Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

JeroenGRT

Citaat van: Xander32 op december  9, 2013, 06:47:52
Live zijn ze (nog) mooier; dan zie je ook de tekening van het hout.
Echter eerlijk is eerlijk; betreft looks zijn het niet de speakers welke mij het meest aanspreken, maar ik had deze domweg nooit moeten beluisteren 8). Gaandeweg ben ik het ontwerp gaan waarderen (/accepteren?) en nu zie ik ze al zo hier in ons interieur staan :).

Je kunt nu nog terug...  ;D  ;)
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

John Wx

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Xander32

... ik ben meer van de Pepsi 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Vandaag 4 kaartjes gekocht voor Planet Earth, onder live begeleiding van het Gelders Orkest in de Ziggo Dome. Ga daar samen met vriendin en schoonouders naar toe. Geef liever daar het geld aan uit dan aan 't vuurwerk een paar dagen later. Lijkt mij een prachtige ervaring; indrukwekkende beelden op een 30 meter HD scherm met evenzo indrukwekkende muziek, live gebracht door een vooraanstaand 80 koppig symfonie orkest.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op december 15, 2013, 17:46:57
Vandaag 4 kaartjes gekocht voor Planet Earth, onder live begeleiding van het Gelders Orkest in de Ziggo Dome. Ga daar samen met vriendin en schoonouders naar toe. Geef liever daar het geld aan uit dan aan 't vuurwerk een paar dagen later. Lijkt mij een prachtige ervaring; indrukwekkende beelden op een 30 meter HD scherm met evenzo indrukwekkende muziek, live gebracht door een vooraanstaand 80 koppig symfonie orkest.
Wat een gaaf idee!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ

Vind die Glenairs in cherry wel mooi.  Kan ik niet van alle Tannoys zeggen.
Sommige zijn echt monsterlijk.  Britse smaak van interior design  :-\

Xander32

#1683
Citaat van: AbZ op december 15, 2013, 20:45:11
Vind die Glenairs in cherry wel mooi.  Kan ik niet van alle Tannoys zeggen.
Sommige zijn echt monsterlijk.  Britse smaak van interior design  :-\
Klopt betreft de style. Het schijnt dat deze in m.n. Aziatische landen gretig aftrek vinden.
De Glenairs zijn idd. ietwat anders gestyled. Wanneer deze in 't Walnut waren geweest hadden ze mij nog beter gepast. Maar hun presteren maakt het helemaal goed,

EDIT: doet de erst gergeten. rest vergeten.   ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

AbZ


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Ogen vast fraai onder de Glennies;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=139240.0

Daarnaast de tweeters (nog) wat meer op oorhoogte en een stukje bescherming (tijdens het stofzuigen en dweilen).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op december 20, 2013, 14:20:16
Ogen vast fraai onder de Glennies;
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=139240.0

Daarnaast de tweeters (nog) wat meer op oorhoogte en een stukje bescherming (tijdens het stofzuigen en dweilen).
Sla je slag!

Overigens heeft Tom ook nog 2 tegels te koop, volgens mij.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op december 20, 2013, 14:21:54
Sla je slag!
... die slag had ik reeds gemaakt ;).

Zijn perfect betreft maatvoering; 40 x 40 x 5. De footprint van de Glennies betreft 36 x 35 en incl. spikes gaat dat + 6cm hoogte betekenen. Helemaal goed.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Feli.

Ik neem aan dat je ze gaat ophalen?
Kan je meteen je muziek-hart weer ophalen met een luistersessie :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

#1690
Citaat van: Eddye op december 20, 2013, 14:27:04
Feli.

Ik neem aan dat je ze gaat ophalen?
Kan je meteen je muziek-hart weer ophalen met een luistersessie :D
Ophalen: ja. En ik hoop idd. van harte dat de verkoper de tijd en de zin heeft om zijn prachtset te showen!

Enne, ein-de-lijk is het dan zo ver; zojuist is er een PM naar ene forumsponsor M. gegaan, met als inhoud een bestelopdracht voor een paartje Glennies :pompom:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op december 20, 2013, 14:46:29
Ophalen: ja. En ik hoop idd. van harte dat de verkoper de tijd en de zin heeft om zijn prachtset showen!

Enne, ein-de-lijk is het dan zo ver; zojuist is er een PM naar ene forumsponsor M. gegaan, met als inhoud een bestelopdracht voor een paartje Glennies :pompom:.
Nogmaals Feli.
:pompom:  :headbanging: :clapping: :music:  :pompom:  :headbanging: :clapping: :music:  :pompom:  :headbanging: :clapping: :music:  :pompom:  :headbanging: :clapping: :music:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Raymond187

Citaat van: Xander32 op december 20, 2013, 14:46:29
Ophalen: ja. En ik hoop idd. van harte dat de verkoper de tijd en de zin heeft om zijn prachtset te showen!

Enne, ein-de-lijk is het dan zo ver; zojuist is er een PM naar ene forumsponsor M. gegaan, met als inhoud een bestelopdracht voor een paartje Glennies :pompom:.
:headbanging: :headbanging:

Feli.

Wij wachten wel op de featteauxxxxxxx :D

Eddye

Citaat van: Raymond187 op december 20, 2013, 14:58:38
:headbanging: :headbanging:

Feli.

Wij wachten wel op de featteauxxxxxxx :D
Screw the photo's. ik wil ze horen!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Raymond187 op december 20, 2013, 14:58:38
:headbanging: :headbanging:

Feli.

Wij wachten wel op de featteauxxxxxxx :D
Dat gaat dan weer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten worden 8).
Maar als tussendoortje kan ik allicht foto`s plaatsen van de marmeren tegels  :P.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raymond187

Film rolletje vol dan?

:ph34r:

Citaat van: Eddye op december 20, 2013, 14:59:50
Screw the photo's.
Moeh je zeluf ff gaatje in prikke ndan...... :closedeyes:

Xander32

Nope, maar ik ben geheel door m`n voorraad ontwikkelvloeistof. Heb al geruime tijd een bestelling uitstaan maar die staat in backorder ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Xander32

Levering waarschijnlijk begin januari ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

weust

Gefeliciteerd!

Zoals Eddy aangaf heb ik er idd ook twee.
3 cm hoog iirc.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4