Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Eddye

Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2014, 19:16:22


Dat is ook wel iets wat mij mogelijk tegen gaat houden; het uiteenrijten van de 15 LE combi ... Anderzijds zal een eveneens zijde zwarte PM11s3 prima aansluiten op de SA15.

Geen zorgen, er bestaat ook een SA11s3 :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Dan eerder een NA11s2 waarbij Marantz eindelijk al het bedieningsleed heeft opgelost ...

Citaat van: Eddye op oktober  8, 2014, 19:20:11
Geen zorgen, er bestaat ook een SA11s3 :D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Een schoolvoorbeeld hoe het niet moet. Een hardwarematig prachtig presterende machine die nauwelijks te bedienen valt. Heel erg jammer.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Maro

Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2014, 19:25:37
Dan eerder een NA11s2 waarbij Marantz eindelijk al het bedieningsleed heeft opgelost ...

Marantz een beetje kennende zit je zo bij de s4 modellen voordat ze zulke zaken op orde hebben.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

... Dus voorlopig nog maar blijven genieten van de SBT!

Citaat van: Maro op oktober  8, 2014, 19:29:45
Marantz een beetje kennende zit je zo bij de s4 modellen voordat ze zulke zaken op orde hebben.

... of misschien maakt Eddy mij t.z.t. wel de kop gek met z'n Devialet 8).

Citaat van: Eddye op oktober  8, 2014, 19:28:07
Een schoolvoorbeeld hoe het niet moet. Een hardwarematig prachtig presterende machine die nauwelijks te bedienen valt. Heel erg jammer.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Eh... Hoe komen jullie bij 'bedieningsleed' voor de NA11? Ik heb nergens last van hoor! Prima te bedienen en speelt echt waanzinnig goed. In het begin was het allemaal niet zo soepeltjes, maar dat is allemaal al lang opgelost!

Ook hiervoor geldt: kom langs en ervaar het. Lijkt mooi om een keer af te spreken. Met een week of 3 zijn zowel versterker als sub ingespeeld, dus dan ben je van harte welkom!
Stereo-fan for life!

John Wx

Citaat van: Xander32 op oktober  8, 2014, 19:16:22
Een tof aanbod waar ik graag gebruik van maak :thumbs-up:.



Dat is ook wel iets wat mij mogelijk tegen gaat houden; het uiteenrijten van de 15 LE combi ... Anderzijds zal een eveneens zijde zwarte PM11s3 prima aansluiten op de SA15.


Vooralsnog staat er enkel een NAS evoor het eind van dit jaar op stapel (afhankelijk van wanneer de DS215+ beschikbaar is).

tis pas oktober  ;D ::)
Versterking: Kenwood /  Bron: Pro-Ject - PC - Nokia 8000 - Kenwood CD
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster / StraightWire
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Eddye

Citaat van: technative op oktober  8, 2014, 21:16:11
Eh... Hoe komen jullie bij 'bedieningsleed' voor de NA11? Ik heb nergens last van hoor! Prima te bedienen en speelt echt waanzinnig goed. In het begin was het allemaal niet zo soepeltjes, maar dat is allemaal al lang opgelost!

Ook hiervoor geldt: kom langs en ervaar het. Lijkt mooi om een keer af te spreken. Met een week of 3 zijn zowel versterker als sub ingespeeld, dus dan ben je van harte welkom!
Dat is dan alleen maar goed nieuws, lijkt me. Dan lijkt het me een uitgemaakte zaak, 1 PM11s3 en een NA-11 voor Xander32 :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Deleted member

Citaat van: Eddye op oktober  8, 2014, 21:24:04
Dat is dan alleen maar goed nieuws, lijkt me. Dan lijkt het me een uitgemaakte zaak, 1 PM11s3 en een NA-11 voor Xander32 :D
Vergeet de Elac luidsprekers niet! ;)
Stereo-fan for life!

Xander32

Gaat niet gebeuren.

Citaat van: Eddye op oktober  8, 2014, 21:24:04
Dat is dan alleen maar goed nieuws, lijkt me. Dan lijkt het me een uitgemaakte zaak, 1 PM11s3 en een NA-11 voor Xander32 :D


:clapping:

Citaat van: technative op oktober  8, 2014, 21:16:11
Eh... Hoe komen jullie bij 'bedieningsleed' voor de NA11? Ik heb nergens last van hoor! Prima te bedienen en speelt echt waanzinnig goed. In het begin was het allemaal niet zo soepeltjes, maar dat is allemaal al lang opgelost!

Ook hiervoor geldt: kom langs en ervaar het. Lijkt mooi om een keer af te spreken. Met een week of 3 zijn zowel versterker als sub ingespeeld, dus dan ben je van harte welkom!

Over drie weken zit ik een weekje (of langer) in de kreukels na een ingreep (27/10). Maar daarna kom ik graag een x indrukken opdoen van al dat moois.


Citaat van: technative op oktober  8, 2014, 21:35:16
Vergeet de Elac luidsprekers niet! ;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted member

Sterkte met de ingreep! Hoop dat het niet al te heftig is...

Laat maar weten zodra je er klaar voor bent en dan maken we een afspraak. Sterkte!
Stereo-fan for life!

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Dank mannen maar het is een routine ingreep en die kan zelfs gewoon bij mijn baas, op 't werk plaatsvinden  ;D. En als voormalig verpleegkundige weet ik wat mij te wachten staat. Dat isoverigens niet altijd een voordeel :unhappy:. Er is iig.nog nooit iemand aan overleden 8).

Deze ingreep, de planning er van was ook hetgeen mij weerhield om hier een M&G te plannen.
Nu alles meer concreet is, zal ik op korte termijn mijn agenda maar eens gaan raadplegen!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op oktober  9, 2014, 07:20:30
Dank mannen maar het is een routine ingreep en die kan zelfs gewoon bij mijn baas, op 't werk plaatsvinden  ;D. En als voormalig verpleegkundige weet ik wat mij te wachten staat. Dat isoverigens niet altijd een voordeel :unhappy:. Er is iig.nog nooit iemand aan overleden 8).

Deze ingreep, de planning er van was ook hetgeen mij weerhield om hier een M&G te plannen.
Nu alles meer concreet is, zal ik op korte termijn mijn agenda maar eens gaan raadplegen!
Desondanks toch sterkte.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Sinds kort lukt het mij niet meer om cd's te rippen m.b.v. DbPoweramp.

Recent heb ik een cdtje gebrand voor een vriendin, toen had ik betreffende app. openstaan en die ging één of andere calibratie doen nadat ik de lege cd-r in de drive had gedaan.

Sindsdien leest/herkent die geen enkele cd meer, ongeacht of ik de interne of externe drive gebruik ...


Wat is er aan de hand en hoe kan ik het oplossen?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

Dbpoweramp even opnieuw installeren?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Maar dan ben ik alle instellingen ook kwijt ... (Deze heeft Drees voor mij gedaan, ik heb geen flauw benul :().


Citaat van: cz79 op oktober  9, 2014, 19:55:46
Dbpoweramp even opnieuw installeren?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

CZ79

D instellingen is een eitje, die staan hier ook op het forum. Google andes eens op dbpoweramp settings, dan weet je alles.

Nu heb je alle instellingen maar kun je er niets mee.

Ik wil ook best even telefonisch de instellingen met je doornemen, als je dat wilt moet je me even een PM sturen dan geef ik je mijn nummer
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Dank Chris :thumbs-up:. Morgen zal ik er in alle rust naar kijken (heb al weekend :clapping:). Kom ik er niet uit dan kan je een pm tegemoet zien.


Citaat van: cz79 op oktober  9, 2014, 20:00:38
D instellingen is een eitje, die staan hier ook op het forum. Google andes eens op dbpoweramp settings, dan weet je alles.

Nu heb je alle instellingen maar kun je er niets mee.

Ik wil ook best even telefonisch de instellingen met je doornemen, als je dat wilt moet je me even een PM sturen dan geef ik je mijn nummer
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

audiosetup

Ha Sander, ik heb tijdelijk een paar Glenair 15 te leen. Hoor jij een zachte ruis in de speaker als de versterker aan staat? Volgens mij doen mijn Usher's dat niet. Is dit normaal? Kan dit iets met de aardeaansluiting achterop te maken hebben? Klinken verder goed hoor!
Blumenhofer Genuin FS 3 mk2, Pathos Logos, T+A mp8 streamer, Metrum Acoustics Onyx, Kimber Bifocal en Kimber Hero.

Xander32

Gaaf hoor een paar van die oer Glennies :thumbs-up:.
Betreft die ruis, dat herken ik echter niet. Heb zo ook geen idee wat daaraan debet zou kunnen zijn  ???.

Citaat van: diepenbroek op oktober  9, 2014, 20:59:24
Ha Sander, ik heb tijdelijk een paar Glenair 15 te leen. Hoor jij een zachte ruis in de speaker als de versterker aan staat? Volgens mij doen mijn Usher's dat niet. Is dit normaal? Kan dit iets met de aardeaansluiting achterop te maken hebben? Klinken verder goed hoor!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

audiosetup

Lees net op Internet dat dit met de gevoeligheid 95db te maken kan hebben. Ruis komt van versterker.
Blumenhofer Genuin FS 3 mk2, Pathos Logos, T+A mp8 streamer, Metrum Acoustics Onyx, Kimber Bifocal en Kimber Hero.

Deleted member

Citaat van: cz79 op oktober  9, 2014, 20:00:38
D instellingen is een eitje, die staan hier ook op het forum. Google andes eens op dbpoweramp settings, dan weet je alles.

Nu heb je alle instellingen maar kun je er niets mee.

Ik wil ook best even telefonisch de instellingen met je doornemen, als je dat wilt moet je me even een PM sturen dan geef ik je mijn nummer
Wat je kunt proberen is dezelfde calibratie met een normale cd uitvoeren.
Je kunt ook even snel screenshots maken van de instellingen en dit dan na herinstallatie terugzetten.
Stereo-fan for life!

twani

Citaat van: diepenbroek op oktober  9, 2014, 21:14:16
Lees net op Internet dat dit met de gevoeligheid 95db te maken kan hebben. Ruis komt van versterker.
Dit is het goede antwoord ;)