Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

vanzomereng

Citaat van: twani op april 23, 2013, 21:44:43
Kan buiten Harbeth eigenlijk maar een merk bedenken dat ik zou willen bezitten......... 15" natuurlijk dan....... ;)

Harbeth en Tannoy hebben wel iets gemeenschappelijk...
en dat is dat ze beide er uit zien als brandhout  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

#776
Citaat van: VANZOMERENG op april 23, 2013, 22:55:53
Harbeth en Tannoy hebben wel iets gemeenschappelijk...
en dat is dat ze beide er uit zien als brandhout  :D

:sly:


... en toch kom ik de 9e graag ff bij jou luisteren naar de 260's! Maar of dat al "douw- trappent" is of middels de roetbak :lookaround:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

advr

Citaat van: VANZOMERENG op april 23, 2013, 22:55:53
Harbeth en Tannoy hebben wel iets gemeenschappelijk...
en dat is dat ze beide er uit zien als brandhout  :D

wel heel erg mooi, perfect afgewerkt, super klinkend brandhout :hehe: :hehe:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Xander32

Citaat van: advr op april 24, 2013, 15:06:32
wel heel erg mooi, perfect afgewerkt, super klinkend brandhout :hehe: :hehe:
... Ik denk zelf (lees; ik hou mijzelf voor) dat de Glennies erg fraai zullen staan in ons interieur met veel natuurtinten en (teak-)hout :angel:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

Gewoon die Glenairs kopen, ik merk aan je dat die toch je voorkeur hebben!


Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 24, 2013, 19:47:15
Gewoon die Glenairs kopen, ik merk aan je dat die toch je voorkeur hebben!
De Dynaudio Focus 260 heeft ook mijn interesse. Die ga ik binnenkort beluisteren bij mede forumlid VANZOMERENG.

Daarna ga ik het e.e.a. afwegen. En mijn vriendin heeft ook zeer zeker inspraak betreft de speakers (looks/WAF) en dan zijn de Glennies lastige kandidaten.


Tot op heden zijn de Adam Pencil mk III ook een goede optie; die hebben ook indruk gemaakt en die staan hoger op de WAF ladder.


We'll see. 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

lynch1979

Wat vind je vriendin niet mooi aan de Glenairs?
Mijn vriendin vind ze juist een mooie klassieke uitstraling hebben, zegt ze net.

Xander32

Citaat van: lynch1979 op april 24, 2013, 19:58:01
Wat vind je vriendin niet mooi aan de Glenairs?
Mijn vriendin vind ze juist een mooie klassieke uitstraling hebben, zegt ze net.
Mijn vriendin vind alle kleuren mooi, als het maar zwart is, en laat dat nou juist geen kleur zijn ...

Zwarte hoogglans speakers valen hier veel meer op en uit de toon dan een houtafwerking. Maar als ik ze echt wil komen deze er wel. Heb het daar al met haar over gehad.


Maar eerst nog sowieso de Dyns beluisteren! Daarna zien we wel verder :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op april 24, 2013, 21:21:29
Mijn vriendin vind alle kleuren mooi, als het maar zwart is, en laat dat nou juist geen kleur zijn ...

Zwarte hoogglans speakers valen hier veel meer op en uit de toon dan een houtafwerking. Maar als ik ze echt wil komen deze er wel. Heb het daar al met haar over gehad.


Maar eerst nog sowieso de Dyns beluisteren! Daarna zien we wel verder :).

Jouw vriendin kan mijn vriendin wel de hand geven want zij is ook helemaal dol op (hoogglans) zwarte speakers.
Ik heb hier in het verleden demo PMC,s en Adam,s gehad, beiden in noten hout en toen deze speakers hier maar net in huis stonden kwam er al zeer snel de overbezorgde vraag: deze speakers ga je toch zeker niet kopen hé ?!!  :D
Gelukkig ben ik zelf ook van het strakke en meer moderne uiterlijk en kan gelukkig zeer goed leven met de voorkeur van mijn vriendin  :)

Wat de looks betreft zijn de Pencils en de Glennairs sowieso echt twee totaal verschillende speakers, maar volgens mij heb je je keuze allang gemaakt maar wil je het zelf nog niet weten.... :)
Even je vriendin zo ver weten te krijgen en jezelf niet langer kwellen  :P  Ik zeg: halen die Glennairs  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Xander32

#784
Citaat van: YamahaRXV op april 24, 2013, 21:39:57
Jouw vriendin kan mijn vriendin wel de hand geven want zij is ook helemaal dol op (hoogglans) zwarte speakers.
Ik heb hier in het verleden demo PMC,s en Adam,s gehad, beiden in noten hout en toen deze speakers hier maar net in huis stonden kwam er al zeer snel de overbezorgde vraag: deze speakers ga je toch zeker niet kopen hé ?!!  :D
Gelukkig ben ik zelf ook van het strakke en meer moderne uiterlijk en kan gelukkig zeer goed leven met de voorkeur van mijn vriendin  :)

Wat de looks betreft zijn de Pencils en de Glennairs sowieso echt twee totaal verschillende speakers, maar volgens mij heb je je keuze allang gemaakt maar wil je het zelf nog niet weten.... :)
Even je vriendin zo ver weten te krijgen en jezelf niet langer kwellen  :P  Ik zeg: halen die Glennairs  ;)
Dat ik reeds een voorkeur heb is duidelijk, zal ik niet ontkennen. Maar dat wil niet zeggen dat die het ook gaan worden. De 3 (4?) opties:














En wie weet:

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

De eerste 2 opties vind ik prachtig, de laatste fantasieloos en saai....

Eddye

Citaat van: twani op april 25, 2013, 08:30:29
De eerste 2 opties vind ik prachtig, de laatste fantasieloos en saai....
Alleen kwa uiterlijk bedoel je?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

lynch1979

Citaat van: Xander32 op april 24, 2013, 21:21:29
Mijn vriendin vind alle kleuren mooi, als het maar zwart is, en laat dat nou juist geen kleur zijn ...

Zwarte hoogglans speakers valen hier veel meer op en uit de toon dan een houtafwerking. Maar als ik ze echt wil komen deze er wel. Heb het daar al met haar over gehad.


Maar eerst nog sowieso de Dyns beluisteren! Daarna zien we wel verder :).

Gezien de foto van je interieur, zou de houtafwerking geweldig staan.
Is het merk Adam Pencil wat na je eigen foto komt? Die vind ik ook wel heel erg mooi om te zien  :wub:

Xander32

Citaat van: lynch1979 op april 25, 2013, 08:41:11
Gezien de foto van je interieur, zou de houtafwerking geweldig staan.
Is het merk Adam Pencil wat na je eigen foto komt? Die vind ik ook wel heel erg mooi om te zien  :wub:
Yep, dat zijn de Pencills 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Eddye op april 25, 2013, 08:33:18
Alleen kwa uiterlijk bedoel je?
Sorry, ja dat bedoelde ik. Was niet erg duidelijk daarin :blush:

Xander32

 :clapping:
Citaat van: YamahaRXV op april 25, 2013, 21:04:23
:wub:
... Bevooroordeeld 8).

Zonder gekheid; ben blij dat ik ze bij jou heb mogen beluisteren en aanschouwen. Super afgewerkte speakers, voorts no-nonsense looks.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

YamahaRXV

Citaat van: Xander32 op april 25, 2013, 21:13:23
:clapping:... Bevooroordeeld 8).

Zonder gekheid; ben blij dat ik ze bij jou heb mogen beluisteren en aanschouwen. Super afgewerkte speakers, voorts no-nonsense looks.

Inderdaad bevooroordeeld, en dus niet geheel objectief  :)

Ik ben oprecht nog zeer happy met de Adam Audio Pencil,s en geniet met volle teugen van de set zoals die hier nu speelt.
Zoals je zelf al aangeef; perfect afgewerkt, statig en zonder opsmuk etc. Past overigens geheel bij de totaal niet schreeuwerige marketing die Adam Audio hanteert.
Gewoon kwalitatief goede produkten op de markt zetten en daarbij volledig achter het produkt staan. Persoonlijk houd ik daar wel van  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

vanzomereng

#793
Citaat van: Xander32 op april 24, 2013, 06:57:14
:sly:
... en toch kom ik de 9e graag ff bij jou luisteren naar de 260's! Maar of dat al "douw- trappent" is of middels de roetbak :lookaround:

Xander32...., 
...als je me jouw prive-email doormailt (als je wilt  :notify:), dan kan ik mijn totale collectie van muziek (Excelbestand)
naar je toe mailen en kan je ff kijken wat ik zo al heb,  kan ik hier een playlistje van maken !

Heb inmiddels al een klein playlistje klaar (zonder Patrica Kaas en zonder Pink Floyd   ;D)

Zo nu ff inpakken en morgen met de motor naar Z Frankrijk brommen  :D
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

vanzomereng

Citaat van: twani op april 25, 2013, 08:30:29
De eerste 2 opties vind ik prachtig, de laatste fantasieloos en saai....

Wacht maar tot dat je ze gehoord heb, dan krijg je nog spijt van die Harbeth's  :D

By the way,  woon jij in de buurt van Haarlem ?
Zo ja,  ik moet daar wekelijks (meestal op Maandag) zijn voor me werk, als ik dit een keer zou kunnen
combineren met een luisterbezoek  ;)
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Xander32

Citaat van: VANZOMERENG op april 26, 2013, 17:14:36
Xander32...., 
...als je me jouw prive-email doormailt (als je wilt  :notify:), dan kan ik mijn totale collectie van muziek (Excelbestand)
naar je toe mailen en kan je ff kijken wat ik zo al heb,  kan ik hier een playlistje van maken !

Heb inmiddels al een klein playlistje klaar (zonder Patrica Kaas en zonder Pink Floyd   ;D)

Zo nu ff inpakken en morgen met de motor naar Z Frankrijk brommen  :D
Done.


Veel plezier in La France.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Joris1971

#796
Citaat van: twani op april 25, 2013, 08:30:29
De eerste 2 opties vind ik prachtig, de laatste fantasieloos en saai....

Zegt iemand die 2 saaie harbeth dozen heeft, qua looks kan het niet saaier dan Harbeth (imho).  :P

Xander32

Citaat van: Joris1971 op april 26, 2013, 18:42:53
Zegt iemand die 2 saaie harbeth dozen heeft, qua looks kan het niet saaier dan Harbeth (imho).  :P

:D


In het eggie zijn Harbeth speakers echt wel mooie kastjes, no-nonsense, ik mag dat wel.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Joris1971 op april 26, 2013, 18:42:53
Zegt iemand die 2 saaie harbeth dozen heeft, qua looks kan het niet saaier dan Harbeth (imho).  :P
Tja, wat kan ik hier tegen in brengen :P

Xander32

Citaat van: twani op april 27, 2013, 22:20:10
Tja, wat kan ik hier tegen in brengen :P
... dat een retro-look helemaal dik is momenteel ;D
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT