A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op februari 15, 2012, 21:25:34

@Henk Heb je al een testje gedaan met de Clic als voorversterker en de PM KI Pearl als eindversterker ? 




Nog niet Jan. Ik dacht dat de griep verdreven was met precies genoeg malt whisky ;D Niet dus: er zal dus een herhaal recept nodig zijn :tongue2:

twani

Niet mixen met medicijnen onder! :tongue2: En dan zeker niet in een badkuip gaan zitten....

Deleted Member 2

Citaat van: twani op februari 15, 2012, 23:00:09
Niet mixen met medicijnen onder! :tongue2: En dan zeker niet in een badkuip gaan zitten....

hahaha. Ik kan ook niet zingen :-X

YamahaRXV

Citaat van: garmtz op februari 15, 2012, 21:28:59
Tenzij je zelf een Internetstation broadcast en dus lokaal test wat de machine ermee doet, heb je geen idee hoe er geproduceert is in de 'studio' van het Internetstation. Dus als hij gewoon bestaande stations heeft beluisterd, zegt dat helemaal niets. Die hebben namelijk allemaal een beetje een boost in het laag.

Dit klopt helemaal, daarom vind ik dit vergelijk van meneer CP ook niet geheel objectief :-X Iemand die in de hifi scene (volgens velen...) zo,n bekende en ervaren naam heeft hoort m.i. toch wel beter te weten :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op februari 15, 2012, 22:31:05
Nog niet Jan. Ik dacht dat de griep verdreven was met precies genoeg malt whisky ;D Niet dus: er zal dus een herhaal recept nodig zijn :tongue2:

Dit (herhaal) recept werkt wel denk ik...... ;) ;D ;D  Iets met zeewier O0

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

Sorry jongens, even off topic ;)

Wie van jullie kent deze speakers of het merk in algemeen qua klankbeeld ?

Triangle Genese Quartet
Ik moet zeggen dat ik (persoonlijk) wel gecharmeerd ben van het uiterlijk en de afwerking....


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Poldo

Citaat van: YamahaRXV op februari 15, 2012, 23:32:25
Sorry jongens, even off topic ;)

Wie van jullie kent deze speakers of het merk in algemeen qua klankbeeld ?

Triangle Genese Quartet
Ik moet zeggen dat ik (persoonlijk) wel gecharmeerd ben van het uiterlijk en de afwerking....




Ik heb ze weleens gehoord, zijn behoorlijk pittige speakers, ik vond ze ook erg degelijk afgewerkt.
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op februari 15, 2012, 23:17:18
Dit (herhaal) recept werkt wel denk ik...... ;) ;D ;D  Iets met zeewier O0



klopt helemaal, maar dan het type dat beter bij mijn leeftijd past, svp ::)

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op februari 15, 2012, 23:32:25
Sorry jongens, even off topic ;)

Wie van jullie kent deze speakers of het merk in algemeen qua klankbeeld ?

Triangle Genese Quartet
Ik moet zeggen dat ik (persoonlijk) wel gecharmeerd ben van het uiterlijk en de afwerking....



http://www.stereophile.com/ces2008/011208triangle/index.html

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op februari 15, 2012, 23:32:25
Sorry jongens, even off topic ;)

Wie van jullie kent deze speakers of het merk in algemeen qua klankbeeld ?

Triangle Genese Quartet
Ik moet zeggen dat ik (persoonlijk) wel gecharmeerd ben van het uiterlijk en de afwerking....




Upgrade-virus Jan? Harbeth.......

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari 15, 2012, 23:32:25
Sorry jongens, even off topic ;)

Wie van jullie kent deze speakers of het merk in algemeen qua klankbeeld ?

Triangle Genese Quartet
Ik moet zeggen dat ik (persoonlijk) wel gecharmeerd ben van het uiterlijk en de afwerking....



Jan, naar ik meen is jouw 826 en dan specifiek de "W" toch al wel een heel goede speaker? Waarin wil je veranderen/ verbeteren?

Groet,
Theo.

vanzomereng

Zeer fraaie en levendige speaker  :inlove:  en was bijna door ondergetekende gekocht maar werd gedwarsboomd
door een aanbod van Dali Helicon 400 voor 2.800 nieuw p/paar.

Ik heb ook onlangs onderstaande Triangle Esprit Limited (Anniversary model?) gehoord en deze vond ik zeker net zo fraai  :inlove:
Volgens dat tijdschrift STEREO wordt de Triangle Esprit Limited met evenveel "klankpunkte" gewaardeerd als de
Genese Quartet en hierbij beste speaker in zijn prijsklasse.
Niet dat alles wat tijdschriften zeggen klakkeloos aangenomen moet worden en verder speelt smaak een rol maar wellicht genoeg
aanleiding om deze ook eens te horen en dit scheelt je ook nog ca. 700 euro in de aanschaf.  
 


Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

twani

Ik ben altijd al heimelijk verliefd geweest op de Magellan Cello`s van dit merk (tot ik voor de lol eens opzocht wat ze wogen en kosten :o)

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari 16, 2012, 21:45:10
Ik ben altijd al heimelijk verliefd geweest op de Magellan Cello`s van dit merk (tot ik voor de lol eens opzocht wat ze wogen en kosten :o)

@Theo  Deze bedoel je  ;)



Deze speakers (á € 9000,00 het paar) heb ik onlangs bij mijn dealer ACF Audio gezien en trokken meteen mijn aandacht door het mooie uiterlijk en de zeer hoogstaande afwerking.
ACF is sinds kort dealer en heeft onlangs de Triangle Geneses Quartet en de Triangle Esprit Limited (Anniversary) @VANZOMERENG ;) toegevoegd aan de collectie.

@Theo  Mijn Focals 826 W zijn zeker geen slechte speakers en ik ben ben zeker content met de set zoals die nu klinkt. Maar zoals het een echte audiofiel betaamt sta ik zeker wel open voor een evt. upgrade als het ook daadwerkelijk een verbetering betreft  ;) ;D
Persoonlijk heb ik niets met franse auto,s, maar franse speakers daarentegen....... :wub: In het verleden heb ik meerdere keren speakers van Jean Marie Reynaud kunnen beluisteren en die klank vond ik ook al niet verkeerd. Hetzelfde heb ik met mijn Focal 826 W,; open en dynamisch,met een redelijk transparant en helder hoog, wat warmer klinkend in het mid,en een strak klinkende mid-laag en laag weergave.

Heb trouwens Audio Physic (Tempo 6 (25) ) ook altijd wel een mooie speaker gevonden,maar ondanks het feit dat er enorm veel detail hoorbaar is bij A.P. mis ik toch vaak een vleugje warmte. Het klinkt m.i. toch wat klinisch en te gepolijst.

Vanmiddag moet ik nog even naar ACF en zal dan eens kijken of ik de bovengenoemde Triangle speakers kan beluisteren..... ::)

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op februari 17, 2012, 09:32:42
@Theo  Deze bedoel je  ;)



Deze speakers (á € 9000,00 het paar) heb ik onlangs bij mijn dealer ACF Audio gezien en trokken meteen mijn aandacht door het mooie uiterlijk en de zeer hoogstaande afwerking.
ACF is sinds kort dealer en heeft onlangs de Triangle Geneses Quartet en de Triangle Esprit Limited (Anniversary) @VANZOMERENG ;) toegevoegd aan de collectie.

@Theo  Mijn Focals 826 W zijn zeker geen slechte speakers en ik ben ben zeker content met de set zoals die nu klinkt. Maar zoals het een echte audiofiel betaamt sta ik zeker wel open voor een evt. upgrade als het ook daadwerkelijk een verbetering betreft  ;) ;D
Persoonlijk heb ik niets met franse auto,s, maar franse speakers daarentegen....... :wub: In het verleden heb ik meerdere keren speakers van Jean Marie Reynaud kunnen beluisteren en die klank vond ik ook al niet verkeerd. Hetzelfde heb ik met mijn Focal 826 W,; open en dynamisch,met een redelijk transparant en helder hoog, wat warmer klinkend in het mid,en een strak klinkende mid-laag en laag weergave.

Heb trouwens Audio Physic (Tempo 6 (25) ) ook altijd wel een mooie speaker gevonden,maar ondanks het feit dat er enorm veel detail hoorbaar is bij A.P. mis ik toch vaak een vleugje warmte. Het klinkt m.i. toch wat klinisch en te gepolijst.

Vanmiddag moet ik nog even naar ACF en zal dan eens kijken of ik de bovengenoemde Triangle speakers kan beluisteren..... ::)


Hoi Jan :pompom:

Dat hoor je inderdaad vaak over AP, toch wat moeilijker te plaatsen ook, jammer want door hun uiterlijk verschenen ze tijdens mijn zoektochten steevast op de Favo lijstjes. Volgens mij heeft Triaingle een soortgelijke klanksignatuur, klinisch strak en helder maar.....ik heb ze nooit uitgebreid beluisterd dus misschien moet ik dit voor me houden :closedeyes:
Jouw opmerking over een warm en vol midden Jan doet mij onmiddelijk het idee opkomen je uit te nodigen voor een luistersessie op de Harbeth`s, we hebben immers dezelfde apparatuur ;)
Anders gezegd, je bent immer welkom :worship:

Groet,
Theo.

YamahaRXV

[quote
Hoi Jan :pompom:

Dat hoor je inderdaad vaak over AP, toch wat moeilijker te plaatsen ook, jammer want door hun uiterlijk verschenen ze tijdens mijn zoektochten steevast op de Favo lijstjes. Volgens mij heeft Triaingle een soortgelijke klanksignatuur, klinisch strak en helder maar.....ik heb ze nooit uitgebreid beluisterd dus misschien moet ik dit voor me houden :closedeyes:
Jouw opmerking over een warm en vol midden Jan doet mij onmiddelijk het idee opkomen je uit te nodigen voor een luistersessie op de Harbeth`s, we hebben immers dezelfde apparatuur ;)
Anders gezegd, je bent immer welkom :worship:

Groet,
Theo.
[/quote]

Theo,

Jouw gastvrije uitnodiging om de Harbeth,s in combi met de M.F. set te komen beluisteren sla ik zeker niet af ;)  Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of die meerendeel lovende berichten over Harbeth speakers wel kloppen :P
Laten we na de voorjaarsvakantie maar eens wat afspreken.(eerst een weekje niet aan audio en werk!! denken aan als ik weer op m,n snowboardje staat in de oostenrijkse alpen ;D ;D)
Hoop niet dat je ergens in het noorden van het land woont ? ;)

Moest vanmiddag nog even bij ACF audio zijn om een mooie netkabel op te halen (goede upgrade voor de M6i) en toen ik aankwam had Arco de zeer mooie en goed afgewerkte Triangle Antal Anniversary al aan het spelen,aangestuurd met een Accuphase voorversterker en twee dikke Accuphase P-4100 eindversterkers. Als bron was er de Cambridge NP-30 netwerkspeler gekoppeld aan een Accuphase DAC.
In tegenstelling tot wat ik eerlijk gezegd verwacht had klonken de Triangle,s zeer zeker niet scherp of pittig in het hoog (mogelijk ook wat beinvloed door de gebruikte Cardas speakerkabel). Wat mij opviel was dat er een goed stereobeeld te horen was met aangename warm getinte stemgeluiden uit de middentonensectie en een laagweergave die op z,n zachtst gezegd aanzienlijk was .  :blink: Heb Accuphase wel eens horen spelen met Verity Leonore speakers en dat klonk m.i. erg scherp en te transparant.
Jammergenoeg waren de Triangle Genese Quartet er nog niet (wel de Cello,s ;))  De Genese Quartet zit in een duurdere prijsklasse als de Antal Anniversary en heeft ook een wat stijvere (zwaardere) kastconstructie zodat het laag wat strakker en minder boemerig zal klinken.
Zodra de Triangle Genese binnen komt ga ik met de M6i gewapend naar Oud-Beijerland om deze combi eens aandachtig te gaan beluisteren  ;)
Mijn interesse is zeker gewekt :tongue2:

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik ga zélf ook nog op W-sport ;D (en blijf maar wel op de piste :( veel sterkte voor zijn gezin) maar de uitnodiging staat, we stemmen het nog af. Oh ja Zandvoort is mijn plekkie 8)

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari 17, 2012, 21:13:16
Ik ga zélf ook nog op W-sport ;D (en blijf maar wel op de piste :( veel sterkte voor zijn gezin) maar de uitnodiging staat, we stemmen het nog af. Oh ja Zandvoort is mijn plekkie 8)

Zandvoort,ok  Dat is nog wel te doen voor mij, schat zo,n 75 min.rijden vanaf omgeving rotterdam.

Maarrre leuk te horen dat je buiten audio fanaat ook nog wintersport liefhebber ben. Waar ga je dit jaar je wintersportvakantie vieren als ik het vragen mag ?
Normaal gesproken houd ik ervan om ook nog eens wat ''skills'' te laten zien buiten de piste, maar deze keer ga ik mij netjes gedragen zeer zeker gezien het feit dat ik nu weer met vriendin en zoontje samen gaat. De kleine krijgt weer skilessen gedurende de week en ik zal meestal wat snelheid moeten minderen anders raakt mijn vriendin (door redelijk niveauverschil :angel:) mij telkens kwijt ;) ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ik ben eigenlijk maar een heel normale man Jan :P, ik hou van Sport (zélf doen!), Audio, Auto`s, m`n kinderen en m`n vrouw (en kijken naar andere vrouwen maar dat spreek ik maar nooit naar haar uit :D), 
Eigenlijk gaan we ieder jaar naar Achenkirch (See) maar juist dit jaar niet...Ergens tegen de Italiaanse grens aan geloof ik maar ben even de naam kwijt en Monique is er niet om het te vragen ;D
En ja ikben ook echt wel een "gekkie" op de ski maar zoiets als gisteren zet je wel weer terug op de grond, wil graag zelf mijn kinderen zien groot worden namelijk. God man, ik word een saaie "lullo" ;D
Hoe ver ben je eigenlijk met je set? Welke plannen heb je eigenlijk nog allemaal jan?
Ik ben zélf aardig op orde nu en ga m`n stekkerblokproject weer oppakken. Indien je deze niet kent kun je `m vinden in het kabel topic.
Titel ""diy stekkerblok, welke spullen erin?"

Gr
Theo
 


twani

Een lekkere onscherpe sfeer foto van hedenavond, Oleta Adams zwoelt door de kamer heen (Oleta Adams? ja uh sorry... ;D)

YamahaRXV

Citaat van: twani op februari 18, 2012, 19:58:16
Hoe ver ben je eigenlijk met je set? Welke plannen heb je eigenlijk nog allemaal jan?
Ik ben zélf aardig op orde nu en ga m`n stekkerblokproject weer oppakken. Indien je deze niet kent kun je `m vinden in het kabel topic.
Titel ""diy stekkerblok, welke spullen erin?"

Gr
Theo
 



@Theo  Onze voorkeuren komen aardig overéén lees ik wel, vooral de laatstgenoemde  :P ;D
Dat stekkerblok van je ziet er wel indrukwekkend uit moet ik zeggen.
Heb zelf een stekkerblok van Supra en een aparte audiogroep die vanaf de meterkast tot aan het stekkerblok bekabeld is met Belden kabel.
Ben eigenlijk constant wel bezig met het uitproberen van kleine tweaks zoals netkabels etc. en beleef daar ook altijd veel plezier van.
Zo ook met een door mij onlangs gefabriceerde interlink die nog een stukje beter presteert qua detail en plaatsing dan mijn toch al niet slecht klinkende Furutech FA-220 interlink met FP-101 connectoren.
Verder wil ik op korte termijn iets aan de akoestiek in mijn woonkamer zien te doen. Er is nog te veel (na) galm in de woonkamer,ondanks een recent nieuw gelegd Bonaparte Chinchilla tapijt ???
Ik verwacht wel met wat geschikte wanddecoratie dit probleem redelijk te kunnen verhelpen. De smaak van de vrouw speelt hier een grote rol in, dus het zal wel even een kwestei van compromissen worden O0

Verder wil ik nog wel binnenkort wat vergelijkingen/testen doen v.w.b. andere speakers (zie ook mijn testplannen met de combi M6i/Triangle Genese Quartet.)
Maar het lijkt mij wijzer om eerst de akoestiek hier eens wat te optimaliseren. Heb mijn Focals elders horen spelen en wat toen opviel was dat met name het slaglaag nog beter uit de verf kwam dan bij mij thuis >:(
Doordat de ''WAF'' hier toch wel een grote rol speelt ben ik genoodzaakt om altijd eerst een een optische voorkeur voor speakers te bepalen, deze te overleggen :-X en dan pas de voorkeurslijst aan speakers te gaan beluisteren.
De Triangle Antal Anniversary en de Triangle Genese Quartet zijn inmiddels al door de vrouw des huizes goedgekeurd v.w.b. het cosmetische aspect ;) (niet wetende dat de Genese,s 120 cm hoog zijn ;D)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Veel overeenkomsten inderdaad, we zijn net mannen :D

De "wandkleed optie" (muur achter luisterplek) wil ik ook al een tijdje lichten maar ik zoek nog een manier om Monique dat te vertellen........
De aparte audiogroep heb ik ook! (zelf gelegd), Lapp Ölflexx 3x2.5 op een Rittal (van den Hul?) blok met daarin als Noise Eater een nachtlampje werkend volgens het "varisator" principe hetgeen (volgens mij)betekent dat deze niet werkt op de spanning, maar op de spanningsverschillen (vervuiling) aanwezig in het blok.
Volens mijn Duitse Audioblad Stereo werkt dit, ik heb in ieder geval niets kunnen vinden om dit tegen te spreken. Volgens mij werken dure Noise Eaters zoals bijvoorbeeld de Kemp plug precies zo, ik ben echter technisch niet genoeg onderlegd om het verder goed uit te kunnen leggen :D
Overigens heb ik er destijds 2 gekocht voor een paar rottige euro`s dus als je die andere wilt hebben moet je me je aders PMèn stuur ik `m (gratis) naar je op.

Gr
Theo.

Deleted Member 2

De Metrum Octave is binnen (eindelijk gelukt). Komend weekend heb ik ook de Clic weer te logeren dus kan er mooi getest worden. Ben zeer benieuwd. De Octave is nog erg nieuw (heeft er nu 3 etmalen opzitten). Des te meer interessant om te kunnen horen hoe de performance van die twee zich verhouden.

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op februari 21, 2012, 23:35:35
De Metrum Octave is binnen (eindelijk gelukt). Komend weekend heb ik ook de Clic weer te logeren dus kan er mooi getest worden. Ben zeer benieuwd. De Octave is nog erg nieuw (heeft er nu 3 etmalen opzitten). Des te meer interessant om te kunnen horen hoe de performance van die twee zich verhouden.

Ben benieuwd...... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8