A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


twani

#16051
Net als de Beolab Penta's verkoop ik deze Dynaudios ook niet.

Ze eten geen brood 🍞

Nog bedankt voor de verkoop MaxAur.  Ben er erg blij mee😉

Richard70…

Waar ga je al die krengen zetten dan?
Bedoelde eigenlijk meer dat ik interesse had in die penta's :D
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

twani







HuubF

En dan is nu eindelijk het moment gekomen voor een eerste indruk!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

twani

#16060
Citaat van: HuubF op december 15, 2019, 15:47:42
En dan is nu eindelijk het moment gekomen voor een eerste indruk!

Oké Huub, na drie keer vragen heb je er ook wel recht op vind ik :tounge2:

Ze spelen geheel conform de verwachting. Wég is het grootse van de Penta's, wég is de rijk klinkende muur van geluid, wég zijn de afgronddiepe, maar immer goed geproportioneerde en nooit uit de bocht vliegende, bassen van de Penta's.

Wég is ook het voluptueuze middengebied die zelfs de stem van Celin Dion nog mooi afgerond en warm liet klinken.

Alles wég dus?  Néé.....   De Kefjes spelen heerlijk en vóór de volumes waarop ik de laatste jaren steevast pleeg te luisteren helemaal prima.

Ben er best heel blij mee en het feit dat je nog vanalles op DSP-achtingen wijze in het menu kunt instellen is ook heel grappig.

Stiekem zit ik een beetje in Hans z'n wijk dus eigenlijk :D

De Penta's overigens staan gewoon in het souterrain dus mocht het toch nog misgaan.....

J o e p

Die draadloze Kef's zijn altijd makkelijk te herkennen aan de vele draadjes die er aan zitten.  :sigh:
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


twani

Citaat van: J o e p op december 15, 2019, 16:08:57
Die draadloze Kef's zijn altijd makkelijk te herkennen aan de vele draadjes die er aan zitten.  :sigh:

Er is vanaf de zitplaats anders geen draadje te zien hoor...

Xander32

 ;D

Klopt ja. En als ik jouw reacties zo lees lijkt het een weloverwogen keuze te zijn. We gaan het meemaken  :popcorn: :coffee:  :sigh:

Citaat van: twani op december 15, 2019, 16:13:09
Jullie zijn méér onder de indruk van mijn move dan ikzelf :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

DofN

Ik heb het gevoel dat de KEF-jes gaan het niet lang doen bij jou :) Denk ook dat DA veel lekkerder zal klinken op de Penta's. Eventueel aangevuld met de sub?

Niets mis met de KEF's hoor als je niet al te luid speelt. Bij hogere volumes missen ze in mijn oren dynamiek in het midden.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Richard70…

Met de muziek die jullie luisteren snap ik best dat je niet zo luid speelt. Ik zou überhaupt de stekkers er uit halen🙈
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

twani

 Mijn zoon zegt altijd dat ik slechts naar vage tonen luister ipv muziek :D

DofN

Mensen met zulke meningen weten niet waar ze het over hebben  :tounge2:
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Mitch--

Citaat van: twani op december 15, 2019, 21:45:38
Mijn zoon zegt altijd dat ik slechts naar vage tonen luister ipv muziek :D

Hoor ik hier ook regelmatig hehe, komt er van de andere kant van de kamer "wat heb jij nou weer op staan....... :butbut:"
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Richard70…

Citaat van: twani op december 15, 2019, 21:45:38
Mijn zoon zegt altijd dat ik slechts naar vage tonen luister ipv muziek :D

Dan moet je je idd zorgen maken. Als ik hoor waar hier de oudste naar luistert :D wat een takke herrie  :exclamation:
Beeld; JVC NZ8. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.


holco

Zonde hoor van die mooie Penta's!!
WAF toch de baas uiteindelijk  :D
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.