Android tablet topic

Gestart door Kwabbernoot, juni 21, 2011, 17:39:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

KillerbeeNL

Citaat van: skank1 op oktober 21, 2011, 11:13:45
mooi, ik wacht nog even

Sterrenbeeld weegschaal?

oh no !! no sign
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

riwi

Welke kranten / tijdschriften lezen jullie via de android pad?

Ik kan nog niet zo veel vinden. Ik weet dat je de volkkrant op de ipad offline kan lezen, maar voor android vind ik niet zo veel. De vk app is wel aardig, maar geen hele krant.
metro zie ik ook beschikbaar. Kwa buitenlands spul is er wel heel veel, TagesSpiegel, Herald Tribune, USA today, Daily Mail etc.

Ik heb op de asus PressReader wat gezocht, maar kwa nederlandse media is er niet zo veel (of ik weet niet waar ik moet zoeken).
Dagblad de pers heb ik nu, maar er moet toch meer zijn?
Hoe zit het met de wekelijkse tijdschriften? autoweek? ik wil er best 80 cent oid voor betalen.

Ik vind het ideaal dat je een issue kan downloaden als je wil. En als je toch geen tijd hebt om te lezen dan download en betaal je niets.
Als iemand tips heeft ? :)

KillerbeeNL

Citaat van: riwi op oktober 22, 2011, 12:57:53
Welke kranten / tijdschriften lezen jullie via de android pad?

Ik kan nog niet zo veel vinden. Ik weet dat je de volkkrant op de ipad offline kan lezen, maar voor android vind ik niet zo veel. De vk app is wel aardig, maar geen hele krant.
metro zie ik ook beschikbaar. Kwa buitenlands spul is er wel heel veel, TagesSpiegel, Herald Tribune, USA today, Daily Mail etc.

Ik heb op de asus PressReader wat gezocht, maar kwa nederlandse media is er niet zo veel (of ik weet niet waar ik moet zoeken).
Dagblad de pers heb ik nu, maar er moet toch meer zijn?
Hoe zit het met de wekelijkse tijdschriften? autoweek? ik wil er best 80 cent oid voor betalen.

Ik vind het ideaal dat je een issue kan downloaden als je wil. En als je toch geen tijd hebt om te lezen dan download en betaal je niets.
Als iemand tips heeft ? :)

AG Kranten free
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Op mijn telefoon lees ik de telegraaf.

skank1

Citaat van: KillerbeeNL op oktober 21, 2011, 18:35:52
Sterrenbeeld weegschaal?

oh no !! no sign

Nee. Kreeft lol

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

KillerbeeNL

Citaat van: skank1 op oktober 23, 2011, 19:32:23
Nee. Kreeft lol

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk

Een collega gaat vandaag bij de blokker een 10inch tablet kopen voor 169 euro
Specificaties zien er goed uit

www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=98801
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kwabbernoot

Die lijkt verdacht veel op degene die bij mijn broer stof ligt te verzamelen. Als hem dat inderdaad is gaat je collega er niet veel plezier aan beleven ben ik bang. Ik hoop het niet voor hem.  :-\

Groeten...

katwax

aanrader zo'n transformer.
Ik gebruik hem enkel om mijn renew DS te bedienen.
Mijn vrouw echter voor al haar internet gedoe (facebook, ....) en ik kan rustig laptop gebruiken zonder dat ze vraagt of zij hem ff mag gebruiken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HJ

Citaat van: KillerbeeNL op oktober 24, 2011, 17:11:44
Een collega gaat vandaag bij de blokker een 10inch tablet kopen voor 169 euro
Specificaties zien er goed uit

www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=98801

dan beter die van i-toys lijkt mij, meer geheugen, hogere resolutie en capacitief scherm voor 30 euro meer.

AbZ

Iemand hier enige ervaring met Android tablet als muziekbron?  (bv onderweg?)
Zoja, met welke apps en hoe bevalt dat.

Ik las ergens dat je bij de Sony standaard software wel artiest en album kan kiezen
maar geen specifieke tracks?   :blink:  :wacko:

KillerbeeNL

Citaat van: hans. op oktober 24, 2011, 20:32:13
dan beter die van i-toys lijkt mij, meer geheugen, hogere resolutie en capacitief scherm voor 30 euro meer.

Resolutie verschil zit hem in 16/9 verhouding en 4/3 ??

De blokker is ook capacitief scherm maar staat daar niet appart vermeld
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Kwabbernoot

Citaat van: AbZ op oktober 24, 2011, 20:32:36
Iemand hier enige ervaring met Android tablet als muziekbron?  (bv onderweg?)
Zoja, met welke apps en hoe bevalt dat.

Ik las ergens dat je bij de Sony standaard software wel artiest en album kan kiezen
maar geen specifieke tracks?   :blink:  :wacko:

Ik gebruik hem niet zozeer onderweg maar wel eens in bed als muziekspeler. En ik moet zeggen dat de Asus Transformer met Voodoo sound app érrug goed klinkt. Daar kan mijn Cowon niet tegen aan.
Muziekspelers zijn er legio. Ik gebruik zelf Winamp voor muziek op de pad zelf. Wil ik muziek streamen vanaf de NAS, dan gebruik ik Mort Player. Bij beide spelers kun je ook gewoon een track spelen. Dat kan trouwens ook met de standaard Android player.
Ik heb geen ervaring met de Sony dus daar kan ik geen uitspraak over doen.

Groeten...

HJ

Citaat van: KillerbeeNL op oktober 25, 2011, 11:39:47
Resolutie verschil zit hem in 16/9 verhouding en 4/3 ??

De blokker is ook capacitief scherm maar staat daar niet appart vermeld

oh, in dat geval meteen halen ;) zit zelfs gps op.

Hanky Panky

#264
Na kort een iPad 2 overwogen te hebben heb ik, in verband met de prijs én het gegeven dat ik niet weet of een tablet over een week of 4 nog dezelfde aanstrekkingkracht heeft als vandaag, lekker impulsief een Asus Transformer gekocht. Ik was eerst van plan te wachten op de Transformer 2 maar zag gisteren dat deze op $ 850 zou worden geïntroduceerd. Dat zal in NL rond de 6-700 worden.

Eerste indrukken: hij bevalt mijn vrouw prima.... >:(

Het ding lag aan de oplader en ze vond hem wel erg 'likeable' en weg was tie. 'Hee de accu is vol, dan kan ik hem wel even proberen zeker...'

Tijdens het laden had ik al wat dingen ingesteld en app's erop gezet maar echt gebruiken ging niet door het korte laadkabeltje.

Touch & feel is goed, het scherm is echt super en de reactiesnelheid met scrollen e.d. is verbluffend.

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Kwabbernoot

 :laugh:
Inderdaad een prima apparaatje met een belachelijk kort snoertje. Moeten ze echt daar de winst weghalen?
Gaat de T2 echt zoveel kosten of is dat inclusief een dockje?

Veel plezier ermee als je hem ooit weer mag vasthouden.  :P

Groeten...

AbZ

Citaat van: Hanky Panky op oktober 25, 2011, 22:21:46
Na kort een iPad 2 overwogen te hebben heb ik, in verband met de prijs én het gegeven dat ik niet weet of een tablet over een week of 4 nog dezelfde aanstrekkingkracht heeft als vandaag, lekker impulsief een Asus Transformer gekocht. Ik was eerst van plan te wachten op de Transformer 2 maar zag gisteren dat deze op $ 850 zou worden geïntroduceerd. Dat zal in NL rond de 6-700 worden.

Eerste indrukken: hij bevalt mijn vrouw prima.... >:(

Het ding lag aan de oplader en ze vond hem wel erg 'likeable' en weg was tie. 'Hee de accu is vol, dan kan ik hem wel even proberen zeker...'
RotFLoL!  Dus straks moet er wellicht nog een tablet komen  ::)

En alle begrip voor je actie.  (Zit zelf ook tegen zo'n punt van impulsaankoop  :lookaround:  )
Benieuwd hoe het bevalt als je 'm nog terugkrijgt...

Hanky Panky

Citaat van: AbZ op oktober 25, 2011, 22:50:01
RotFLoL!  Dus straks moet er wellicht nog een tablet komen  ::)

En alle begrip voor je actie.  (Zit zelf ook tegen zo'n punt van impulsaankoop  :lookaround:  )
Benieuwd hoe het bevalt als je 'm nog terugkrijgt...

Ik ook...

inmiddels zijn er Bubble shooters, Mahjong en nog een handvol braingames geïnstalleerd op verzoek van mijn betere helft  :)

Goede hoop: morgenavond ben ik home alone  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

riwi

Zijn er ook aftermarket langere laadkabeltjes voor de Asus te koop ergens?
Ik vind 1 ook wat eng. Als ie eraf breekt kan ik hem uberhaupt niet meer laden  :)

Kwa kranten : AG kranten free is aardig, en surfen naar de telegraaf pagina kan natuurlijk altijd. Maar wat ik bedoel is een full format papieren layout krant in pdf oid. Ik vind die "dagblad de pers" via pressreader wel mooi. Ook kwa resolutie van de epad kan je hem in portrait goed lezen, en de foto's van de krant etc. komen goed uit.

AbZ

Citaat van: riwi op oktober 26, 2011, 00:02:16
Zijn er ook aftermarket langere laadkabeltjes voor de Asus te koop ergens?
Ik vind 1 ook wat eng. Als ie eraf breekt kan ik hem uberhaupt niet meer laden  :)
Zal toch wel vrij gangbaar soort oplader/kabel/plugje zijn?
Dan kan je makkelijk wat anders vinden indien nodig.

Jumping Jack

Citaat van: AbZ op oktober 25, 2011, 22:50:01
RotFLoL!  Dus straks moet er wellicht nog een tablet komen  ::)

En alle begrip voor je actie.  (Zit zelf ook tegen zo'n punt van impulsaankoop  :lookaround:  )
Benieuwd hoe het bevalt als je 'm nog terugkrijgt...

Haha, ben blij te zien dat ook jij niet immuun bent!  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AbZ

Citaat van: Jumping Jack op oktober 26, 2011, 09:49:52
Haha, ben blij te zien dat ook jij niet immuun bent!  :D
Nee verre van immuun zelfs  ;D
Gefeliciteerd met jouw nieuwe impuls overigens  ;)

riwi

Citaat van: AbZ op oktober 26, 2011, 00:59:22
Zal toch wel vrij gangbaar soort oplader/kabel/plugje zijn?
Dan kan je makkelijk wat anders vinden indien nodig.
Heel gangbaar ja, alleen aan de pad kant zit een specifieke Asus connector   :hehe:

Jumping Jack

Citaat van: AbZ op oktober 26, 2011, 10:04:43
Nee verre van immuun zelfs  ;D
Gefeliciteerd met jouw nieuwe impuls overigens  ;)

Bedankt!

Het laadsnoer/usbkabel (is één en hetzelfde) van de Samsung Galaxy tab is ook wat aan de korte kant, en merkspecifiek...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

EJ

Citaat van: Jumping Jack op oktober 26, 2011, 10:11:26
Bedankt!

Het laadsnoer/usbkabel (is één en hetzelfde) van de Samsung Galaxy tab is ook wat aan de korte kant, en merkspecifiek...
Maar dat kun je makkelijk oplossen doordat de andere kant van het laadsnoer een usb plug is/heeft. Verlengkabel en klaar. Maar voor die ene keer in de 10 uur gebruik dat opladen nodig is, is dat prima voor 's nachts te plannen. Hij gaat dagen mee op 1 lading.