The Walking Dead

Gestart door koosnaampje-audiofiel, december 20, 2010, 22:23:29

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

VTEC_genieter

Vanavond op Fox, de seizoenfinale aflevering!
Wordt spannend!!
KIJKEN!!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

HereIsTom

Mooi kunnen we weer gaan bingewatchen  :clapping:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

denoontje

#277
Citaat van: VTEC_genieter op april  3, 2017, 19:37:04
Vanavond op Fox, de seizoenfinale aflevering!
Wordt spannend!!
KIJKEN!!!

gaaaaaaaap tot nu toe (30 minuten verder

geukkig begint vikings weer en prison break
Klaar met wd...

N1v3K

#278
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Gemiste kans op een fatsoenlijk eind van een teleurstellend seizoen.

VTEC_genieter

En nu een zomerstop?
Gaan we dan weer verder in augustus??

Moet ik weer wachten.......
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Citaat van: VTEC_genieter op april  3, 2017, 23:43:01
En nu een zomerstop?
Gaan we dan weer verder in augustus??

Moet ik weer wachten.......

Nope geen zomerstop maar einde van seizoen 7....seizoen 8 begint in oktober......

stevefilmfreak54

Citaat van: N1v3K op april  3, 2017, 22:41:50
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Gemiste kans op een fatsoenlijk eind van een teleurstellend seizoen.

MEE EENS
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

neptune

Citaat van: stevefilmfreak54 op april  4, 2017, 15:00:36
MEE EENS
Eens, ik vond het weliswaar toch een leuk seizoen en hoopte op wat meer veldslagen maar dit is een teleurstellend einde.
Hoe lang willen ze de serie nog uitrekken en uitmelken.

Wat mij betreft had Negan exit moeten zijn en dan einde seizoen of einde serie.

zet hier iets neer

denoontje

Ik ga afhaken iig....te veel andere series


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

VTEC_genieter

Sheeva [emoji234][emoji234] had eigenlijk de verkeerde te pakken [emoji4]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Etiennevh

Volgens mijn vrouw had het in ieder geval wat leuker geweest als een belangrijk / vooraanstaand persoon uit de Saviors was gepakt. Nu is er een slap eind aan een slap seizoen geplakt. Blij dat ik zelf gestopt ben met kijken  ;D ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Melbury

Ik begrijp de eerder genoemde kritiek wel, maar ik vind een matig seizoen Walking Dead altijd nog zoveel beter dan veruit de meeste andere series.
Veel series lijken zo veelbelovend, maar het komt te vaak voor dat slecht acteerwerk alles weer verpest.

Marcel87

Ik vond de laatste aflevering niet lekker lopen, slecht geregisseerd denk ik. Het kwam gewoon niet los, ja het einde was even spannend. Maar de actie kwam gewoon niet aan. Ik weet het niet, ik heb het gevoel dat we geen stap verder zijn gekomen in seizoen zeven. En ik ben echt fan, maar dit seizoen was gewoon saai.
LG 65C9 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

rattaplan

Van mij mag het ook wel weer een wat andere kant opgaan. Dat daar blijven hangen is ook wat onlogisch. Misschien weer wat meer op pad gaan met zijn allen. Of meer richting een nog werkend laboratorium of overheidsinstantie die nog ergens actief is oid.
Ook blijft het eruitzien alsof ze in de jaren 70 zijn blijven hangen. Mag wel wat meer modernere invloeden hebben af en toe.

denoontje

#289
En waarom steelt men nog steeds en bouwen we geen nieuwe fabrieken etc....

Men blijft gewoon in de middeleeuwen hangen. Waarom civiliseren/evolueren ze niet.


Wij zijn begonnen met designated survivor en vanavond prisonbreak. Al hoop ik dat de laatse wel goede wendingen en verrassingen heeft wn clifhangers aan het eind van elke aflevering.





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

VTEC_genieter

#290
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

riwi

@vtec : svp spoiler tags gebruiken als je het verhaal gaat verklappen.

Ik had de aflevering al gezien, maar ik vind het zelf enorm storend als mensen belangrijke zaken uit het verhaal verklappen.

gerard1

Citaat van: VTEC_genieter op april  5, 2017, 20:39:46
Ik had niet verwacht dat die  met Negan.
Ook ik werd dus geflashd.
Dus.....eigenlijk vind ik het geslaagd!!

Jammer

VTEC_genieter

#293
Capich! [emoji6]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

MechanicalAnimal

Afgelopen weekend S6 voor de 2de keer aangezet  :popcorn:

Die eerste aflevering is echt goed opgebouwd  :pompom: lekkere dikke soundtrack eronder.

Kan niet wachten tot S7 op Netflix verschijnt :coffee:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Hans47

Na seizoen 3 al gestopt met kijken, ieder zijn ding, mijne niet, ik vind het een soort GTST met Zombies er in....

KillerbeeNL

Citaat van: Hans47 op augustus 21, 2017, 11:14:21
Na seizoen 3 al gestopt met kijken, ik vind het een soort GTST met Zombies er in....

GTST????  wat een vergelijk pfftttt

Ik snap je, maar als je nou verder had gekeken dan had je begrepen dat het NIET om de zombies draait....
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

MechanicalAnimal

Ieder zijn ding natuurlijk  ;)

de zombies en de apocalyptische setting dragen natuurlijk wel de hele serie maar, inderdaad, gaandeweg de serie krijg je door dat de rode draad in het verhaal de groep van Rick en zijn kornuiten en hun overleving is en dat alles waar zij als groep tegenaan lopen weer een beproeving gaat worden van de onderlinge relaties.

beetje stom verwoord misschien maar ik kwam daar ook pas wat later echt achter, en dat liet mij wel (in positieve zin) met iets andere ogen naar de serie kijken  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

KillerbeeNL

#298
Citaat van: MechanicalAnimal op augustus 22, 2017, 11:02:51
Ieder zijn ding natuurlijk  ;)

de zombies en de apocalyptische setting dragen natuurlijk wel de hele serie maar, inderdaad, gaandeweg de serie krijg je door dat de rode draad in het verhaal de groep van Rick en zijn kornuiten en hun overleving is en dat alles waar zij als groep tegenaan lopen weer een beproeving gaat worden van de onderlinge relaties.

beetje stom verwoord misschien maar ik kwam daar ook pas wat later echt achter, en dat liet mij wel (in positieve zin) met iets andere ogen naar de serie kijken  :popcorn:


precies , ik had de zombies ook wel gezien maar was blij dat het verhaal een andere wending liet zien.

GoT S7E6 was gisteren hoewel met ongeloofwaardige wendingen wel weer een spannende aflevering...soms op het puntje van de stoel en soms moet je de fantasie laten voor wat het is.

Buiten dat vond ik de aflevering een spektakel met prachtige visuele hoogstandjes.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

VTEC_genieter

Volgende week, maandag op FOX gaat The Walking Dead weer verder!!!
KIJKEN!!! [emoji123][emoji123]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers