Game of Thrones - HBO

Gestart door evilniek, april 21, 2011, 10:15:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zaagstra

Ik heb nu de hele S2 op den externen harden scheijf  :pompom: :headbanging:. Kijken of ik de zelfbeheersing op kan brengen om pas het weekeind te gaan kijken. Zal wel niet...  :D

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Zaagstra

Door omstandigheden heb ik slechts de eerste 3 afleveringen uit Serie 2 kunnen zien, maar wat is het weer goed. Fantastisch acteerwerk, en als er van het boek afgeweken wordt valt het nauwelijks op. Alleen jammer van tante Carice en haar accent. Kijk ik nog liever naar Brienne of Tarth  :D

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

riwi

Ik lees net dat ep10 van s1 uit de itunes en hbo store zijn gehaald omdat 1 van de gespiesde hoofden op Bush lijkt...
Rare amerikanen.
Ze gaan de scene bijwerken zegt men.

riwi

#278
http://news.cnet.com/8301-1023_3-57454521-93/game-of-thrones-bush-head-episode-spiked-from-hbo-go-itunes/

"We condemn it in the strongest possible terms and have halted all future shipments of the DVDs, removed it from our digital platforms, and will edit the scene for all future airings on any distribution domestic or international."

Mooi dat ze mijn blurays met Bush spike episode niet meer kunnen afpakken :) Een collectors item :)

Kwabbernoot


riwi


clockwork

'Budgettaire redenen', briljante smoes.  :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

negotiata

Ik zat zo diep in deze serie.

En nu weer wachten. Vind het jammer als het nieuwe seizoen weer begint dan ben je veel details weer vergeten  :(
- To be or not to be, thats the question -

ProXius

Citaat van: Negotiata op juni 17, 2012, 15:23:54
Ik zat zo diep in deze serie.
En nu weer wachten. Vind het jammer als het nieuwe seizoen weer begint dan ben je veel details weer vergeten  :(

Daar heb ik dus ook veel last van. Ik ga dan ook zeker voordat S3 begint S1 en S2 opnieuw kijken. :)
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

WilcoD

Citaat van: ProXius op juni 17, 2012, 18:58:23
Daar heb ik dus ook veel last van. Ik ga dan ook zeker voordat S3 begint S1 en S2 opnieuw kijken. :)

+1  :thumbs-up:

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

negotiata

Citaat van: larzie op juni 25, 2012, 13:21:32
De release dates:

http://hbowatch.com/hbo-series-premiere-schedule/

Kan niet wachten ! Gelukkig maar 2 maanden wachten. Ik dacht te hebben begrepen dat hij weer in het volgend voorjaar pas verder zou gaan.
- To be or not to be, thats the question -

ProXius

Citaat van: Negotiata op juni 25, 2012, 14:11:29
Kan niet wachten ! Gelukkig maar 2 maanden wachten. Ik dacht te hebben begrepen dat hij weer in het volgend voorjaar pas verder zou gaan.

Euh.... ?
"Season 3 Premiere is in ~286 days*"
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

RonG

Citaat van: ProXius op juni 25, 2012, 14:17:14
Euh.... ?
"Season 3 Premiere is in ~286 days*"

Je was me net voor :D,

Season 3 Announced
Air Date: Spring 2013

Dus nog ff geduld hebben :)

negotiata

Citaat van: ProXius op juni 25, 2012, 14:17:14
Euh.... ?
"Season 3 Premiere is in ~286 days*"

Shit ja !

Had bij boardwalk empire gekeken :S

Domper  :(
- To be or not to be, thats the question -

Bant

Je kunt ook gewoon de boeken er bij pakken als je wilt weten hoe het verder gaat :smile: De boeken zijn nog een stuk leuker dan de serie kan ik je vertellen!

negotiata

Citaat van: Bant op juni 25, 2012, 16:12:26
Je kunt ook gewoon de boeken er bij pakken als je wilt weten hoe het verder gaat :smile: De boeken zijn nog een stuk leuker dan de serie kan ik je vertellen!

Ja misschien ooit. maar gaat niks boven beeld
- To be or not to be, thats the question -

Bant

#292
Citaat van: Negotiata op juni 25, 2012, 16:17:53
Ja misschien ooit. maar gaat niks boven beeld

Jawel! Echt de boeken geven zo veel extra diepgang dat het hele verhaal tien keer zo gaaf is!

Trouwens iets dat voor de meeste verfilming geldt. GOT is wel vrij goed verfilmd moet ik zeggen.

Zaagstra

Citaat van: Bant op juni 25, 2012, 16:25:49
Jawel! Echt de boeken geven zo veel extra diepgang dat het hele verhaal tien keer zo gaaf is!

En tien keer zo lang.

Citaat
Trouwens iets dat voor de meeste verfilming geldt. GOT is wel vrij goed verfilmd moet ik zeggen.

Ik zou zelfs zeggen dat het heel goed verfilmd is. De enige andere verflimingen van deze kwaliteit die ik gezien heb, waren Shogun en Lord of the Rings.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

negotiata

Citaat van: Zaagstra op juni 25, 2012, 16:42:37
En tien keer zo lang.

Ik zou zelfs zeggen dat het heel goed verfilmd is. De enige andere verflimingen van deze kwaliteit die ik gezien heb, waren Shogun en Lord of the Rings.

Walter Zed

Met gezichten erbij is makkelijker :) Zoveel personages maar misschien over een paar jaar na het laatste seizoen.
- To be or not to be, thats the question -

clockwork

 :pompom:
Citaat van: Negotiata op juni 25, 2012, 16:09:07
Shit ja !

Had bij boardwalk empire gekeken :S

Domper  :(

Nee hoor. dat is ook goed nieuws!  :pompom:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

riwi

Citaat van: Bant op juni 25, 2012, 16:25:49
Jawel! Echt de boeken geven zo veel extra diepgang dat het hele verhaal tien keer zo gaaf is!

Trouwens iets dat voor de meeste verfilming geldt. GOT is wel vrij goed verfilmd moet ik zeggen.

Ik kick vooral op de prachtige scenes, acteerwerk, mooie beeld en geluidkwaliteit en pas daarna op de verhaallijn. Dus mijn voorkeur zal hoe dan ook uitgaan naar de beeldversie.

negotiata

Citaat van: riwi op juni 25, 2012, 21:05:18
Ik kick vooral op de prachtige scenes, acteerwerk, mooie beeld en geluidkwaliteit en pas daarna op de verhaallijn. Dus mijn voorkeur zal hoe dan ook uitgaan naar de beeldversie.

+1
- To be or not to be, thats the question -

Zaagstra

Citaat van: Negotiata op juni 25, 2012, 16:58:49
Met gezichten erbij is makkelijker :)

Dat heb ik met de boeken van Patrick O'Brien waar Master and Commander op gebaseerd is. Ik kon er nooit inkomen, tot ik me de koppen (en dialogen) van Russel Crowe en Paul Bettany er bij voor kon stellen. Maar toen had ik ze al weggedaan...  :nopompom:

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

ronalddebeer

Pioneer SC-LX86-K - Pioneer BDP-LX55 - Pioneer S-EX 7.1 surround opstelling