Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Raymond187

Citaat van: Xander32 op januari 17, 2014, 16:32:48
... de Glennies zijn thuis :pompom:.
:headbanging:

Ben benieuwd naar de foto's en hoe blij je straks met ze bent.

Dat je nog 2 a 3 weken kan wachten.... :blink:

Xander32

Druk,druk, druk met de verbouwing van de badkamer ...
Maar zodadelijk ga ik ze toch echt even uitpakken.

Op jullie verzoek zal ik dan ook foto's van de dozen maken :D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Mitch--

Citaat van: Xander32 op januari 18, 2014, 12:59:27
Druk,druk, druk met de verbouwing van de badkamer ...
Maar zodadelijk ga ik ze toch echt even uitpakken.

Op jullie verzoek zal ik dan ook foto's van de dozen maken :D.

en als ze dan toch uitgepakt zijn ;) een "naaktfoto" mag ook!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Xander32

... De Glennies bleken gelukkig de reis van Schotland naar 't Land van Maas & Waal goed te hebben doorstaan, zijn helemaal in orde. En ik vind ze helemaal  :wub:.

Vriendinlief werd voor het eerst live met de Glennies geconfronteerd en was duidelijk; echt heel lelijk! Haha. Maar daar bleef het gelukkig ook bij.


Ze heeft nu wel de laptop gekaapt; nog ff geduld betreft de foto's dus.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32
























                                                     ::)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

clockwork

Ze heeft gelijk.  :devil:

Maar ik heb ze wel eens gehoord en was zwaar onder de indruk. Erg mooi.
:clapping:
Gefeliciteerd en succes met de verbouwing.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

lynch1979

Erg indrukwekkend.

Mijn vriendin vind ze ook lelijk  ;)

Hopelijk is de verbouwing snel klaar en kan je gaan genieten  :headbanging:

Deleted Member 2

Wowwww :ohmy: :worship:

Laat die dames maar. Ze snappen er toch niks van.


Actionhost

Echt heel erg mooi! Een klassieke schoonheid zou ik het willen noemen.

Mijn luidsprekers zullen ook een keer vervangen (lees: upgrade  ::) ) worden en dat staat zoiets als dit zeker hoog op het lijstje.

Ben erg benieuwd hoe ze klinken wat ik heb er zeer goede verhalen over gelezen.

Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

Bas Akkerman

Citaat van: Mitch-- op januari 18, 2014, 13:08:41
en als ze dan toch uitgepakt zijn ;) een "naaktfoto" mag ook!
Naaktfoto's van dozen kan je in twani's topic vinden hoor.  :tongue2:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op januari 18, 2014, 15:22:01
... De Glennies bleken gelukkig de reis van Schotland naar 't Land van Maas & Waal goed te hebben doorstaan, zijn helemaal in orde. En ik vind ze helemaal  :wub:.

Vriendinlief werd voor het eerst live met de Glennies geconfronteerd en was duidelijk; echt heel lelijk! Haha. Maar daar bleef het gelukkig ook bij.


Ze heeft nu wel de laptop gekaapt; nog ff geduld betreft de foto's dus.
Ik zal Linda eens vragen wat zij er van vindt...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Dirk

Citaat van: Bas Akkerman op januari 18, 2014, 17:25:42
Ik zal Linda eens vragen wat zij er van vindt...
die is natuurlijk al wel wat lelijke dozen gewend  ;)   en ja, ik heb het over speakers
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

YamahaRXV

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Xander!  :pompom:
Veel geluk en luisterplezier toegewenst met deze ''stevige'' jongens  :headbanging:

Ik denk dat je een bijna 100 % score haalt v.w.b. de laagste WAF  ;D
(als proef op de som hier ook even de foto,s laten zien en naar de mening van mijn vriendin gevraagd..... :crazy:)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Actionhost

#1814
Citaat van: YamahaRXV op januari 18, 2014, 17:45:56
Ik denk dat je een bijna 100 % score haalt v.w.b. de laagste WAF  ;D
(als proef op de som hier ook even de foto,s laten zien en naar de mening van mijn vriendin gevraagd..... :crazy:)

Ik ook maar even gedaan......reactie: "wat is dat?......lelijk!"

(maar ik vind ze mooi hoor!)
Marantz PM-15s2 Limited Edition/Marantz SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met Ortofon 2M Blue/ Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Mod/Externe DAC: Marantz SA-15s2 Limited Edition/Synology DS213

rovinggecko

Niet helemaal mijn kleur, maar als ze er in het zwart zouden zijn...

Anyway, jij gaat er vast ontzettend van genieten!!!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Former member 78

Het moet voor die speakers wel heel makkelijk, om beter te klinken dan dat ze er uit zien :D

Joris1971

#1817
Zo lelijk zijn ze nou ook weer niet. :baaa:

Ps Arjan die Ushers van jou verdienen ook geen schoonheidsprijs

Xander32

#1818
WAF, wat moet ik daarmee :angel:. WAF = voor watjes 8).

Het gaat mij om de prestaties, enne, ik ben ze zelf onderwijl nog gaan waarderen ook.



In mijn zoektocht naar andere speakers, naar zuilspeakers, kwamen deze onverwachts op mijn pad. Toen ik ze eenmaal had gehoord was ik verkocht. Nadien nog een aantal geheel andere speakers beluisterd maar geen van allen konden die mij de Glenair 10" doen vergeten. Nadat tijdens een tweede sessie de Glenairs mij weer volkomen wisten te overtuigen, was het kwaad al geschied.

O.a. ook de SF Liuto en Dynaudio Focus 260 beluisterd. Die gaan de meeste dames wel mooi vinden. Maar ik miste karakter bij beiden. Veilige aankopen, die niets echt verkeerd deden maar wel nalieten om mij echt te raken. Slechts één speaker die mij heel even deed twijfelen; de Adam Pencil mk III. Dat is dan ook een verdraaid goede en lekkere speaker.


En in die tweede sessie heb ik nog een paartje DC 8 T naast de Glennies gezet, een speaker met een aanzienlijk hogere WAF, in de hoop dat die een enigszins zelfde karakteristiek zou hebben als de Glennies, maar verre van dat. Wat een muffe bakken.


En de afloop kennen jullie nu :).





DC 8 T

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

haha, mooie beschrijving van deze schoonheden op 6moons:

We met her for the first time at the annual Doelen Spring HiFi Show in our hometown of Rotterdam, in one of the more hidden rooms tucked away from the rest of the exhibits. There she hid somewhat from the crowds. From a corner, she stared at us. Her big brown eyes made an indelible impression. The sparkle of light there in the middle of that mischievous glance gives away her lively personality. Her slender body is well proportioned. Without being intrusive, she radiates classic beauty - classic in the sense of timeless elegance. The way she addresses us is mesmerizing from the start. Even without knowing her better, there is instant ignition, a sudden cohesiveness. As she reveals more and more of herself during our brief first encounter, the desire to get to know her better grows and grows. We try to make an appointment. She does not say no directly. She holds back. Later, much later she will contact us. With mixed feelings we have to say goodbye for now. On the one hand, there's regret for having to leave her behind; on the other hope for a reunion persists. She will contact us. Hope says so as desire grows.

Joris1971

Bovenstaande ging toch over de grote zus de 15inch...

Deleted Member 2

#1821
Citaat van: Joris1971 op januari 18, 2014, 20:20:12
Bovenstaande ging toch over de grote zus de 15inch...

Qua uiterlijk geldt het zonder twijfel voor beide types?

Maar, je hebt gelijk: "with a massive 15-inch/38cm unit" duidt op de grote zus.

De inleiding vond ik te mooi om te laten liggen.

http://www.6moons.com/audioreviews/tannoy3/glenair.html

John Wx

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Faxe

Mooie Tannoy speakers  :exclamation: Veel plezier ermee.

Op de achterkant van de speaker zit een boutje die je, als ik de gebruiksaanwijzing goed begrijp, kunt gebruiken om het frontje er voor weg te halen. Kan me er niks bij voor te stellen maar zo te zien is het gelukt om ze er af te halen.
Lyngdorf TDAI 3400 | Linn LP 12 | Primare R35 | Paradigm Persona 3F | Synology DS920+ | Roonlabs | Rhein Z1 Plus | Degritter

Xander32

Citaat van: Faxe op januari 18, 2014, 22:00:21
Mooie Tannoy speakers  :exclamation: Veel plezier ermee.

Op de achterkant van de speaker zit een boutje die je, als ik de gebruiksaanwijzing goed begrijp, kunt gebruiken om het frontje er voor weg te halen. Kan me er niks bij voor te stellen maar zo te zien is het gelukt om ze er af te halen.
Dank je.

Dat van dat boutje klopt; het frontje past haast naadloos in de speaker, wordt op zijn plek gehouden door magneetjes. Dat boutje kan je onderin het frontje draaien en deze dan uit de speaker trekken.
Ik schat in dat het frontje alleen al zo'n drie kilo weegt ::).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT