Game of Thrones - HBO

Gestart door evilniek, april 21, 2011, 10:15:46

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RonG

Kan niet wachten, zijn met de laatste afleveringen van S2 bezig :) :)

Eddye

Grappig stukje op NU.nl
http://www.nu.nl/internet/3386647/game-of-thrones-breekt-downloadrecord.html

De laatste alinea is wel een beetje in tegenspraak met de werkelijkheid. Via spotnet e.d. waren de meeste uploads al binnen het uur niet meer op de usenetservers aanwezig.

Overigens wel een mooie start van het 3de seizoen.  :clapping:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Raymond187

Citaat van: Eddye op april  2, 2013, 09:14:17
Grappig stukje op NU.nl
http://www.nu.nl/internet/3386647/game-of-thrones-breekt-downloadrecord.html

De laatste alinea is wel een beetje in tegenspraak met de werkelijkheid. Via spotnet e.d. waren de meeste uploads al binnen het uur niet meer op de usenetservers aanwezig.

Overigens wel een mooie start van het 3de seizoen.  :clapping:
Waarom worden ze weg gehaald in NL? Ik begreep dat usenet helemaal niet illegaal is in NL. Waarom zou de rest wel te downloaden zijn.

Mjahh daarom ook mooi aan de torrents op een server in zo'n oostblok land waar Tim kuick niet bij kan met ze hoofd :D

btw ik vond het eerste deel magertjes. Al vond ik het gesprek
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Kjelt

Usenet is niet aan een land gebonden het is global, oftewel als er 1 land is waar het illegaal is (zoals bv USA) dan wordt daar een takedown notice uitgevaardigd en het van de (amerikaanse) servers verwijderd en helaas ook andere providers die in hun broek schijten van de druk van de amerikaanse takedown maffia  ;)

Eddye

Citaat van: Raymond187 op april  2, 2013, 10:03:45
Waarom worden ze weg gehaald in NL? Ik begreep dat usenet helemaal niet illegaal is in NL. Waarom zou de rest wel te downloaden zijn.

Mjahh daarom ook mooi aan de torrents op een server in zo'n oostblok land waar Tim kuick niet bij kan met ze hoofd :D

btw ik vond het eerste deel magertjes. Al vond ik het gesprek
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Usenet is niet illegaal, downloaden is in Nederland ook niet illegaal, maar het uploaden is dat wel (volgens mij overal). De aflevering hoort dus niet op de servers te staan, dus verzoekt men deze eraf te halen. Daar wordt dan ook gehoor aangegeven door de beheerders van de servers.

De eerste aflevering legt weer een prima fundament voor de rest van dit seizoen. Wat mij betreft weer een topaflevering.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Zaagstra

#330
Het motto is nog steeds "van je familie moet je het hebben"  >:D

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

xynyx

Serie 3 afl. 9
Jemig de pemig wat heftig...............!!!!!!!!!

quattronl

Citaat van: xynyx op juni  6, 2013, 18:43:39
Serie 3 afl. 9
Jemig de pemig wat heftig...............!!!!!!!!!
Er zaten inderdaad wat onverwachte plotwendingen in ja.
Ik zag ze iig niet aankomen.
Wordt nu nóg nieuwsgieriger naar de rest.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

rayman007

Citaat van: quattronl op juni  6, 2013, 19:27:41
Er zaten inderdaad wat onverwachte plotwendingen in ja.
Ik zag ze iig niet aankomen.
Wordt nu nóg nieuwsgieriger naar de rest.

Boeken lezen dan weet je het  ;)

Peerless Monster

Citaat van: xynyx op juni  6, 2013, 18:43:39
Serie 3 afl. 9
Jemig de pemig wat heftig...............!!!!!!!!!

Dat zag je mijlen ver al aangekomen.
Niet te vertrouwen die gast... Een man een man, een woord een woord.
En daar staat vergelding op... zoals blijkt. Na jah, nu moet hij op zoek naar een nieuwe vrouw ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

quattronl

Citaat van: rayman007 op augustus  7, 2013, 00:01:54
Boeken lezen dan weet je het  ;)
Nah, ben geen boekenlezer, ben meer van het audiovisuele.

Citaat van: Peerless Monster op augustus  7, 2013, 09:19:14
Dat zag je mijlen ver al aangekomen.
Niet te vertrouwen die gast... Een man een man, een woord een woord.
En daar staat vergelding op... zoals blijkt. Na jah, nu moet hij op zoek naar een nieuwe vrouw ;).
Hij heeft keus genoeg, in allerlei 'leeftijdscategorieën'.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

rayman007

Citaat van: quattronl op augustus  7, 2013, 11:24:55
Nah, ben geen boekenlezer, ben meer van het audiovisuele.
Hij heeft keus genoeg, in allerlei 'leeftijdscategorieën'.

Ik ook normaal niet(lees niks) maar hiervoor heb ik uitzondering gemaakt. Boeken zijn namelijk echt zoveel beter dan de serie!
Ze vliegen er nu te hard doorheen en de serie is ook wat braver dan de boeken haha.
En ik weet wat de volgende big shock wordt terwijl jij nu tot April 2014 moet wachten ;-)

Peerless Monster

Citaat van: quattronl op augustus  7, 2013, 11:24:55
Hij heeft keus genoeg, in allerlei 'leeftijdscategorieën'.

Ik zou die van het neefje afpakken ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Kwabbernoot

En daar gaan we weer! Ik heb er weer zin in. :pompom:

Groeten...

lynch1979

Citaat van: Kwabbernoot op april  7, 2014, 18:03:39
En daar gaan we weer! Ik heb er weer zin in. :pompom:

Groeten...

Ik heb hem net binnen aflevering 1 van seizoen 4, straks er maar eens voor gaan zitten  8)

Jumping Jack

Hier staat ie ook op het programma  :headbanging:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

alexander2

Oh nee vreselijk stuk mijn vrouw vindt het geweldig.
Dan maar door het behang liegen en zeggen dat het een herhaling is. :D

angelo83

Ik zit nu bij S3 afl. 3 ik kijk op blu-ray .
Vind ik het wel fijn om even te relaxen met een goede serie.
Ook net klaar met Heroes op netflix ook leuke serie om te volgen .

mvg Angelo

LuPo

Voor wie aflevering 1 van seizoen 4 gratis wil kijken. HBO heeft deze aflevering gratis op youtube gezet en op hun eigen website:

http://www.hbogo.nl/content/game-of-thrones-iv.-(1):-two-swords-255061514

StefaanD

#344
Maar één woord voor aflevering acht ... Okeeeetjes  :D

Nog 2 afleveringen en het is alweer voorbij, dat gaat razendsnel  :unhappy:

Kwabbernoot

Citaat van: StefaanD op juni  2, 2014, 22:07:39
Maar één woord voor aflevering acht ... Okeeeetjes  :D

Nog 2 afleveringen en het is alweer voorbij, dat gaat razendsnel  :unhappy:

En dan te bedenken dat elk seizoen aflevering 9 het hoogtepunt is... Hmmm.

Groeten...

Zaagstra

Citaat van: StefaanD op juni  2, 2014, 22:07:39
Maar één woord voor aflevering acht ... Okeeeetjes  :D

Heiden! :o. Ik vond dit seizoen wat langzaam op gang komen, maar de vaart zit er zeker sinds Ep.7 weer fors in. Wat een acteergeweld! (En wat een bloed...)

Nog maar 2 afleveringen en dan wordt het weer een jaartje afzien. :(

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Kjelt

Op zich heb je geen visueel geweld en bloodspatter nodig om spanning en suspense te creeren................................... maar het werkt wel  ;D
Ik had even een andere serie nodig om het allemaal weer mee weg te spoelen voor het slapen.

Jumping Jack

Ja, het einde was wel echt een wtf-moment voor mij. En ik vond het net zo'n veelbelovend personage...

Trailer voor de volgende aflevering (ik zou vermijden om de commentaren te lezen om spoilers te vermijden):

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Raymond187

Was te verwachten he.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Wel jammer als *** ik vind hem de leukste personage van allemaal.
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Dit seizoen heet All men must die. Welke mannen gaan er nog meer dood dan?