Call Of Duty: Black Ops

Gestart door Robbert54, mei 1, 2010, 16:36:40

Vorige topic - Volgende topic

Marsh

Citaat van: hans. op november 18, 2010, 22:34:01
ik heb de update erop staan en volgens mij loopt het geheel wat soepeler nu. dat gehaper is iig minder lijkt het :)

Doet hij het bij jou wel ja? Ik heb de update vanmiddag gedaan maar toen ik hem opstarten daarna kon ik niet meer in het Playstation network komen?  :-\
Heeft iemand dit probleem ook? Hij geeft foutmelding 80023017 aan bij mij. Alles al gerestart, maar blijft het weer geven. Er wordt op dit moment wel het volgende gemeld online:

http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=312

Al vind ik daar niet die foutmelding terug.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

Ik hoop dan maar dat zulke problemen zo niet op de 360 voorkomen.
Anders zal ik vanavond wat anders moeten spelen (als of ik geen genoeg keuze heb   :-X  )

Ik hoop voor je dat de PSN problemen snel opgelost worden.  ;)

HJ

hmm, ik heb net even zitten knallen en dat ging prima. m'n collega kwam ook niet op het netwerk, eerder op de avond (19.30 ofzo).
ik heb me gisteren wel opnieuw moeten aanmelden bij het psn.

mic1980

Zit nu op LVL 42 maar vind het echt een waardeloze game.
Mede omdat snipen gewoon niet meer leuk is. Er zijn vrijwel geen beschutte plekjes en als het net lekker begint te lopen respawned de tegenstander doodleuk pal achter je. Daarnaast is het spel onstabiel. De XMB van de PS3 wordt er ook super langzaam van en heb geregeld verschillende soorten van connectie problemen.

Tis dat ik dit in groepsverband speel, anders had ik de game al lang weer op marktplaats gezet.

Ronin79

Bij mij loopt alles soepel. Snipen gaat ook prima ... vooral in de Urban / Industrial levels.
Als je niet wilt dat ze van achteren komen, kun je bijvoorbeeld bij een deur opening een claymore planten  ;)

Marsh

Citaat van: SillentWolf op november 20, 2010, 10:07:17
Bij mij loopt alles soepel. Snipen gaat ook prima ... vooral in de Urban / Industrial levels.
Als je niet wilt dat ze van achteren komen, kun je bijvoorbeeld bij een deur opening een claymore planten  ;)

Joh, echt? Daar gaat het toch ook niet om? Het spawnen pal achter je is gewoon een grove fout, ik hoop dat er behoorlijk wat veranderd de komende maanden, ze raken op deze wijze een hoop fans kwijt.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Ronin79

CiteerJoh, echt?
::)

Persoonlijk heb ik er eingelijk geen last van, maar ik kan mij wel indenken dat het vervelend is.
Een van de enige levels wat mij nu te binnen schiet, is met die schoolbus in het midden, met aan weerskanten van de level een huis.
Daar spawned de tegenstander inderdaad letterlijk bij je in de achtertuin. Maar echt vervelend kan ik het niet vinden.

Cooldude82

Ik word altijd een beetje misselijk van 3d schietspelletjes

Ronin79

Da's niet goed.

Ik heb het alleen als ik weer eens last van de ogen heb (oa. vermoeidheid), of micraine.
Bij Unreal Tournament 3 op de PC wil het ook wel aardig lukken, voor als als je de muis op een 3500 DPI heb staan.

Misschien eens naar de oogarts, of is er wellicht een andere reden ?

squeek

Citaat van: SillentWolf op november 20, 2010, 12:30:18
  ::)

Persoonlijk heb ik er eingelijk geen last van, maar ik kan mij wel indenken dat het vervelend is.
Een van de enige levels wat mij nu te binnen schiet, is met die schoolbus in het midden, met aan weerskanten van de level een huis.
Daar spawned de tegenstander inderdaad letterlijk bij je in de achtertuin. Maar echt vervelend kan ik het niet vinden.

Nuketown, dat heb je nu eenmaal wel op dergelijk kleine mappen.

Citaat van: Cooldude82 op november 20, 2010, 12:35:11
Ik word altijd een beetje misselijk van 3d schietspelletjes

Niet goed, geen epilepsie in de familie of zo? Ikzelf kan wel makkelijk een uurtje of 12 gamen zonder pauze. Nergens last van.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Zo heet die map idd.
Moet je eens voor de lol er een paar potjes Domination op spelen.
Een en al hectiek.

squeek

Citaat van: SillentWolf op november 20, 2010, 13:20:43
Zo heet die map idd.
Moet je eens voor de lol er een paar potjes Domination op spelen.
Een en al hectiek.

Voor de lol? 99% van de leden gaan dan voor de kills en laten de vlaggen voor wat het is. Zo'n map kan je enkel winnen met een dedicated team.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Zelf ga ik normale wijze het meeste voor de vlaggen.
Alleen bij Nuketown is het wel hectisch, en nodigt de level zich uit voor wat sniper en schietwerk.
Vele verschuilen zich dan ook op de boven verdieping.

Madhouse

Ik heb hem net ook gekocht. Ben nu eerst met de single player bezig en die bevalt me wel.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Marsh

Citaat van: Madhouse op november 20, 2010, 16:28:36
Ik heb hem net ook gekocht. Ben nu eerst met de single player bezig en die bevalt me wel.

Braaf... heel braaf.  ;D

SeriousCinema

Madhouse

Roger Black

Ja ik vind BO echt veel beter dan MW2. Ze hebben er goed aangedaan om het meer realistisch te maken, zoals de wapens en perks, er zit meer verhaal bij zeg maar. Ik vind het ook leuk dat je je char kan zien in het menu.

De speelbaarheid vind ik ook beter, maps zijn geavanceerder en complexer. Ik heb wel wat moeite om maps te leren kennen maar dat komt wel.

En de graphics vind ik ook beter, meer donkere plekken en de medespelers zien er realistischer uit.

Ronin79

Single player gisteren uitgespeeld.
Ik moet zeggen dat ik die erg vond vond.

Multiplayer vind ik ook goed spelen, niets mis mee.  ;)

Uitje

Ik zit nu op level 36 bij de multiplayer en heb gisteren ook de hele dag gespeeld. Ik moet wel zeggen dat ik net als vele anderen ook vrij veel last heb van connectie problemen. Gisteren was het zo erg dat ik op een gegeven moment denk ik wel 10 potjes achter elkaar niet heb kunnen uitspelen. Waar ik nu ook al meerdere keren last van gehad heb is dat ie bij het aanmaken van een game blijft hangen op 'Waiting for other players'. Kom hier niet meer uit en de enige manier is om de game te verlaten, waarbij m'n ps3 een piepje geeft alsof ie gecrashed is en opnieuw boot. Iemand anders hier ook wel eens last van?

Beertender

CiteerWaar ik nu ook al meerdere keren last van gehad heb is dat ie bij het aanmaken van een game blijft hangen op 'Waiting for other players'. Kom hier niet meer uit en de enige manier is om de game te verlaten, waarbij m'n ps3 een piepje geeft alsof ie gecrashed is en opnieuw boot. Iemand anders hier ook wel eens last van?

Heb hier ook last van...
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Uitje

Hmmm lijkt dus nog niet helemaal lekker te gaan met de online multiplayer.
Zit nu ook weer effe een uurtje te spelen en heb pas 1 potje volledig uit kunnen spelen  >:(
Verder alleen maar 'Lost Connection' tijdens de game

Ronin79

Spelen jullie allen Black Ops op de PS3 ?

Marsh

Ik wel. Wellicht leuk om elkaar even toe te voegen.

"Marshiej"

SeriousCinema

Madhouse

Citaat van: Marsh op november 22, 2010, 20:02:32
Ik wel. Wellicht leuk om elkaar even toe te voegen.

"Marshiej"

Ik wil jou niet in mijn lijst  :D