-simsatit's-HT-attic- >> Bass authority .. Sonus Abyssus & Crown Macrotech

Gestart door simsatit, mei 16, 2007, 20:39:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

simsatit

#401
Die doet het heel goed op de rears, had eerst een nad maar de UPA geeft toch een gedetailleerder en krachtiger weergave, meer in lijn met de fronts dus, enige is wel dat qua filtering de rears duidelijk anders zijn, daar ga ik dus eerdaags ZELF mee aan de slag, jaja, het moet nu echt gaan gebeuren, de usb audio geluidskaart is besteld en ik heb een laptop om de noodzakelijke progjes op te draaien, meetmic etc heb ik al.

De Serenade staat nu beneden en daar ben ik ook speakers voor aan het maken, daar ga ik volgende week een topic voor openen.
De Serenade heeft trouwens een interne DAC die ik nu beneden gebruik met streaming via laptop, foobar 2000 kan het signaal direct via USB naar de DAC van de Jasmine sturen en herkent deze interne DAC dus ook, er moet dan een progje in foobar worden geinstaleerd KS kernel heet dat, werkt dus echt perfect en ben dus ook zeeeer content met de Jasmine Serenade, geeft namelijk ook een schitterend geluid deze buisjes + DAC.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Oef wat een slechte foto op de vorige page, met een iphone maak je echt brakke foto's als er niet fel licht is..
ff een betere van mijn aangepaste meubel met de Emotiva amps 8)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

WimB

Weer van die mooie strakke Emotiva spullen.  ;D

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Citaat van: WimB op januari 16, 2011, 21:09:26
Weer van die mooie strakke Emotiva spullen.  ;D

Ik heb alleen de Emotiva amps maar dat zijn fijne dingen, no doubt!
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

tiptop

Citaat van: simsatit op januari 16, 2011, 19:10:51
Die doet het heel goed op de rears, had eerst een nad maar de UPA geeft toch een gedetailleerder en krachtiger weergave, meer in lijn met de fronts dus, enige is wel dat qua filtering de rears duidelijk anders zijn, daar ga ik dus eerdaags ZELF mee aan de slag, jaja, het moet nu echt gaan gebeuren, de usb audio geluidskaart is besteld en ik heb een laptop om de noodzakelijke progjes op te draaien, meetmic etc heb ik al.

De Serenade staat nu beneden en daar ben ik ook speakers voor aan het maken, daar ga ik volgende week een topic voor openen.
De Serenade heeft trouwens een interne DAC die ik nu beneden gebruik met streaming via laptop, foobar 2000 kan het signaal direct via USB naar de DAC van de Jasmine sturen en herkent deze interne DAC dus ook, er moet dan een progje in foobar worden geinstaleerd KS kernel heet dat, werkt dus echt perfect en ben dus ook zeeeer content met de Jasmine Serenade, geeft namelijk ook een schitterend geluid deze buisjes + DAC.

Dat is een eigenschap van buisjes....schitterend geluid. ;D
Fijn dat het goed bevalt allemaal. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

ivo1986

Citaat van: simsatit op januari 16, 2011, 19:10:51

De Serenade staat nu beneden en daar ben ik ook speakers voor aan het maken, daar ga ik volgende week een topic voor openen.
De Serenade heeft trouwens een interne DAC die ik nu beneden gebruik met streaming via laptop, foobar 2000 kan het signaal direct via USB naar de DAC van de Jasmine sturen en herkent deze interne DAC dus ook, er moet dan een progje in foobar worden geinstaleerd KS kernel heet dat, werkt dus echt perfect en ben dus ook zeeeer content met de Jasmine Serenade, geeft namelijk ook een schitterend geluid deze buisjes + DAC.


Goed om te horen.

De inruil staat nu bij mijn vader en is ook heel goed bevallen.

simsatit

Citaat van: ivo1986 op januari 18, 2011, 00:56:38
Goed om te horen.

De inruil staat nu bij mijn vader en is ook heel goed bevallen.

Mooi! Ook nog vergeleken met andere amps trouwens?

Als je bij de Serenade maar kleine speakers zet die niet veel power nodig hebben gaat het heel goed, ben nu speakertjes aan het maken die heel makkelijk aan te sturen moeten gaan zijn.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

ivo1986

Citaat van: simsatit op januari 18, 2011, 13:34:39
Mooi! Ook nog vergeleken met andere amps trouwens?


Eigenlijk niet. Ga ik nog wel een keer doen.

Citaat van: simsatit op januari 18, 2011, 13:34:39
Als je bij de Serenade maar kleine speakers zet die niet veel power nodig hebben gaat het heel goed, ben nu speakertjes aan het maken die heel makkelijk aan te sturen moeten gaan zijn.

Klopt met mijn vorige hoogrendement speaker was het erg mooi.

simsatit

Waar speel je nu eigenlijk mee Ivo, Jadis is verkocht toch?
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

ivo1986

Citaat van: simsatit op januari 18, 2011, 16:53:48
Waar speel je nu eigenlijk mee Ivo, Jadis is verkocht toch?

Klopt. Nu met een zelfbouw amp en een project rpm 4.


HTip

Die Emotiva amps staan mooi in je rack :thumbs-up:

Weet je al een naam voor je speaker?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

simsatit

Thanks!

Ik ga er eerdaags een poll voor maken, straks ga ik de speakers mooi afwerken en dan moeten ze een definitieve naam krijgen;)

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Ben inmiddels aan mijn nieuwe speakerprojectje begonnen de 'window licker'

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=108965.0

Dit worden de speakers voor in de huiskamer versterkt door de Jasmine Serenade buizenamp en DAC.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

HTip

Citaat van: simsatit op januari 23, 2011, 12:19:46
Ben inmiddels aan mijn nieuwe speakerprojectje begonnen de 'window licker'

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=108965.0

Dit worden de speakers voor in de huiskamer versterkt door de Jasmine Serenade buizenamp en DAC.

Weer een nieuw project? Goed hoor! :worship:

Wanneer komt de poll voor je fronts?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

simsatit

>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Citaat van: HTip op januari 23, 2011, 22:57:38
Weer een nieuw project? Goed hoor! :worship:

Wanneer komt de poll voor je fronts?

Eerst even de nieuwe speakers afmaken en dan ga ik weer verder met het HT en de centerspeaker, dat word een flinke klus nog maar wel heel gaaf, alle speakers moeten min of meer identiek gaan ogen.
Ik wil dus een hoogwaardige afwerking hebben.
Natuurlijk moeten de speakers dan ook hun naam krijgen en een mooi naamplaatje is natuurlijk geinig.
De poll wordt dan noodzakelijk:)
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Citaat van: simsatit op januari 23, 2011, 12:19:46
Ben inmiddels aan mijn nieuwe speakerprojectje begonnen de 'window licker'

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=108965.0

Dit worden de speakers voor in de huiskamer versterkt door de Jasmine Serenade buizenamp en DAC.

Inmiddels wat verder met de window licker
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

HTip

Indrukwekkende speaker! Kan nog niet zeggen of ik de totale vorm mooi vind, maar je moet natuurlijk nog het een en ander afwerken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Denon Focal

Ik lees je tpoic nu voor het eerst, mooie evolutie en prachtige spullen.

Aparte vorm speakers ik ben benieuwd naar het eindresultaat
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

simsatit

Citaat van: HTip op februari  1, 2011, 23:19:56
Indrukwekkende speaker! Kan nog niet zeggen of ik de totale vorm mooi vind, maar je moet natuurlijk nog het een en ander afwerken ;)

Het is aan mijn fantasie ontsproten O0

Over smaak valt niet te twisten, ik houdt van minimaal design, de eenvoud van vloeiende lijnen, rond is juist mooi daarin daar met rondingen de aanzichten altijd een heel ander lijnenspel laat zien.
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

simsatit

Citaat van: Denon Focal op februari  2, 2011, 00:11:24
Ik lees je tpoic nu voor het eerst, mooie evolutie en prachtige spullen.

Aparte vorm speakers ik ben benieuwd naar het eindresultaat

Thanks!
Ik zal het eindresultaat hier posten, voor de verdere beslommeringen heb ik een topic in de speakerbouw sectie.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=108965.0
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

HTip

Citaat van: simsatit op februari  2, 2011, 14:07:07
Het is aan mijn fantasie ontsproten O0

Over smaak valt niet te twisten, ik houdt van minimaal design, de eenvoud van vloeiende lijnen, rond is juist mooi daarin daar met rondingen de aanzichten altijd een heel ander lijnenspel laat zien.

Net zoals de naam ;D Heb net je bouwtopic gelezen en het wordt een mooie speaker. Knap dat je deze vorm kan bereiken met multiplex. Interessant lijnenspel inderdaad en ik ben benieuwd naar het eindresultaat en hoe ze klinken :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

simsatit

Citaat van: HTip op februari  5, 2011, 08:04:29
Net zoals de naam ;D Heb net je bouwtopic gelezen en het wordt een mooie speaker. Knap dat je deze vorm kan bereiken met multiplex. Interessant lijnenspel inderdaad en ik ben benieuwd naar het eindresultaat en hoe ze klinken :music:

Thanks Philip!
Het is een hoop werk dat wel, maar dat vind ik ook juist wel leuk.
Ben nu volop met het meten bezig, wil namelijk graag snel een proeffilter maken, ze moeten natuurlijk wel gaan spelen he...
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.