Discussies over "onzin", etc.

Gestart door jowi, oktober 29, 2010, 17:55:53

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Nou ik hou er maar over op. Coned heeft, zoals hij eerder al aankondigde, het forum precies daar waar hij wil. Hij mag zijn 'waarheid' neerzetten als mening en een ieder heeft het maar te accepteren, onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Er tegenin gaan mag alleen 'constructief' hetgeen niet mogelijk is aangezien er geen constructief gegeven neergezet wordt, en alles wat niet strookt met de stelling, door hem als 'skepsis' weggezet wordt. Jullie zijn er allemaal ingetuind, de rationaliteit, wetenschap en logica wordt om zeep geholpen omwille van het opeisen van 'meningsuiting' van een gestoorde enkeling. Triest.

Coned 1, HT Sprookjesforum 0.

chansig

Zou het kunnen dat de hele theorie zoals je deze zojuist beschrijft in jou hoofd zit...want ik heb er totaal geen last van. Ach dat gebrek aan hersenen is soms best handig.

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Perfectionist

Jowi,
Op de inhoud mag iemand tot het hardst bestreden worden, maar we houden inhoud en persoon gescheiden.

We gaan hier geen gedachtenpolitie worden, vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen. Persoonlijk heb ik ook zo mijn visie op Coned en zijn posts, maar als admin moet je objectief proberen te blijven. Overigens wordt sluiten van topics e.d. Niet meer getolereerd op straffe van een ban.
Cambridge Audio CXN100 streamer / CXC CD loopwerk / Arcam FMJ A32 versterker / KEF R5 luidsprekers / Chord Shawline bekabeling

coned (banned)

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 29, 2010, 18:06:40
In jouw perseptie is het onzin, en voor vele anderen ook. Voor de TS niet, en misschien ook voor anderen niet.

Dat klopt, in het wereldbeeld van jowi is het onzin.

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 29, 2010, 18:06:40
Reageren dat het onzin is MAG uiteraard. Helaas doen we dat niet altijd in nette bewoordingen en wordt de TS belachelijk gemaakt. En dat is juist wat ik niet wil. Daar ga ik naar acteren. Ik wordt geacht iedereen te beschermen en het forum netjes te houden.

Ik zou het om die reden erg apprecieren als er niet meer op de man af geridiculiseerd wordt, of uitspraken zoals 'je hebt hulp nodig' of 'je bent gek' of 'je bent klaar voor de psychiater' kunnen voor mijn part niet. Het is een zware belediging in de wetenschap dat mijn ouders zelf beide psychiaters waren.

Als mijn topics open moeten blijven (topic mag niet meer gelocked worden), wel dan verwacht ik van mods dat ze ad hominem gedrag aanpakken.

Mensen worden ook geadviseerd om eens na te denken over de uitspraak van Schopenhauer in mijn signature.
Wat er vandaag afspeelde op het forum wordt daarin letterlijk voorspeld.

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

chansig

Over welke waarheid heb je het nu dan welke precies volgens de niet meer dan filosofische uitlating van Schopenhauer is verlopen. Of zit ik nu in de eerste fase om uiteindelijk de uitspraak van Schopenhauer als waarheid te gaan zien.

De waarheid is een construct van mensen en deze bepaal je met elkaar (dus in relatie met elkaar) en kan dus veranderen. De waarheid bestaat dus niet. Dus Schopenhauer zit er sowieso al naast.

Gr Hans
Teleskopos, 2 x JL-Audio Dominion D-10,  2 x Arendal 1961,  Paradigm PW Link met ARC,  Macbook met BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ kabels.

Deleted member

Citaat van: chansig op oktober 29, 2010, 20:08:48
Zou het kunnen dat de hele theorie zoals je deze zojuist beschrijft in jou hoofd zit...want ik heb er totaal geen last van. Ach dat gebrek aan hersenen is soms best handig.

Gr Hans

Inderdaad, ik zie ook 't probleem niet zo groot als Jowi het ziet.

Ik heb trouwens net die twee topics van Coned van vandaag doorgelezen en dat met die slotjes en het ontwijken van een aantal vragen is niet zo netjes van hem maar net zo storend zijn naar mijn mening de mensen die m.i. alleen maar grappig willen doen/met grappen steken proberen uit te delen en een topic pogen te laten ontsporen (=onvolwassen) terwijl er toch echt ook serieuze/constructieve reacties van anderen ook gepost worden. Hem voor gek verklaren gaat al helemaal te ver, dat soort opvattingen kun je toch beter voor jezelf houden. Het zijn ook in dit geval weer dezelfden die dat doen dus kijk ook eens naar je eigen bijdragen en gedrag.

Wat Kjelt trouwens deed aan 't einde van dat kabeltopic dát vind ik nou constructief. Jowi die nu hier Kjelt zijn uitspraak deels aanhaalt door te zeggen dat hij de "wetenschap om zeep helpt" vind ik zwak en niets anders dan een poging om achteraf alsnog constructief pogen te reageren/zichzelf in een goed licht te zetten.

jowi

Citaat van: coned op oktober 29, 2010, 20:21:30
Dat klopt, in het wereldbeeld van jowi is het onzin.

Ik zou het om die reden erg apprecieren als er niet meer op de man af geridiculiseerd wordt, of uitspraken zoals 'je hebt hulp nodig' of 'je bent gek' of 'je bent klaar voor de psychiater' kunnen voor mijn part niet. Het is een zware belediging in de wetenschap dat mijn ouders zelf beide psychiaters waren.

Als mijn topics open moeten blijven (topic mag niet meer gelocked worden), wel dan verwacht ik van mods dat ze ad hominem gedrag aanpakken.

Mensen worden ook geadviseerd om eens na te denken over de uitspraak van Schopenhauer in mijn signature.
Wat er vandaag afspeelde op het forum wordt daarin letterlijk voorspeld.
Ja ik kan je nu alleen maar gelijk geven dat je zelfs hier met je pseudowetenschap begint.
Je hebt gewonnen.

coned (banned)

Citaat van: jowi op oktober 29, 2010, 18:40:44
Nu vind ik een hoop topics en meningen onzin, daar gaat het niet om, het gaat mij puur om de niet aflatende stroom van pseudo-wetenschappelijke diarree die Coned telkens weer over alles en ons uitstort. Niets is volgens hem (!) wat het lijkt, alles is een conspiracy, vooral alles wat met gevestigde orde en of wetenschap te maken heeft is in zijn ogen onzin, maar hij komt zelf met de meest vage sites en quotes die vervolgens als absolute waarheid neer wordt gezet, en waar je niet tegen in mag gaan. En als je er niet mee eens bent is dat voor hem alleen maar een bevestiging, hij is totaal NIET uit op een discussie, dat blijkt maar weer uit het vorige topic. Alleen al daarom zou ie moeten vertrekken.

Ik kreeg vandaag nog een PM waarin members het spijtig vonden dat de topic over etherfysica dicht moest. Dus onzin in jouw ogen, maar er zijn zeker leden die wél geinteresseerd zijn in een verklaring waar de mainstream fysica het laat afweten. Het is duidelijk dat jij dit soort posts niet aan kan. Heb je je al eens afgevraagd waarom je daar zo sterk op reageert ?

Meer dan honderd jaar stonden we heel ver met de uitvindingen van oa tesla, deze zijn allemaal gecensureerd geweest nadat grootbankiers de 'free energy' van tesla niet konden uitmelken omdat ze er geen meter op konden zetten en de mensen dus uitmelken. Later heeft Oliver Heaviside de vergelijkingen van Maxwell gewoon desdanig gesimplificeerd, dat deze vindingen van tesla volgens de hedendaagse fysica niet meer kunnen. Denken we aan 2e wet van thermodynamica die zogezegd overtreden is, maar de 2e wet is op zich ook al gefalsificeerd, dus skeps die zoiets aanhalen maken geen indruk.

Mijn enige doel is de onderliggende waarheid te ontdekken, niet wat men ons op de schoolbanken heeft geleerd, daar zijn vaak heel wat losse eindjes en zaken die men nooit wou beantwoorden. Sinds mijn 7e levensjaar heb ik bepaalde leugentjes van de maatschappij al door, en op dat punt ben ik enkel scherper geworden.

Vrijheid van meningsuiting is 1 ding, maar persoonlijk voel ik me beledigd door zoveel onzinnige quasi-wetenschap, en wens ik eigenlijk niet meer met hem op het forum geconfronteerd te worden. Ik weiger overigens om dan zelf te vertrekken, dat mag duidelijk zijn. Zo werkt het natuurlijk niet.

dat is dan een stuk uit jouw persoonlijkheid waar jij moet aan werken, ipv de verantwoordelijkheid af te schuiven en een ban te proberen verkrijgen om niet geconfronteerd te moeten worden met mij

De vraag is dus in hoeverre het forum bereid is zich te laten gijzelen door deze pseudo-wetenschapper en fantast. Want het heeft NIETS meer met audio te maken. Nul, nada, noppes, niks. Alles is een excuus ter eer en meerdere glorie van Coned, die zichzelf het beste vind wat deze wereld is overkomen, alleen hij snapt niet dat de rest van de wereld dat niet vind. En hij zal niet rusten voor de wereld hem erkend, en dit forum is zijn platform.

dit heeft alles met audio te maken: in plaats van het oeverloos geneuzel tussen non-believers en believers is er eindelijk een theorie die de waarnemingen kan ondersteunen
en ja, het is een theorie, maar de theorie van de mainstream fysica kan een hele hoop fenomenen in high-end audio niet verklaren

Deleted member

Citaat van: coned op oktober 29, 2010, 20:35:03
Meer dan honderd jaar stonden we heel ver met de uitvindingen van oa tesla, deze zijn allemaal gecensureerd geweest nadat grootbankiers de 'free energy' van tesla niet konden uitmelken omdat ze er geen meter op konden zetten en de mensen dus uitmelken. Later heeft Oliver Heaviside de vergelijkingen van Maxwell gewoon desdanig gesimplificeerd, dat deze vindingen van tesla volgens de hedendaagse fysica niet meer kunnen. Denken we aan 2e wet van thermodynamica die zogezegd overtreden is, maar de 2e wet is op zich ook al gefalsificeerd, dus skeps die zoiets aanhalen maken geen indruk.

Dit gedeelte is volledig off-topic in dit topic Coned!  ;)

jowi

Joh je praat maar een eind weg Coned, ik lees het echt niet. Mijn mening: allemaal onzin. En die mening dien je te respecteren. Ik hoef het ook niet te onderbouwen. Zolang ik op een nette manier zeg dat het onzin is, dan mag dat. Your rules. En dat zal ik gaan doen ook. Tot vervelens toe.

chansig

coned (banned)

Citaat van: jowi op oktober 29, 2010, 20:38:40
Joh je praat maar een eind weg Coned, ik lees het echt niet. Mijn mening: allemaal onzin. En die mening dien je te respecteren. Ik hoef het ook niet te onderbouwen. Zolang ik op een nette manier zeg dat het onzin is, dan mag dat. Your rules. En dat zal ik gaan doen ook. Tot vervelens toe.

Sure, je mag van mijn part zelfs Tesla, Maxwell en de andere wetenschappers uit de jaren 1900 allemaal pseudowetenschappers noemen en alles wat daarop verder borduurt onzin noemen. Als iemand zich liever associeert met de belief systems van de hedendaagse wetenschap .... fijn.

Ik heb veel respect voor wat men in die tijd reeds kon, en dat vind ik geen onzin, mijn mening, mijn recht om die mening aan te houden. Dat is evengoed een belief system.

Iedereen gelukkig zolang we niet op de man gaan ridiculiseren.

jowi

Citaat van: coned op oktober 29, 2010, 20:48:25
Sure, je mag van mijn part zelfs Tesla, Maxwell en de andere wetenschappers uit de jaren 1900 allemaal pseudowetenschappers noemen en alles wat daarop verder borduurt onzin noemen. Als iemand zich liever associeert met de belief systems van de hedendaagse wetenschap .... fijn.

Ik heb veel respect voor wat men in die tijd reeds kon, en dat vind ik geen onzin, mijn mening, mijn recht om die mening aan te houden. Dat is evengoed een belief system.

Iedereen gelukkig zolang we niet op de man gaan ridiculiseren.
Wat een onzin.

blue-eyes

@Coned:

volgens is dat niet erg ontopic hier, stoppen aub.
Mbt je stelling / verzoek in je eerdere posting: wij gaan daar mee om zoals ik beschreven heb, niet anders in jouw topic dan in andere topics.

Dat ik je hier min of meer in bescherming heb genomen geeft imo je geen vrijbrief. Het moge duidelijk zijn dat ik je niet als mens beoordeel of op inhoud (ik ben het best met Jowi eens) maar beoordeel alles op de objectieve inhoud.

Ik kan je niets verbieden (dat wil ik ook absoluut niet), maar ik zou me toch ernstig afvragen of je dat soort zaken zo massaal moet doen.
Ik en andere admins zouden het waarderen als je dat in een topic doet, als een soort verzameling van je denkbeelden, etc.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

chansig

Citaat van: jowi op oktober 29, 2010, 20:50:56
Wat een onzin.

Jij vindt het onzin en dat is iets anders dan dat het onzin is.

Gr Hans

brtram

Kan er geen aparte sectie "Coned" komen, waarin Coned zijn topics en reacties moet plaatsen.
Gewoon een soort "Private" sectie

Als het dan ook mogelijk wordt dan andere leden deze sectie kunnen uitsluiten van "nieuwe berichten" lijkt mij het probleem grotendeels opgelost.

De meeste "diaree' laat ik aan mij voorbij gaan, maar als ik dan een keer inhoudelijke vraag stel in de door Coned gestartte poll over prijspeil ed., zou het wel zo fatsoenlijk zijn als hij daar ook op zou antwoorden.
Waarschijnlijk was dat onderwerp, na 3 dagen, alweer uit zijn beeld verdwenen en was hij alweer volledig gegrepen door een volgend schokkend onderwerp.

Wel jammer, dat iemand die de wereld zoveel te bieden heeft, zo veel tijd aan het HTforum geeft  ;)

Etiennevh

Ik ben die discussietopics zo zat he.. Kunnen jullie niet samen een discussie forum opzetten?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

Citaat van: brtram op oktober 29, 2010, 23:01:15
Kan er geen aparte sectie "Coned" komen, waarin Coned zijn topics en reacties moet plaatsen.
Gewoon een soort "Private" sectie

Als het dan ook mogelijk wordt dan andere leden deze sectie kunnen uitsluiten van "nieuwe berichten" lijkt mij het probleem grotendeels opgelost.

De meeste "diaree' laat ik aan mij voorbij gaan, maar als ik dan een keer inhoudelijke vraag stel in de door Coned gestartte poll over prijspeil ed., zou het wel zo fatsoenlijk zijn als hij daar ook op zou antwoorden.
Waarschijnlijk was dat onderwerp, na 3 dagen, alweer uit zijn beeld verdwenen en was hij alweer volledig gegrepen door een volgend schokkend onderwerp.

Wel jammer, dat iemand die de wereld zoveel te bieden heeft, zo veel tijd aan het HTforum geeft  ;)
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: +1
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

mr TC

Citaat van: Blue-Eyes op oktober 29, 2010, 21:42:41
@Coned:

volgens is dat niet erg ontopic hier, stoppen aub.
Mbt je stelling / verzoek in je eerdere posting: wij gaan daar mee om zoals ik beschreven heb, niet anders in jouw topic dan in andere topics.

Dat ik je hier min of meer in bescherming heb genomen geeft imo je geen vrijbrief. Het moge duidelijk zijn dat ik je niet als mens beoordeel of op inhoud (ik ben het best met Jowi eens) maar beoordeel alles op de objectieve inhoud.

Ik kan je niets verbieden (dat wil ik ook absoluut niet), maar ik zou me toch ernstig afvragen of je dat soort zaken zo massaal moet doen.
Ik en andere admins zouden het waarderen als je dat in een topic doet, als een soort verzameling van je denkbeelden, etc.

Beste Blue-Eyes,

Eerst stel jij het met Jowi eens te zijn, wanneer ik in de topic van Coned (van waaruit deze discussie is ontstaan) terug kijkt kan ik maar 1 reactie van Jowi vinden nl:
--
Precies. SLUITEN maar dit 'topic' want andersnormaal denkenden of commentaar wat niet strookt met Coned's gestoorde wereldbeeld is niet welkom.
--

Met het accent op het woord "gestoorde" , en daarna stel jij alles te beoordelen op de objectieve inhoud en zouden jij en de andere admins het waarderen wanneer Coned een aparte topic start als " verzameling van zijn denkbeelden".

Waarmee dus Coned een aparte status krijgt en ook zijn denkbeelden in een aparte hoek worden geplaatst.

Het in eerste instantie uitsluiten van bepaalde reacties op zijn topic is natuurlijk tegen de forum regels, maar verder kan ik weinig terug vinden wat niet echt door de beugel kan, ok op deze topic is hij of-topic gegaan maar daar maken wij ons allemaal weleens schuldig aan.

Daar tegenover bv start post van deze topic van Jowi:

--
Dit is precies waar Coned op uit is met dit topic, mocht het jullie nog niet duidelijk zijn. Een precedent scheppen zodat hij door kan gaan met zijn bizarre, gestoorde en lachwekkende maar oh zo irritante onzin, en de rest van het forum moet het zich maar laten welgevallen. Precies wat Coned wil. Ik zei het al, hij is gek, maar niet dom.

Gooi die mafkees toch van het forum af. Aan dit soort mensen is vrijheid van meningsuiting niet besteed. En dat is MIJN mening. Wil ik best een paar dagen over nadenken mocht jullie dat niet bevallen.
--
Waarop jij weer stelt:
--
Velen beschouwen het als onzin (including me) maar ook vele zijn hier door geintrigeerd en praten hierover en is wellicht voor hun de waarheid.
We willen niemand de mond snoeren. Ook al is 95% van de leden van mening dat dit klinkklare onzin is.
--

Waar komt die 95% vandaan?

En wat betreft klinkklare onzin, even een paar voorbeelden uit de topic Coned;

Aardkorst verschuiving ontstaat door gravitatie???

http://www.kennislink.nl/publicaties/dossier-plaattektoniek

Elektronen draaien om een atoomkern doormiddel van gravitatie???

http://nl.wikipedia.org/wiki/Atoom

Raden jullie deze forum leden ook aan een aparte topic te starten, zo niet, dan is mijn vraag, wat is objectief?

Teun
Einstein: Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.
Anton: Wetenschappelijke onderbouwing veranderd van vandaag op morgen, en dat ook vaak 'per ongeluk' of door 'out of the box thinking'

blue-eyes

=> Ik ben het inhoudelijk met Jowi eens, dwz dat ik die onderwerpen ook luchtfietserij vind. Ik zou mijn huis niet meer uitdurven als ik de gedachtengang van Coned had. Ik ben het niet met hem eens dat Coned zou moeten verdwijnen, etc.
Maar daar beoordeel ik de topics niet op. Ik vind dat Coned zijn ding daarover mag zeggen, in de afterhours deel. En Jowi en andere leden idem dito. BTW, bewoordingen als mafkees zijn op het randje. Ergo, bij topics die ontploffen wel eens een reden om te bannen.

=> 95% gevoel, niet gestaafd. Ik ben niet iemand dat alles pas uitspreekt als het wetenschappelijk bewezen is. Gelukkig niet ;)

=> Ik heb "klinklare onzin" niet als waarheid neergezet. Ik stelde "OOK AL IS . . . "

=> Aangeven dat het of topic gaat: dat heb ik bewust gedaan. Ik heb een zeer duidelijke expliciete waarschuwing gegeven in het oorspronkelijke topic, en alle andere reacties er af gekegeld. Met het verzoek reacties in een ander topic te plaatsen. Dus duidelijk de discussie verplaats. Ga dan niet de oorspronkelijke inhoud in dit topic weer aanhalen........

Wij als admins hebben ook een taak om het forum te reguleren. Het is een feit dat een grote groep zich irriteert aan dit soort topics. Dan moeten wij als admins daar iets mee.
Wellicht is het dan een idee om een centraal topic te maken, dat is de reden dat dit idee opperde.
Uiteraard staat bij mij de vrijheid van meningsuiting bovenaan. Dat geld voor Coned maar ook Jowi (die namen noemde je, neem ik maar even over).
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Auralic Aries G1, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

coned (banned)

het grote probleem met on-zin is dat het perceptie is, datgene wat geen zin heeft in jouw wereldbeeld is voor iedereen verschillend en subjectief

zin en onzin kan je filosofisch doortrekken: wat is de zin van je leven ? wat precies geeft zin in je leven ? wat heeft geen zin in je leven ?

als de meeste mensen kunnen nog niet eens kunnen antwoorden op de vraag 'wat is de zin van je leven ?' & de gerelateerde vraag 'wat is je levensdoel ?', dan wordt het wel heel moeilijk om objectief te bepalen of iets zinvol is (past in hun doel en/of hun leven) of net onzin is (past niet) voor die persoon zijn wereldbeeld.

op een forum hoor je respect te hebben voor andermans wereldbeeld, ook al is jouw wereldbeeld anders
als iedereen hetzelfde wereldbeeld had, dan waren er geen tegenstellingen en was er geen dynamiek: er zou geen forum zijn, want iedereen was het met mekaar eens

jowi

Citaat van: coned op oktober 30, 2010, 11:53:00
het grote probleem met on-zin is dat het perceptie is, datgene wat geen zin heeft in jouw wereldbeeld is voor iedereen verschillend en subjectief

zin en onzin kan je filosofisch doortrekken: wat is de zin van je leven ? wat precies geeft zin in je leven ? wat heeft geen zin in je leven ?

als de meeste mensen kunnen nog niet eens kunnen antwoorden op de vraag 'wat is de zin van je leven ?' & de gerelateerde vraag 'wat is je levensdoel ?', dan wordt het wel heel moeilijk om objectief te bepalen of iets zinvol is (past in hun doel en/of hun leven) of net onzin is (past niet) voor die persoon zijn wereldbeeld.

op een forum hoor je respect te hebben voor andermans wereldbeeld, ook al is jouw wereldbeeld anders
als iedereen hetzelfde wereldbeeld had, dan waren er geen tegenstellingen en was er geen dynamiek: er zou geen forum zijn, want iedereen was het met mekaar eens
Wat een onzin.

coned (banned)

Citaat van: jowi op oktober 30, 2010, 12:10:35
Wat een onzin.

wat is onzin dan wel volgens jouw wereldbeeld ?

chansig

Citaat van: coned op oktober 30, 2010, 11:53:00

Citaat van: jowi op oktober 30, 2010, 12:10:35
Wat een onzin.

Hoe oud ben jij 8 ?

Gr Hans

EJ