Android tablet topic

Gestart door Kwabbernoot, juni 21, 2011, 17:39:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AbZ

Citaat van: EJ op oktober 26, 2011, 11:27:01
Maar dat kun je makkelijk oplossen doordat de andere kant van het laadsnoer een usb plug is/heeft. Verlengkabel en klaar. Maar voor die ene keer in de 10 uur gebruik dat opladen nodig is, is dat prima voor 's nachts te plannen. Hij gaat dagen mee op 1 lading.
Aha!  Dacht al dat het niet zo  ingewikkeld kon wezen  :smile:
Of is een USB verlengsnoer niet audiofiel genoeg  :devil:

EJ

Citaat van: AbZ op oktober 26, 2011, 11:30:49
Aha!  Dacht al dat het niet zo  ingewikkeld kon wezen  :smile:
Of is een USB verlengsnoer niet audiofiel genoeg  :devil:
Als die kabel is ingestraald wel hoor.

Jumping Jack

Of even cryogeen behandelen in de diepvries...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Citaat van: Jumping Jack op oktober 26, 2011, 11:45:07
Of even cryogeen behandelen in de diepvries...
Diepvries zit hier al vol met Rittal stekkerblokken  :(

Nahpets

Toch wel een ***-diepvries hé?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

AbZ


Nahpets

Soort rebus. ***= 3 sterren.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

EJ

Heee, nieuwe behandeling: je stopt de kabel IN de Rittal stekkerblokken in de *** diepvries. Hoewel een **** of ***** diepvries natuurlijk beter is. Maar dan straal je ook echt audiofiel in.

AbZ

#283
Citaat van: Nahpets op oktober 26, 2011, 12:30:38
Soort rebus. ***= 3 sterren.
Tristar?  :)  (keukenmeuk & audiozooi)  of exxxtra diepe vries?
Dacht dat je misschien vdH bedoelde (drie letters)
omdat die Rittal blokken verkopen met 1000% winst of zo  ;D

Jumping Jack

Ik heb zo'n VdH blok  :D, op de site van Stassen staat die voor €595 ofzo... (ik heb er bijlange zoveel niet voor betaald)!

En die drie sterren duiden op de vriescapaciteit AbZ...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Citaat van: Jumping Jack op oktober 26, 2011, 12:52:36
Ik heb zo'n VdH blok  :D, op de site van Stassen staat die voor €595 ofzo... (ik heb er bijlange zoveel niet voor betaald)!

En die drie sterren duiden op de vriescapaciteit AbZ...
Jaja, exxxtra diep schreef ik toch, en waarom noemde ik die Rittal blokken? ;)

Back to Android maar weer  :coffee:

Hanky Panky

#286
Over het USB verleng verhaal: de Asus laadt niet op als hij dan aan staat, dat doet hij alleen met Asus charger+kabel.




Ik heb iets gezien op het web als zoiets maar voor Asus (kan de site niet meer vinden). Die zouden er komen:





Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

AbZ

#287
Citaat van: Hanky Panky op oktober 26, 2011, 13:12:01
Over het USB verleng verhaal: de Asus laadt niet op als hij dan aan staat, dat doet hij alleen met Asus charger+kabel.
Dat is wel irritant.  Begint op Apple te lijken  :crazy:

Er bestaan wel 220V verlengkabels dacht ik?

Kwabbernoot

Citaat van: Hanky Panky op oktober 26, 2011, 13:12:01
Over het USB verleng verhaal: de Asus laadt niet op als hij dan aan staat, dat doet hij alleen met Asus charger+kabel.
Waarom zou je geen USB verlengkabel kunnen gebruiken tussen Transformer en het Asus oplaadblok?
Als ik er aan denk zal ik het vanavond eens proberen.
De Transformer laadt niet op via de USB poort van de computer. Het blok geeft dacht ik ook 12V uit ipv 5V

Groeten...

EJ

Citaat van: AbZ op oktober 26, 2011, 13:23:37
Dat is wel irritant.  Begint op Apple te lijken  :crazy:

Er bestaan wel 220V verlengkabels dacht ik?
Ahhhh, die zijn niet audiofiel!  :police:

Hanky Panky

#290
Citaat van: Kwabbernoot op oktober 26, 2011, 13:40:40
Waarom zou je geen USB verlengkabel kunnen gebruiken tussen Transformer en het Asus oplaadblok?


Uhmmm... ik probeer uit te leggen dat ik dát gedaan heb: usb verlengkabeltje ertussen. Dan laadt hij dus niet op als het scherm aan is.

Accu stond op dat moment op 63% dus hij zou moeten gaan laden.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Kwabbernoot

Ohw, okee. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Hoef ik het vanavond ook niet meer te proberen.  :)

Groeten...

Hanky Panky

Citaat van: Kwabbernoot op oktober 26, 2011, 15:48:31
Ohw, okee. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Hoef ik het vanavond ook niet meer te proberen.  :)

Groeten...

Jawel om te testen of mijn exemplaar niet uniek afwijkt in negatieve zin  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Kwabbernoot

Getest en ook bij mij werkt het niet.

Groeten...

Hanky Panky

Citaat van: Kwabbernoot op oktober 26, 2011, 18:00:38
Getest en ook bij mij werkt het niet.

Groeten...

Bedankt voor de terugkoppeling  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

EJ

Dat klopt dan met de opmerking van Kwabbernoot dat er 12V wordt gebruikt om op te laden. De galaxy tab gebruikt gewoon standaard usb om te laden, dat vind ik dan toch een stuk prettiger.

riwi

#296
Citaat van: EJ op oktober 26, 2011, 19:43:48
Dat klopt dan met de opmerking van Kwabbernoot dat er 12V wordt gebruikt om op te laden. De galaxy tab gebruikt gewoon standaard usb om te laden, dat vind ik dan toch een stuk prettiger.

De Asus laad wel met een USB kabel naar de PC als je de tablet uit zet.
Als de tablet aan staat dan laad ie niet via USB naar de PC, maar wel met USB naar de adapter die in de 230V zit met het korte snoertje  ;)

Ik zie wel dat er een travel set te koop is voor 30 euro met allerlei fancy/internationale schuko varianten.

svmnb

#297
Ik heb op dealextreme een USB 3.0 verlengkabel van ca. 1,5 meter gekocht en die werkt prima met de lader van Asus. Kost geen drol, zelfs met verzenden.
EDIT: laat maar, het ging om USB via pc.
In dat geval haal je bij lange na de 15V niet die de originele lader trekt.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

mijavere

uit ervaring met diverse tablets, weet ik dat de meeste tablets het beste werken met android 3.0 of hoger. deze zijn speciaal ontwikkeld voor de tablets.
zelf had ik ook een 10" clone van de i-pad met 2.2 erop. wat een drama.

KillerbeeNL

Citaat van: mijavere op oktober 29, 2011, 16:56:21
uit ervaring met diverse tablets, weet ik dat de meeste tablets het beste werken met android 3.0 of hoger. deze zijn speciaal ontwikkeld voor de tablets.
zelf had ik ook een 10" clone van de i-pad met 2.2 erop. wat een drama.

Buiten dat android 3.0 meer onder de motorkap heeft is dit met 2.2 of 2.3 best op te lossen om de interface minder op een telefoon te laten lijken door een andere Launcher met een thema te installeren.

in de homescreens kan je ook mappen aanmaken en zo kan je prima de boel naar eigen smaak en functioneel inrichten
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)