Probleem Rotel 1066 voorversterker ?

Gestart door Hoekie (2), oktober 5, 2003, 18:48:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulB.

Citaat van: riwi op oktober  8, 2003, 19:28:42
Als de DVD speler uit staat lust de 963 de scart door.

Nu hoef ik dus maar 1 lange scart te hebben (omdat de TV en 963 3 meter uit elkaar staan. Als de DVD uit staat ziet de TV dus de VCR.

Hiervoor moet wel in het menu van de 963 de LOW POWER STANDBY op OFF staan, anders schakelt ie ook de doorlus functie uit

Richard

Oke, thanks :)

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

hoekie

Nog iets....

Als je bijvoorbeel de sub of rears via de afstandbediening van de 1066 hoger of lager zet omdat dat wat beter klinkt en vervolgens gaat doorspoelen of skippen is die die instellingen weer kwijt omdat ie dus weer overschakeld van geluidsspoor....

Andere dvd speler voor mij!

Jinsu

Roy is niet langs geweest, heb dus niet kunnen uitproberen of het aan de Phillips zelf ligt.

Grtz,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

riwi

Ik merkte gisteren wel dat bij de layer change de Rotel het signaal ook kwijt is en dus het geluid voor iets meer dan een seconde weg is (langer dan de layer change duurt). Ik heb boven nog een panasonic speler staan die ik wel even ga uitproberen maar volgens mij is het meer een software probleem van de Rotel dan van de philips dvd speler. In ieder geval lijkt me dat makkelijk op te lossen met een firmware upgrade van de rotel.

Richard

Jinsu

Ik heb er dus helemaal geen last van, mja de Denon heeft ook een 8mb buffer ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

hoekie

Citaat van: riwi op oktober 13, 2003, 19:39:22
Ik merkte gisteren wel dat bij de layer change de Rotel het signaal ook kwijt is en dus het geluid voor iets meer dan een seconde weg is (langer dan de layer change duurt). Ik heb boven nog een panasonic speler staan die ik wel even ga uitproberen maar volgens mij is het meer een software probleem van de Rotel dan van de philips dvd speler. In ieder geval lijkt me dat makkelijk op te lossen met een firmware upgrade van de rotel.

Richard

Richard,
Het ligt aan de Philips (en ook een beetje aan de 1066)
De philips stuurt dan even geen signaal naar de voorversterker. Ik heb een sony er aangehangen en dat gaat top!
Ga de philips dus ruilen voor een Sony 930.

groet,
Hoekie

ps. sub al op spikes gezet?

riwi1

Nog geen tijd gehad om de sub op spikes te zetten.. rubbernopjes nog voorlopig.
Als ik komend weekend naar de VAD ben geweest ben ik weer zo geprikkeld dat ik weer naar nieuwe verbeter tweaks ga zoeken.. dan zal ik ook de spikes wel uitproberen :)

Ik heb de 963 voornamelijk voor de progressieve component uitgang.
De 963 had geen probleem met m'n vorige versterker dus het is evengoed een probleem van de processor als van de speler.

Richard