Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#4701
... zo heb je er geen en zo heb je er twee ... nu na een ruime 5 jaar met een tweedehands Nokia windows phone, dien ik een andere te kopen. Mijn trouwe Nokia doet nog bijna alles wat ik van hem verwacht, maar ontvangt al geruime tijd geen updates meer en de app die ik nodig heb om bankzaken te regelen is niet voor Windows beschikbaar (jôh  ;D).

Zojuist een pre order gedaan voor een Sony Xperia ZX 2 Compact;
daar krijg je gratis een leuke Sony hoofdtelefoon bij, een WH-1000XM2.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32



... 't ding krijgt overal nog lovende kritieken ook.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... al jaren de basis van mijn luisterplezier 🎶.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

bert de melker

[emoji106][emoji106][emoji16][emoji16][emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rob46

[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Xander32

#4706
Zaterdag de 14e aanstaande is er hier een M&G; wil je graag een keer m'n Marantz - Tannoy combi aan de tand voelen, dan is dit de kans. Inclusief lunch. De gezelligheid moet je zelf meebrengen  ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Xander32 op april  4, 2018, 20:22:01
Zaterdag de 14e aanstaande is er hier een M&G; wil je graag een keer m'n Marantz - Tannoy combi aan de tand voelen, dan is dit de kans. Inclusief lunch. De gezelligheid moet je zelf meebrengen  ;D.

Leuk initiatief :)

op eigen verzoek verwijderd.

Geen DSP en papadag....

Jammer!

;D  :P

Markus2

Leuk, maar ik kan helaas niet. Het word vast leuk en gezellig! Mooie meeting toegewenst.

:)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Xander32

... ik was mij aan het oriënteren op een hoofdtelefoon versterker, maar;

Gisteren een dikke 800 € naar een plaatselijke garage gebracht;
bandenwissel, uitlijnen, beurtje, apk en nieuwe bougies. Zestien euro per bougie, maal 6 cilinders x 2, want twinspark.

Voorts een nieuwe intelligente telefoon, incl nieuw hoesje en geheugenkaart.


Die hoofdtelefoonversterker mag dus nog ff wachten 🧐.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

i2Paq

Citaat van: Xander32 op april  7, 2018, 19:40:18
... ik was mij aan het oriënteren op een hoofdtelefoon versterker, maar;

Gisteren een dikke 800 € naar een plaatselijke garage gebracht;
bandenwissel, uitlijnen, beurtje, apk en nieuwe bougies. Zestien euro per bougie, maal 6 cilinders x 2, want twinspark.

Voorts een nieuwe intelligente telefoon, incl nieuw hoesje en geheugenkaart.


Die hoofdtelefoonversterker mag dus nog ff wachten 🧐.

Maar zonder je limousine kom je ook nergens!  ;D

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

chansig

https://link.marktplaats.nl/m1269114997

Voor een paar honderd euro minder dan dat je begroot had/hebt....misschien kan het nog net.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

Idd een leuk initiatief welke ik al een aantal keren vaker heb genomen. Al is de belangstelling op dit forum steevast nihil. Dat vind ik jammer, daar ik enkel leuke ervaringen heb met M&G  :coffee:  :music:.

Maar een ieder is druk, druk, druk tegenwoordigs en mijn planning is wel enigzins krap.

Citaat van: Xander32 op april  4, 2018, 20:22:01
Zaterdag de 14e aanstaande is er hier een M&G; wil je graag een keer m'n Marantz - Tannoy combi aan de tand voelen, dan is dit de kans. Inclusief lunch. De gezelligheid moet je zelf meebrengen  ;D.

Citaat van: twani op april  4, 2018, 22:05:12
Leuk initiatief :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Planning is inderdaad wat krap. Maar ik nodig mezelf graag een keer bij je uit....ook al heb je geen dsp.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

You're welcome, en betreft de planning hoef je jou nu nog niet druk te maken; dat zal waarschijnlijk ergens in het najaar gaan worden 🤓. Voordien heb ik nog 1 of 2 M&G t.b.v. een buurforum.


Citaat van: chansig op april  9, 2018, 12:25:36
Planning is inderdaad wat krap. Maar ik nodig mezelf graag een keer bij je uit....ook al heb je geen dsp.  :D

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

M'n nieuwe phone voorzien van een geheugenkaartje vol met muziek, uiteraard van goede kwaliteit (flac).
Nu wachten totdat de pakketbezorger de bt headphone komt afleveren en ik kan ook mobiel op niveau van muziek genieten 🎶.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Eindelijk het verlossende mailtje; m'n registratie van de Xperia XZ2 Compact is goed gekeurd, de WH-1000XM2 komt mijn kant op  :clapping:.


Citaat van: Xander32 op maart 25, 2018, 15:43:09
... zo heb je er geen en zo heb je er twee ... nu na een ruime 5 jaar met een tweedehands Nokia windows phone, dien ik een andere te kopen. Mijn trouwe Nokia doet nog bijna alles wat ik van hem verwacht, maar ontvangt al geruime tijd geen updates meer en de app die ik nodig heb om bankzaken te regelen is niet voor Windows beschikbaar (jôh  ;D).

Zojuist een pre order gedaan voor een Sony Xperia ZX 2 Compact;
daar krijg je gratis een leuke Sony hoofdtelefoon bij, een WH-1000XM2.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

hpapen

kwalitatief zijn die nokia's erg goed- heel moeilijk stuk te krijgen.

twani

Citaat van: hpapen op april 22, 2018, 22:23:05
heel moeilijk stuk te krijgen.

Is geen doel op zich ook bij mijn telefoon :D

Xander32

Helemaal mee eens. Ik hoop in de Sony een waardige opvolger te hebben gevonden, die weer een hele tijd mee kan ::).

De Nokia doet dienst echter toch nog dienst, nu als streamer in de tuin, die mag daar de bt speaker aansturen.


Citaat van: hpapen op april 22, 2018, 22:23:05
kwalitatief zijn die nokia's erg goed- heel moeilijk stuk te krijgen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

... ik heb een T&T ontvangen, die geeft nu aan dat het artikel nog niet in het sorteerproces zit, maar wel is aangemeld. Eerst mogelijke bezorgoptie is a.s. dinsdag. We'll see.

Benieuwd ben ik naar het presteren van zo'n bt hoofdtelefoon met noise cancelling. Vooral ook i.c.m. mijn nieuwe Sony telefoon. Daarop heb ik reeds een heel aantal albums in flac geladen.


Citaat van: Xander32 op april 22, 2018, 22:12:18
Eindelijk het verlossende mailtje; m'n registratie van de Xperia XZ2 Compact is goed gekeurd, de WH-1000XM2 komt mijn kant op  :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Heden een Daily Spotify Mix aan het spelen. Dat betreffen een aantal afspeellijsten welke Spotify voor jou klaar zet, op basis van jouw zoekopdrachten. Zo staat er een pop, rock, dance en folk/singer songwriter lijst voor mij klaar. Allen met bekende en wat minder bekende tracks/artiesten. Vooral dat laatste is ook fun: zo leer je weer nieuwe muziek/artiesten kennen in jouw favo genre.

Nu staat er de folk/singer songwriter op.



Voorbeeld

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

De Sony headset is binnen; de noise cancelling werkt top, de geluidskwaliteit is prima, mooi afgewogen, een goede tonaliteit, niets springt er uit, niets dringt zich op. T.o.v. de B&W voelt ie wat fragiel aan, maar die kost ook meer dan het dubbele. De Sony kent een hoog draagcomfort. Dat i.c.m. het prettige geluid, maakt dat je er waarschijnlijk uren lang stressvrij mee van de muziek kan genieten.

Het dreigt mooi weer te worden de komende dagen; ik zal deze headset eens een flink aantal uren gaan testen in de tuin 🎧 🎶.


Citaat van: Xander32 op april 29, 2018, 11:04:45
... ik heb een T&T ontvangen, die geeft nu aan dat het artikel nog niet in het sorteerproces zit, maar wel is aangemeld. Eerst mogelijke bezorgoptie is a.s. dinsdag. We'll see.

Benieuwd ben ik naar het presteren van zo'n bt hoofdtelefoon met noise cancelling. Vooral ook i.c.m. mijn nieuwe Sony telefoon. Daarop heb ik reeds een heel aantal albums in flac geladen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Mooie muzikale tijden gaan we tegemoet; tickets voor Volbeat (ZC), Pinkpop en nu ook K's Choice (unplugged) binnen 🎶.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT