Raafie's slaapkamer ht'tje - Update Mei foto's

Gestart door Raafie, november 21, 2010, 01:31:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

screw

Zier er goed uit! staat de sub daar op zijn beste spot?
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Martijnst1990

Top, ziet er echt goed uit! Word zo toch wel een hele mooi set hoor, zeker voor een slaapkamer :)

Belangrijker nog, hoe bevalt het tot nu toe?  8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Raafie

#127
Citaat van: erwinh op april 24, 2011, 21:51:13
Flits eens met een sluitertijd van 1/30 ste. Krijg je een mooier plaatje van je mooie HT 8)

Thanks! Zal het volgende keer proberen.

Citaat van: The Vampire op april 24, 2011, 22:09:23
gaaf zeg!! erg mooi! erg sfeervolle ruimte ook! :thumbs-up:

Dankje! Het is best sfeervol inderdaad  8)

Citaat van: screw op april 25, 2011, 09:49:51
Zier er goed uit! staat de sub daar op zijn beste spot?

Ik moet zeggen dat ik niet eens heb geprobeerd om hem ergens anders neer te zetten want ik heb geen plek.. Maar de lage tonen komen goed over en niet dreunerig.

Citaat van: Martijn90 op april 25, 2011, 11:24:21

Top, ziet er echt goed uit! Word zo toch wel een hele mooi set hoor, zeker voor een slaapkamer :)

Belangrijker nog, hoe bevalt het tot nu toe?  8)

Dankjewel. De sub bevalt zeer goed. Het totaal beeld van het geluid is nu dat ik het veel rustiger vind klinken. Veel strakker. En completer, zeker met films en games. Ik heb denk ik nog niet de beste instelling maar dat doe ik wel als ik mijn sr6005 in bezit heb. Dan sluit ik hem ook aan met de high level kabel.


Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

#128
Eerst volgende update wordt eind deze week verwacht! De Marantz sr6005. Aangeschaft bij forum sponsor H&C Hifi. Echt een fijne winkel  :thumbs-up: Ik ben benieuwd!
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

De Marantz is binnen en geinstalleerd! Moet alles nog wel beter afstellen maar heb daar nog geen tijd voor gehad en ben nu een beetje ziekjes, dus nog niet aan toegekomen. Het is een mooi apparaat. Geluid is beter nu, hoor meer dynamiek. Er is ook veel meer in te stellen op dit apparaat dan op de Onkyo. Wat ik fijn vind is dat je bijvoorbeeld de crossovers appart kan instellen per speaker.

Verder heb ik nog alle kabels netjes weggewerkt met nieuwe plintjes, dus alles ziet er nu netjes uit. De Marantz pastte trouwens niet in mijn meubel. Dus ik heb 1 lade eruit gehaald, en in de achterwand van de kast 2 grote ronde gaten van zo'n 7 cm doorsnee geboord. Hier lopen nu netjes de kabels door en eventuele warmte kan nu ook via de achterkant weg. Wat me ook opvalt is dat de Marantz stukken minder warm wordt dan de Onkyo.

Zal binnenkort wel een foto'tje posten.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Robbert54

Beterschap! En ondertussen lekker genieten van een lekker stukje muziek uit de marantz. Ben benieuwd naar de foto's :popcorn:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raafie

Thanks Vampy,

Ben alleen nog steeds niet helemaal beter. Maar ik kan nu wel lekker genieten van mijn spullen ipv werken haha.

Ik heb trouwens een vraagje. Ik merkte net, dat wanneer ik mijn licht in mijn kamer aan doe, ik een plop hoor uit mijn subwoofer. Dit lijkt mij niet normaal. Is dit een teken dat er misschien teveel is aangesloten op de stroom groep? Heeft hier iemand verstand van? Ik vind het in ieder geval zeer merkwaardig..
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

Er is iets nieuws onderweg! Het begint met een M  O0
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Madhouse

Citaat van: Raafie op mei 20, 2011, 17:34:10
Er is iets nieuws onderweg! Het begint met een M  O0

En het eindigt op arantz UD....
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Raafie

Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raafie

Citaat van: Etiennevh op mei 20, 2011, 23:25:34
BD7004?

Jup de bd7004. Kon kiezen tussen de ud5005 en de bd7004. De bd speelt alleen geen sacd af, maar daar maak ik geen gebruik van. Ben benieuwd!
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

skyfox

Heel veel plezier gewenst met je aankoop!! Ik ben benieuwd hoe de speler bevalt :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Raafie

Citaat van: Etiennevh op mei 21, 2011, 11:54:28
Gefeliciteerd! Mooie aankoop!

Dankje! Was wel aan het twijfelen, maar denk dat het wel de goede keuze is.
Citaat van: skyfox op mei 21, 2011, 12:58:58
Heel veel plezier gewenst met je aankoop!! Ik ben benieuwd hoe de speler bevalt :)

Thanks, als ik 'm heb zal ik wel een reviewtje schrijven!


Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

tommie1

Wow wat een mooie slaapkamer heb jij en wat een mooie home cinema set.
Ben benieuwd op nieuwe foto.

Raafie

Citaat van: tommie1 op mei 21, 2011, 22:45:55
Wow wat een mooie slaapkamer heb jij en wat een mooie home cinema set.
Ben benieuwd op nieuwe foto.

Thanks, jouw set mag er ook wezen!
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Raafie

Zo de bd7004 is binnen. Het beeld met gewone dvd's ziet er wat strakker uit, blu ray's volgensmij iets meer diepte. Geluid qua stereo is een stuk beter nu. Heb hem alleen nog via HDMI aangesloten, omdat ik nog geen fatsoenlijke kabels heb. Bevalt goed dus, en ziet er mooi uit icm mijn receiver.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Robbert54

Citaat van: Raafie op mei 26, 2011, 15:07:45
Zo de bd7004 is binnen. Het beeld met gewone dvd's ziet er wat strakker uit, blu ray's volgensmij iets meer diepte. Geluid qua stereo is een stuk beter nu. Heb hem alleen nog via HDMI aangesloten, omdat ik nog geen fatsoenlijke kabels heb. Bevalt goed dus, en ziet er mooi uit icm mijn receiver.
foto!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Raafie

Ik MOET echt eens een camera kopen haha. Mijn mobiele telefoon is echt slecht in het donker.. Fototje binnenkort. Ik ga nu trouwens even de BD op de AVR analoog aansluiten met el-cheapo tulpkabeltjes.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Etiennevh

Citaat van: Raafie op mei 28, 2011, 19:05:54
Ik MOET echt eens een camera kopen haha. Mijn mobiele telefoon is echt slecht in het donker.. Fototje binnenkort. Ik ga nu trouwens even de BD op de AVR analoog aansluiten met el-cheapo tulpkabeltjes.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen met die PLOP. Ik heb het namelijk ook, als ik switch van kanaal op de receiver of als er een ander signaal via de HDMI wordt verzonden..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raafie

Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup

Etiennevh

Deze plop

Citaat van: Raafie op mei 14, 2011, 18:07:24
Thanks Vampy,

Ben alleen nog steeds niet helemaal beter. Maar ik kan nu wel lekker genieten van mijn spullen ipv werken haha.

Ik heb trouwens een vraagje. Ik merkte net, dat wanneer ik mijn licht in mijn kamer aan doe, ik een plop hoor uit mijn subwoofer. Dit lijkt mij niet normaal. Is dit een teken dat er misschien teveel is aangesloten op de stroom groep? Heeft hier iemand verstand van? Ik vind het in ieder geval zeer merkwaardig..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Raafie

Aha okay :) Ja die plop.. Ik doe de lamp eigenlijk niet echt vaak aan, maar ik vind het toch een beetje wazig. Ik hoor het niet als ik van ingang wissel.. Alleen als de subwoofer al aanstaat en de receiver niet, als ik dan de receiver aanzet, dan hoor ik wel een plop, maar dat lijkt me logisch. Achja, als ik eens het huis uitga, dan ga ik toch alles anders regelen met een aparte groep voor al mijn HT spullen. De BD speler bevalt trouwens echt goed. Alleen valt me wel op dat je bij sommige cd's het loopwerk harder hoort. Is dit normaal? Het stoort verder niet ofzo.
Marantz SR6005 | Marantz PM7004 | Marantz BD7004 | KEF iQ30 | KEF iQ10 | KEF iQ60C | BK xxls400FF |  Panasonic plasma

Mijn slaapkamer setup