A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

twani

Fabrikanten (van welk een product dan ook) maken soms ondoorgrondelijke keuzes...

Ik "zit" in de auto's, ik zal hierover verder niet uitwijden :D

Ik ga zeker niet naar het topic van EVV kijken, ik ga muziek luisteren :P.

twani

Sinds afgelopen week bij mij in de showroom. Zal vast de (brood :D) nodige jonge dames verleiden om deze "oudere jongere" verkoper met een bezoek aan de showroom te verëeren :P

Jumping Jack

Ik denk dat je vooral kappers over de vloer zult krijgen  :D....
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Toch mooi dat je met relatief weinig kosten een upgrade weet te realiseren die weer het nodige brengt en waar je helemaal happy van wordt  ;)

Had ik je niet eerder verteld dat de Genalex (Gold Lion) een goede keus zou zijn.... :pompom:
Geniet ervan Theo  8)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op maart  8, 2013, 22:07:04
Ik denk dat je vooral kappers over de vloer zult krijgen  :D....

Met geblondeerd haar en zo,n schattig klein hondje....?  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart  8, 2013, 22:09:24
Toch mooi dat je met relatief weinig kosten een upgrade weet te realiseren die weer het nodige brengt en waar je helemaal happy van wordt  ;)

Had ik je niet eerder verteld dat de Genalex (Gold Lion) een goede keus zou zijn.... :pompom:
Geniet ervan Theo  8)
Dat was ik niet vergeten Jan ;)

twani

Citaat van: Jumping Jack op maart  8, 2013, 22:07:04
Ik denk dat je vooral kappers over de vloer zult krijgen  :D....
Zal ik maar niet mijn strakke pantalon aantrekken dan.......

Deleted Member 2

Citaat van: twani op maart  8, 2013, 21:06:55
Fabrikanten (van welk een product dan ook) maken soms ondoorgrondelijke keuzes...

Ik "zit" in de auto's, ik zal hierover verder niet uitwijden :D

Ik ga zeker niet naar het topic van EVV kijken, ik ga muziek luisteren :P.

Waar hij de tijd van daan haalt weet ik niet, maar muziek luisteren doet hij zeker ook nog 8)

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op maart  8, 2013, 22:58:51
Waar hij de tijd van daan haalt weet ik niet, maar muziek luisteren doet hij zeker ook nog 8)
Dat doet ie via de autoradio Henk... ;) Daan heeft blijkbaar tijd over. Wie is Daan eigenlijk? :huh2:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

#4335
Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2013, 07:28:28
Dat doet ie via de autoradio Henk... ;) Daan heeft blijkbaar tijd over. Wie is Daan eigenlijk? :huh2:

Daan heeft de tijd. 8)

Zoals in bepaalde landen weleens wordt gezegd: "jullie (westerlingen) hebben een horloge, maar wij (zuid-amerikanen) hebben de tijd". ;D

Groet,

Henk

cardas49

Zag net dat je de squeezebox alweer in de verkoop had staan, moest even uitzoeken waarom dat zo snel is gegaan. Interessante bevindingen met Spotify. Wat gebruik je voor conversie van USB? Een M2Tech? En staat er toevallig geen equalizer aan oid in Spotify? :D


Citaat van: twani op maart  6, 2013, 23:33:27
Even een "tubie" update ;D. Eergisteren heb ik mijn Genelex Gold Lion buisjes (12ax7) in de Leben gestoken, deze. Ter vervanging van de 2 Sovtek pré buisjes die bij mij al enige tijd onder verdenking stonden vanwege het ploppen op één kanaal bij het uitzetten van de versterker......

Ik was al gewaarschuwd voor het inspelen van de buisjes, het zou zelfs best matig kunnen klinken de eerste 80 uur :nopompom:

Inderdaad zat er gisterenavond de eerste uren vrij weinig "spanning" in het klankbeeld. Vanavond echter ( de 2e avond dus) lijkt eea. rap te verbeteren....onder het genot van Spotify knorren de bassen alweer ouderwets en reikt het geluid tot vér (heel ver) buiten de luidsprekers. Ik begin de nieuwe buizen er nu al langzaam van te verdenken béter te klinken dan de oude Sovtekjes...
Ook heb ik nog eens wat zitten pielen met een SB Classic welke is aangesloten op mijn A synchrone M1 Dac. Weer ben ik zwaar teleurgesteld in de klank van het ding, klinkt in mijn situatie veel en veel minder dan oa Spotify vanaf de laptop.  Spotif geeft overigens een sampling rate van 96 aan op mijn dac terwijl internetradio via de SB 48 aangeeft.....

Nee ....Theo en een SB worden nooit vrienden, dat is na 2 keer zo'n ding thuis te hebben gehad wel duidelijk. Er is niets mis mee denk ik, ik vind de sound echter zo door als een pier, plat vlak emotieloos net als de Touch destijds (toen nog op mijn oude MF dac)
Dit in tegenstelling tot Spotify (via de laptop over USB) wat me echt alles geeft wat ik nodig heb. Het geluid daarvan "grooved", swingt, knort, sweept en gaat eigenlijk helemaal los hier. Hoe het kan weet ik niet (wil ik het weten? :D) maar de stemmen staan met Spotify snaarstrak afgebeeld en gelost van de speakers en het klankbeeld zweeft door de hele kamer, de speakers zijn met de ogen dicht niet op positie te duiden..
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

twani

Is een prima Squeezebox, geen zorg hoor ;) kan echter (net als eerder met deTouch) niet leven met de klank en de f*cking Squeezeserver, trage shit :D

Vooralsnog geraakt Spotify via m'n laptopje en een goedkope Audioquest Forest kabel bij mijn A synchrone Musical Fidelity Dac hetgeen hemels klinkt......

Op de rol staat de bouw van een dedicated audiostreamer naar Ruben V voorbeeld ;)

Groet,
Theo.

twani

Wat is nu eigenlijk een adequate opvolger van de Squeezebox Classic/Touch? Op buitenlandse fora zie je diverse dingen genoemd, hier op het forum echter nog niet.....

Iemand?

RubenV.

Citaat van: twani op maart 12, 2013, 21:05:08
Wat is nu eigenlijk een adequate opvolger goed klinkend alternatief voor de Squeezebox Classic/Touch? Op buitenlandse fora zie je diverse dingen genoemd, hier op het forum echter nog niet.....

Iemand?

CAPS  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Deleted Member 2


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: twani op maart 12, 2013, 21:05:08
Wat is nu eigenlijk een adequate opvolger van de Squeezebox Classic/Touch? Op buitenlandse fora zie je diverse dingen genoemd, hier op het forum echter nog niet.....

Iemand?

Hier nog een zelfde soort vraag..... ;) :D
http://reviews.cnet.com/8301-33199_7-57519226-221/logitech-leaves-squeezebox-fans-wondering-whats-next/
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8


Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 12, 2013, 21:37:42
''Çleane'' en lekkere weergave  ;) ;D

Antony With Bryce Dessner - I Was Young When I Left Home. Staat ook op de verzamel cd Dark was the Night.

Het opmerkelijke is dat je in het youtube filmpje een prototype van de Leben draaitafelarm bezig ziet en hoort (via een leben versterker).

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 12, 2013, 23:14:54
Antony With Bryce Dessner - I Was Young When I Left Home. Staat ook op de verzamel cd Dark was the Night.

Het opmerkelijke is dat je in het youtube filmpje een prototype van de Leben draaitafelarm bezig ziet en hoort (via een leben versterker).

Henk, probeer jij Theo nu ''lekker'' te maken voor een analoge aankoop met Leben draaitafelarm ?  :angel: ;) :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 12, 2013, 23:41:58
Henk, probeer jij Theo nu ''lekker'' te maken voor een analoge aankoop met Leben draaitafelarm ?  :angel: ;) :D

Nee zeker niet. Theo's wegen zijn weliswaar ondoorgrondelijk, maar een draaitafel zie ik niet verschijnen in huize W.

Leben maakt al een fraaie phono-versterker, maar de stap naar het maken van een arm is wel heel groot. Het is dus meer mijn eigen positieve verbazing dat leben nu ook met deze producten komt en dat wil delen met een Leben liefhebber.

Meer vanuit het idee dat hij wellicht net als ik geïnteresseerd is in nieuws over een merk waar je wat mee hebt. En als Theo geen zin heeft om het te lezen is dat ook prima. 8)

Groet,

Henk

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op maart 12, 2013, 23:52:00
Nee zeker niet. Theo's wegen zijn weliswaar ondoorgrondelijk, maar een draaitafel zie ik niet verschijnen in huize W.

Leben maakt al een fraaie phono-versterker, maar de stap naar het maken van een arm is wel heel groot. Het is dus meer mijn eigen positieve verbazing dat leben nu ook met deze producten komt en dat wil delen met een Leben liefhebber.

Meer vanuit het idee dat hij wellicht net als ik geïnteresseerd is in nieuws over een merk waar je wat mee hebt. En als Theo geen zin heeft om het te lezen is dat ook prima. 8)

Groet,

Henk

Ik liep maar een beetje te dollen, maar begreep de essentie van het verhaal wel hoor  ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op maart 13, 2013, 00:09:29
Ik liep maar een beetje te dollen, maar begreep de essentie van het verhaal wel hoor  ;) ;D

Er is nog wat eigen belang bij het plakken van een link in een topic: ik kan de link dan na lange tijd simpel weer terug vinden. Dus eigenlijk een soort database. ;D