A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2


A Woman's Nightmare! "Zijn we nu klaar dan?"

Het wordt dan toch wel tijd om van derden eens te horen wat ze er van vinden. :o

Groet,

Henk

advr

Citaat van: Onder013 op december  8, 2012, 14:38:35

Het wordt dan toch wel tijd om van derden eens te horen wat ze er van vinden. :o


Is dat belangrijk dan? Hahaha ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Deleted Member 2

Citaat van: advr op december  8, 2012, 14:47:17
Is dat belangrijk dan? Hahaha ;D

Totaal niet. :bigsmile:

Voor de meelezers van dit topic - zoals ik - kan het aardig zijn om de mening van een andere luisteraar over de set te lezen.

tompj

Citaat van: Onder013 op december  8, 2012, 15:17:10
Totaal niet. :bigsmile:

Voor de meelezers van dit topic - zoals ik - kan het aardig zijn om de mening van een andere luisteraar over de set te lezen.
Mijn mening: Theo is klaar. Fantastische set, goed opgesteld. Klaar.
Speakers: QLN Signature 3 (binnenkort vervangen door Devore Orangutan 0/Baby)
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen digitaal: CD: Accuphase DP-55V. Streamer: Naim ND5 XS2.
Bron analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element

Cyreg

Alvast veel plezier met luisteren en fijne kerst  :xmas:

Toch denk ik dat 'n ander Lebensaderje (netsnoertje  ;)) nog best wat kan opleveren  :devil:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > BlackCable Ruhr47  > Furutech e-TP60E > BlackCable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), BlackCable Ruhr18 (8SE)

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  8, 2012, 10:56:20
Hij had al een paar maandjes gespeeld, moet al "ingefikt"zijn dan.....  Zo klinkt het ook :inlove:

Over inspelen gesproken; vandaag de nieuwe Adam,s opgehaald en out of the box al heerlijk klinkend  :wub:
Van de ca. 200 uur inspelen heb ik er nu 6 uur opzitten...... O0
Still a long way to go  :smile:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: tompj op december  8, 2012, 15:20:59
Mijn mening: Theo is klaar. Fantastische set, goed opgesteld. Klaar.
Ik kom binnenkort even langs... :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Dynky op december  8, 2012, 14:18:02
heb je wel genoeg laag ?  >:D ;)
Meer dan.....er is balans, meer laag zou de homogeniteit aantasten.

twani

#2883
Citaat van: YamahaRXV op december  8, 2012, 16:46:01
Over inspelen gesproken; vandaag de nieuwe Adam,s opgehaald en out of the box al heerlijk klinkend  :wub:
Van de ca. 200 uur inspelen heb ik er nu 6 uur opzitten...... O0
Still a long way to go  :smile:
Yeeeeehaaaaaaaa, eindelijk :pompom: Op jou zat ik te wachten Jan ;D

FOTO!!!!!!!!!!!!

Samen met "grand lady S." heel, heel veel gelukkige luisteruurtjes gewenst :clapping:

YamahaRXV

Citaat van: twani op december  8, 2012, 17:58:33
Yeeeeehaaaaaaaa, eindelijk :pompom: Op jou zat ik te wachten Jan ;D

FOTO!!!!!!!!!!!!

Samen met "grand lady S." heel, heel veel gelukkige luisteruurtjes gewenst :clapping:

Dank je Theo  :D
Yep,eindelijk binnen en nu maar eens wat uurtjes inspelen en luisteren.
Mooi om weer de verschillende fasen van het inspeelproces waar te kunnen nemen.
Uit de doos al lekker klinkend met een goede plaatsing en detail weergave, maar nu na zo,n 6 uur aaneengesloten te hebben gespeeld is toch goed te merken dat de weergave al weer een stukje vloeiender en vrijer is. Dat kan nog leuk worden...... :P

Ik zal morgen even bij daglicht een fotootje maken van de statige berlijners  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

advr

Citaat van: YamahaRXV op december  8, 2012, 18:18:22


Ik zal morgen even bij daglicht een fotootje maken van de statige berlijners  ;)

Nu mag ook wel hoor... dan maar slecht licht :P
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

YamahaRXV

Citaat van: advr op december  8, 2012, 18:26:59
Nu mag ook wel hoor... dan maar slecht licht :P

Voorlopig dan maar even een van het net ''geplukt'' plaatje  ;) ;D

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

Cool Jan  :clapping:. Pmc's verkocht?

Ze zien er alvast erg goed uit, veel plezier ermee!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op december  8, 2012, 20:53:06
Cool Jan  :clapping:. Pmc's verkocht?

Ze zien er alvast erg goed uit, veel plezier ermee!

Thnx Nick  ;)  De afwerking van de Adam,s is werkelijk waar subliem (net als de PMC Twenty,s trouwens  ;)).
De PMC,s zijn overigens ingeruild.
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Cyreg op december  8, 2012, 16:39:35
Alvast veel plezier met luisteren en fijne kerst  :xmas:

Toch denk ik dat 'n ander Lebensaderje (netsnoertje  ;)) nog best wat kan opleveren  :devil:
Ik heb geen gewone netkabels ;)

twani

Citaat van: YamahaRXV op december  8, 2012, 20:49:47
Voorlopig dan maar even een van het net ''geplukt'' plaatje  ;) ;D


3 stuks? Ben je over op surround? :laugh:   Zonder malligheid, beauties :clapping:

twani

Hoe bedoel je mooie afwerking :o. Wauw, stunning :pompom:

twani

Vergeet vooral niet de foto "open te tikken" ;).  Wat supermooi zeg...

twani

Die van Jan zijn natuurlijk in het voor hem "te doen gebruikelijke" hoogglans  zwart ;D

twani

Gelukkig zijn de speakers mooier dan het gebouw waarin ze worden gemaakt ;D

weust

Citaat van: Bas Akkerman op december  8, 2012, 17:28:37
Ik kom binnenkort even langs... :devil:

As Twani het ok vind kom ik dan mee.
Ben ook erg benieuwd naar de combinatie die er staat.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

twani


weust

Tof :-) Denk dat Bas en ik het er morgen nog wel over zullen hebben dan.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4


YamahaRXV

Citaat van: twani op december  8, 2012, 22:01:42
Die van Jan zijn natuurlijk in het voor hem "te doen gebruikelijke" hoogglans  zwart ;D

Uiteraard..... O0 :D
Theo, bedankt nog voor de positieve reacties en niet te vergeten de aangepaste topic titel  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8