FeaRs Focal Chorus W(oonkamer) HT

Gestart door FeaR1986, maart 2, 2011, 18:11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FeaR1986

Zo, net de lijst aan Hans doorgegeven met een tiental platen. Van Dire Straits tot Bob Marley en Doe Maar. Heb ik wat meer om naar te luisteren, want denk dat er nog geen tien platen oké waren welke mijn ouders hadden liggen.

Citaat van: knubbe op april 11, 2012, 08:45:55
Eerlijk gezegd durf ik niks te zeggen over de kwali van een beogram :D
Volgens mij kan je je keuze prima beperken tussen Thorens en de Technics.
Een pro-ject debut III heb je nieuw voor 249euro. Twijfel tussen die nieuw of iets van marktplaats te halen.
Alleen ben ik bang voor een miskoop gezien ik er te weinig verstand van heb om een draaitafel te kunnen beoordelen :S
Leuk om te lezen dat je in een soortgelijke situatie als mij zit :D

Maar zo'n nieuwe Pro-Ject Debut III is dan vast en zeker zonder element waar je ook behoorlijk wat geld op stuk kan slaan. De Pro-Ject RPM5 die hier te koop staat sprak me daarom wel aan. Redelijk compleet met element, platenborstel, elementreiniger, et cetera. Volgens mij ben je voor 249 euro niet klaar als je nieuw die Debut III gaat halen. En als ik zie wat jij allemaal al in bezit hebt gehad neem jij ook geen genoegen met een goedkoop element  :hehe:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

knubbe

Citaat van: FeaR1986 op april 11, 2012, 14:10:51
Zo, net de lijst aan Hans doorgegeven met een tiental platen. Van Dire Straits tot Bob Marley en Doe Maar. Heb ik wat meer om naar te luisteren, want denk dat er nog geen tien platen oké waren welke mijn ouders hadden liggen.

Maar zo'n nieuwe Pro-Ject Debut III is dan vast en zeker zonder element waar je ook behoorlijk wat geld op stuk kan slaan. De Pro-Ject RPM5 die hier te koop staat sprak me daarom wel aan. Redelijk compleet met element, platenborstel, elementreiniger, et cetera. Volgens mij ben je voor 249 euro niet klaar als je nieuw die Debut III gaat halen. En als ik zie wat jij allemaal al in bezit hebt gehad neem jij ook geen genoegen met een goedkoop element  :hehe:

Die RPM is idd heel mooi en compleet, echter vind ik het gat te groot met een debut. Bij de prijs van 249 staat ;'De Project Debut 3 wordt geleverd met Ortofon OM 5E element'. Kan je dus mooi in de toekomst je geld op kapot slaan, hoeft niet meteen :D
Als het goed is heb ik een debut 3 in matzwart te pakken (de kleur die ik wilde) voor 174incl. verzenden. Ex demo maar heeft nooit gedraaid :D met 24mnd garantie. Jeuj, binnenkort mn platen eindelijk beluisteren :P:)

Had je lijstje gezien, mooi lijstje :D Het is jammer dat die dingen niet door de brievenbus kunnen, zie je een keer ergens een leuke plaat komt er 6,75 bij :S
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

FeaR1986

Citaat van: knubbe op april 11, 2012, 15:15:55
Die RPM is idd heel mooi en compleet, echter vind ik het gat te groot met een debut. Bij de prijs van 249 staat ;'De Project Debut 3 wordt geleverd met Ortofon OM 5E element'. Kan je dus mooi in de toekomst je geld op kapot slaan, hoeft niet meteen :D
Als het goed is heb ik een debut 3 in matzwart te pakken (de kleur die ik wilde) voor 174incl. verzenden. Ex demo maar heeft nooit gedraaid :D met 24mnd garantie. Jeuj, binnenkort mn platen eindelijk beluisteren :P:)

Damn, dat is wel een hele goede prijs voor een zo goed als nieuw model met alles er op en eraan én garantie. Heeft de verkoper van je Debut III nog meer spelers te koop staan?

Citaat
Had je lijstje gezien, mooi lijstje :D Het is jammer dat die dingen niet door de brievenbus kunnen, zie je een keer ergens een leuke plaat komt er 6,75 bij :S

Wellicht ook maar een retourtje Utrecht nemen voor aanstaande zaterdag? 37ste Mega Platen & CD Beurs Jaarbeurs Utrecht 14 & 15 april 2012.

Misschien dat ik wel ga. Zijn wel wat platen die ik best zou willen hebben, al is het alleen maar omdat ze ook goed staan tussen de films. Dingen als de Soundtrack van Kill Bill bijvoorbeeld. En natuurlijk Dark Side of the Moon van Pink Floyd.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

knubbe

Citaat van: FeaR1986 op april 11, 2012, 15:24:58
Damn, dat is wel een hele goede prijs voor een zo goed als nieuw model met alles er op en eraan én garantie. Heeft de verkoper van je Debut III nog meer spelers te koop staan?

Wellicht ook maar een retourtje Utrecht nemen voor aanstaande zaterdag? 37ste Mega Platen & CD Beurs Jaarbeurs Utrecht 14 & 15 april 2012.

Misschien dat ik wel ga. Zijn wel wat platen die ik best zou willen hebben, al is het alleen maar omdat ze ook goed staan tussen de films. Dingen als de Soundtrack van Kill Bill bijvoorbeeld. En natuurlijk Dark Side of the Moon van Pink Floyd.

Het is gewoon een hifi zaakje in duitsland. Op audiomarkt.de even zoeken op pro-ject en dan staat ie bovenaan.

Hmmm wel leuk zo'n platenbeurs ! Ben bang alleen dat er weinig over blijft na deze aanschaf deze maand :S
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

FeaR1986

Ben nu even aan het testen geweest en denk dat een platenspeler voor mij toch niet de aanwinst zal worden waar ik veel mee ga doen. Ik vind het echt leuk een plaatje op te zetten, maar ik schakel toch behoorlijk snel over naar de Logitech Squeezebox omdat ik het toch gewoon een stuk makkelijker vindt. Gelukkig dat ik eerst getest heb met de aanschaf van platen en niet meteen 400 - 500 euro uit heb gegeven aan een platenspeler.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

skyfox

Goed bezig! Je hebt nu de leuke ervaring van je test en je weet wat je wel en niet wilt. Kan je dat geld mooi steken in een andere upgrade ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

FeaR1986

Citaat van: skyfox op april 25, 2012, 20:42:17
Goed bezig! Je hebt nu de leuke ervaring van je test en je weet wat je wel en niet wilt. Kan je dat geld mooi steken in een andere upgrade ;)

Tsja, dat lijstje is ook nog behoorlijk...


  • Focal Chorus 816W / 816V als rear speakers
  • Emotiva XPA-5 om de rest van de speakers aan te sturen
  • Processor (Onkyo PR-SC5509 of de opvolger)
  • Panasonic 50" VT50

Op zich "maar" vier componenten, maar niet echt de goedkoopste  :crazy:

Heb wel weer op een huisje gereageerd, eens zien wat het wordt qua plaatsing...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Eddye

Citaat van: FeaR1986 op april 25, 2012, 20:47:10


Heb wel weer op een huisje gereageerd, eens zien wat het wordt qua plaatsing...
Succes weer, hopelijk dat het deze keer wel wat wordt
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

FeaR1986

Citaat van: FeaR1986 op april 25, 2012, 19:54:22
Ben nu even aan het testen geweest en denk dat een platenspeler voor mij toch niet de aanwinst zal worden waar ik veel mee ga doen. Ik vind het echt leuk een plaatje op te zetten, maar ik schakel toch behoorlijk snel over naar de Logitech Squeezebox omdat ik het toch gewoon een stuk makkelijker vindt. Gelukkig dat ik eerst getest heb met de aanschaf van platen en niet meteen 400 - 500 euro uit heb gegeven aan een platenspeler.

En dan toch deze kopen....  :angel:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

FeaR1986

Ben de laatste tijd toch meer aan het downloaden geslagen waardoor er een leuke verzameling films op de NAS begint te verschijnen. Afspelen via de laptop is leuk, maar niet handig om deze telkens met HDMI aan de receiver te koppelen. We zijn nu dus weer terug bij de zoektocht naar een Mediaspeler. En net als vorige keer weet ik nog steeds niet of ik voor een Boxee Box of een HDI Dune Smart D1 wil gaan. Al spreekt de Dune me op dit moment meer aan, desondanks dat deze een paar tientjes duurder is. Vind het design van de Boxee en de apps wel leuker, maar daarvoor koop ik geen Mediaspeler natuurlijk. Youtube doe ik wel op de laptop, nog nooit de behoefte gehad om dat op de TV te doen.

Alleen zit ik met één issue... waar ga ik de Mediaspeler neerzetten:


Naast de TV is er geen plek aangezien ik daar al weer wat dingen heb staan. Handige van de Boxee zou zijn dat ik hem naast de Squeezebox Touch (onderste plank) kan zetten. Echter is dat ook niet leuk met kabels, moet er een netwerkkabel, voedingskabel en een HDMI kabel omhoog. Liefste zou ik alles in het kastje krijgen, maar dat gaat hem echt niet worden. Dan zou het toch naast de TV worden, ziet er niet echt mooi uit maar weinig andere keuze lijkt me...
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

JCL

Naast de Xbox kun je de dune toch laten? Een Dune is echt heel erg smal en diep.

FeaR1986

En dan strak er naast of 90 graden gedraaid? Display maakt me niet zo heel veel uit aangezien dat niet echt boeiden informatie geeft. Op zich heb je wel een punt, ik zou de Dune links ernaast kunnen zetten (aangezien de XBox daar de HDD heeft zitten en geen fans).
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Denon Focal

Ik zou voor de Dune gaan en die naast de Xbox zetten, pas volgens mij prima met het display aajn de voorkant, De Dune is dieper dan dat hij breed is.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

JCL

Citaat van: FeaR1986 op april 30, 2012, 17:18:44
En dan strak er naast of 90 graden gedraaid? Display maakt me niet zo heel veel uit aangezien dat niet echt boeiden informatie geeft. Op zich heb je wel een punt, ik zou de Dune links ernaast kunnen zetten (aangezien de XBox daar de HDD heeft zitten en geen fans).

Gewoon ernaast. Fans maakt niet uit, je houd aan beide kanten zat ruimte over. Een Dune is echt heel smal en enorm diep. Ik schat zo 40 cm diep ofzo. Maar je meubel kan dat wel hebben, want ik verwacht dat je Denon en Emotiva ook minimaal zo diep zijn.

FeaR1986

Citaat van: Denon Focal op april 30, 2012, 18:20:32
Ik zou voor de Dune gaan en die naast de Xbox zetten, pas volgens mij prima met het display aajn de voorkant, De Dune is dieper dan dat hij breed is.

Diepte moet wel lukken, kastje is aan de achterzijde open. En als ik een XPA-2 kwijt kan moet een Dune D1 ook wel lukken  :hehe:
De breedte twijfel ik over. Het zou op zich wel passen, maar denk dat het behoorlijk krap wordt. Volgens de site is de Dune D1 142mm breed. Rechts van de XBox heb ik een centimeter of 10 over, links één centimeter minder vanwege de uitstekende HDD. In theorie zou het dus lukken, maar eens zien hoe dat in de praktijk gaat worden. Voor de aanschaf maar eens iets zoeken (stuk hout ofzo) met ongeveer dezelfde afmetingen om te zien hoe het zou zitten.

Toch apart... vond de Smart in het begin een vaag product en wilde een 43 centimeter breed apparaat. Zit ik nu te kijken naar twee apparaten met redelijk afwijkende formaten. Maar goed, waarom iets neerzetten van 43 centimeter breed waar ik 99% toch niet van benut. HDD inbouwen hoeft niet aangezien ik een NAS heb en ook een Blu-raydrive heb ik niet nodig.

Hoop begin mei over te gaan op de aanschaf van een speler. Eerst even geld innen ter ere van mijn verjaardag om de speler te financieren  :P

@ Bart
Jij beschikt ook over zo'n D1, slikt dat ding echt alles? Ik heb nogal een allegaartje van bestanden: van Video_TS en Audio_TS, MKV, M2TS en wat al niet meer.

Ben nog behoorlijk nieuw in dit segment, dus weet ook niet wat het beste is om binnen te halen. Als er 1080p staat ben ik al snel blij :P
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

paaj

Als je geen HDD of BR nodig hebt zou ik zo'n nieuwere Dune TV-xxx halen. Goed betaalbaar en iets kleiner geloof ik.
M'n HD Max speelt vrijwel alles af, behalve wat .wmv dingen en natuurlijk 3D, en is echt een heerlijk apparaat.
Met HDMI moet het verschil in geluidskwaliteit tussen de verschillende versies minimaal zijn.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

FeaR1986

Verdorie... vorige keer vierde op de lijst voor een huurhuis en nu vijfde! Wel nog meer mensen gereageerd, dus echt slecht is het niet en het is ook weer in een zeer geliefde wijk/straat. Maar het schiet niet op zo  :nopompom:

Citaat van: paaj op mei  1, 2012, 22:49:14
Als je geen HDD of BR nodig hebt zou ik zo'n nieuwere Dune TV-xxx halen. Goed betaalbaar en iets kleiner geloof ik.
M'n HD Max speelt vrijwel alles af, behalve wat .wmv dingen en natuurlijk 3D, en is echt een heerlijk apparaat.
Met HDMI moet het verschil in geluidskwaliteit tussen de verschillende versies minimaal zijn.

Grappig, die Dune TV kende ik niet. Eens zien wat de verschillen zijn met zijn "grotere" broer de Smart. Qua looks is zo'n HD Max wel erg mooi (of zo'n HDI Dune HD Pro  :wub:), maar ik kan het gewoon niet kwijt. Plus dus veel opties die ik niet nodig heb. 3D maakt me niet uit, mijn receiver doet het sowieso niet en de huidige TV ook niet. Vraag me sowieso af of dedicated 3D zo veel beter is dan als je je scherm naar 3D laat scalen.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

paaj

Ik heb het nog niet echt diep onderzocht, maar volgens mij is de TV serie qua formaat-ondersteuning gelijk aan de rest maar dan zonder HDD mogelijkheid. Puur een streamer dus. Je kunt ze ook via een app bedienen (slechts een kopie van de standaard remote, maar toch) dus hij mag ook uit het zicht. Ik heb m'n HD Max in de markt staan overigens, als je de 2500BT weg doet past het wel >:D

Dedicated 3D is wel echt een stuk beter dan de conversie die de TV zal proberen te doen, dat is echt geen vergelijk.

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

FeaR1986

Citaat van: paaj op mei  2, 2012, 15:13:02
Ik heb het nog niet echt diep onderzocht, maar volgens mij is de TV serie qua formaat-ondersteuning gelijk aan de rest maar dan zonder HDD mogelijkheid. Puur een streamer dus. Je kunt ze ook via een app bedienen (slechts een kopie van de standaard remote, maar toch) dus hij mag ook uit het zicht. Ik heb m'n HD Max in de markt staan overigens, als je de 2500BT weg doet past het wel >:D

Dedicated 3D is wel echt een stuk beter dan de conversie die de TV zal proberen te doen, dat is echt geen vergelijk.

Die 2500BT gaat echt niet weg. Als ik ooit naar een losse processor ga dan gaat de AVR-2809 en de 2500BT vrolijk naar de slaapkamer ofzo. Sowieso wil ik de mogelijkheid houden om Blu-ray te kijken. Want echt toffe films blijf ik origineel kopen, zeker omdat negen van de tien downloads wel 1080p zijn maar gewone Dolby Digital en DTS hebben. Er zijn wel rips met HD Audio, maar met 45 - 50 GB zijn die me wat te groot.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Denon Focal

Ik zou voor de D1 gaan, ik ben nog geen bestand tegen gekomen dat ie niet slikt, ik speel veel Blu ray iso's, mkv's AVC's etc, alles speelt ie erg goed af.
De iso van Adele speelt vloeiend op max 40mbps.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

JCL

Citaat van: FeaR1986 op mei  2, 2012, 15:42:33
Die 2500BT gaat echt niet weg. Als ik ooit naar een losse processor ga dan gaat de AVR-2809 en de 2500BT vrolijk naar de slaapkamer ofzo. Sowieso wil ik de mogelijkheid houden om Blu-ray te kijken. Want echt toffe films blijf ik origineel kopen, zeker omdat negen van de tien downloads wel 1080p zijn maar gewone Dolby Digital en DTS hebben. Er zijn wel rips met HD Audio, maar met 45 - 50 GB zijn die me wat te groot.

Je kunt ook de losse audio tracks downloaden in DTS-HD en Dolby-True HD formaat ;)

paaj

Citaat van: Denon Focal op mei  2, 2012, 21:00:31
Ik zou voor de D1 gaan, ik ben nog geen bestand tegen gekomen dat ie niet slikt, ik speel veel Blu ray iso's, mkv's AVC's etc, alles speelt ie erg goed af.
De iso van Adele speelt vloeiend op max 40mbps.

Ik denk dat de TV101 hetzelfde doet voor de helft van de prijs.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Denon Focal

Nope de
D1 heeft de Sigma Designs 8642/8643
de Tv de Sigma Designs 8670/8671
Prijsverschil zit echt wel ergens in, de D1 is gewoon een beter apparaat dat meer speelt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

FeaR1986

Doe je jouw Smart D1 toevallig niet weg Bart? Ik heb goede ervaring met apparatuur waar jij de eerste eigenaar van bent geweest  :tongue2:
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

Denon Focal

 :clapping:
Nee helaaas, ik zou niet weten wat er voor terug zou moeten komen wat beter is voor films.
Ik heb wel naar een Musical Fidelity Clic ziten kijken voor muziek maar zie nog niet echt de toegevoegde waarde.
Ik zit aan MF te denken omdat ik wellicht een versterker wil kopen achter de 4810, maar ik wil eerst zeker ween dat stereo daar beter van wordt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks