A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april  7, 2012, 00:07:24
Je bedoelt dat je moe bent na het sjouwen van een fraaie cd-speler? ???

  :o ;D ;D  Fraai qua uiterlijk of fraai qua klank ?  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

beide Jan. ;D

Maar........de drie heren met hun akoestische contrabassen zijn nog niet op het podium geweest 8)

twani

Citaat van: YamahaRXV op april  6, 2012, 23:56:32
Had hem ook al op marktplaats zien staan Henk ;)  Grote vraag is, hoe klinkt zoiets tussen de M6i en de PMC,s...... :angel:

En nog wat energie kunnen vinden om e.e.a. aan te sluiten...... ;) ;D
Ik heb Kimber gehad, echt een All Round kabel die het altijd wel "doet" .Ik had zelf 8PR, 8TC is volgens mij een tik helderder.......

Jumping Jack

Ik heb momenteel de kimber 8tc, bi-wire (shotgun). Tot voor kort samen met de 4tc in een bi-amp opstelling...
Het is inderdaad een goeie allrounder, de 8 heeft duidelijk meer body dan de 4. Ik denk dat het verschil met de pr vooral 'snelheid' is: het is een dikke koperkabel, maar absoluut niet sloom of vettig, maar evenmin echt sprankelend. Twani heeft gelijk als hij het een all-rounder vindt.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Citaat van: Jumping Jack op april  7, 2012, 12:41:52
Ik heb momenteel de kimber 8tc, bi-wire (shotgun). Tot voor kort samen met de 4tc in een bi-amp opstelling...
Het is inderdaad een goeie allrounder, de 8 heeft duidelijk meer body dan de 4. Ik denk dat het verschil met de pr vooral 'snelheid' is: het is een dikke koperkabel, maar absoluut niet sloom of vettig, maar evenmin echt sprankelend. Twani heeft gelijk als hij het een all-rounder vindt.

Heb je de 12 TC ook wel eens getest Nick ? Ik hoor regelmatig dat de 12 TC wat minder snel klinkt en wat té veel aanzet in het laag.....

Heb je de geconfectioneerde Ocus kabels trouwens al binnen ?

Nu we het toch over kabels hebben.... ,heb zojuist mijn Supra stekkerblok eens uit mekaar gehaald om te kijken hoe dat er van binnen uitziet.
Geen sterbedrading, een hoop dunne kabeltjes en een overspanningsnetwerkje met printplaatje en vele weerstandjes :o :-X
Niks dus ;D

Inmiddels is het stekkerblok al geheel ontleed, overspanningsnetwerk er uit gesloopt en de outlets al voorzien van nieuwe (ster)bekabeling ;)
Zometeen even de boel weer in mekaar schroeven en kijken of er wat hoorbare verschillen zijn ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Jumping Jack

De 12tc heb ik niet geprobeerd maar die is identiek aan de 4 + 8tc samen en eigenlijk ideaal voor biamp of biwire configuraties. Om single wire te gebruiken is de 12 imo overkill en inderdaad mss te veel van het goede. De 8 doet het voor mij heel goed in het laag.

De ocos-kabels zouden dinsdag klaar zijn, maar ik kan er komende week toch niet om, jammergenoeg. Het testen zal nog even moeten wachten. Ik ben ook wel benieuwd naar jouw ervaringen met de harmonic tech, mooie kabels hoor.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april  7, 2012, 14:51:12

Nu we het toch over kabels hebben.... ,heb zojuist mijn Supra stekkerblok eens uit mekaar gehaald om te kijken hoe dat er van binnen uitziet.
Geen sterbedrading, een hoop dunne kabeltjes en een overspanningsnetwerkje met printplaatje en vele weerstandjes :o :-X
Niks dus ;D

Inmiddels is het stekkerblok al geheel ontleed, overspanningsnetwerk er uit gesloopt en de outlets al voorzien van nieuwe (ster)bekabeling ;)
Zometeen even de boel weer in mekaar schroeven en kijken of er wat hoorbare verschillen zijn ;)


En Jan, is er al iets te vertellen over de resultaten van het renoveren van het stekkerblok?
Het valt me een beetje tegen van Frank2 dat hij die vraag nog niet heeft gesteld ;D.
Mijn ervaring is dat sterbedrading en geen gedoe met overspanningsnetwerkjes goed bijdraagt aan een meer pittig en ruimtelijk geluidsbeeld.

twani

Dé reden dat ik (totdat mijn eigen blok eindelijk eens klaar is :D) speel met een Rittal zonder poespas. Heb ook mindere ervaringen met gefilterde blokken in mijn eigen situatie.....

Deleted Member 2

Citaat van: twani op april  9, 2012, 21:12:08
Dé reden dat ik (totdat mijn eigen blok eindelijk eens klaar is :D) speel met een Rittal zonder poespas. Heb ook mindere ervaringen met gefilterde blokken in mijn eigen situatie.....

Zeg Theo, heb jij tijdens de paasdagen nog gesleuteld aan je (eigen) blok? ;D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april  9, 2012, 10:06:20
En Jan, is er al iets te vertellen over de resultaten van het renoveren van het stekkerblok?
Het valt me een beetje tegen van Frank2 dat hij die vraag nog niet heeft gesteld ;D.
Mijn ervaring is dat sterbedrading en geen gedoe met overspanningsnetwerkjes goed bijdraagt aan een meer pittig en ruimtelijk geluidsbeeld.

De ervaringen tot nu toe na het verwijderen van de nodige weerstanden van het overspanningsnetwerk en het vervangen van de standaard kabel heeft zeker wel hoorbare verschillen opgeleverd.
Ook de netkabels die verwisseld zijn voor Lapp kabels met Iego en Hifi Tuning connectoren hebben weer wat extra,s opgeleverd :happy:

Vandaag ben ik met mijn vriendin op pad geweest voor een nieuw bankstel en dat gaf in de winkel wel weer wat strubbelingen over welk model, wordt het een nieuw bankstel of een leefhoek (hoekbank) etc. :-X
Uiteindelijk zijn we er qua type en kleur wel uitgekomen en was de keus naar ieders zin.
Het grote voordeel van meubels kijken is dat je in zo,n meubelzaak altijd nieuwe ideeën en inspiraties op doet. Zo ook vandaag waarbij mijn vriendin de bestelde leefhoek al in gedachten zag staan in onze woonkamer. Normaal gesproken ben ik het niet zo eens met haar ideeën, maar nu kon ik goed met de nieuwe indeling leven daar hierdoor de ''sweet spot'' zo,n 2 meter meer richting de speaker plaatsing ging.
Bij thuiskomst hebben we maar gelijk e.e.a. verschoven en ik ben eerlijk gezegd erg tevreden over de indeling, maar nog veel meer over de klankkwaliteiten van de set die hier staat te spelen.
Alle wijzigingen aan bekabeling, stekkerblok en vooral de nieuwe luisterpositie en een verbeterde akoestiek (door verplaatsing van meubelstukken) zorgen ervoor dat de set nog even een aardig niveau hoger staat te spelen :o ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op april  9, 2012, 23:38:16
De ervaringen tot nu toe na het verwijderen van de nodige weerstanden van het overspanningsnetwerk en het vervangen van de standaard kabel heeft zeker wel hoorbare verschillen opgeleverd.
Ook de netkabels die verwisseld zijn voor Lapp kabels met Iego en Hifi Tuning connectoren hebben weer wat extra,s opgeleverd :happy:

Vandaag ben ik met mijn vriendin op pad geweest voor een nieuw bankstel en dat gaf in de winkel wel weer wat strubbelingen over welk model, wordt het een nieuw bankstel of een leefhoek (hoekbank) etc. :-X
Uiteindelijk zijn we er qua type en kleur wel uitgekomen en was de keus naar ieders zin.
Het grote voordeel van meubels kijken is dat je in zo,n meubelzaak altijd nieuwe ideeën en inspiraties op doet. Zo ook vandaag waarbij mijn vriendin de bestelde leefhoek al in gedachten zag staan in onze woonkamer. Normaal gesproken ben ik het niet zo eens met haar ideeën, maar nu kon ik goed met de nieuwe indeling leven daar hierdoor de ''sweet spot'' zo,n 2 meter meer richting de speaker plaatsing ging.
Bij thuiskomst hebben we maar gelijk e.e.a. verschoven en ik ben eerlijk gezegd erg tevreden over de indeling, maar nog veel meer over de klankkwaliteiten van de set die hier staat te spelen.
Alle wijzigingen aan bekabeling, stekkerblok en vooral de nieuwe luisterpositie en een verbeterde akoestiek (door verplaatsing van meubelstukken) zorgen ervoor dat de set nog even een aardig niveau hoger staat te spelen :o ;)


Goed zaken dus gedaan! ;)
Je hebt nog niet door dat die slimme vriendin dat allemaal met audio en akoestiek in het achterhoofd plant en regelt ;D

Enjoy,

Henk

Deleted Member 2

Vanmiddag heb ik bezoek gehad van nieuwsgierige jonge oren. Ze hadden vernomen dat er iets nieuws in het rek staat.....en ook onder de kurk en in de koelkast >:(
Ze kwamen tot dezelfde constatering over de SA met de eensgezinde conclusie dat hij lekker swingt en klinkt en dat het laag hier en daar niet helemaal gedefinieerd is (beetje rommelig). Van de week ga ik net als jij nog wat experimenteren met netsnoer en interlinks. De weergave van contrabas is nog niet helemaal je dat. Via streaming klinkt dezelfde track lekker strak, via de audio analogue een beetje dun, maar wel strak. Het gaat om drie contrabassen ieder met een eigen sound zonder te verloochenen dat het contrabassen zijn. Ik ga ook nog proberen hoe deze track met streaming via  de dac van de SA klinkt.

Groet,

Henk

twani

Citaat van: Onder013 op april  9, 2012, 21:18:10
Zeg Theo, heb jij tijdens de paasdagen nog gesleuteld aan je (eigen) blok? ;D
Henk, ik was gisteren het welbekende (paas) haasje :devil:, autoverkopers plegen werkzaam te zijn op 2e paasdag :(
Wel nog 3 "karren" verkocht en nog gezelligheid op de koop toe, dus alles bij alles ging `t best, maar dus niks gesleuteld aan m`n blok......

twani

Citaat van: YamahaRXV op april  9, 2012, 23:38:16
De ervaringen tot nu toe na het verwijderen van de nodige weerstanden van het overspanningsnetwerk en het vervangen van de standaard kabel heeft zeker wel hoorbare verschillen opgeleverd.
Ook de netkabels die verwisseld zijn voor Lapp kabels met Iego en Hifi Tuning connectoren hebben weer wat extra,s opgeleverd :happy:

Vandaag ben ik met mijn vriendin op pad geweest voor een nieuw bankstel en dat gaf in de winkel wel weer wat strubbelingen over welk model, wordt het een nieuw bankstel of een leefhoek (hoekbank) etc. :-X
Uiteindelijk zijn we er qua type en kleur wel uitgekomen en was de keus naar ieders zin.
Het grote voordeel van meubels kijken is dat je in zo,n meubelzaak altijd nieuwe ideeën en inspiraties op doet. Zo ook vandaag waarbij mijn vriendin de bestelde leefhoek al in gedachten zag staan in onze woonkamer. Normaal gesproken ben ik het niet zo eens met haar ideeën, maar nu kon ik goed met de nieuwe indeling leven daar hierdoor de ''sweet spot'' zo,n 2 meter meer richting de speaker plaatsing ging.
Bij thuiskomst hebben we maar gelijk e.e.a. verschoven en ik ben eerlijk gezegd erg tevreden over de indeling, maar nog veel meer over de klankkwaliteiten van de set die hier staat te spelen.
Alle wijzigingen aan bekabeling, stekkerblok en vooral de nieuwe luisterpositie en een verbeterde akoestiek (door verplaatsing van meubelstukken) zorgen ervoor dat de set nog even een aardig niveau hoger staat te spelen :o ;)

Jan begrijp ik nu goed dat je de bank van de achterwand wég hebt (mogen ;D) halen en daardoor de reflecties van de achterwand voor een groot deel het kunnen elimineren? Indien het geval kan dit nu ook makkelijker omdat je de roomgain in het bassgebied met de PMC ook niet meer zo erg nodig hebt omdat ze genoeg bass"opbrengen". Mmmmm zou ik ook wel willen, die bank van de achterwand af......

twani

Citaat van: Onder013 op april 10, 2012, 00:13:15
Vanmiddag heb ik bezoek gehad van nieuwsgierige jonge oren. Ze hadden vernomen dat er iets nieuws in het rek staat.....en ook onder de kurk en in de koelkast >:(
Ze kwamen tot dezelfde constatering over de SA met de eensgezinde conclusie dat hij lekker swingt en klinkt. Van de week ga ik net als jij nog wat experimenteren met netsnoer en interlinks. De weergave van contrabas is nog niet helemaal je dat. Via streaming klinkt dezelfde track lekker strak, via de audio analogue een beetje dun, maar wel strak. Het gaat om drie contrabassen ieder met een eigen sound zonder te verloochenen dat het contrabassen zijn. Ik ga ook nog proberen hoe deze track met streaming via  de dac van de SA klinkt.

Groet,

Henk
Let us know Henk, altijd lastig als het niet in één keer op z`n plekkie valt.........

Deleted Member 2

Citaat van: twani op april 10, 2012, 10:54:05
Henk, ik was gisteren het welbekende (paas) haasje :devil:, autoverkopers plegen werkzaam te zijn op 2e paasdag :(
Wel nog 3 "karren" verkocht en nog gezelligheid op de koop toe, dus alles bij alles ging `t best, maar dus niks gesleuteld aan m`n blok......

het was maar een beetje plagen hoor :blush:

twani

Dat is je dan gelukt, wat dat aan gaat ben ik net een vrouw, reageer op iedere prikkel ;D Zonder dollen, het blok moet ik weer beetpakken want is wel een heel gaaf project namelijk. Sluit ook goed aan bij mijn (eigen, ik weet het) filosofie dat ik een blok het liefst ongefilterd wil hebben.....

YamahaRXV

Citaat van: twani op april 10, 2012, 10:58:51
Jan begrijp ik nu goed dat je de bank van de achterwand wég hebt (mogen ;D) halen en daardoor de reflecties van de achterwand voor een groot deel het kunnen elimineren? Indien het geval kan dit nu ook makkelijker omdat je de roomgain in het bassgebied met de PMC ook niet meer zo erg nodig hebt omdat ze genoeg bass"opbrengen". Mmmmm zou ik ook wel willen, die bank van de achterwand af......

Dat klopt helemaal Theo ;)
Qua laagweergave merk ik nog niet zo heel veel verschil. Wel is door de betere luisterpositie het stereobeeld, detail en plaatsing verbeterd :smile:
Ik zit nu weer met een ander probleempje.......heb hier nu twee werkelijk in nieuwstaat verkerende speakerkabelsets liggen van Kimber (8 TC) en de zeer mooie exotisch ogende Harmonic Technology Pro 11+. Beide merken hebben hun eigen specifieke klankbeeld en ik weet nog steeds niet welke van de twee ik echt mooier vind :-X  Ook de handicap van een al wekenlang heersende neus en holte verkoudheid speelt niet echt mee om een objectieve beoordeling te maken.

De Kimber klinkt lekker snel,open,gedetailleerd en heeft een goede plaatsing van stemmen en instrumenten, maar heeft wat minder body in het mid-midlaag en zit soms wel ''op het randje''.
Voordeel is wel dat mindere (donkere) opnames toch nog lekker klinken.

De Harmonic Technology Pro 11+: Wat een bizar indrukwekkende kabel is dit om te zien; de kabel heeft een buitendiameter van 25 mm. en het lijkt wel of er twee pythons hier op het tapijt liggen ;D
De Harmonic Tech klinkt wat rustiger,warmer, gecontroleerder dan de Kimber (volumeknop moet verder opengedraaid worden), heeft een vol mid, maar het karakter is meer laid back dan dat van de Kimber waardoor het lijkt of er minder detail hoorbaar is. De Harmonic Tech is een kabel die het heel goed doet op redelijk transparant klinkende sets (waar ik mijn set ook wel in schaal) en niet meteen indruk maakt in tegenstelling tot de Kimber die bij de eerste klanken meteen laat horen wat zijn karakter is.
Ondanks het feit dat ik de Kimber een zeer goed klinkende kabel vind heb ik wel het idee dat deze bij analytisch en transparant klinkende sets soms ''to much'' kan zijn en er een stukje luistervermoeidheid kan ontstaan....
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Terwijl je van de Harmonic Technology Pro 11+ juist het bijterigere karakter zou verwachten ;D

twani

Overigens ga ik zelf tegenwoordig meer en meer voor muzikaal ipv. detail, en vind ik de afwezigheid van luistermoeheid eigenlijk wel bijna het grootste goed op audiofiel gebied. Het heeft mij namelijk weggetrokken van een (te?) grote  obsessiviteit tav. de techniek alles uiteraard ten faveure van de muziekbeleving ;)
Lees bovenstaande en je begrijpt Jan dat de  HT Pro11 juist wel eens MIJN kabel zou kunnen zijn. Is heel persoonlijk, ik weet het....
Super "vette" kabel Jan :D

Deleted member

Citaat van: twani op april 11, 2012, 23:03:48
Overigens ga ik zelf tegenwoordig meer en meer voor muzikaal ipv. detail, en vind ik de afwezigheid van luistermoeheid eigenlijk wel bijna het grootste goed op audiofiel gebied. Het heeft mij namelijk weggetrokken van een (te?) grote  obsessiviteit tav. de techniek alles uiteraard ten faveure van de muziekbeleving ;)

Muzikaliteit en detail samen of beter gezegd een goede balans tussen die twee is 't mooiste maar ook 't moeilijkst te krijgen naar mijn mening. Maar inderdaad, (snel) optreden van luistermoeheid geeft aan dat er iets niet goed zit. Mocht echter alles meer/grotendeels 't zelfde klinken dan ben je aan 't maskeren met een sausje. Als je set dingen weglaat dan is dat wel minder erg dan dat 'ie zaken toevoegt maar beiden vind ik persoonlijk niet optimaal. Dit uiteraard slechts ter overweging, ik zeg niet dat 't in jouw geval zo is.  :)

Deleted Member 2

Jan is al helemaal verkocht. Hij wil gewoon die cobra's. Zijn je luidsprekers werkelijk goed ingespeeld? Het zou mij zeer verbazen als ze in zo'n korte tijd al helemaal klaar zijn om te kunnen bepalen welke kabel goed past om de goede eigenschappen misschien te versterken en de wat mindere enigszins te compenseren. Kan je met de eigenaar - die zelf ook een liefhebber is - niet afspreken dat je ze nog een week of twee test zodat je PMC's ook redelijk ingespeeld zijn.

Zo maar een idee, tenzij die liefhebber haast heeft om welke reden dan ook.

Groet en wijsheid,

Henk

Deleted Member 2

Nabrander:

Al geprobeerd - hoewel ik weet dat je er geen voorstander van bent - de twee kabels bi-wired aan te sluiten?

YamahaRXV

Citaat van: twani op april 11, 2012, 23:03:48
Overigens ga ik zelf tegenwoordig meer en meer voor muzikaal ipv. detail, en vind ik de afwezigheid van luistermoeheid eigenlijk wel bijna het grootste goed op audiofiel gebied. Het heeft mij namelijk weggetrokken van een (te?) grote  obsessiviteit tav. de techniek alles uiteraard ten faveure van de muziekbeleving ;)
Lees bovenstaande en je begrijpt Jan dat de  HT Pro11 juist wel eens MIJN kabel zou kunnen zijn. Is heel persoonlijk, ik weet het....
Super "vette" kabel Jan :D

Ietsje minder vet dan de echte cobra, maar toch........ ;) ;D


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op april 11, 2012, 23:24:38
Jan is al helemaal verkocht. Hij wil gewoon die cobra's. Zijn je luidsprekers werkelijk goed ingespeeld? Het zou mij zeer verbazen als ze in zo'n korte tijd al helemaal klaar zijn om te kunnen bepalen welke kabel goed past om de goede eigenschappen misschien te versterken en de wat mindere enigszins te compenseren. Kan je met de eigenaar - die zelf ook een liefhebber is - niet afspreken dat je ze nog een week of twee test zodat je PMC's ook redelijk ingespeeld zijn.

Zo maar een idee, tenzij die liefhebber haast heeft om welke reden dan ook.

Groet en wijsheid,

Henk

Henk, het is niet altijd het oog wat ook wat wil ;)
De PMC,s hebben er nu zo,n 55 uur spelen op zitten en klinken nagenoeg hetzelfde als de uitermate goed ingespeelde demo PMC, s die ik hier in huis had.
Het uitgebreid beluisteren van beide sets kabels is geen probleem, ik heb daar een nette afspraak over kunnen maken met de eigenaar ;) (hij had trouwens een Goldmund Eidos 36 T speler)

Als je hoort wat de Kimber qua plaatsing en detailweergave in huis heb dan vind ik de prijs voor deze kabel echt een ''no brainer''.
Net nog even de Dynamic Experience cd uitgebreid geluisterd en echt ieder nummer wordt tot in het kleinste detail ontrafelt met de Kimber.
De Harmonic Technology is een kabel die ook veel detail laat horen, maar wat minder dynamisch en warmer klinkt dan de Kimber en daardoor in het begin wat ''terughoudend'' overkomt.

Moeilijk,moeilijk,moeilijk....... :-X  Ik zeg, huiswerk voor de komende dagen ;)

Ben je trouwens al wat verder gekomen met de SA KI Pearl  ;)?

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8