Jumping Jack

Gestart door Jumping Jack, maart 14, 2011, 10:58:47

Vorige topic - Volgende topic

Deleted Member 2

Citaat van: Jumping Jack op november 19, 2013, 16:07:11
Niet onbelangrijk: is het een goeie film?

Ik ben bevooroordeeld. Alweer lang geleden heb ik het boek gelezen in de tijd dat een totale oorlog me inzet van intercontinentale raketten. Dat was in de tijd dat er over gesproken werd of het onafwendbaar was.

Het boek beschreef de toestanden niet van de totale vernietiging, maar wat mensen nog drijft terwijl zij weten dat binnen enkele maanden de situatie van het noorden ook voor hen realiteit zou zijn.

Er zijn twee films gemaakt naar dit boek. De meest recente heb ik meerdere keren gezien en is zeer boeiend. Geen grote ingewikkelde trucages, maar de afwisseling van de intimiteit van een gezien met kleine kinderen, een opbloeiende liefde en een bruut technologisch geweld van een atoomonderzeeër tegen een achtergrond van de gekte die toeslaat onder de burgerbevolking.
De tweede heb ik zojuist besteld en men zegt dat deze in zwart-wit de situatie met goed gekozen shots uitmuntend weergeeft.

Aanrader en zeker ook het boek.

Bas Akkerman

Dank je Henk. Dat ga ik eens lezen/kijken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Vandaag is onze kleine meid al één jaar geworden. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel...

En samen met haar grote broer (tijdens een fotoreportage in september):

Mooier dan eender welke set als je het mij vraagt  :inlove:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

De tijd gaat inderdaad erg snel, wat een lieverd(s) zeg.

Van harte gefeliciteerd  :pompom:

Rudi64

Citaat van: Jumping Jack op december 10, 2013, 15:10:03
Vandaag is onze kleine meid al één jaar geworden. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel...

En samen met haar grote broer (tijdens een fotoreportage in september):

Mooier dan eender welke set als je het mij vraagt  :inlove:.

En onbetaalbaar.. :bigsmile:
Proficiat!!
Lejonklou Boazu 2◼Linn Aedsm-- Merason Dac1◼Xavian Perla Exclusiva speakers◼Linn K400 speakerkabel ◼BlueJeans 6a ethernetcable◼Lejonklou powercables-Furutech PS-950 powercable◼Plixir Elite Bac 400 mk2.
.

Jumping Jack

Citaat van: Rudi64 op december 10, 2013, 15:20:55
En onbetaalbaar.. :bigsmile:
Proficiat!!

Letterlijk en figuurlijk  ;D. Bedankt!
Jumping Jack's set
Discogs

YamahaRXV

Gefeliciteerd Nick  :pompom:  Schitterend om te zien deze foto,s, kan geen set tegen op !!

Het gaat zo snel voor je gevoel dat groter en ouder worden bij die kinderen dat je af en toe gewoon de angst heb dat je bepaalde fases mis als je het zelf erg druk heb met werk en andere dagelijkse beslommeringen  ;)

Bij het zien van dit soort mooie plaatjes besef je maar weer terdege wat er echt toe doet in het leven...

''My mini me'' Brandon twee maandjes geleden op zijn alweer 7 jarige verjaardag.

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

1 alweer, leuk hoor! Nu komt de tijd dat de draaitafel en streamer interessante speledingetjes voor haar worden... ;D

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Gefeliciteerd "Nicolaas" :pompom:

Deleted Member 2

Proficiat Nick.

Juist een artikel gelezen over de invloed op de muzikale voorkeur van jong volwassenen in relatie met de muziek die in hun ouderlijk huis tijdens hun vroege jeugd ten gehore werd gebracht.
Als het allemaal klopt mag de (Vlaamse) jazz-scene zich verheugen in jonge toestroom ;D
Kabouter Plop doet daar echter weer flinke afbreuk aan. Censuur is dus op z'n plaats.

Gr
Henk

Jumping Jack

Net het lager van de draaitafel weer eens een likje vet gegeven, er is dus alweer een jaar voorbij!

Aan allen van goede wil een voorspoedig en gezond 2014 gewenst! En aan de rest ook, zo ben ik dan weer  :colgate:.
Jumping Jack's set
Discogs

Dirk

voor jou en je familie ook een gezond en klinkend 2014   ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

twani

Citaat van: Jumping Jack op december 30, 2013, 20:36:59
Net het lager van de draaitafel weer eens een likje vet gegeven, er is dus alweer een jaar voorbij!

Aan allen van goede wil een voorspoedig en gezond 2014 gewenst! En aan de rest ook, zo ben ik dan weer  :colgate:.

Denk je ook nog even aan je vrouw ;D

Vwb je 2e opmerking.......dank je wel en hetzelfde gewenst voor de "Jumping Family"

Deleted Member 2

pas op voor je oortjes met het vuurwerk - hoewel in merelbeke.....En veel genot van de oortjes in het nieuwe jaar.

Gr
Henk

Jumping Jack

;D hier zijn ze nog bang van vuur Henk!

Citaat van: twani op december 30, 2013, 21:38:59
Denk je ook nog even aan je vrouw ;D

>:D a dirty mind is a joy for ever...
Jumping Jack's set
Discogs

Lars_Portman

Citaat van: Jumping Jack op november 13, 2013, 11:22:57

Net ook telefoon gekregen van mijn vrouw dat de Teddy Pardo XPS voor de NDX is aangekomen, en dat net voor een lang weekend  :headbanging:.

Mooie voeding die Teddy pardo! Bevalt die goed?
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Jumping Jack

Ik heb nog niet het vergelijk gedaan door de TD er terug van tussen te halen (ben niet zo van het prullen  ;D), maar de toevoeging ervan bevalt zeker! Het vloeiende en meeslepende karakter van de NDX krijgt een grote boost.
Jumping Jack's set
Discogs

Lars_Portman

Citaat van: Jumping Jack op januari 16, 2014, 09:03:10
Ik heb nog niet het vergelijk gedaan door de TD er terug van tussen te halen (ben niet zo van het prullen  ;D), maar de toevoeging ervan bevalt zeker! Het vloeiende en meeslepende karakter van de NDX krijgt een grote boost.

Ik heb zelf ook een Teddy SB3 achter mijn streamer die erg goed. ;D
Dus was benieuwt hoe die deed bij jou achter de NAIM.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Jumping Jack

Ik ben eens wat door mijn vinyl-collectie aan het 'strawlen', kijken of er niet wat plaatjes zijn die ik eigenlijk nooit luister en die dus kunnen verkocht worden, en toen bedacht ik me dat ik al geruime tijd geen wazige foto's meer heb gepost. Bij deze wil ik dat goedmaken...

Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

:worship:

Geweldige foto's, ben benieuwd wat er in de verkoop gaat.

Bas Akkerman

Citaat van: lynch1979 op januari 17, 2014, 22:01:59
:worship:

Geweldige foto's, ben benieuwd wat er in de verkoop gaat.
Daar sluit ik mij geheel bij aan!

Jumping Jack

Dat is een beetje het probleem: ik kan maar van weinig platen afscheid nemen  ;D. Ik leg ze nu nog eens op, en dan is het telkens : 'goh, die moet ik eens vaker spelen, das niet slecht'. Dat ruimt natuurlijk niet echt op, maar ik heb wel een leuke avond  :pompom:.
Jumping Jack's set
Discogs

lynch1979

Citaat van: Jumping Jack op januari 17, 2014, 22:09:00
Dat is een beetje het probleem: ik kan maar van weinig platen afscheid nemen  ;D. Ik leg ze nu nog eens op, en dan is het telkens : 'goh, die moet ik eens vaker spelen, das niet slecht'. Dat ruimt natuurlijk niet echt op, maar ik heb wel een leuke avond  :pompom:.

Gewoon niet verkopen....dat is ondanks dat ik best wat van je collectie zou willen overnemen de beste keuze die je kan maken.

Jumping Jack

Ik ben niet door mijn jazzplaten aan het gaan Frank  ;). Het is de afdeling 'pop - rock - en aanverwanten' die ik wil uitdunnen, en daar zitten nogal wat platen tussen die ik via via heb verkregen (oa The Beatles, Steely Dan, etc...) waar ik gewoon niet veel mee heb of niet meer naar luister... Er zit ook een plaat tussen van Editors, eentje van Dead Can Dance, Jamie Lidell en Roedelius. Ik probeer dit weekend nog een lijstje te maken.
Jumping Jack's set
Discogs

FDLARRY

Steely Dan, daar heb je niks mee  :o :o :o

Zo zie je maar, smaken verschillen, ik vind zijn muziek fantastisch!
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II