Lijbrandt Glasvezel netwerk

Gestart door Starsky, mei 21, 2010, 11:49:59

Vorige topic - Volgende topic

KHunt-er

Citaat van: SpeedyAndré op november 29, 2010, 18:47:35

Er is momenteel wat onduidelijkheid over de HD zenders die ik nu 'gratis' bij het standaard digitale pakket heb.
Een deel zouden we per 1-1-2011 niet meer hebben omdat ze in het HD pakket komen.
Echter heeft slechts een enkeling hier bericht over gehad, velen weten van niets ...

André  8)

Staat gewoon op de site van XMSnet.  ;)

http://www.xmsnet.nl/diensten/hd_televisie
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

SpeedyAndré

Citaat van: KHunt-er op november 29, 2010, 20:58:49
Staat gewoon op de site van XMSnet.  ;)

http://www.xmsnet.nl/diensten/hd_televisie

Die tekst is blijkbaar kort geleden ge-edit, het klopt iig niet met een recente nieuwsbrief van Xms.
We merken het wel, via m'n schotel (met cs) heb ik genoeg alternatieven  :D

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

KHunt-er

Citaat van: SpeedyAndré op november 29, 2010, 21:33:33
Die tekst is blijkbaar kort geleden ge-edit, het klopt iig niet met een recente nieuwsbrief van Xms.
We merken het wel, via m'n schotel (met cs) heb ik genoeg alternatieven  :D

André  8)

Is al bekend sinds begin April.  ;)
Maakt verder niet uit, ik hoop alleen dat ze het volgend jaar doorzetten. Zij kunnen niet achterblijven met andere aanbieders.
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Henkjan_O

Citaat van: EJ op november 28, 2010, 22:44:12
BBC 1 en 2 worden gewoon doorgegeven. Als ik het goed begrepen heb is er inmiddels een overeenkomst. Mijn vriendin kan niet zonder de BBC kookprogramma's. ;)
ik heb ze er over gevraagd, antwoord was
CiteerEen officieel bericht zal hier snel over worden gepubliceerd.
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

EJ

Voor de duidelijkheid: ik kijk naar lijbrandt tv. Zowel iptv als dvb-c als analoog. BBC 1 en 2 wordt doorgegeven. Mogelijk illegaal, maar dat neemt niet weg dat we het hebben.

Dennis N

Las op tweakers dat lijbrandt in de kpn gebieden in almere de digitale streams van kpn gebruikt die minder van kwaliteit zijn dan de beloofde Glashart media streams.

Zou jammer zijn , heb deze namelijk bij mijn vader gezien en was inderdaad niet echt onder de indruk als ik de beeldkwaliteit vergelijk met mijn schotel abbo.

Zie verder http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1435509/0
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

EJ

De lijbrandt hd stream vind ik iig beter dan die van ziggo. Kwestie van geen competitie, zoveel beter. :)

EJ

Inmiddels 23 HD kanalen (inclusief ARD en ZDF)... :)

EJ

Zoals bij tweakers in diverse threads wordt gemeld is de kwaliteit van de iptv streams sterk afhankelijk van de provider van de iptv: als je kpn hebt dan heb je pech, hd beelden van 8 Mbit/s. Droevig slecht naar zeggen. In Houten is het de andere provider en hebben we hier, afhankelijk van de zender, bandbreedtes van tussen de 12 en 16 (Animal planet HD bijvoorbeeld) Mbit/s in supergoede kwaliteit. Orienteer je dus eerst in welk gebied je zit. ;)

Henkjan_O

Citaat van: EJ op december 16, 2010, 13:33:26Orienteer je dus eerst in welk gebied je zit. ;)
waar kan ik dat vinden?  Ja t dorp waar ik woon weet ik (Berkel en Rodenrijs), maar of dat KPN is of niet 8)

hifi | Roderick

Citaat van: EJ op december 16, 2010, 13:33:26
Zoals bij tweakers in diverse threads wordt gemeld is de kwaliteit van de iptv streams sterk afhankelijk van de provider van de iptv: als je kpn hebt dan heb je pech, hd beelden van 8 Mbit/s. Droevig slecht naar zeggen. In Houten is het de andere provider en hebben we hier, afhankelijk van de zender, bandbreedtes van tussen de 12 en 16 (Animal planet HD bijvoorbeeld) Mbit/s in supergoede kwaliteit. Orienteer je dus eerst in welk gebied je zit. ;)

Over welke andere provider hebben we het dan in Houten?

EJ

Ghosty J

Ik wou ook over naar glas maar toen ik las dat ook lijbrandt steams had van kpn ben ik afgehaakt. Had ook geen zin om uit te zoeken of ze in Meppel wel hun eigen netwerk hadden. Vrienden van mij hebben kpn glazvezel HD is gewoon Ziggo de kwaliteit.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

EJ

Citaat van: Ghosty J op december 17, 2010, 08:16:46
Ik wou ook over naar glas maar toen ik las dat ook lijbrandt steams had van kpn ben ik afgehaakt. Had ook geen zin om uit te zoeken of ze in Meppel wel hun eigen netwerk hadden. Vrienden van mij hebben kpn glazvezel HD is gewoon Ziggo de kwaliteit.
Als Lijbrandt zijn eigen streams gebruikt zijn ze veel beter dan ziggo hd. :D Het kan dus toch wel de moeite zijn om even uit te zoeken wat voor gebied het is. ;)

Henkjan_O

Citaat van: EJ op december 17, 2010, 09:06:52
Als Lijbrandt zijn eigen streams gebruikt zijn ze veel beter dan ziggo hd. :D Het kan dus toch wel de moeite zijn om even uit te zoeken wat voor gebied het is. ;)
en waar zoek ik dat...

SpeedyAndré

Citaat van: Henkjan_O op december 21, 2010, 00:34:22
en waar zoek ik dat...

Gewoon je postcode checken bij Lijbrandt en de zenderlijst bekijken of bel ze even op.
Kpn heeft andere zenders dan Lijbrandt ;)
Sommige aanbieders bieden zowel Kpn als hun eigen product, kijk maar naar Tweak in Almere bijvoorbeeld.
Lijbrandt biedt ook een analoog tv signaal (zit op de glasvezel box), Kpn doet dat niet (meer) bij nieuwe aansluitingen.

André  8)

Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

Ghosty J

Hmz ik kan zo snel geen verschil vinden met KPN.
Hoe test je dit welke streams je krijgt? waarschijnlijk ken ik iemand die dit wel heeft.
http://www.lijbrandt.nl/pdf/aanbod-diensten/aanbod_meppel.pdf
Rotel, B&W & Velodyne!

celerontje

Potverdikkie, zo'n gat als Meppel heeft glasvezel en ons dorpje niet! >:(
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

EJ

Citaat van: Henkjan_O op december 21, 2010, 00:34:22
en waar zoek ik dat...
Op tweakers.net kun je dat vast wel snel terugvinden... Een indicatie schijnt te zijn als tweak ook aanbiedt en geen R+ abonnement aanbiedt. Dan is het een kpn stream.

Dennis N

volgens mij is het zo dat als je ook voor kpn kan kiezen in jouw wijk je in een kpn gebied zit.
mocht kpn geen optie zijn in jouw wijk dan levert lijbrandt de hoge kwaliteit streams (WGDO)
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

EJ

Citaat van: Dennis N op december 21, 2010, 17:20:02
volgens mij is het zo dat als je ook voor kpn kan kiezen in jouw wijk je in een kpn gebied zit.
mocht kpn geen optie zijn in jouw wijk dan levert lijbrandt de hoge kwaliteit streams (WGDO)
Negative. Hier kunnen we beide kiezen. Maar toch (gelukkig maar) hebben we de WGDO streams.

Ghosty J

Even wat lastige vragen afgevuurd maar volgens de verkoper ging het in meppel om glashart media streams.
Volgend jaar maar even bellen voor de zekerheid.

Citaat van: EJ op december 17, 2010, 09:06:52
Rotel, B&W & Velodyne!

antoniong

Bij Lijbrandt. Net als 3 weken geleden krijg ik een mailtje "Uw wijzigingsaanvraag is bij ons in goede orde ontvangen." . Dit terwijl ik geen enkele wijzignsaanvraag heb (en eerder had) ingediend.

Gevolg :totaal geen TV en totaal geen Telefonie maar wel ongevraagd 50 Mb Internet.

Benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keerde (dit is dus de 2e keer) duurde het een volle week

De adminstratie van Lijbrandt kan uitsluitend als "een grote klerezooi" worden omschreven.

Ouder probleem: Lijbrandt zou BBC 1 en 2 via analoog/DVB-C leveren maar ook nog altijd niet te bekennen. En zoals met alles reageert Lijbrandt totaal nergens op! (Zelfs UPC heeft het nooit zo bond gemaakt.)

Pos

Citaat van: antoniong op januari 13, 2011, 19:29:19
Bij Lijbrandt. Net als 3 weken geleden krijg ik een mailtje "Uw wijzigingsaanvraag is bij ons in goede orde ontvangen." . Dit terwijl ik geen enkele wijzignsaanvraag heb (en eerder had) ingediend.

Gevolg :totaal geen TV en totaal geen Telefonie maar wel ongevraagd 50 Mb Internet.

Benieuwd hoelang het deze keer gaat duren. Vorige keerde (dit is dus de 2e keer) duurde het een volle week

De adminstratie van Lijbrandt kan uitsluitend als "een grote klerezooi" worden omschreven.

Ouder probleem: Lijbrandt zou BBC 1 en 2 via analoog/DVB-C leveren maar ook nog altijd niet te bekennen. En zoals met alles reageert Lijbrandt totaal nergens op! (Zelfs UPC heeft het nooit zo bond gemaakt.)

En je gaat je speciaal op het HTFORUM registeren om dit even te melden?
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

antoniong

Citaat van: Pos op januari 13, 2011, 19:35:59
En je gaat je speciaal op het HTFORUM registeren om dit even te melden?

Ja, net als tig andere forums. Weet iedereen wat hem te wachten staat.

(en als je last hebt van mijn bericht dan sla je het toch over want niemand verplicht jou het te lezen)