
Citaat van: AudioLaan op Vandaag om 14:12:29Ik vind Lumin niks
Citaat van: FS249 op Vandaag om 19:16:14Lekker experimenteren binnen de mogelijkheden. Fijn toch?Jazeker was het leuk. Maar wil nog eens een buisvoorversterker proberen op de Leema en de Mcintosh!
Citaat van: Mao op Gisteren om 12:34:26Simpele vraag en een simpel antwoord, ja dit kan zonder problemen. Of het goed klinkt of niet dat is aan de topic starter, die vraag stelde hij niet.Ja dat heb ik intussen ook al uitgeprobeerd. De klank, het mid/hoog is iets rustiger en de bas is wat slanker met de Mc als pre versterker. Ik heb alles alweer te plek. Maar het was wel leuk om uit te proberen. De Mc is ook nieta handig als voorversterker. Veel te groot.
Citaat van: Kwabbernoot op Gisteren om 23:43:10Leuk, kende ik nog niet.
Ik leerde ze kennen met Incubus Succubus wat destijds veel in de plaatselijke alto-discotheek werd gedraaid.
Viva vind ik hun hoogtepunt. Mist wel de urgentie van ervoor maar verder...![]()
Groeten...


Citaat van: Richi op Vandaag om 14:37:23Een nieuwe band ontdekt vandaag: This Will Destroy You. Lijkt op Those Who Ride With Giants. Ik vind het mooi.![]()
Citaat van: AudioLaan op Vandaag om 18:45:01Kortom, weinig causaal verband te vinden tussen welke streamert goed is of niet en waarom. Misschien leuk om daar eens een middagje bij mij aan te wijden. Iets met Eversolo, Matrix, Lumin of Volumio denk ik dan ongeveer.
Pagina opgebouwd in 0.061 seconden met 15 queries.