A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

garmtz

Ben benieuwd wat je gaat vinden van de verschillen tussen de Leben en Linn! Hij is er trouwens in wit, zilver en zwart...

twani

Citaat van: raindog op maart 17, 2013, 19:57:36
Dat gevoel zou nu juist wel eens een verdienste kunnen zijn van je huidige hardware... :mellow:
Toch wel een risico zo'n downgrade. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Ik ben nou eenmaal een thrillseeker :P  Overigens reageerde men precies éénder toen ik mijn MF M6i, met een hele bak met watts, inruilde voor de Leben met z'n armetierige 2x12 watt.

Niemand weet nog hoe dat gaat klinken, maakt me ook niet uit, ik merk het wel.

Een andere versterker is er zo weer bijgekocht, daar hoeft de nieuwe Sneaky dan niet de deur voor uit

twani

Citaat van: garmtz op maart 17, 2013, 20:03:48
Ben benieuwd wat je gaat vinden van de verschillen tussen de Leben en Linn! Hij is er trouwens in wit, zilver en zwart...
Ik ook ;D, kan zo maar zijn dat ik hardgillend weer een versterker bij moet kopen.

Ik heb inmiddels wel gemerkt dat de SHL-5-een hele gemoedelijke speakers is qua impedantie verloop en gevoeligheid. De Leben staat hier nooit voorbij 10.00 uur en ik zie de confrontatie met de Sneaky dan ook best wel met vertrouwen tegemoet.

twani


notoxus

#4404
Interessante keuze en ben benieuwd naar je bevindingen.

Deze had je vast ook wel behandeld om het zo maar eens te zeggen.  Dit zou voor mij ook wel eens kunnen gaan werken als "downgrade"  :angel:

http://www.hifi.nl/artikel/19980/Naim-introduceert-DAC-V1-en-NAP-100-op-CES-2013.htm
Musical Fidelity A1000 | Klipsch Forte III | Sonore Microrendu | Metrum Onyx

twani

Citaat van: notoxus op maart 17, 2013, 20:12:56
Interessante keuze en ben benieuwd naar je bevindingen.

Deze had je vast ook wel behandeld om het zo maar eens te zeggen.  Dit zou voor mij ook wel eens kunnen gaan werken als "downgrade"  :angel:

http://www.hifi.nl/artikel/19980/Naim-introduceert-DAC-V1-en-NAP-100-op-CES-2013.htm
Al mijn HDMI bronnen erop aansluiten was voor mij de doorslaggevende reden...

R

Dat is echt heerlijk ja!

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 20:19:25
Al mijn HDMI bronnen erop aansluiten was voor mij de doorslaggevende reden...

twani

De nieuwe Linn K40 luidsprekerkabel (die volgens mij door hun op de markt is gebracht juist voor de Sneaky en Kiko) bestaat uit zowel een solid core als een stranded lead, afgewerkt met een parelmoer witte buitenmantel.

Mijn eigen kabel is een Atlas Equator Biwire en raadt eens....juist, ook één solid en één stranded wire maal 2 voor het biwire verhaal.
De kleur van de buitenmantel? Parelmoerwit ;). Het zal toch niet? :o

twani


twani

Atlas Equator in hier welliswaar de single wire uitvoering, maar let op de kleur van de mantel...

twani

Ik weet het bijna wel zeker, let ook op de kleuren van de 4 strands.......

Wel een heel goede kabel overigens, ik heb hem echter al :P

Exxar

Is er een prijsverschil tussen die Linn kabel en de Atlas?

twani

Nauwelijks Linn K40 ongeveer 15 pond per meter, Atlas 12 pond per meter....

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani


Jumping Jack

Heb je deze winter dan veel 'geupgrade'?  ;D. Gedurfde zet, maar ik denk dat de sneaky wel zal voldoen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart 17, 2013, 21:25:23
Heb je deze winter dan veel 'geupgrade'?  ;D. Gedurfde zet, maar ik denk dat de sneaky wel zal voldoen...
Dit is ook geen upgrade :P

Jumping Jack

Ah, tuurlijk wel: je gaat er op immers op vooruit wat betreft bedieningsgemak!  :tongue2:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart 17, 2013, 21:31:33
Ah, tuurlijk wel: je gaat er op immers op vooruit wat betreft bedieningsgemak!  :tongue2:
Ohw ja..... ;D

garmtz

Wat een ontdekking, van die Atlas kabel! Ik sluit het zeker niet uit dat het gewoon dezelfde kabel is...

twani

Omdat ik hem zelf heb herken ik m vrij snel........ Het stranded/solid core verhaal zette me op het spoor. Weet het bijna wel zeker......

Overigens een erg goede kabel, werkelijk waar....

Martin!!!

Als de LINN Sneaky nu maar geen Lumin blijkt te zijn...............
mainly British stuff

twani


AbZ

Citaat van: twani op maart 17, 2013, 21:07:37
Nauwelijks Linn K40 ongeveer 15 pond per meter, Atlas 12 pond per meter....
Horen we hier toch zo'n 20~25% verschil  :music:

JeroenGRT

Mooi apparaat! Ben zelf ook wel benieuwd naar de prestaties van een Sneaky, Majik of Akurate DSM, scheelt een hoop apparaten...
In mijn situatie zou het een voorversterker, eindversterker, dac, streamer en hdmi switch kunnen vervangen.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)