Het grote Gran Turismo 5 topic

Gestart door Sol, juni 18, 2010, 20:06:46

Vorige topic - Volgende topic

Sol

Ik had al een topic aangemaakt met de vraag wanneer we deze vette game, waar menig fanatieke racer al sinds jaar en dag op zit te wachten, nou eindelijk eens uit zal komen.
Maar nu er op de E3 is aangekondigd dat we GT5 waarschijnlijk (ik zet het er maar bij, want je weet het nooit met die Yamauchi) definitief kunnen verwachten in november dit jaar.
Voor nu dus een topic om al het nieuws rondom GT5 te posten. Het volgende filmpje bied mij in ieder geval weer veel hoop, man man man wát een graphics:

Kan niet wachten om eens flink te baggeren in het holst van de nacht en er lekker op los te rammen!  :headbanging:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Onne

Kan ook niet wachten maar doe het al 3 jaar.  :nopompom:
Wel jammer dat het pas in november is, ik ben de halve maand november op vakantie.

Sol

Citaat van: Onne op juni 21, 2010, 10:55:37
Kan ook niet wachten maar doe het al 3 jaar.  :nopompom:
Wel jammer dat het pas in november is, ik ben de halve maand november op vakantie.
PS3 + GT5 meenemen op vakantie dan! :tongue2:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

NewHT

sr7000

Kan aan mij liggen, maar ik mis nog wel het één en ander in GT. Qua schade en interactie met de omgeving liggen ze zo te zien nog steeds achter op spellen als Grid.
Maar misschien ben ik wel meer van de arcade dan van de simulaties......

Onne

Dan ben je inderdaad meer van de arcade.

---

Ik kan niet wachten om in m'n eentje zonder tegenstanders uren lang over de Nordschleife te rijden!!!
In een M5 of Impreza ...

Met m'n ogen dicht voel ik de G krachten van de hoogteverschillen in mijn buik en ruik de geur van remmen, banden en benzine!!!

Marcel_T.

Hier zit ik al twee jaar op te wachten...

Maar als ie er is zal m'n PS3 wel weer overuren draaien. Ik kijk nu al uit naar de 24h op de Nurburging/Nordschleife.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Erik

Citaat van: Onne op juni 22, 2010, 13:52:27
Ik kan niet wachten om in m'n eentje zonder tegenstanders uren lang over de Nordschleife te rijden!!!
In een M5 of Impreza ...
? dat je dat leuk vind
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

eddy135

Hmm, auto's kunnen nu eidenlijk over de kop.  ;)
Ben benieuwd hoe schade aan auto's eruit ziet, en of het de performance beinvloed, zoals bi bv. Colin Mcrae... ???

MET tegenstanders vind ik de Nurburgring nog wel te doen, ja..
Maar 24 uur?  :devil:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Onne

Citaat van: eddy135 op juni 24, 2010, 15:06:55
Hmm, auto's kunnen nu eidenlijk over de kop.  ;)
Ben benieuwd hoe schade aan auto's eruit ziet, en of het de performance beinvloed, zoals bi bv. Colin Mcrae... ???

MET tegenstanders vind ik de Nurburgring nog wel te doen, ja..
Maar 24 uur?  :devil:
Van mij hadden ze schade mogen weglaten,
Versleten banden / bandentemperatuur en vuiligheid langs de baan mogen van mij zeker invloed hebben op de bandjes!!

Ik ben al vaker voor gek verklaard maar ik rij het liefst alleen rondjes zonder tegenstanders.
Beetje time attacken!

eddy135

Ik verklaar niemand voor gek, hoor. :)
Vind idd bandenconditie ook wel een belangrijke issue; zat toch wel in GT1-3?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Sol

In 3 sowieso. 1 en 2 heb ik niet gespeeld. Maar of het in 4 zit, geen idee. Die heb ik na een tweetal uur spelen met veel teleurstelling weer doorverkocht.

Snutchz

..ik hoorde dat ie tegelijk zou uitkomen met Duke Nukem Forever  :omg:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Sol

Haha. Nee hoor, 2 november. ;)
Of komt Duke dan ook terug? :D

Sol

Nieuwe speculaties over de Europese release: 24 november 2010.

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Nightrider

Citaat van: Marcel_T. op augustus  2, 2010, 14:34:59
Collector's Edition:

Is toch een mooie set geworden die collector's edition, iemand hier al info over de inhoud van de ultimate edition van 199,- euro?

Thesqualer

Man oh man wat duurt dat nog lang zeg..
Dit spel is een van de redenen dat ik mijn ps3 heb aangeschaft.

Nou ja tot die tijd maar even uit zingen met Test Drive Unlimited 1 en 2.
2 komt binnenkort. O0
Huiskamer:
Mcintosh MA5200 | Marantz SR7015 | Quadral Platinum M5, M1Base | B&W ASW750 | Qed Silver Anniversary XT | Akai AP-001C | LG OLED77G45LW | Apple TV 4k | Audioquest Pearl 48 HDMI

Onne

Citaat van: Thesqualer op augustus  5, 2010, 21:07:16
Man oh man wat duurt dat nog lang zeg..
Dit spel is een van de redenen dat ik mijn ps3 heb aangeschaft.

Nou ja tot die tijd maar even uit zingen met Test Drive Unlimited 1 en 2.
2 komt binnenkort. O0
Ik speel nu Forza 3 totdat GT5 uitkomt, ook erg vermakelijk!!

Orion

Zou het er dan toch dit jaar van komen dat ik MW2 uit mijn PS3 ga halen voor GT5?? ;)
Pioneer PDP-LX508D Onkyo TX-NR808 B&W 683 685 HTM61 PS3 slim 250gb

Nightrider

Beertender

Hier is nog een nieuwe trailer te bekijken.

Spoiler
Zag ik daar nou het Top Gear circuit?
En The Stig?
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

Onne

Top gear test track, jazeker.
Kijk ook eens www.gtplanet.net , bijna dagelijks wel iets nieuws over GT5

Sol

Nog 3 maandjes op de tandjes bijten... :D

Marcel_T.

Citaat van: Sol op augustus 29, 2010, 19:15:07
Nog 3 maandjes op de tandjes bijten... :D

Releasedatum 3 november, dus nog maar goed twee maandjes!