Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Spijkie

Die quadrispire voetjes zijn wel subtiel vind ik persoonlijk
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Jumping Jack

Die heb ik nog gehad, maar ik vond het niet stabiel genoeg staan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Toch maar eens een mailtje gestuurd naar Eric van hi-stands betreffende het Custom Design rack...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op februari 17, 2014, 17:34:23
Toch maar eens een mailtje gestuurd naar Eric van hi-stands betreffende het Custom Design rack...

:thumbs-up:

Jumping Jack

Onder het mom van 'bijt het niet, dan schijt het niet'. Of iets in die aard  :tounge:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op februari 17, 2014, 18:08:55
Onder het mom van 'bijt het niet, dan schijt het niet'. Of iets in die aard  :tounge:.

;D it's your party

twani

Citaat van: Mitch-- op februari 16, 2014, 11:47:17
je kan ook de poten van een Ikea Lack tafeltje afzagen, hoogglas wit (past in het interieur) en schijnen als basis behoorlijk goed te zijn, en als probeersel, ze kosten echt NIKS! (5 euro ofzo :P )
Een zeer "gekende" en goede oplossing. Voor velen té goedkoop :D

Jumping Jack

En al de nodige info ontvangen van hi-stands en een bestelling geplaatst voor een Milan Hifi 2 in eik met zwart glas  8).

Twani: die lack tafeltjes zijn te diep, anders had ik dat zeker gedaan. Er zwerven er hier trouwens al een aantal van rond (ideaal voor the little ones  ;)).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari 17, 2014, 19:55:43
En al de nodige info ontvangen van hi-stands en een bestelling geplaatst voor een Milan Hifi 2 in eik met zwart glas  8).

Twani: die lack tafeltjes zijn te diep, anders had ik dat zeker gedaan. Er zwerven er hier trouwens al een aantal van rond (ideaal voor the little ones  ;)).
Mooi!  De foto's volgen spoedig :tounge2:

Jumping Jack

Sinds gisteren staat er een hi-cap dr om de voorversterker van de supernait2 een duwtje in de rug te geven. Gekocht op marktplaats en de verkoper is hem gisteren persoonlijk komen brengen.

'S avonds maar eens aangesloten en voorlopig op de superline gezet in afwachting van het Custom Design rack. Eerste indrukken van een koud naim-apparaat zijn altijd verraderlijk, zo ook nu weer. De hogere resolutie was meteen merkbaar, maar het geheel klonk nog wat schel en upfront. Na een klein halfuurtje was daar echter niets meer van te bespeuren. Van het schelle en upfronte dan  ;). Wat rest, is verbluffend goed  :worship:. Ik heb samen met mijn vrouw, die zelf aangaf daar veel te weinig tijd voor te maken, zitten luisteren naar allerlei muziek en ook zij moest toegeven dat het wel erg goed klonk. The Curse van het album Aventine van Agnes Obel bijvoorbeeld deed ons beiden kippenvel krijgen van kop tot teen (bij mijn vrouw is dat dan slechts 1m53, maar toch  ;D).

De bevindingen die Garmt ooit eens na een vergelijk had neergepend, kloppen 100%. De muziek wordt compleet ontrafeld waardoor elk instrument en geluidje hun plaats krijgen en goed te volgen zijn, zonder dat het muzikale geheel daar onder lijdt. Je bent gewoon aanwezig bij een privé-concert, zo lijkt het wel.

Momenteel staat Avishai Cohen op mijn tv meubel te spelen, hij mag dat als hij maar zijn schoenen uittrekt :worship:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

garmtz

Super! Een SN2 + HCDR is een van de muzikaalste combinaties die ik ken. Zeker icm een NDX gewoon subliem!

Doubleoz

Ik gun je de upgrade van harte maar ik ben wel jaloers haha:) damn wat een mooie hifi set!
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Jumping Jack

Citaat van: Doubleoz op februari 24, 2014, 19:47:03
Ik gun je de upgrade van harte maar ik ben wel jaloers haha:) damn wat een mooie hifi set!

;D Bedankt.

Met wat geluk komt het hifi rack deze week nog binnen, benieuwd hoe dat er uit gaat zien (en hoe het gaat klinken).
Ook ligt er op het postkantoor een paartje linn Black interconnects van een forumgenoot op mij te wachten om te proberen tussen de dt en de superline...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Citaat van: Jumping Jack op februari 24, 2014, 20:57:07
;D Bedankt.

Met wat geluk komt het hifi rack deze week nog binnen, benieuwd hoe dat er uit gaat zien (en hoe het gaat klinken).
Ook ligt er op het postkantoor een paartje linn Black interconnects van een forumgenoot op mij te wachten om te proberen tussen de dt en de superline...

is die pro-ject kabel niks geworden?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Jumping Jack

Die zit er nu tussen, maar eens vergelijken kan geen kwaad  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Citaat van: Jumping Jack op februari 24, 2014, 21:06:49
Die zit er nu tussen, maar eens vergelijken kan geen kwaad  ;).

zeker waar ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Jumping Jack

Volgens de tracker zou het rack thuis afgeleverd zijn dus vanavond de set maar eens demonteren en netjes opbouwen!  :pompom:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

lynch1979

Citaat van: Jumping Jack op februari 27, 2014, 15:18:57
Volgens de tracker zou het rack thuis afgeleverd zijn dus vanavond de set maar eens demonteren en netjes opbouwen!  :pompom:

Ben benieuwd naar de foto's   ;)

Jumping Jack

Na een goed uur werk, staat de set in het Milan-rack! Het was geen sinecure om alles aan te sluiten door de plaatsing in de ingebouwde kast, maar alles past wonderwel (behalve de XPS dus)...

1. Alle componenten en kabels:


2. De grote leegte:


3. Een leeg rack, ik heb beide delen nog gewisseld van plaats:


4. Het resultaat:



Ik ben alvast erg blij met hoe het er uit ziet. Hoe het klinkt, moet ik nog gaan ontdekken.

Met dank aan Eric van Hi-Stands voor de vlotte communicatie en levering!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted Member 2


YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Mooi hoor Nick :thumbs-up:


  En hoe klinkt het nieuwe rack?  Tenminste, dat is toch de reguliere gedachtengang in het audiofiele wereldje, een rack "klinkt" toch?

Jumping Jack

Bedankt! Ik vind het er ook erg goed uitzien. Hoe het klinkt: laat we er maar van uitgaan dat het niet slechter zal klinken  :tounge:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs