Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Xander32

Citaat van: Eddye op juni  5, 2013, 18:34:49
Je hebt je duidelijk vermaakt :pompom:
Ja zeker. En dat maar liefst 26 (!) tracks lang.

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Maro

En nu maar hopen dat er een BR van deze Tour gaat komen.  :headbanging: 
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Xander32

#1202
Citaat van: Xander32 op juni  5, 2013, 18:38:20
Ja zeker. En dat maar liefst 26 (!) tracks lang.

Niet dat mijn crappy pics recht doen aan het concert, maar zij geven wel een impressie ...














Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

't is rustig hier; heel af en toe (zoals nu) de tijd nemen om te genieten van de set.
Voorts op korte termijn een start maken met het betere rip-werk 8).


De verkoop van de Ushers duurt nog ff voort; een aantal keren een bod gehad welke enigzins serieus te noemen waren, maar voorts veel koopjesjagers en/of ruilvoorstellen.

We wachten geduldig af op die koper die inziet welke een kwaliteit er voor een aantrekkelijke prijs wordt geboden in de vorm van de Ushers ::). Anders speel ik nog lekker een tijdje door en zal ze t.z.t. inruilen, weggeven ga ik deze iig. niet.


Now listening;

http://www.musicmeter.nl/album/342687

http://www.musicmeter.nl/album/335096

http://www.musicmeter.nl/album/186116



:headbanging:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

frank2

Heel verstandig, er komen heus wel serieuze mensen op je speakers af, maar in deze huidige tijd moet je veel heel veel geduld hebben.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Eddye

Citaat van: Xander32 op juni 23, 2013, 16:16:35
't is rustig hier; heel af en toe (zoals nu) de tijd nemen om te genieten van de set.
Voorts op korte termijn een start maken met het betere rip-werk 8).


De verkoop van de Ushers duurt nog ff voort; een aantal keren een bod gehad welke enigzins serieus te noemen waren, maar voorts veel koopjesjagers en/of ruilvoorstellen.

We wachten geduldig af op die koper die inziet welke een kwaliteit er voor een aantrekkelijke prijs wordt geboden in de vorm van de Ushers ::). Anders speel ik nog lekker een tijdje door en zal ze t.z.t. inruilen, weggeven ga ik deze iig. niet.


Now listening;

http://www.musicmeter.nl/album/342687

http://www.musicmeter.nl/album/335096

http://www.musicmeter.nl/album/186116



:headbanging:

Alledrie tegelijk door elkaar?
Zal wel een "prachtige" herrie zijn :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op juni 25, 2013, 18:54:39
Alledrie tegelijk door elkaar?
Zal wel een "prachtige" herrie zijn :)
Hey Eddy, welcome back :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op juni 25, 2013, 20:31:04
Hey Eddy, welcome back :thumbs-up:.
Nooit echt weggeweest hoor, beetje meer naar de zijlijn ;)
Toch bedankt  :pompom:

Wat vond je van de WS DVD (en de CD)?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op juni 26, 2013, 17:53:35
Nooit echt weggeweest hoor, beetje meer naar de zijlijn ;)
Toch bedankt  :pompom:

Wat vond je van de WS DVD (en de CD)?
Mooi, lekkere muziek! Al wist ik dat al, ben zelf ook in het bezit van een album van hen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

Citaat van: Eddye op juni 26, 2013, 17:53:35
Nooit echt weggeweest hoor, beetje meer naar de zijlijn ;)
Toch bedankt  :pompom:

Wat vond je van de WS DVD (en de CD)?

Hey Eddye gelukkig ben je weer on posting-terms  :thumbs-up:.  WS = White Stripes neem ik aan?  Ik ben nog steeds zeer onder de indruk van het nummer Jolene dat je ons bij de M&G bij Bas liet horen  :worship:
mainly British stuff

Bas Akkerman

Citaat van: Martin!!! op juni 26, 2013, 20:59:57
Hey Eddye gelukkig ben je weer on posting-terms  :thumbs-up:.  WS = White Stripes neem ik aan?  Ik ben nog steeds zeer onder de indruk van het nummer Jolene dat je ons bij de M&G bij Bas liet horen  :worship:
Dat was inderdaad een gave uitvoering! Toch maar eens op gaan zoeken...
Alles goed met de heren hier? :thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Martin!!! op juni 26, 2013, 20:59:57
Hey Eddye gelukkig ben je weer on posting-terms  :thumbs-up:.  WS = White Stripes neem ik aan?  Ik ben nog steeds zeer onder de indruk van het nummer Jolene dat je ons bij de M&G bij Bas liet horen  :worship:
WS is inderdaad White Stripes. Under the Great White Northern Lights is een concertregistratie op CD en een documantaire op DVD. Die had ik Xander32 meegegeven toen hij laatst op bezoek was. Mooi concert en een hele leuke docu (vind ik).

Citaat van: Bas Akkerman op juni 26, 2013, 21:57:15
Dat was inderdaad een gave uitvoering! Toch maar eens op gaan zoeken...
Alles goed met de heren hier? :thumbs-up:
Ik wil je wel de FLAC van het nummer sturen. PM maar
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

#1212
Citaat van: Eddye op juni 27, 2013, 07:13:22[...]
Ik wil je wel de FLAC van het nummer sturen. PM maar
Niks daarvan. Ik koop die cd gewoon, ooit. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Citaat van: Bas Akkerman op juni 27, 2013, 08:16:48
Niks daarvan. Ik koop die cd gewoon, ooit. ;)
hoho, ik bied je 1 nummer aan, hoor. Niet de hele CD :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Citaat van: Eddye op juni 27, 2013, 08:23:18
hoho, ik bied je 1 nummer aan, hoor. Niet de hele CD :)
Weet ik, maar dan nog. Hij is vast wel op Spotify te vinden en anders is het gewoon even geduld hebben.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Het album staat inderdaad ook op Spotify.  :headbanging:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xander32

Citaat van: Eddye op juni 27, 2013, 08:54:59
Het album staat inderdaad ook op Spotify.  :headbanging:
Had die nog niet getraceerd ...


Citaat van: Bas Akkerman op juni 26, 2013, 21:57:15
...
Alles goed met de heren hier? :thumbs-up:
Hier is het prima, weinig nieuws onder de zon (welke zon ::)).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op juni  4, 2013, 13:31:37
Conclusie FLAC of WAV:

De meesten kiezen bewust voor FLAC daar dit lossless i.c.m. comprimeren  betreft en deze vriendelijk is aangaande de metadata, diegenen die voor WAV kiezen doen dat omdat zij in een 1 op 1 vergelijk verschillen ervaren aangaande de geluidskwaliteit of, het merendeel, dat hun keten niet met de FLAC files overweg kan.


Weer wat wijzer geworden :).

... de eerste 10 ripps zijn een feit :pompom:.
Nu nog de overige, ahum ..., geen idee ???, ik wil het ook niet eens weten!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op juni 28, 2013, 18:20:25
... de eerste 10 ripps zijn een feit :pompom:.
Nu nog de overige, ahum ..., geen idee ???, ik wil het ook niet eens weten!
O ja; mede mogelijk gemaakt door Drees62 :clapping:.
Die is op de weg terug naar huis even de autobaan afgedraaid om mij op weg te helpen met dBpoweramp; hulde!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rha007

En? Vind je het net zo makkelijk, als dat we hebben gezegd?
Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

Eddye

Citaat van: Xander32 op juni 28, 2013, 18:20:25
... de eerste 10 ripps zijn een feit :pompom:.
Nu nog de overige, ahum ..., geen idee ???, ik wil het ook niet eens weten!
Ach, als het weer zo blijft heb je alle tijd, komende zomer :(
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

frank2

Gewoon een stuk of 20 rips per avond.... dan gaat het nogal snel hoor... gewoon even doorbijten.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Xander32

Citaat van: Rha007 op juni 28, 2013, 18:36:02
En? Vind je het net zo makkelijk, als dat we hebben gezegd?
Ja, kinderlijk eenvoudig. Sommige albums staan er binnen vier minuten op, anderen nemen wat meer de tijd.

Citaat van: Eddye op juni 28, 2013, 19:01:45
Ach, als het weer zo blijft heb je alle tijd, komende zomer :(
Tja, maar als het weer gaat omslaan ben ik niet binnen te vinden. Maar af en toe een aantal albums, dan blijft het leuk en gaat het denk ik toch mog wel snel.

Zo heb ik hier tijdelijk een prachtig album van de WS, die is zodadelijk aan de beurt ;D.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

#1223
Citaat van: frank2 op juni 28, 2013, 19:08:13
Gewoon een stuk of 20 rips per avond.... dan gaat het nogal snel hoor... gewoon even doorbijten.
... ik ga rippen wanneer het mij zo uitkomt, ook al zou ik er een jaar over doen ... Relaxed  O0.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Eddye

Citaat van: Xander32 op juni 28, 2013, 19:23:04
Ja, kinderlijk eenvoudig. Sommige albums staan er binnen vier minuten op, anderen nemen wat meer de tijd.
Tja, maar als het weer gaat omslaan ben ik niet binnen te vinden. Maar af en toe een aantal albums, dan blijft het leuk en gaat het denk ik toch mog wel snel.

Zo heb ik hier tijdelijk een prachtig album van de WS, die is zodadelijk aan de beurt ;D.

Ik ben zoooo blij dat ik het aleen nog maar bij hoef te houden. Net een CD van de Raconteurs gekocht, nu aan het rippen, straks luisteren. Even de 4S11 inspelen ;)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005