Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: quattronl op februari 21, 2014, 14:37:17
Nu al? :D
Ach ja, ik moet ook niet zeuren, wat zijn nou een paar maanden op een mensenleven  ::).



:devil:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Gewoon meteen opstellen en beginnen met inspelen. De WC staat toch niet in de huiskamer? Die is toch klaar?
De badkamer zit boven en de WC in de hal, laat hem daar rommelen.....
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Citaat van: frank2 op februari 21, 2014, 15:04:49
Gewoon meteen opstellen en beginnen met inspelen. De WC staat toch niet in de huiskamer? Die is toch klaar?
De badkamer zit boven en de WC in de hal, laat hem daar rommelen.....
... de wc zit direct naast de kamer, die zal eerst geheel gestript worden en dat gaat heel veel stof geven want dubbelle
gipsplaten ... Dat is zo`n fijn stof, kruipt overal doorheen heb ik gemerkt met het strippen van de douche.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Stucersstof komt echt overal. Lekker nog laten staan Sander, ook al lijkt me dat nog zo moeilijk.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sailor Jan

Is die toilet nu al een keer klaar? Het is het kleinste kamertje van het huis, dat mag toch niet zo lang duren?

:devil:
Wees lief voor jezelf

Xander32

#1880
Citaat van: Sailor Jan op maart  2, 2014, 18:14:45
Is die toilet nu al een keer klaar? Het is het kleinste kamertje van het huis, dat mag toch niet zo lang duren?

:devil:
... het betreft een badkamer (incl. toilet) op de eerste verdiep. en het toilet op de bg.  ;).
Ik schat in dat a.s. woensdag de doucheruimte geheel klaar is (ein-de-lijk weer thuis kunnen douchen, heerlijk !!!) en het toilet ergens volgende week (daar zijn ze dinsdag jl. aan begonnen).

De duur van het project komt door de specifieke bouw van het huis (houtskelet woning), waardoor een aantal zaken meer tijd kosten. Er is veel tijd gaan zitten in m.n. de constructies t.b.v. een hangtoilet en het creëren van een waterdichte cel binnen de doucheruimte t.b.v. de inloopdouche.

Daarnaast zijn er vier verschillende vaklieden aan het werk geweest (timmerman, installateur, stukadoor en tegelzetter).
Dat behoeft afstemming etc. ... En wij hadden specifieke wensen; alles inbouw, geen zichtbare leidingen en lastig te verwerken natuursteentjes. Daarnaast is de doucheruimte groter gemaakt door een handig gebruik van een daar achterliggende (ex-) muurkast en het toilet op de bg. idem dankzij de loze ruimte erachter, onder de trap.

Het kost ff tijd maar het resultaat mag er zijn.

Nu komt het moment dat ik de speakers kan uitpakken en aansluiten snel nabij :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

quattronl

Idd verstandig dat het nu goed en rigoreus aangepakt wordt. Daar heb je de komende jaren alleen maar profijt van en ben je blij dat het nu wat langer geduurd heeft.
En ach, die speakers, daar kan je straks des te meer van genieten.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Xander32

Citaat van: quattronl op maart  2, 2014, 21:19:07
Idd verstandig dat het nu goed en rigoreus aangepakt wordt. Daar heb je de komende jaren alleen maar profijt van en ben je blij dat het nu wat langer geduurd heeft.
En ach, die speakers, daar kan je straks des te meer van genieten.
... Vanmiddag weer onder eigen douche :pompom:. Dat na zeven weken tijd.

En zojuist naar m'n grote vriend geweest. Ondanks dat wij normaliter elkander maar twee x per jaar zien, was het vandaag toch direct weer feest  :pompom:. De vele jonge en knappe dames waarmee hij zich omringt, maakt het extra aantrekkelijk om onze band warm te houden.

Echter hangt nu eenmaal thuis mijn mond scheef, is mijn tong gevoelloos en kan ik amper praten  :(. Ons afscheid was dan ook wat afstandelijk. Echter voor korte duur, volgende week zien wij elkaar al weer. Ik verheug mij daar nu al op!


  :nopompom:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

clockwork

Sterkte! >:(

En nu snel je speakers aansluiten...

(of wil ik weer te snel  :sigh:)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Xander32

Citaat van: clockwork op maart  7, 2014, 10:22:23
Sterkte! >:(

En nu snel je speakers aansluiten...

(of wil ik weer te snel  :sigh:)
Ja :(.

De douche is af (slechts nog het meubel plaatsen, kraan aansluiten en spotjes monteren), maar het toilet op bg. is zover klaar voor de tegelzetter en/of stukadoor ...


Mijn audioset heb ik in het plastic staan en dat laat ik ook nog ff zo. Wat een stofbende blijft het geven :hmmm:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

quattronl

Gelukkig kan je af en toe nog bij anderen gaan luisteren ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Xander32

Citaat van: quattronl op maart  7, 2014, 13:15:05
Gelukkig kan je af en toe nog bij anderen gaan luisteren ;)
Ja, heb daar zin in :clapping:.

Ik ga zo nog een stapel cd's rippen en er een aantal op usb stick zetten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

drees62

Citaat van: quattronl op maart  7, 2014, 13:15:05
Gelukkig kan je af en toe nog bij anderen gaan luisteren ;)

Tot morgen  ;)

twani

#1888
Citaat van: Xander32 op maart  7, 2014, 10:17:49
... Vanmiddag weer onder eigen douche :pompom:. Dat na zeven weken tijd.

En zojuist naar m'n grote vriend geweest. Ondanks dat wij normaliter elkander maar twee x per jaar zien, was het vandaag toch direct weer feest  :pompom:. De vele jonge en knappe dames waarmee hij zich omringt, maakt het extra aantrekkelijk om onze band warm te houden.

Echter hangt nu eenmaal thuis mijn mond scheef, is mijn tong gevoelloos en kan ik amper praten  :(. Ons afscheid was dan ook wat afstandelijk. Echter voor korte duur, volgende week zien wij elkaar al weer. Ik verheug mij daar nu al op!


  :nopompom:

Al lezende de 1e alinea dacht ik dat je het over  onze vriend Maz had..... Zo de 2e alinea lezende hoopte ik dat dat niet zo was, en kreeg ik meer het idee dat het over de tandarts ging :D

Xander32

Citaat van: twani op maart  7, 2014, 18:50:28
Al lezende de 1e alinea dacht ik dat je het over  onze vriend Maz had..... Zo de 2e alinea lezende hoopte ik dat dat niet zo was, en kreeg ik meer het idee dat het over de tandarts ging :D


;)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Citaat van: twani op maart  7, 2014, 18:50:28
Al lezende de 1e alinea dacht ik dat je het over  onze vriend Maz had..... Zo de 2e alinea lezende hoopte ik dat dat niet zo was, en kreeg ik meer het idee dat het over de tandarts ging :D

Dat dacht ik dus ook  :D

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

DofN

Zien er mooi uit, die Glennair 10's, en hoe klinken ze? :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

clockwork

X:
Citaat van: doorofnight op maart  7, 2014, 20:43:58
Zien er mooi uit, die Glennair 10's, en hoe klinken ze? :)

Dat weet hij nog niet.   :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Mr.M

#1894
Citaat van: twani op maart  7, 2014, 18:50:28
Al lezende de 1e alinea dacht ik dat je het over  onze vriend Maz had..... Zo de 2e alinea lezende hoopte ik dat dat niet zo was, en kreeg ik meer het idee dat het over de tandarts ging :D
Waaahahahahahahah......    :clapping:

Ik ga stuk hier....
**UNDER CONSTRUCTION**

DofN

Citaat van: clockwork op maart  7, 2014, 21:15:04
X:
Dat weet hij nog niet.   :D

Oh, ik zag foto's met uitgepakte G-s maar heb niet alle navolgende berichtjes doorgenomen. Dus.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Lion of Judah

Mooi om te zien hoe mensen verschillen. Als ik nieuwe speakers zou hebben en ik zou ze bij wijze van spreken midden in de nacht op moeten halen dan sluit ik ze diezelfde nacht nog aan, al staan alleen de muren nog :headbanging:
Respect voor je geduld!
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

Xander32

#1897
Zojuist vernomen dat de tegelzetter pas aan het eind komende week kan, dan nog de stukadoor, dat dient een weekje uit te harden waarna we er met de roller er overheen kunnen, resumé;
rond pasen kunnen de Glennies uit de verpakking :wow:.


Als goedmakertje heb ik vandaag via het buurforum weer een gezellige M&G gehad, waarbij kennis kunnen maken met een nieuw gezicht(de gastheer, Quattronl), bijgeklets met twee bekenden en mogen genieten van een fraaie ht- en stereoset :clapping:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Lion of Judah op maart  8, 2014, 12:04:04
Mooi om te zien hoe mensen verschillen. Als ik nieuwe speakers zou hebben en ik zou ze bij wijze van spreken midden in de nacht op moeten halen dan sluit ik ze diezelfde nacht nog aan, al staan alleen de muren nog :headbanging:
Respect voor je geduld!
... het liefst zou ik ze nu direct uitpakken en opstellen, maar wetende wat een zooi de stukadoor nog gaat geven ... daar wil ik mijn nieuwe speakers echt niet aan blootstellen, de overige componenten evenmin. Daarvoor ben ik te zuinig op mijn spullen en hebben deze voor mij teveel euris gekost.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

quattronl

Citaat van: Xander32 op maart  8, 2014, 17:44:58Als goedmakertje heb ik vandaag via het buurforum weer een gezellige M&G gehad, waarbij kennis kunnen maken met een nieuw gezicht(de gastheer, Quattronl), bijgeklets met twee bekenden en mogen genieten van een fraaie ht- en stereoset :clapping:.
Het was gezellig met z'n 4-tjes!
Altijd leuk om nieuwe gezichten te ontmoeten en samen van muziek (en films) te genieten.
Zit nu na te genieten met de nieuwe muziek, ook een zeer prettige bijkomstigheid van M&G's ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW