Yadis

Gestart door skank1, juni 5, 2011, 21:22:35

Vorige topic - Volgende topic

Crownfire

Is het normaal dat Yadis pas de inhoud van de films heeft als ze officieel uit zijn?

frankp

De info moet beschikbaar zijn op Tmdb. Staat de film daar nog niet of nog niet compleet dan heeft Yadis ook niets om mee te werken.

Crownfire

Citaat van: frankp op oktober  9, 2013, 07:41:34
De info moet beschikbaar zijn op Tmdb. Staat de film daar nog niet of nog niet compleet dan heeft Yadis ook niets om mee te werken.

Dat is juist het rare, ik heb bijvoorbeeld de film admission. Staat ook op de site van Tmdb, maar kan hem niet vinden.

frankp

Ook niet handmatig?

Crownfire

Citaat van: frankp op oktober  9, 2013, 09:35:34
Ook niet handmatig?

Wat bedoel je met handmatig? Zelf de plaatjes en acteurs toevoegen dmv copy en paste van de site?

Crownfire

Citaat van: Crownfire op oktober  9, 2013, 11:39:31
Wat bedoel je met handmatig? Zelf de plaatjes en acteurs toevoegen dmv copy en paste van de site?

Sorry, even geprutst in het programma, maar handmatig werkt nu idd. Hoe komt het dat het niet automatisch gaat? De film heet als bestand gewoon admission.

frankp

Geen idee, misschien omdat ie op Admission 2 films vind in de database?

Crownfire

Hij vond er idd 2, maar is zo opvallen sinds Yadis 3.0 dat de nieuwe films niet meer automatisch werken. Ik zet bij de benaming in de map ook het jaartal er achter. dit werkte bij de vorige versie gewoon. Alleen nu niet, als ik nu het jaartal weghaal kan hij ze automatisch vinden volgens mij.

StefaanD

Welke versie van YaDIS heb je precies ? 3.0 bestaat niet, daar is Fred nog mee bezig.

2.3 is de laatste versie en daar was een aanpassing nodig voor TMDB omdat ze daar de API veranderd hadden.

Crownfire

Citaat van: StefaanD op oktober  9, 2013, 15:57:06
Welke versie van YaDIS heb je precies ? 3.0 bestaat niet, daar is Fred nog mee bezig.

2.3 is de laatste versie en daar was een aanpassing nodig voor TMDB omdat ze daar de API veranderd hadden.

Sorry, 2.3 is het inderdaad. Ik heb toen de nieuwste versie geinstalleerd omdat 2.2 idd niet meer werkte.

StefaanD

Wel vreemd dat hij het dan niet meer netjes vind. Wel tijdje geleden dat 'k nog met YaDIS bezig ben geweest.

Crownfire

Citaat van: StefaanD op oktober  9, 2013, 17:00:22
Wel vreemd dat hij het dan niet meer netjes vind. Wel tijdje geleden dat 'k nog met YaDIS bezig ben geweest.

Ik heb gevonden waardoor hij de films niet automatisch vind. Ik zet in de map een jaartal achter de film. Als ik het jaartal tussen haakjes zit vind hij weer alles automatisch. Opgelost dus :)

treky22

Heb Yadis er weer eens opgezet.

Alleen krijg ik, als ik de film opde Dune kies, alleen plaatjes te zien.
Hij start de film niet op .....

Wat moet ik bij folder invullen: de folder van de HD waar de film op staat, of de netwerkfolder kiezen

En wat moet er dan staan bij Dune pad ?

Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

ronzuid

Hallo,

ik heb Yadis 2.0.5 draaien, echter vandaag krijg ik steeds deze meldin;

Ciné-Passion reageert niet

wat kan ik hieraan doen?

stefanb

Hoi,

Ik gebruik al jaren yadis en me mediaspeler dune hd max met veel plezier sinds aantal maanden heb ik ook een Synology Nas 412+ gekocht en daar alle bestanden op gezet zodat ik niet steeds maar heen en weer moet gaan voor een nieuwe film of serie, tijd terug schoot me opeens te binnen misschien kan je ook wel de moviewall Yadis map op de nas zetten en zodoende hebben de 2 Dune's in huis een moviewall scheelt een hoop gedoe om alles up2date te houden. Maar sinds de yadis map op me nas staat heeft me dune soms moeite alles te laten zien de frontjes van de serie's of films inplaats een foto van de serie/film laat die een mapje zien iemand enig idee hoe dit op te lossen is? dacht eerst omdat de 4hd in de nas andere mode gaan na verloop van tijd ben even de naam hiervoor kwijt maar het probleem blijft hierdoor. Ik hoop dat iemand me kan helpen

Bedankt

TopGun2010

Je moet naar 2.3 gaan!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

gebruikerh

Ik heb sinds kort een probleem met Yadis en ik kan de oplossing nog niet vinden vandaar dat ik de vraag hier maar ff stel.

Als ik Yadis (2.3) opnieuw installeer geen problemen kan film toevoegen informatie komt automatisch erbij etc. Niets aan de hand.
Maar als na zeg een week weer een aantal films wil toevoegen. Ziet hij de films wel, maar hij wil geen automatisch informatie meer oploaden.
De opnieuw opladen balk komt ff te voorschijn, maar blijft op 0% en verdwijnt dan. Hij ziet het plaatje van de film wel, maar de info komt er niet bij. Doe ik weer een her installatie dan staat alles er wel... Iemand een idee hoe dat kan?

Ik heb me hele yadis pakket trouwens op me nas staan. En run het exe bestand altijd door naar de map in me nas te gaan en dan via me laptop.

Als iemand een oplossing weet dan hoor ik graag.

ronzuid

TopGun2010

Daar doen we het voor!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Martinus

Citaat van: gebruikerh op december 24, 2013, 12:53:07
Ik heb sinds kort een probleem met Yadis en ik kan de oplossing nog niet vinden vandaar dat ik de vraag hier maar ff stel.
Als ik Yadis (2.3) opnieuw installeer geen problemen kan film toevoegen informatie komt automatisch erbij etc. Niets aan de hand.
Maar als na zeg een week weer een aantal films wil toevoegen. Ziet hij de films wel, maar hij wil geen automatisch informatie meer oploaden.
De opnieuw opladen balk komt ff te voorschijn, maar blijft op 0% en verdwijnt dan. Hij ziet het plaatje van de film wel, maar de info komt er niet bij. Doe ik weer een her installatie dan staat alles er wel... Iemand een idee hoe dat kan?
Ik heb me hele yadis pakket trouwens op me nas staan. En run het exe bestand altijd door naar de map in me nas te gaan en dan via me laptop.
Als iemand een oplossing weet dan hoor ik graag.

had recentelijk een soort gelijk gevalletje.

je exe op je bureaublad van je laptop, en dan alles flushen en nieuwe mappen toewijzen.
dat blijkt bij mij te werken voorlopig :)
............

eagleye50

Ik merkte dit weekend dat yaDIS niet alle films weergeeft die ik heb ingevoerd. Ik wilde een film zien die ik niet vond onder All Movies maar wel onder het genre. Ik heb daar vandaag eens verder naar gekeken en ik zie dat er nogal wat films zijn die niet onder All Movies staan maar wel onder het genre.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groeten,

Joop.

keeskloon

Hallo
Ik heb yadis 2.3 op de dune staan,heb 1 vraagje
is het mogelijk in yadis als je een film of serie gezien hebt dat je dat kan zien op tv dat je die film of serie al gezien hebt.
Weet iemand waar ik dat kan doen en uitleg dan wil geven.

Bedankt
Woonkamer:Marantz SR7015/Marantz NA7004/Fronts Dali Zensor7/Rear Dali Zensor5/Dali Zensor Vocal/Dolby Atmos Dali Alteco C1 4X/5.2.4/Sub SVS SB-3000 & SVS SB1000/Oppo UDP 203/Nvidia Shield Pro 2019/Zidoo 1000 Pro/LG Oled 65 G1 RLA /Ziggo Next mediabox/Synology 1019+/Synology 1517+

frankp

Is niet mogelijk om dat via de Dune te laten zien. In Yadis zelf kan je wel een markering geven aan een film of serie.

wbtje

Hoi allen is er ondertussen al iemand die in het hoofdmenu van Yadis naast Films & Tv Shows ook concerten heeft kunnen toevoegen?

Martijn76

Hier een jarenlange tevreden gebruiker van Yadis, icm een UNRAID Nas en 2x een Dune HD SMART D1.

Nu zit ik eigenlijk te denken om helemaal Windows-loos te gaan, helemaal over op OS X maar helaas is er geen specifieke Yadis-versie.

Zag wel iets van DuneX oid, maar werd daar niet direct wild enthousiast van.

Zoek dus eigenlijk een goed, flexibel en qua GUI aantrekkelijk alternatief dat met categorieen kan werken  (Film en Serie), maar ook de bekende eigen ondercategorieen voor bijv. een apart sub-kopje met Kinderfilms oid

Iemand een goed idee ?

Heb overwogen om Windows virtueel te gaan draaien specifiek hiervoor, maar vind 't eigenlijk een beetje overdreven :)