Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Bas Akkerman

Citaat van: Pinohelmond op augustus 16, 2013, 08:43:09
Persoonlijk vind ik het juist de kunst om als je iets wil er niet voor te moeten gaan sparen maar reeds ervoor gespaard te hebben. Soort ijzeren voorraad wat (spaar)geld betreft. Maar goed, die mogelijkheid en vooral discipline moet je dan wel hebben.
Ik maakte het helemaal bont door al wel het geld te hebben, maar toch uitgebreid te gaan zoeken. Je zou haast zeggen dat ik geen behoeftes heb. :sarcasm: Toch denk ik dat geduld uiteindelijk een bevredigender resultaat oplevert. Hoewel "ignorance is bliss", op de korte termijn dan.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2013, 08:48:26
Ik maakte het helemaal bont door al wel het geld te hebben, maar toch uitgebreid te gaan zoeken. Je zou haast zeggen dat ik geen behoeftes heb. :sarcasm: Toch denk ik dat geduld uiteindelijk een bevredigender resultaat oplevert. Hoewel "ignorance is bliss", op de korte termijn dan.
Ach, ik zit in de gelukkige omstandigheid dat ik aan het sparen was voor iets anders (wat ook een sloot geld kost), veel 2de hands goed heb kunnen verkopen, waardoor er ruimte ontstaat om eens "gek" te doen. Hoewel de pot beslist niet leeg is, moet ik straks wel weer even naar normale niveau's voor wat betreft uitgeven. Het enige is dat de andere grote uitgave hooguit een paar maandjes is uitgesteld.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2013, 08:48:26
Ik maakte het helemaal bont door al wel het geld te hebben, maar toch uitgebreid te gaan zoeken. Je zou haast zeggen dat ik geen behoeftes heb. :sarcasm: Toch denk ik dat geduld uiteindelijk een bevredigender resultaat oplevert. Hoewel "ignorance is bliss", op de korte termijn dan.
... Beetje een masochistische aard Bas?   :D

Ben het echter helemaal eens met jou bevindingen aangaande het geduld opbrengen om uit te zoeken ...
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 08:55:10
Ach, ik zit in de gelukkige omstandigheid dat ik aan het sparen was voor iets anders (wat ook een sloot geld kost), veel 2de hands goed heb kunnen verkopen, waardoor er ruimte ontstaat om eens "gek" te doen. Hoewel de pot beslist niet leeg is, moet ik straks wel weer even naar normale niveau's voor wat betreft uitgeven. Het enige is dat de andere grote uitgave hooguit een paar maandjes is uitgesteld.
... Ach, jij werkt 80 uur per week tegen een riant salaris ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op augustus 16, 2013, 08:59:51
... Ach, jij werkt 80 uur per week tegen een riant salaris ;D.
1 van de 2 heb je goed....   :(
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 09:01:06
1 van de 2 heb je goed....   :(
Dan heb je het goed voor elkaar, why so sad?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op augustus 16, 2013, 09:03:05
Dan heb je het goed voor elkaar, why so sad?
Ik wil ook het riante salaris :D

Nee hoor, ik ben erg blij nog gewoon een baan te hebben, ondanks het vele werken.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 09:04:58
Ik wil ook het riante salaris :D

Nee hoor, ik ben erg blij nog gewoon een baan te hebben, ondanks het vele werken.
... heb je goed Eddy; een vaste baan is een groot goed in deze tijd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Pinohelmond

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 09:04:58
Ik wil ook het riante salaris :D

Nee hoor, ik ben erg blij nog gewoon een baan te hebben, ondanks het vele werken.

:D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op augustus 16, 2013, 08:58:14
... Beetje een masochistische aard Bas?   :D

Ben het echter helemaal eens met jou bevindingen aangaande het geduld opbrengen om uit te zoeken ...
In tegendeel. Ik bepaal graag wanneer ik iets koop, niet de verkoper door middel van een aanbieding of "aanbeveling". Daar ben ik nogal eh stuurs in. :hehe:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2013, 11:00:18
In tegendeel. Ik bepaal graag wanneer ik iets koop, niet de verkoper door middel van een aanbieding of "aanbeveling". Daar ben ik nogal eh stuurs in. :hehe:

???



;D

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2013, 11:00:18
In tegendeel. Ik bepaal graag wanneer ik iets koop, niet de verkoper door middel van een aanbieding of "aanbeveling". Daar ben ik nogal eh stuurs in. :hehe:
... hierin verschillen wij maar weinig ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op augustus 16, 2013, 12:03:55
???



;D
Ik weet jou de laatste dagen wel met stomheid te slaan hè? :eh:

Citaat van: Xander32 op augustus 16, 2013, 12:06:37
... hierin verschillen wij maar weinig ;).
Nou, in een wereld vol met impulsieven hebben we elkaar maar mooi getroffen! :laugh:

Maar als je het geld al hebt, dan zou ik toch al de Glennies kopen denk ik. Maakt je vraagprijs voor de Ushers ook steviger. Aan de andere kant is uitgestelde voldoening van je behoefte ook wel lekker. :D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 16, 2013, 13:44:48
Ik weet jou de laatste dagen wel met stomheid te slaan hè? :eh:
Nou, in een wereld vol met impulsieven hebben we elkaar maar mooi getroffen! :laugh:

Maar als je het geld al hebt, dan zou ik toch al de Glennies kopen denk ik. Maakt je vraagprijs voor de Ushers ook steviger. Aan de andere kant is uitgestelde voldoening van je behoefte ook wel lekker. :D
... daar ga ik voor 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Jullie stellen maar een end uit :D ;)
Ik ga verder met het genieten van mijn 805D's  :pompom:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 18:23:36
Jullie stellen maar een end uit :D ;)
Ik ga verder met het genieten van mijn 805D's  :pompom:

:clapping:


... gelijk heb je. Wanneer het setje complete is kom ik wel een x aan. Zal dan direct ook het album van  TWS weer meebrengen.
Ooit komt hier ook het moment dat ik van nieuwe speakers zal genieten, nu doe ik dat bij gebrek aan beter van de huidige 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op augustus 16, 2013, 18:27:23
:clapping:


... gelijk heb je. Wanneer het setje complete is kom ik wel een x aan. Zal dan direct ook het album van  TWS weer meebrengen.
Ooit komt hier ook het moment dat ik van nieuwe speakers zal genieten, nu doe ik dat bij gebrek aan beter van de huidige 8).
Da's goed. Krijg je ook je 4S8 kabels terug, eerlijk oversteken  :P
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 18:23:36
Jullie stellen maar een end uit :D ;)
Ik ga verder met het genieten van mijn 805D's  :pompom:
:clapping: :headbanging:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Eddye op augustus 16, 2013, 18:23:36
Jullie stellen maar een end uit :D ;)
Ik ga verder met het genieten van mijn 805D's  :pompom:

Foto's dienen er te komen! :police:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Perfectionist

Prijsdiscussie is verwijderd, niet toegestaan in de markt, hier ook zeker niet.
Een beter forum begint bij jezelf.

Xander32

Citaat van: Perfectionist op augustus 17, 2013, 11:38:33
Prijsdiscussie is verwijderd, niet toegestaan in de markt, hier ook zeker niet.
Goed initiatief  :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

#1421
@Sander    Het onderwerp is al eens eerder aan bod gekomen (volgens mij in jouw topic) maar wordt die Asus N66U router van jou ook zo erg warm ?
Heb hem gisteren binnengekregen en geïnstalleerd achter het Technicolor UPC modem waar ik het wifi signaal erg zwak van vond, maar het ding wordt ontzettend warm zeg... :o

Het ding functioneert overigens wel erg goed hoor, kan niet anders zeggen dan dat het tot zover een zeer snelle en fijne router is  :headbanging:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

Citaat van: YamahaRXV op augustus 17, 2013, 12:05:04
@Sander    Het onderwerp is al eens eerder aan bod gekomen (volgens mij in jouw topic) maar wordt die Asus N66U router van jou ook zo erg warm ?
Heb hem gisteren binnengekregen en geïnstalleerd achter het Technicolor UPC modem waar ik het wifi signaal erg zwak van vond, maar het ding wordt ontzettend warm zeg... :o

Het ding functioneert overigens wel erg goed hoor, kan niet anders zeggen dan dat het tot zover een zeer snelle en fijne router is  :headbanging:
No panic ;D, dat doet die bij mij ook.
Heb het zojuist voor jou ff gecheckt in de meterkast.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op augustus 17, 2013, 12:05:04
@Sander    Het onderwerp is al eens eerder aan bod gekomen (volgens mij in jouw topic) maar wordt die Asus N66U router van jou ook zo erg warm ?
Heb hem gisteren binnengekregen en geïnstalleerd achter het Technicolor UPC modem waar ik het wifi signaal erg zwak van vond, maar het ding wordt ontzettend warm zeg... :o

Het ding functioneert overigens wel erg goed hoor, kan niet anders zeggen dan dat het tot zover een zeer snelle en fijne router is  :headbanging:
schroef het uitzendvermogen maar eens wat op...... O0

Xander32

Citaat van: Onder013 op augustus 17, 2013, 12:18:12
schroef het uitzendvermogen maar eens wat op...... O0
... dat kan alleen tot een bepaalde update, daarna is die optie software matig onklaar gemaakt. Al zijn daar onderwijl ook weer handige jongens die er een oplossing voor hebben gevonden dan wel vervaardigd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT