Samsung galaxy S2 discussie

Started by Dirc, May 17, 2011, 20:21:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirc

root of een rom flashen?

Voor beide staan uitgebreide documentatie op XDA forum.
Je gebruikt in ieder geval het programma "Odin" en niet "Kies" van samsung zelf.

Voor de rom zul je eerst moeten kijken welke je hebben wilt
-Samsung stock firmware
-Cyanogenmod
-Lightning
-Miui
-etc etc

Voor root kun je zoeken naar Chainfire. in zijn topic staat alles uitgelegd.

reza

Het enige minpuntje : mn batterij gaat echt mega snel leeg. Maar dat is een tijdelijk iets ( Als het goed is ).
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dirc

Totaal geen last van met mijn custom rom.

Ik sta sinds gisterenochtend 7:45 nu nog op 34%. En ja ik gebruik hem regelmatig voor mail / whatspp / twitter.
Alles staat aan (bluetooth, wifi, gps) en mijn scherm is niet gedimt.

JCL

Oke, sinds gisteren het volgende probleem:

Heb al mijn contacten er opnieuw ingezet. Zijn er in totaal iets van 90. Maar nu, als ik op contacten klik, of via telefoon naar contacten ga, krijg ik de volgende foutmelding: "Het proces andriod.process.acore is onverwacht gestop. probeer het opnieuw". Uiteraard doet dat laatste niks :(

Dirc


JCL

Quote from: Dirc on June 21, 2011, 14:47:33
hij blijft leuk...

Klik

gedaan ;) Maar ook als ik et syncen helemaal uitzet houd ik er last van. Ook het toestel uit en aan gezet.

advr

Sinds 14 mei in mijn bezit en er erg blij mee!!

ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Quote from: Dirc on June 16, 2011, 13:25:06
Totaal geen last van met mijn custom rom.

Ik sta sinds gisterenochtend 7:45 nu nog op 34%. En ja ik gebruik hem regelmatig voor mail / whatspp / twitter.
Alles staat aan (bluetooth, wifi, gps) en mijn scherm is niet gedimt.

welke custom rom gebruik jij.

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Dirc

Ik had de KF1. Nu heb ik KF3.

Ik merkte bij KF1 dat hij de ene keer heel lang meeging (zoals citaat hierboven) en een andere keer zo leeg was.
Ook toch nog reboots af en toe.

KF3 staat er net op.

advr

heb je een link hoe ik dat moet doen?

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Dirc


Ghosty J

ik heb deze er opstaan. staat ook op androidword in het NL volgens mij.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1095274

install odin. powerknop + homebutton + volume down. succes
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Dirc


reza

Wat zijn de voordelen van die rom. In een notedop.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

advr

#40
Quote from: Dirc on June 21, 2011, 17:32:21
staat allemaal op XDA forum

zag het al.

pff veel pagina's
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Dirc


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Dirc


Dru

Quote from: RonG on June 16, 2011, 09:58:12
Hoe is het met jullie wifi signaal?

Ook zeer slecht. Met de iPhone en notebook vol bereik, de gs2 slecht 1 of 2 streepjes. Meerdere routers geprobeerd, same issue. Draai hier thuis op een 300N router met 3 antennes.

Sowieso niet te vergelijken met een iPhone. Ik mis m'n maatje echt. De specs van de Samsung zijn uiteraard beter.
Android is wennen het voordeel is dat je niet eerst hoeft te jailbreaken.

Camera ziet er goed uit. Video op 1080p is nog behoorlijk goed aan te zien op een 50".





Dirc

Ik heb altijd prima wifi.

Op een linksys wrt610n, een wrt54g2 en op het werk ook (geen idee wat daar hangt).

Bart_M

Quote from: JCL on June 21, 2011, 14:29:43
Oke, sinds gisteren het volgende probleem:

Heb al mijn contacten er opnieuw ingezet. Zijn er in totaal iets van 90. Maar nu, als ik op contacten klik, of via telefoon naar contacten ga, krijg ik de volgende foutmelding: "Het proces andriod.process.acore is onverwacht gestop. probeer het opnieuw". Uiteraard doet dat laatste niks :(

Kan je dit proces opzoeken bij applicaties (wel alle applicaties weergeven) en daarna eens klikken op gegevens wissen.
Ik heb een soortgelijk probleem eens op die manier kunnen fixen.

john2910

#47
Ik heb sinds vandaag dit toestel ook(had eerst de samsung galaxy s met een custom rom).

Ik moet zeggen een heerlijk vlot toestel,ik zie nog geen reden om een custom rom erop te zetten.

Ook een heerlijk mega scherm.

Mischien in de toekomst maar nu nog niet;D

Wel gelijk mijn launcher ex er weer op gezet vind die toch wat prettiger ;)

JCL

Quote from: Bart_M on June 21, 2011, 22:16:55
Kan je dit proces opzoeken bij applicaties (wel alle applicaties weergeven) en daarna eens klikken op gegevens wissen.
Ik heb een soortgelijk probleem eens op die manier kunnen fixen.

geprobeerd. Ook alle synchronisatie uitgezet, werkt ook niet :( Wel klote, ben bang dat ik hem helemaal niet resetten, maar dan ben ik ook alle apps kwijt toch? Ik kan er wel wat backuppen (met een speciale app) maar die kan niet alles backuppen. Heb er vanmiddag ook een tijd naar lopen zoeken op google maar dat levert geen dingen op die werken.

RonG

Quote from: Dru on June 21, 2011, 21:40:21
Ook zeer slecht. Met de iPhone en notebook vol bereik, de gs2 slecht 1 of 2 streepjes. Meerdere routers geprobeerd, same issue. Draai hier thuis op een 300N router met 3 antennes.

Sowieso niet te vergelijken met een iPhone. Ik mis m'n maatje echt. De specs van de Samsung zijn uiteraard beter.
Android is wennen het voordeel is dat je niet eerst hoeft te jailbreaken.

Camera ziet er goed uit. Video op 1080p is nog behoorlijk goed aan te zien op een 50".

Hopelijk lost het dit probleem op wanneer er een nieuwe software update beschikbaar is.
Het wifi signaal en de accutijd zijn de grootste nadelen tot nu toe, en niet de minst belangrijke "features"

Ik kan de S2 gelukkig op het werk aan mijn pc hangen maar wanneer je die mogelijkheid niet hebt is er kans dat je met een S2 rond loopt welke het na een tijdje niet meer doet en eerst weer moet opladen.