A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

twani

Mijn probleem (was) is dat ik Spotify enkel via laptop en DAC (USB dus) lekker aan het klinken krijg..
Via SB en externe DAC klonk het nergens naar, zo plaaattt als een duppie jonguh..... ;D

Martin!!!

Ik draai ook veel met Spotify Premium via de SBT maar moet zeggen dat de kwaliteit van de flac bestanden op mijn NAS net iets beter zijn. Als ik een verhouding zou moeten duiden Spotify Premium 90% - flac 100%, en dat allebei via de SBT (met z'n mooie Chord Indigo) en het DACje van de SuperNait........
mainly British stuff

twani

#4902
Dat lijkt op een realistische verhouding Martin, Spotify klinkt namelijk gewoon best goed....

twani

#4903
Zo soms loop ik tegen het probleem aan dat albums/tracks die eerder gewoon konden worden "gevonden" opeens niet meer oproepbaar zijn. Alsof ze uit de database zijn verdwenen zijn zeg maar...
Oa Monolake met "Silence" en een aantal Cafe Del Mar albums zijn gewoon leeg.....

Kunnen jullie Monolake nog wel oproepen?

Deze dus....  (Geweldige foto/album cover trouwens ;))

Martin!!!

Hier ook.....................  gone ........ :devil:
mainly British stuff

twani

Citaat van: Martin!!! op april 21, 2013, 22:33:39
Hier ook.....................  gone ........ :devil:
Ik ben daar best boos over, ik betaal gewoon iedere maand keurig hoor :devil:

Martin!!!

#4906
Citaat van: twani op april 21, 2013, 22:39:12
Ik ben daar best boos over, ik betaal gewoon iedere maand keurig hoor :devil:

Ik baal er ook wel van....... maar bij mij zit het "gratis" in mijn KPN abo.
mainly British stuff

twani


Xander32

Citaat van: twani op april 21, 2013, 23:10:16
Premium dan ook ?
Yep; hier ook Spotify Premium bij het Kpn glasvezelpakket.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op april 22, 2013, 06:23:40
Yep; hier ook Spotify Premium bij het Kpn glasvezelpakket.
Oké, dat is best chique dan :thumbs-up:

Xander32

Citaat van: twani op april 22, 2013, 08:32:46
Oké, dat is best chique dan :thumbs-up:
Ja klopt. Ik had hier thuis eerst het KPN Instap-pakket waar Spotify geen deel van uit maakt.
Toen ik de SBT er had staan ben ik mij gaan verdiepen in Spotify (Premium) en was er al snel over uit dat deze moest komen.

Spotify Premium abbo bleek €9,99 / maand te kosten, terwijl als ik zou overstappen naar het volgende KPN pakket (Standaard), waar Spotify Premium dus deel van uit maakt, mij € 11,- / maand meer zou kosten t.o.v. het Instap-pakket. Echter werd daarbij ook de up- en download snelheid van het internet verdubbelt (van 50/50 Mbit/s naar 100/100 Mbit/s), het TV zender aanbod uitgebreid en een (TV) opnamefunctie a 200 uur.

Die keuze was dus snel gemaakt :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

mainly British stuff

twani


Martin!!!

mainly British stuff

twani

Ik zit in een Ziggo gebied...kun je toch niet zomaar over op kpn dacht ik? :unsure:

Martin!!!

mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op april 22, 2013, 23:51:26
http://www.kpn.com/prive/pakketten.htm?icid=glasvezel:pakketten:sub#tabcontent2

en doe de postcode check

Helaas (nog) geen glasvezelkabel ondanks dat ik woonachtig ben in de ''elitewijk'' van mijn woonplaats  ;D
Enige opties zijn ADSL (max 20 MB downloadsnelheid/1 MB upload) of een totaalpakket via UPC (Horizon via de kabel en tot 150 MB downloadsnelheid/6 MB upload)
Als Horizon van UPC goed werkt, kan het snel zijn, maar de algemene gebruikerservaringen zijn tot nu toe nog niet overwegend positief te noemen  :nopompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

T_I

Tja, hier ook nog niet beschikbaar, wel ADSL 40/4. Prijzige opties, allemaal, voor een huishouden dat alleen de lijn gebruikt. (zit overigens tot juli 2014 nog aan de huidige 20/1 lijn vast)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 15:38:55
Helaas (nog) geen glasvezelkabel ondanks dat ik woonachtig ben in de ''elitewijk'' van mijn woonplaats  ;D
Enige opties zijn ADSL (max 20 MB downloadsnelheid/1 MB upload) of een totaalpakket via UPC (Horizon via de kabel en tot 150 MB downloadsnelheid/6 MB upload)
Als Horizon van UPC goed werkt, kan het snel zijn, maar de algemene gebruikerservaringen zijn tot nu toe nog niet overwegend positief te noemen  :nopompom:

Ik heb hier ook geen glasdvezel. Is het Alles-in-één Standaardpakket dan niets voor je?
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op april 23, 2013, 17:47:53
Ik heb hier ook geen glasdvezel. Is het Alles-in-één Standaardpakket dan niets voor je?

Martin, heb even de postcodecheck gedaan en het snelste pakket wat ik hier van KPN kan krijgen is via ADSL max. 40 MB/down en max. 4 MB/up  :(
Het kabelnetwerk wat hier in de wijk ligt en eigendom is van KPN schijnt niet voldoende geschikt te zijn voor snellere verbindingen.
Eigenlijk verwonder ik mij over het feit dat KPN claimt dat er hier (max) 40 MB haalbaar is, want een tijdje geleden had ik bij de huidige provider (Tele2) gevraagd of mijn internet sneller kon en zij gaven aan dat 20 MB de max was hier omdat het kabelnetwerk niet toereikend zou zijn  :angel:
Van die max 20 MB blijft overigens maar 14 MB down en 0,85 MB up over, en dan is dat nog in het meest gunstige geval  >:(

Hoe is de kwaliteit van je beeld via KPN ? Ook geen uitval of storingen ?  Als ik zie wat voor beeld ik hier heb op mijn trouwe Pio plasma via mijn 88 cm ''moslimschotel'' en Rebox HD tuner dan heb ik sterk het idee dat dit moeilijk te evenaren valt...

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 15:38:55
Helaas (nog) geen glasvezelkabel ondanks dat ik woonachtig ben in de ''elitewijk'' van mijn woonplaats  ;D
Enige opties zijn ADSL (max 20 MB downloadsnelheid/1 MB upload) of een totaalpakket via UPC (Horizon via de kabel en tot 150 MB downloadsnelheid/6 MB upload)
Als Horizon van UPC goed werkt, kan het snel zijn, maar de algemene gebruikerservaringen zijn tot nu toe nog niet overwegend positief te noemen  :nopompom:

Wil je dat woord hier nooit meer noemen! Ik ben net van de therapie van slachtoffer hulp af...... :devil: :devil: :devil: :devil: :threadclosed:

lynch1979

Citaat van: Onder013 op april 23, 2013, 20:12:07
Wil je dat woord hier nooit meer noemen! Ik ben net van de therapie van slachtoffer hulp af...... :devil: :devil: :devil: :devil: :threadclosed:

Welk woord Henk....UPC of.... :D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april 23, 2013, 20:12:07
Wil je dat woord hier nooit meer noemen! Ik ben net van de therapie van slachtoffer hulp af...... :devil: :devil: :devil: :devil: :threadclosed:

UPC Henk ?  ;) Daar hoor je toch nooooooit klachten over.... :withstupid:   :D :D

Maar verklaar je nader... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

#4923
Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 19:54:00
Martin, heb even de postcodecheck gedaan en het snelste pakket wat ik hier van KPN kan krijgen is via ADSL max. 40 MB/down en max. 4 MB/up  :(
Het kabelnetwerk wat hier in de wijk ligt en eigendom is van KPN schijnt niet voldoende geschikt te zijn voor snellere verbindingen.
Eigenlijk verwonder ik mij over het feit dat KPN claimt dat er hier (max) 40 MB haalbaar is, want een tijdje geleden had ik bij de huidige provider (Tele2) gevraagd of mijn internet sneller kon en zij gaven aan dat 20 MB de max was hier omdat het kabelnetwerk niet toereikend zou zijn  :angel:
Van die max 20 MB blijft overigens maar 14 MB down en 0,85 MB up over, en dan is dat nog in het meest gunstige geval  >:(

Hoe is de kwaliteit van je beeld via KPN ? Ook geen uitval of storingen ?  Als ik zie wat voor beeld ik hier heb op mijn trouwe Pio plasma via mijn 88 cm ''moslimschotel'' en Rebox HD tuner dan heb ik sterk het idee dat dit moeilijk te evenaren valt...

Dat is het pakket dat ik ook heb. Inderdaad in het meest gunstige geval 15MB down (wifi). Een monteur vertelde mij ooit dat deze snelheid nog langzaam zou opbouwen (???) en mocht dat niet zo zijn adviseerde hij nog is naar de KPN te bellen die e.e.a. mogelijk ook nog handmatig zouden kunnen aanpassen. Ik zal volgende week is gaan bellen  :D  hoewel de huidige downloadsnelheid voor mij nu toereikend is hoor.

De TV is perfect, glasheldere HD uitzendingen met een zeer incidentele storing..... ik ben zeer tevreden.
mainly British stuff

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op april 23, 2013, 20:37:16
UPC Henk ?  ;) Daar hoor je toch nooooooit klachten over.... :withstupid:   :D :D

Maar verklaar je nader... ;)

Ik heet dan wel geen Henk.....maar ik heb al sinds een jaar of 8 UPC en nog nooit problemen mee gehad...even afkloppen  :D