Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jumping Jack

Ik vind Steely Dan niet slecht, maar ik draai hun albums gewoon zelden tot nooit...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Citaat van: FDLARRY op januari 17, 2014, 22:38:56
Steely Dan, daar heb je niks mee  :o :o :o

Zo zie je maar, smaken verschillen, ik vind zijn muziek fantastisch!
Dead can dance vind ik dan wel weer wat hebben in de juiste mood. Maar Lynch heeft gelijk, bij twijfel niet doen.

En inderdaad is het heerlijk om "vergeten" muziek te herontdekken, dat heb ik ook met comics.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Ik ben een lijstje aan het maken, en ook al eens wat prijzen aan het checken op discogs. Blijkt dat de versie van 'Let it be' van the beatles die ik heb op discogs aangeboden wordt voor $250. Altijd leuk. Vorig jaar nog een lp die ik had aangekocht voor €14 verkocht voor, als ik mij niet vergis, €250.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

FDLARRY

Niet normaal, 250,-, ik heb er niet eens 2,50 voor over.  :P
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

twani

Citaat van: Jumping Jack op januari 17, 2014, 23:21:43
Ik ben een lijstje aan het maken, en ook al eens wat prijzen aan het checken op discogs. Blijkt dat de versie van 'Let it be' van the beatles die ik heb op discogs aangeboden wordt voor $250. Altijd leuk. Vorig jaar nog een lp die ik had aangekocht voor €14 verkocht voor, als ik mij niet vergis, €250.
Dat is de hele inhoud FLAC files op mijn NAS nog niet eens waard :tounge2:

Bas Akkerman

Citaat van: Jumping Jack op januari 17, 2014, 23:21:43
Ik ben een lijstje aan het maken, en ook al eens wat prijzen aan het checken op discogs. Blijkt dat de versie van 'Let it be' van the beatles die ik heb op discogs aangeboden wordt voor $250. Altijd leuk. Vorig jaar nog een lp die ik had aangekocht voor €14 verkocht voor, als ik mij niet vergis, €250.
Dat zijn nog eens leuke prijzen voor platen die je toch niet luistert! :blink:

Citaat van: twani op januari 18, 2014, 08:20:32
Dat is de hele inhoud FLAC files op mijn NAS nog niet eens waard :tounge2:
Downloaden, is op stroomkosten na, gratis ja. :tounge2:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

FDLARRY

Citaat van: Jumping Jack op januari 17, 2014, 22:43:14
Ik vind Steely Dan niet slecht, maar ik draai hun albums gewoon zelden tot nooit...
Ik herken het, zoveel nieuwe muziek, dat eerst allemaal luisteren, en je oldies zijn dan vaak de gouwe ouwe, toch luister ik nog steeds Steely Dan, maar in een heel jaar is het op een hand te tellen.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Graphtuner

Citaat van: FDLARRY op januari 17, 2014, 22:38:56
Steely Dan, daar heb je niks mee  :o :o :o

Zo zie je maar, smaken verschillen, ik vind zijn muziek fantastisch!

same here!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Doubleoz

#1783
Wat een fantastische set blijft het toch om te zien! Laat staan te beluisteren! Geniet er van!
Linn Majik DSM | Majik 109 | Audioquest Rocket 44 | Chord Powerchord | Synology DS214play | Raspberry Pi 2 | Apple TV3

Jumping Jack

Citaat van: Graphtuner op januari 21, 2014, 09:11:00
same here!

Teveel andere muziek die ik beter vind  ;).

Citaat van: Doubleoz op januari 21, 2014, 19:27:38
Wat een fantastische set blijft het toch om te zien! Laat staan te beluisteren! Geniet er van!

Doe ik! Bedankt  :thumbs-up:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Vandaag nog maar eens zot gedaan en een nieuwe phono-versterker gekocht... een Naim SuperLine. Luisteren zit er nog niet in, eerst nog een snaic kabel halen voor de pré aan de supernait aan te sluiten. Ah, en ook nog een Sieveking hoofdtelefoon houder, vond die altijd al mooi staan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

WickedGame

Blijft een geweldig mooi set!

Streamz

Nais. Die plaat onder je versterker, wat is dat voor ding? Anti vibratie neem ik aan?

Jumping Jack

Bedankt!

En idd die plaat is een demper. Maar ze ligt er vooral voor de looks  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Exxar

Die plexi kap over jouw platenspeler, kwam die mee geleverd of is dat een aftermarket product?
Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een passende kap voor mijn Marantz TT15.

Streamz

Welk merk demper is dat dan?

Jumping Jack

Citaat van: Exxar op februari  8, 2014, 18:00:49
Die plexi kap over jouw platenspeler, kwam die mee geleverd of is dat een aftermarket product?
Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een passende kap voor mijn Marantz TT15.

Ginkgo Audio maakt die specifiek voor vpi. Niet goedkoop maar dat is een nieuwe naald ook niet... Project heeft ook een aantal van die kappen, met wat chance past er eentje over de marantz? Ik denk zelfs dat er hier een aantal mensen zijn die zoiets hebben laten maken bij een firma die met acryl werkt...

Citaat van: Streamz op februari  8, 2014, 18:07:41
Welk merk demper is dat dan?

Een SSC  (type Solidbase dacht ik). Een aantal jaren gelden gekocht bij forum-sponsor hi-stands.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Ik zie je dat de PMC's inmiddels toch wat meer "lucht van de achterwand" hebt gegeven Nick.

Prima! :thumbs-up:

Jumping Jack

Speciaal voor jou Theo  ;).
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

twani

Citaat van: Jumping Jack op februari  8, 2014, 17:50:14
Bedankt!

En idd die plaat is een demper. Maar ze ligt er vooral voor de looks  ;).
Dat heb ik met die "plaat voor mijn kop" :D

tomvbugg

#1797
Citaat van: Exxar op februari  8, 2014, 18:00:49
Die plexi kap over jouw platenspeler, kwam die mee geleverd of is dat een aftermarket product?
Ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar een passende kap voor mijn Marantz TT15.

Is gewoon te koop bij clearaudio. ;) Of kan je laten maken inderdaad.

Jumping Jack

Even de openingspost weer up to date gebracht...

Ik zit er ook aan te denken om een soort stand te maken om de NDX en de Supernait niet langer op elkaar te moeten zetten. Dus een soort overkapping die over één component komt en waarop het andere komt te staan.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Mitch--

Citaat van: Jumping Jack op februari 15, 2014, 11:04:01
Even de openingspost weer up to date gebracht...

Ik zit er ook aan te denken om een soort stand te maken om de NDX en de Supernait niet langer op elkaar te moeten zetten. Dus een soort overkapping die over één component komt en waarop het andere komt te staan.

Beinvloeden de supernait en ndx elkaar dan negatief?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'