Et's HT - foto's nieuwe opstelling P42

Gestart door Etiennevh, augustus 10, 2010, 09:52:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Etiennevh

Citaat van: Marsh op januari 26, 2011, 11:32:54
Zo dan.. goed bezig kerel. Gefeliciteerd met de aanschaf!
Thanks! Ben er inderdaad superblij mee.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op januari 26, 2011, 11:16:47
Haha ik heb een pijn in mijn rug van dat zagen schuren en weet ik het allemaal wat, dat wil je niet weten! Zou er niet zo snel wéér aan beginnen.!

Hahaha. Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een meubel, maar is erg moeilijik te vinden. Zeker als ik rekening moet houden met de wensne van de vrouw.
Zit dus ook te denken om zelf maar te gaan sleutelen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op januari 26, 2011, 13:29:24
Hahaha. Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een meubel, maar is erg moeilijik te vinden. Zeker als ik rekening moet houden met de wensne van de vrouw.
Zit dus ook te denken om zelf maar te gaan sleutelen.
Was voor mij de enige optie om uberhaupt eem receiver in huis te mogen nemen. Hij moest in dat vak passen ;) Als je de foto's ziet, snap je wel wat ik bedoel.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Zefanja

Citaat van: Etiennevh op januari 26, 2011, 13:49:20
Was voor mij de enige optie om uberhaupt eem receiver in huis te mogen nemen. Hij moest in dat vak passen ;) Als je de foto's ziet, snap je wel wat ik bedoel.

Ben benieuwd naar je foto's dan.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Martijnst1990

Citaat van: Zefanja op januari 26, 2011, 13:56:52
Ben benieuwd naar je foto's dan.
Hier nog 1 ;) Klinkt in ieder geval als een pracht upgrade!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Etiennevh

Nou daar komen ze dan::

Het begon allemaal natuurlijk met het ophalen van de Marantz, en het snel neerzetten. Zoals je ziet was het een best karwei, want het ding zit gelijk vol met vingerafdrukken, haha.




Twee uur later ben ik begonnen met het meubel:



En een mooi gat erin :)


Daarna zijn we gaan slapen voor de eerste avond, het was zo ontzettend veel werk. De tweede avond ben ik begonnen met het verwijderen van de zijpanelen en het afwerken van de zijkanten door ze grondig te schuren.




Dan is het natuurlijk een kwestie van schoonmaken, stofvrij maken en plaatsen en aansluiten. En ook dat is gelukt. Uiteindelijk is er aan beide kanten 16mm kastruimte achter de stijlen verborgen, dus dat valt ook nog mee.



Totaalplaatje:


En een mooi zijaanzicht (al zeg ik het zelf)


Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Vin_cent

Mooie.....ehh rode kruisjes, of ben ik de enige die er last van heeft?
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Dirk

Citaat van: Vin_cent op januari 26, 2011, 21:03:24
Mooie.....ehh rode kruisjes, of ben ik de enige die er last van heeft?
only red crosses indeed
maar ik mis ook niet echt wat...we weten toch al lang hoe zo'n Marantz er uit ziet  :D :devil:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Etiennevh

Mm raar.. Bij mij doet hij het gewoon. Alle plaatjes. Ik heb ze uit mijn "Hotmail online documenten" gelinked. Iemand een oplossing?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Dynky op januari 26, 2011, 21:06:04
only red crosses indeed
maar ik mis ook niet echt wat...we weten toch al lang hoe zo'n Marantz er uit ziet  :D :devil:
tsja...
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Valkyrie

In de verwijzing staat https, dus encrypted en kunnen we ze niet zien. ;) Wellicht even uploaden op Picasaweb of Imageshack?
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Etiennevh

Citaat van: Valkyrie op januari 26, 2011, 21:23:28
In de verwijzing staat https, dus encrypted en kunnen we ze niet zien. ;) Wellicht even uploaden op Picasaweb of Imageshack?
Jemig wat irritant.. ik heb dat allemaal niet joh :P haha. Nou ik zal even zoeken naar iets waar ik mijn foto's veilig kan wegzetten ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Is dit beter?? Bij mij doen ze het in ieder geval! :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

#188
Yep! Het werkt... De SR9600 past ook maar net :o Krijgt ie aan de zijkant ook voldoende lucht?

Nog wel even je sig aanpassen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Valkyrie

De plaatjes werken hier ook. :thumbs-up: De receiver past inderdaad maar net, je moest hem zeker vanaf de achterkant erin schuiven? :D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Etiennevh

Citaat van: HTip op januari 26, 2011, 22:17:19
Yep! Het werkt... De SR9600 past ook maar net :o Krijgt ie aan de zijkant ook voldoende lucht?

Nog wel even je sig aanpassen ;)
Jep, hij heeft aan beide zijkanten circa 15 centimeter ruimte. Ik zal kijken of ik een duidelijkere foto kan maken binnenkort. Past inderdaad maar net! :) Maar dat had ik vantevoren al uitgemeten ;)
Citaat van: Valkyrie op januari 26, 2011, 22:23:56
De plaatjes werken hier ook. :thumbs-up: De receiver past inderdaad maar net, je moest hem zeker vanaf de achterkant erin schuiven? :D
Haha ja klopt. Aan de achterkant erin, en de poten staan strak tegen de "oude" zijwand aan. Daardoor kan hij niet verschuiven, maar zeker wel goed ademen. Ik zal zorgen voor betere foto's. Aan de achterkant heeft hij ook nog ongeveer 15 centimeter. Hij steekt op 4 centimeter na niet uit het meubel, haha, dat was ook nog maar de vraag.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Roger Black


Etiennevh

Citaat van: Roger Black op januari 27, 2011, 11:06:49
Haha, wat een olifant! Cool  O0
Olifant? Hehe ik mis denk ik nog een slurf ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Madhouse

Het is een mooie bak maar ik denk dat je wel een koelingsprobleem gaat krijgen in dit meubel. Een SR9600 heeft gewoon adem nodig.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Zefanja

Ik vind em prachtig. Mis idd alleen de slurf  :devil:
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Vin_cent

Citaat van: Madhouse op januari 27, 2011, 12:37:30
Het is een mooie bak maar ik denk dat je wel een koelingsprobleem gaat krijgen in dit meubel. Een SR9600 heeft gewoon adem nodig.

Rondom is wel ruimte(zie je alleen niet), alleen ik zou toch echt de decoder er af halen. Bovenkant wordt goed warm als je lang en luid speelt.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Etiennevh

Citaat van: Madhouse op januari 27, 2011, 12:37:30
Het is een mooie bak maar ik denk dat je wel een koelingsprobleem gaat krijgen in dit meubel. Een SR9600 heeft gewoon adem nodig.
Oké nou dat zou kunnen. Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat het meubel niet het probleem gaat zijn. De decoder eraf halen kan wel een optie zijn natuurlijk. Waar ik die kwijt moet, dat is voor mij nog even een raadsel. Iemand een idee?
Citaat van: Vin_cent op januari 27, 2011, 14:37:14
Rondom is wel ruimte(zie je alleen niet), alleen ik zou toch echt de decoder er af halen. Bovenkant wordt goed warm als je lang en luid speelt.
Lijkt me een goed idee. Waar moet hij naartoe? :) Inderdaad er is rondom goed veel ruimte. Dat lijkt me alleen maar goed.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: Zefanja op januari 27, 2011, 14:33:35
Ik vind em prachtig. Mis idd alleen de slurf  :devil:
Wacht maar tot ik mijn W&M Black Magic slurfen netjes heb afgewerkt.! Dan heeft de olifant behoorlijk wat slurfen! :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

celerontje

Citaat van: Etiennevh op januari 27, 2011, 18:13:25
De decoder eraf halen kan wel een optie zijn natuurlijk. Waar ik die kwijt moet, dat is voor mij nog even een raadsel. Iemand een idee?Lijkt me een goed idee. Waar moet hij naartoe? :)
Je kan ook de decoder verhogen met 2 houten latjes, en dan zo hoog mogelijk.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!