Game of Thrones - HBO

Gestart door evilniek, april 21, 2011, 10:15:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kjelt

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Zaagstra

Citaat van: Raymond187 op juni  3, 2014, 12:35:59
Welke mannen gaan er nog meer dood dan?

Alle mannen. Lijkt me evident, toch?  :D

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Eddye

Citaat van: Zaagstra op juni  4, 2014, 09:32:35
Alle mannen. Lijkt me evident, toch?  :D

Walter Zed
Precies.

Valar Morghulis
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Kjelt

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Raymond187

Citaat van: Zaagstra op juni  4, 2014, 09:32:35
Alle mannen. Lijkt me evident, toch?  :D

Walter Zed
Nee niet helemaal.

Er staat MUST die. Niet DAT ze dood gaan B-)

J0ell

Lezen jullie de boeken in het Nederlands of in het Engels. Prijs verschild nogal namelijk. Alle Engelstalige zijn 29 euro bij elkaar en alle Nederlandstalige zijn 139 euro bij elkaar..
Vroeg me alleen af of Engels een beetje lekker weg leest om dat ze niet een hele makkelijke taal van Engels gebruiken.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Eddye

Citaat van: J0ell op juni  4, 2014, 10:27:49
Lezen jullie de boeken in het Nederlands of in het Engels. Prijs verschild nogal namelijk. Alle Engelstalige zijn 29 euro bij elkaar en alle Nederlandstalige zijn 139 euro bij elkaar..
Vroeg me alleen af of Engels een beetje lekker weg leest om dat ze niet een hele makkelijke taal van Engels gebruiken.
GRRM schrijft zeker geen modern Engels. Hij gebruikt veel woorden die hedentendage niet/nauwelijks meer worden gebruikt. Het is geen Shakespeare, maar af en toe zal je waarschijnlijk een woordenboek moeten raadplegen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

J0ell

Citaat van: Eddye op juni  4, 2014, 10:35:49
GRRM schrijft zeker geen modern Engels. Hij gebruikt veel woorden die hedentendage niet/nauwelijks meer worden gebruikt. Het is geen Shakespeare, maar af en toe zal je waarschijnlijk een woordenboek moeten raadplegen.

Thanks, denk dat ik ze dan Engels ga bestellen, had alleen nog 1 vraag. Ik zie dat de serie tot nu toe 5 delen heeft. Maar ook dat deel 3 en 5 opgesplitst zijn in 2 delen waardoor er eigenlijk 7 delen zin.

Ga ik was missen als ik de standaard reeks bestel?:
A Game Of Thrones
A Clash Of Kings
A Storm Of Swords
A Feast For Crows
Dance With Dragons

Er is namelijk een een verschijning dat A Storm of Swords en Dance With Dragons in 2 delen zijn uitgebracht.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Eddye

Volgens Wikipedia:


    A Game of Thrones (1996)
    A Clash of Kings (1998)
    A Storm of Swords (2000)
    A Feast for Crows (2005)
    A Dance with Dragons (2011)
    The Winds of Winter (forthcoming)
    A Dream of Spring (forthcoming)

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

J0ell

Citaat van: Eddye op juni  4, 2014, 11:03:37
Volgens Wikipedia:

Uiteraard, dat ik daar niet aan gedacht heb. Bedankt!  ^^ Heb ik wat te doen aan de rand van het zwembad en het strand volgende week  ;D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Eddye

Citaat van: J0ell op juni  4, 2014, 11:07:39
Uiteraard, dat ik daar niet aan gedacht heb. Bedankt!  ^^ Heb ik wat te doen aan de rand van het zwembad en het strand volgende week  ;D
5 boeken van >1000 pagina's in 1 week.  :ohmy: Vergeet niet af en toe een hapje te eten ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

J0ell

Citaat van: Eddye op juni  4, 2014, 11:08:58
5 boeken van >1000 pagina's in 1 week.  :ohmy: Vergeet niet af en toe een hapje te eten ;)

Haha boekje per dag ongeveer? Nee gekheid, mooi begin maken en thuis verder :)
Daarnaast nog 2x een vliegtuigreis van +/- 5 uur. Dan moet je ook wel wat weg kunnen werken. ;)
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Eddye

Citaat van: J0ell op juni  4, 2014, 11:18:22
Haha boekje per dag ongeveer? Nee gekheid, mooi begin maken en thuis verder :)
Daarnaast nog 2x een vliegtuigreis van +/- 5 uur. Dan moet je ook wel wat weg kunnen werken. ;)
Veel plezier met lezen. Ik moet ze zelf ook maar weer eens gaan lezen. Hoe goed de TV serie ook is, het blijft een beknopte samenvatting van de boeken.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Kjelt

#363
Citaat van: Raymond187 op juni  4, 2014, 10:08:25
Nee niet helemaal.
Er staat MUST die. Niet DAT ze dood gaan B-) 
Hoho MUST betekent dat dit moet gebeuren anders voldoen ze niet aan de specificatie van het seizoen. Anders hadden ze SHOULD of MAY moeten gebruiken.
;D
CitaatRFC2119:
MUST This word, or the terms "REQUIRED" or "SHALL", mean that the
definition is an absolute requirement of the specification. 


SHOULD This word, or the adjective "RECOMMENDED", mean that there
may exist valid reasons in particular circumstances to ignore a
particular item, but the full implications must be understood and
carefully weighed before choosing a different course.


MAY This word, or the adjective "OPTIONAL", mean that an item is
truly optional.

Raymond187

Dat bedoel ik ook. Ze moeten dood, maar of ze ook dood gaan is mijn vraag en wie er dan nog dood gaan.

Hopelijk blijft de imp leven. beste personage wat mij betreft  :worship:

J0ell

Citaat van: Raymond187 op juni  4, 2014, 11:39:51
Dat bedoel ik ook. Ze moeten dood, maar of ze ook dood gaan is mijn vraag en wie er dan nog dood gaan.

Hopelijk blijft de imp leven. beste personage wat mij betreft  :worship:

Zeker weten, wat mij betreft ook! Daarnaast vind ik (waarom weet ik niet echt) The Hound ook een hele goede in de serie! Vooral als hij erachter komt dat:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Jumping Jack

Tja, Martin helpt al mijn favoriete personages om zeep, dus nu ben ik grote fan van Cersei  :D.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Raymond187

hehehe

Die heks mag van mij wel dood gemarteld worden. Die moeder van dat zoontje die is vergiftigd. Smerig mens beetje met d'r broer douwen  :-X

petitie tekenen.

Don't kill the imp  :pompom:

Eddye

Dat was 'm weer voor dit jaar  :nopompom: Maar wat een afsluiter, deze aflevering.  :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

lynch1979

Citaat van: Eddye op juni 16, 2014, 18:20:57
Dat was 'm weer voor dit jaar  :nopompom: Maar wat een afsluiter, deze aflevering.  :clapping:

Ga hem straks kijken ben benieuwd

Thanatos

x2.. vanavond of morgen..

volgende seizoen kan mij niet snel genoeg komen  :D :D

Jumping Jack

Waardige afsluiter van een topseizoen  :worship:. Ik ga het lange wachten proberen te verzachten met een re-run vanaf seizoen 1...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Kwabbernoot

Citaat van: Eddye op juni 16, 2014, 18:20:57
Dat was 'm weer voor dit jaar  :nopompom: Maar wat een afsluiter, deze aflevering.  :clapping:

Yep, maar dat mocht moest ook wel na de zwakke vorige aflevering.

Groeten...

alexander2

#374
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.