muziek hetgeen de VS'en geenzins degradeert want zoals gezegd erg goed.

Wel weet ik dat het werkingsprincipe van jouw model net even anders in elkaar zit. Deze moeten juist tegen de wand zo heb ik begrepen...uit de testen heb ik ook meegekregen dat ze dan fantastisch klinken, dat zijn er maar weinig in dit formaat...


Gr
Theo.

twani

Citaat van: S@m op april 27, 2013, 22:00:57
Misschien ook even het type vermelden...
VR4 gen III Hovland Special Edition ;)