Sanders dedicated stereoset.

Gestart door Xander32, mei 17, 2010, 18:34:56

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Martin!!!

Citaat van: weust op maart  4, 2013, 09:18:36
Tof. Dan valt er onderling ook wel wat te regelen met carpoolen.
Wegens met de trein is niet erg ideaal geloof ik :)

Ik zit net met Xander32 te pm'en over meerijders haha, had dit topic nog niet up to date gelezen, jullie kunnen beide met mij (al dan niet gedeeltelijk) meerijden......
mainly British stuff

weust

Lijkt mij er uitstekend plan :)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Citaat van: Martin!!! op maart  4, 2013, 18:54:31
Ik zit net met Xander32 te pm'en over meerijders haha, had dit topic nog niet up to date gelezen, jullie kunnen beide met mij (al dan niet gedeeltelijk) meerijden......
Citaat van: weust op maart  4, 2013, 19:10:37
Lijkt mij er uitstekend plan :)

:thumbs-up:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Martin!!! op maart  4, 2013, 18:54:31
Ik zit net met Xander32 te pm'en over meerijders haha, had dit topic nog niet up to date gelezen, jullie kunnen beide met mij (al dan niet gedeeltelijk) meerijden......
Je bedoeld dat je je "houten poot" misschien moet thuislaten Martin? :P

Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart  4, 2013, 23:07:04
Je bedoeld dat je je "houten poot" misschien moet thuislaten Martin? :P
Nee, hij bedoelt dat ik mijn rolstoel thuis moet laten. :devil:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Ja, en dan mag ik je zeker dragen? ;)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

^^ Dat lijkt me wel zo makkelijk, Om Martin's auto in de woonkamer van Xander32 te krijgen is niet ideaal, ook niet vanwege de akoestiek....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

#407
Citaat van: Bas Akkerman op maart  4, 2013, 23:14:44
Nee, hij bedoelt dat ik mijn rolstoel thuis moet laten. :devil:
Maar dan ga je nog steeds in z'n geheel mee hoor Bas ;)

T was een flauw grapje merk ik al :nopompom:

weust

Twani, ik heb gezien hoe lang het duurt voor hij de trappen bij mij op komt klauteren.
Dan is op de rug mee nemen sneller :-)
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart  5, 2013, 07:59:57
Maar dan ga je nog steeds in z'n geheel mee hoor Bas ;)

T was een flauw grapje merk ik al :nopompom:
Haha, nee hoor. En ik begon. Bij mij zit wel een steekje los, denk ik soms, dus dat in zijn geheel durf ik te betwijfelen.

Citaat van: weust op maart  5, 2013, 08:48:41
Twani, ik heb gezien hoe lang het duurt voor hij de trappen bij mij op komt klauteren.
Dan is op de rug mee nemen sneller :-)

Bij jou op de rug naar boven? Daar houd ik je aan! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Feest... Zal de Aleve 550mg vast klaar leggen.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Xander32

Als je hier maar eenmaal over de buitendrempel bent, kan je binnen drempelloos genieten.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Citaat van: Bas Akkerman op maart  5, 2013, 10:07:46
Haha, nee hoor. En ik begon. Bij mij zit wel een steekje los, denk ik soms, dus dat in zijn geheel durf ik te betwijfelen.
Gelukkig, dacht even dat je boos op me was........

Bas Akkerman

Citaat van: twani op maart  5, 2013, 19:12:19
Gelukkig, dacht even dat je boos op me was........
Nee zeg! Meen je dat? We moeten echt eens afspreken...

Mijn rolstoel had ik niet moeten noemen. Dat ding is 0,1% in mijn nadeel en geen enkel bezwaar om bij een M&G te zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Citaat van: Bas Akkerman op maart  4, 2013, 23:14:44
Nee, hij bedoelt dat ik mijn rolstoel thuis moet laten. :devil:

Hahaha ik dacht er aan jullie vanaf Gouda mee te nemen, de liften in het station hier zijn inmiddels operationeel dus dat scheelt Weust alvast een ritje met Bas op zijn rug.

Of ligt de woning van Xander32 voor mij via Den Haag op de route?
mainly British stuff

weust

Nee, dat word dan naar ons en weer langs Gouda richting Tiel.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Martin!!!

 
Citaat van: weust op maart  5, 2013, 20:33:19
Nee, dat word dan naar ons en weer langs Gouda richting Tiel.

:D
mainly British stuff

Xander32

#417
Jullie komen er vast wel uit, ik bemoeim mij er iig. niet mee ;).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Citaat van: Xander32 op maart  2, 2013, 07:50:51
Over smaak ... Hoe vaker ik ze zie hoe fraaier ik ze vind. Enne nja; hare heeft de foto's gezien en haar bewoordingen gelijken op die van Maro :-X
... toch nog weer een x extra voor het daglicht halen ...






Hier stonden de Glenairs nog in het daglicht, in de etalage waardoor je diens kleur en tekening van het fineer goed kan beoordelen.




De "Fatman 452" buizenamp. waarop de Glennies het (ook) erg fraai deden.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

JeroenGRT

Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Citaat van: JeroenGRT op maart  9, 2013, 18:55:30
Mooie meubels toch :)
Waar zit het deurtje? :P

Even zonder gekheid, je bent hooked Sander. Hopelijk gaat je metgezel er (toch) in mee. :angel:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

Citaat van: Bas Akkerman op maart  9, 2013, 19:54:02
Waar zit het deurtje? :P

Even zonder gekheid, je bent hooked Sander. Hopelijk gaat je metgezel er (toch) in mee. :angel:
Ja & nee; momenteel echt aan het genieten van hetgeen er nu staat en dat klinkt toch ook wel heel lekker ...

De Ushers gaan er echt niet zo maar uit :popcorn:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani


Bas Akkerman

Citaat van: Xander32 op maart  9, 2013, 20:31:04
Ja & nee; momenteel echt aan het genieten van hetgeen er nu staat en dat klinkt toch ook wel heel lekker ...

De Ushers gaan er echt niet zo maar uit :popcorn:.
Thuis vergelijken dus...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten